печерський районний суд міста києва
Справа № 757/39458/15-к
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
02.11.2015
Печерський районний суд міста Києва у складі:
головуючого слідчого судді ОСОБА_1 ,
при секретарі ОСОБА_2 ,
за участю ст..слідчого ОСОБА_3 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Печерського районного суду міста Києва клопотання старшого слідчого в особливо важливих справах Головного слідчого управління МВС України підполковника міліції ОСОБА_3 , погоджене з прокурором у кримінальному провадженні
начальником відділу процесуального керівництва досудовим розслідуванням і підтримання державного обвинувачення управління нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби Департаменту нагляду у кримінальному провадженні Генеральної прокуратури України старшим радником юстиції ОСОБА_4 про надання тимчасового доступу до речей і документів,
ВСТАНОВИВ:
Старший слідчий в особливо важливих справах Головного слідчого управління МВС України підполковник міліції ОСОБА_3 звернувся до Печерського районного суду міста Києва з клопотанням, погодженим з прокурором у кримінальному провадженні начальником відділу процесуального керівництва досудовим розслідуванням і підтримання державного обвинувачення управління нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби Департаменту нагляду у кримінальному провадженні Генеральної прокуратури України старшим радником юстиції ОСОБА_4 та просив надати йому, слідчому СУ ГУМВС України у Луганській області ОСОБА_5 , слідчому СВ Станично-Луганського РВ ГУМВС України у Луганській області ОСОБА_6 , старшому оперуповноваженому в ОВС 2 відділу ГВ БКОЗ Головного управління СБ України у м. Києві та Київській області майору ОСОБА_7 , а також прокурорам групи прокурорів Генеральної прокуратури України, які здійснюють повноваження прокурорів у кримінальному провадженні № 12015000000000489 від 28.08.2015 тимчасовий доступ до оригіналів документів, що знаходяться в Державній фіскальній службі України за адресою: 04655, м. Київ, Львівська площа, 8 (або за фактичним місцем знаходження документів), та дозвіл на їх вилучення (здійснення виїмки), а саме документів щодо створення і діяльності структурних підрозділів Міндоходів - Департаменту податкового та митного аудиту, управління податкового аудиту, управління планування та інформаційного забезпечення, відділу планування та координації контрольно-перевірочної роботи, зокрема щодо призначення, переведення та звільнення з посад службових осіб вказаних структурних підрозділів Міндоходів, службових повноважень останніх, а також документів розпорядчого, інформаційно-аналітичного та контрольно-перевірочного характеру стосовно організації, проведення, оформлення результатів, забезпечення централізованого контролю документальних перевірок ТОВ «Розподільчий центр «Плюс» і ТОВ «Кондитер-транс», за результатами яких були складені акти від 24.09.2013 № 855/22-0/32395764, від 18.12.2013 № 1511/22-0/32395764 та відповідно від 02.10.2013 № 922/22-0/31101268, в тому числі:
1.Положень про Департамент податкового та митного аудиту та всіх його структурних підрозділів, які існували у період з 01.07.2013 по 01.02.2014, наказів, постанов тощо щодо прийняття рішень про їх утворення та затвердження штатного розпису.
2.Наказів чи інших документів розпорядчого характеру щодо розподілу обов`язків керівництва Департаменту податкового та митного аудиту та всіх його структурних підрозділів.
3.Наказів про призначення, переведення та звільнення з посад, посадових інструкцій чи інших внутрівідомчих документів, які в період липня 2013 року - лютого 2014 року регламентували службові обов`язки та повноваження колишніх нижчезазначених службових осіб Міндоходів, їх особових справ та форм № П-2ДС:
-Міністра доходів і зборів України ОСОБА_8 , в копіях;
-Першого заступника Міністра доходів і зборів України ОСОБА_9 , в копіях;
-заступника Міністра доходів і зборів України ОСОБА_10 , в копіях;
-директора Департаменту податкового та митного аудиту ОСОБА_11 в копіях;
-заступника директора Департаменту податкового та митного аудиту ОСОБА_12 в копіях;
-заступника директора Департаменту податкового та митного аудиту начальника управління податкового аудиту ОСОБА_13 ;
-заступника директора Департаменту податкового та митного аудиту начальника управління планування та інформаційного забезпечення ОСОБА_14 в копіях;
-заступника начальника управління начальника відділу планування та координації контрольно-перевірочної роботи управління планування та інформаційного забезпечення ОСОБА_15 в копіях;
-службових осіб, які в період з 01.07.2013 по 01.02.2014 займали керівні посади в структурних підрозділах Департаменту податкового та митного аудиту Міндоходів в копіях (начальника інформаційно-аналітичного відділу ОСОБА_16 , організації та супроводження перевірок платників податків тощо);
-службових осіб Департаменту податкового та митного аудиту, які у 2013 році приймали будь-яку участь в процесі підготовки документів аналітичного та іншого характеру, прийняття рішень щодо призначення, проведення, контролю за проведенням тощо документальних перевірок ТОВ «Розподільчий центр «Плюс» і ТОВ «Кондитер-транс», за результатами яких були складені акти від 24.09.2013 № 855/22-0/32395764, від 18.12.2013 № 1511/22-0/32395764 та відповідно від 02.10.2013 № 922/22-0/31101268.
4.Копій документів щодо табельного обліку використання робочого часу службових осіб зазначених у попередньому пункті, ведення якого передбачено наказом Держкомстату України від 05.12.2008 № 489 «Про затвердження типових форм первинної облікової документації зі статистики праці» (типова форма № П-5).
5.Службові характеристики на колишнього директора Департаменту податкового та митного аудиту ОСОБА_11 та заступника директора Департаменту податкового та митного аудиту начальника управління податкового аудиту ОСОБА_13 , з додатком в копіях матеріалів службових перевірок (розслідувань) проведених стосовно вказаних службових осіб у період 2013-2014 років.
6.Копій наказів (інших документів розпорядницького характеру) про призначення, переведення та звільнення з посад в системі органів Державної фіскальної служби осіб, зазначених у 3 пункті.
7.Листів, вказівок, контролів та інших документів, направлених електронною поштою, внутрівідомчими лініями зв`язку зі структурних підрозділів Департаменту податкового та митного аудиту Міндоходів, зокрема Управління податкового аудиту та Управління планування та інформаційного забезпечення на адресу ГУ Міндоходів у Київській області, а також безпосередньо його управління податкового контролю та митного аудиту з приводу необхідності призначення і проведення перевірочної роботи по ТОВ «Розподільчий центр «Плюс» і ТОВ «Кондитер-транс», надання методичних рекомендацій щодо опису правопорушень і сфері «нетипового експорту», направлення узгоджених, виправлених проектів актів перевірок та інших документів контрольно-перевірочної роботи по вказаних підприємствах.
8.Доповідних записок, протоколів апаратних нарад Міндоходів, текстів виступів, письмових резолюцій тощо, які стосувались організації та проведення контрольно-перевірочної роботи підприємств, що здійснювали експорт товарів невласного виробництва, зокрема ТОВ «Розподільчий центр «Плюс» і ТОВ «Кондитер-транс» (протокол апаратної наради від 15.08.2013 № 17-п за підписом в.о. Міністра ОСОБА_9 , наступний протокол щодо виступу ОСОБА_11 про результати відпрацювання доведеного переліку підприємств, що здійснюють експорт товарів невласного виробництва та інші).
9.Методичні рекомендації, алгоритми дій, листи, інші документи рекомендаційного та розпорядчого характеру Міндоходів щодо організації та проведення документальних перевірок суб`єктів господарювання, які здійснюють господарські операції з експорту товарів невласного виробництва, які протягом 2012-2013 років розроблялись та були направлені для використання в роботі до територіальних підрозділів, зокрема ГУ Міндоходів у Київській області.
10. Оглядові листи, інші документи складені за результатом перевірки структурними підрозділами Департаменту податкового та митного аудиту Міндоходів актів документальних перевірок ТОВ «Розподільчий центр «Плюс» і ТОВ «Кондитер-транс» від 24.09.2013 № 855/22-0/32395764, від 18.12.2013 № 1511/22-0/32395764 та відповідно від 02.10.2013 № 922/22-0/31101268, а також оглядові листи складені відділом перевірок управління податкового та митного аудиту ГУ Міндоходів у Київській області та направлені до Міндоходів в порядку здійснення останнім контрольних функцій.
11.Відомості на паперовому чи електронному носії з приводу доступу до Депозитарію актів документальних перевірок, зокрема щодо внесення до нього актів перевірок ТОВ «Розподільчий центр «Плюс» від 24.09.2013 № 855/22-0/32395764, від 18.12.2013 № 1511/22-0/32395764 та ТОВ «Кондитер-транс» від 02.10.2013 № 922/22-0/31101268, внесення змін в частині заміни чи корегування актів вказаних документальних перевірок в Депозитарії, користувачів, які здійснювали доступ до вказаних актів перевірок у Депозитарії у 2013 році з числа співробітників структурних підрозділів Департаменту податкового та митного аудиту Міндоходів, вносили зміни чи корегування до відповідних актів.
12.Документи інформаційно-аналітичного, розпорядчого характеру тощо, доповідні та службові записки ГУ Міндоходів в Київській області та структурних підрозділів Департаменту податкового та митного аудиту Міндоходів, що стали підставою для виключення ТОВ «Кондитер-транс» з переліку підприємств, які підлягали плановим документальним перевіркам у ІІІ кварталі 2013 року.
13.Інші наявні документи, якими супроводжувався процес призначення і проведення документальних перевірок ТОВ «Розподільчий центр «Плюс» і ТОВ «Кондитер-транс».
Старший слідчий посилався на таке: У період з 10.07.2013 по 11.01.2014 заступник начальника Головного управління Міністерства доходів і зборів України у Київській області (далі ГУ Міндоходів у Київській області) ОСОБА_17 , начальник управління податкового аудиту та митного контролю ГУ Міндоходів у Київській області ОСОБА_18 , начальник Переяслав-Хмельницької ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області ОСОБА_19 , заступник начальника Переяслав-Хмельницької ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області ОСОБА_20 , начальник управління податкового аудиту Переяслав-Хмельницької ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області ОСОБА_21 , заступник начальника управління податкового аудиту начальнику відділу організації та супроводження перевірок платників податків Переяслав-Хмельницької ОДПІ ГУ ДФС у Київській області ОСОБА_22 та головний державний ревізор-інспектор відділу організації та супроводження перевірок платників податків Переяслав-Хмельницька ОДПІ ОСОБА_23 , які згідно п. 342.4 ст. 342 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VІ, ст. 2 Закону України «Про державний захист працівників суду і правоохоронних органів» від 23.12.1993 № 3781-ХІІ, ч.2 ст. 25, ч. 1 ст.26 Закону України «Про державну службу» від 16.12.1993 № 3723-ХІІ, Положення про Міністерство доходів і зборів України, затвердженого Указом Президента України від 18.03.2013 № 141/2013, додатку № 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 20.03.2013 № 229 «Про утворення територіальних органів Міністерства доходів і зборів», додатку № 24 до постанови Кабінету Міністрів України від 14.08.2013 № 703 «Про віднесення деяких посад працівників органів державної влади, інших державних органів, установ до відповідних категорій посад державних службовців та визнання такими, що втратили чинність, деяких актів Кабінету Міністрів України», були державними службовцями, службовими особами та працівниками правоохоронного органу, в порушення ч. 2 ст. 19 Конституції України, п.п. 4.1.1, 4.1.2 п. 4.1, п.п. 21.1.1, 21.1.4 п. 21.1 ст. 21, ст. 83, п.138.1, п. 138.2, п. 138.8 ст. 138, п.198.1, п. 198.3 ст. 198, п. 200.16 ст. 200. п. 201.8 ст. 201 Податкового кодексу України, п. 3 ст. 215 Цивільного кодексу України від 16.01.2004 №435-IV, ст. 207 Господарського кодексу України від 16.01.2003 № 436-IV, п.п. 7.4.5 Закону України «Про податок на додану вартість» від 03.04.1997 № 168/97-ВР, п. 5.2 ст. 5 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» від 28.12.1994 № 334/94-ВР, п. 2.2.8 Методичних рекомендацій щодо порядку взаємодії між підрозділами органів державної податкової служби при організації, проведенні та реалізації матеріалів перевірок платників податків, затверджених Наказом ДПС України від 31.10.2012 № 948, п. 6 І Розділу, п.п. 5.1, 5.2 ІІ Розділу та п. 1 IV Розділу Порядку оформлення результатів документальних перевірок з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства, затвердженого наказом ДПА України від 22.12.2010 № 984, Положень про ГУ Міндоходів у Київській області та Переяслав-Хмельницьку ОДПІ, затверджених наказом Міндоходів від 17.04.2013№ 52, за попередньою змовою, вчинили з прямим умислом усі дії, які вважали необхідними, спрямовані на здійснення незаконного адміністративного тиску на ТОВ «Розподільчий центр «Плюс» і ТОВ «Кондитер-транс», пов`язані з ТОВ «Центрально-Європейська кондитерська компанія» (код в ЄДРПОУ 23163839) як засновником, з метою унеможливлення подальшого ведення ними господарської діяльності, які виразились в організації та забезпеченні призначення по формальних підставах позапланової документальної перевірки ТОВ «Кондитер-транс» з подальшим внесенням до акту перевірки указаного товариства від 02.10.2013 № 922/22-0/31101268, а також актів документальних перевірок ТОВ «Розподільчий центр «Плюс» від 24.09.2013 № 855/22-0/32395764 і від 18.12.2013 № 1511/22-0/32395764, висновку від 09.10.2013 № 13 про розгляд заперечення до Акту про результати планової виїзної перевірки з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства ТОВ «Розподільчий центр «Плюс», код ЄДРПОУ 32395764, від 24.09.2013 № 855/22-0/32395764, висновку від 11.10.2013 № 14/22-0 про розгляд заперечення до Акту про результати позапланової виїзної перевірки з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства ТОВ «Кондитер-транс», код ЄДРПОУ 31101268, від 02.10.2013 № 922/22-0/31101268 завідомо неправдивих відомостей, і прийняття на їх підставі незаконних податкових повідомлень-рішень на загальну суму донарахованих грошових зобов`язань і штрафних санкцій 36 540 122, 56 грн., яка у двісті п`ятдесят і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян, що мало спричинити тяжкі наслідки інтересам юридичних осіб, однак не довели свого умислу до кінця з причин, що не залежали від їх волі скасування рішень податкового органу у судовому порядку.
Крім того встановлено, що адміністративний тиск на зазначені та інші підприємства, пов`язані з ТОВ «Центрально-Європейська кондитерська компанія», зареєстровані на території Вінницької, Сумської, Дніпропетровської, Донецької, Закарпатської, Київської, Житомирської, Одеської, Хмельницької, Полтавської, Кіровоградської, Івано-Франківської областей та м. Києва, був централізованого характеру, та виступав результатом виконання службовими особами територіальних підрозділів Міндоходів злочинних вказівок і доручень заступника директора Департаменту податкового та митного аудиту начальника Управління податкового аудиту Міндоходів ОСОБА_13 , інших службових осіб структурних підрозділів Міндоходів, а також безпосередньо Міністра доходів і зборів України ОСОБА_8 .
Досудовим слідством встановлено, що проекти актів вищезазначених документальних перевірок ТОВ «Розподільчий центр «Плюс» і ТОВ «Кондитер-транс», з внесеними до них завідомо неправдивими відомостями, на виконання вказівок заступника директора Департаменту податкового та митного аудиту начальника Управління податкового аудиту Міндоходів ОСОБА_13 доводились до такого стану, щоб по прийнятих на їх підставі податкових повідомленнях-рішеннях виникало зобов`язання щодо внесення до бюджету підприємствами таких сум донарахувань та штрафних санкцій, сплата яких унеможливить подальше ведення ними господарської діяльності передбаченої статутними документами.
З метою встановлення обставин, що мають значення для кримінального провадження та кола осіб, причетних до вчинення указаних кримінальних правопорушень, визначення правильної кваліфікації скоєних ними кримінальних правопорушень, виникла необхідність у проведенні тимчасового доступу до документів, які зберігаються у Державній фіскальній службі України, стосовно призначення, переведення та звільнення службових осіб Міндоходів, які здійснювали координацію вищезазначеної протиправної діяльності, закріплення службових повноважень останніх, листів, вказівок, контролів тощо, які надходили електронною поштою, внутрівідомчими лініями зв`язку з Департаменту податкового та митного аудиту Міндоходів на адресу ГУ Міндоходів у Київській області в частині організації та здійснення контролю за тиском адміністративного характеру на ТОВ «Розподільчий центр «Плюс» і ТОВ «Кондитер-транс», документів з вільними зразками підписів і почерку, необхідних для проведення експертних досліджень тощо, а також здійснення їх виїмки.
В інший спосіб, інакше як отримати тимчасовий доступ до вказаних документів та вилучити їх (здійснити виїмку), неможливо встановити повне коло осіб, причетних до вчинення указаних вище злочинів, оскільки тільки в зазначених документах об`єктивно відображаються відомості стосовно службових повноважень посадових осіб Міндоходів, а також їх активних дій, спрямованих на організацію та забезпечення адміністративного тиску на ТОВ «Розподільчий центр «Плюс» і ТОВ «Кондитер-транс».
Постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2014 № 160 утворено Державну фіскальну службу, реорганізувавши Міндоходів шляхом перетворення.
З огляду на обставини вчинення розслідуваних злочинів та наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення необхідних слідству відомостей, які можуть бути використані в суді як докази, з урахуванням того, що в Державній фіскальній службі в теперішній час працюють службові особи, які у 2013 році займали керівні посади в Департаменті податкового та митного аудиту Міндоходів, розгляд указаного клопотання необхідно проводити без виклику представників Державної фіскальної служби.
Крім того, участь представників зазначеної служби у судовому засіданні призведе до передчасного розголошення відомостей, які безпосередньо стосуються суті кримінального провадження та процесуальних дій, які заплановано провести з метою збирання доказів.
У судовому засіданні ст..слідчий ОСОБА_3 підтримав клопотання.
У відповідності до вимог ч.2 ст.163 КПК України клопотання розглянуто без виклику осіб, у володінні якої вони знаходяться.
У відповідності до ч.1 ст.107 КПК України фіксація за допомогою технічних засобів фіксування при розгляді клопотання не здійснювалась, оскільки таке клопотання не заявлялось.
Враховуючи, що речі, зазначені у клопотанні прокурора про тимчасовий доступ до речей і документів мають бути визнаними у кримінальному провадженні речовими доказами, а також вилучення вказаних речей і документів органу досудового слідства надасть можливість встановити істину у кримінальному провадженні, суд вважає клопотання підлягаючим задоволенню.
Тимчасовий доступ до речей і документів є заходом забезпечення кримінального провадження, передбачений ст.131 ч.2 п.5 КПК України, органом досудового слідства доведено необхідність застосування цього заходу, що передбачено ст. 132 КПК України. Слідчий суддя, заслухавши пояснення сторони кримінального провадження по суті внесеного клопотання, вивчивши надані матеріали, що стосуються розгляду клопотання, дійшов висновку про наявність підстав для надання тимчасового дозволу до речей та документів, з можливістю їх вилучення, оскільки вони мають суттєве значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні, які передбачається довести за їх допомогою.
Таким чином, клопотання органу досудового слідства є обгрунтованим, заснованим на законі, доводи прокурора знайшли своє підтвердження в ході судового слідства. Клопотання підлягає задоволенню.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. п.5 ч.2 ст.131, 132,159, 263, 164, 309 КПК України, слідчий суддя
УХВАЛИВ:
Клопотання старшого слідчого в особливо важливих справах Головного слідчого управління МВС України підполковника міліції ОСОБА_3 , погоджене з прокурором у кримінальному провадженні
начальником відділу процесуального керівництва досудовим розслідуванням і підтримання державного обвинувачення управління нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби Департаменту нагляду у кримінальному провадженні Генеральної прокуратури України старшим радником юстиції ОСОБА_4 про надання тимчасового доступу до речей і документів, задовольнити.
Надати старшому слідчому в ОВС ГСУ МВС України ОСОБА_3 , слідчому СУ ГУМВС України у Луганській області ОСОБА_5 , слідчому СВ Станично-Луганського РВ ГУМВС України у Луганській області ОСОБА_6 , старшому оперуповноваженому в ОВС 2 відділу ГВ БКОЗ Головного управління СБ України у м. Києві та Київській області майору ОСОБА_7 , а також прокурорам групи прокурорів Генеральної прокуратури України, які здійснюють повноваження прокурорів у кримінальному провадженні № 12015000000000489 від 28.08.2015 тимчасовий доступ до оригіналів документів, що знаходяться в Державній фіскальній службі України за адресою: 04655, м. Київ, Львівська площа, 8 (або за фактичним місцем знаходження документів), та дозвіл на їх вилучення (здійснення виїмки), а саме документів щодо створення і діяльності структурних підрозділів Міндоходів - Департаменту податкового та митного аудиту, управління податкового аудиту, управління планування та інформаційного забезпечення, відділу планування та координації контрольно-перевірочної роботи, зокрема щодо призначення, переведення та звільнення з посад службових осіб вказаних структурних підрозділів Міндоходів, службових повноважень останніх, а також документів розпорядчого, інформаційно-аналітичного та контрольно-перевірочного характеру стосовно організації, проведення, оформлення результатів, забезпечення централізованого контролю документальних перевірок ТОВ «Розподільчий центр «Плюс» і ТОВ «Кондитер-транс», за результатами яких були складені акти від 24.09.2013 № 855/22-0/32395764, від 18.12.2013 № 1511/22-0/32395764 та відповідно від 02.10.2013 № 922/22-0/31101268, в тому числі:
-Положень про Департамент податкового та митного аудиту та всіх його структурних підрозділів, які існували у період з 01.07.2013 по 01.02.2014, наказів, постанов тощо щодо прийняття рішень про їх утворення та затвердження штатного розпису.
-Наказів чи інших документів розпорядчого характеру щодо розподілу обов`язків керівництва Департаменту податкового та митного аудиту та всіх його структурних підрозділів.
-Наказів про призначення, переведення та звільнення з посад, посадових інструкцій чи інших внутрівідомчих документів, які в період липня 2013 року - лютого 2014 року регламентували службові обов`язки та повноваження колишніх нижчезазначених службових осіб Міндоходів, їх особових справ та форм № П-2ДС:
-Міністра доходів і зборів України ОСОБА_8 , в копіях;
-Першого заступника Міністра доходів і зборів України ОСОБА_9 , в копіях;
-заступника Міністра доходів і зборів України ОСОБА_10 , в копіях;
-директора Департаменту податкового та митного аудиту ОСОБА_11 в копіях;
-заступника директора Департаменту податкового та митного аудиту ОСОБА_12 в копіях;
-заступника директора Департаменту податкового та митного аудиту начальника управління податкового аудиту ОСОБА_13 ;
-заступника директора Департаменту податкового та митного аудиту начальника управління планування та інформаційного забезпечення ОСОБА_14 в копіях;
-заступника начальника управління начальника відділу планування та координації контрольно-перевірочної роботи управління планування та інформаційного забезпечення ОСОБА_15 в копіях;
-службових осіб, які в період з 01.07.2013 по 01.02.2014 займали керівні посади в структурних підрозділах Департаменту податкового та митного аудиту Міндоходів в копіях (начальника інформаційно-аналітичного відділу ОСОБА_16 , організації та супроводження перевірок платників податків тощо);
-службових осіб Департаменту податкового та митного аудиту, які у 2013 році приймали будь-яку участь в процесі підготовки документів аналітичного та іншого характеру, прийняття рішень щодо призначення, проведення, контролю за проведенням тощо документальних перевірок ТОВ «Розподільчий центр «Плюс» і ТОВ «Кондитер-транс», за результатами яких були складені акти від 24.09.2013 № 855/22-0/32395764, від 18.12.2013 № 1511/22-0/32395764 та відповідно від 02.10.2013 № 922/22-0/31101268.
-Копій документів щодо табельного обліку використання робочого часу службових осіб зазначених у попередньому пункті, ведення якого передбачено наказом Держкомстату України від 05.12.2008 № 489 «Про затвердження типових форм первинної облікової документації зі статистики праці» (типова форма № П-5).
-Службові характеристики на колишнього директора Департаменту податкового та митного аудиту ОСОБА_11 та заступника директора Департаменту податкового та митного аудиту начальника управління податкового аудиту ОСОБА_13 , з додатком в копіях матеріалів службових перевірок (розслідувань) проведених стосовно вказаних службових осіб у період 2013-2014 років.
-Копій наказів (інших документів розпорядницького характеру) про призначення, переведення та звільнення з посад в системі органів Державної фіскальної служби осіб, зазначених у 3 пункті.
-Листів, вказівок, контролів та інших документів, направлених електронною поштою, внутрівідомчими лініями зв`язку зі структурних підрозділів Департаменту податкового та митного аудиту Міндоходів, зокрема Управління податкового аудиту та Управління планування та інформаційного забезпечення на адресу ГУ Міндоходів у Київській області, а також безпосередньо його управління податкового контролю та митного аудиту з приводу необхідності призначення і проведення перевірочної роботи по ТОВ «Розподільчий центр «Плюс» і ТОВ «Кондитер-транс», надання методичних рекомендацій щодо опису правопорушень і сфері «нетипового експорту», направлення узгоджених, виправлених проектів актів перевірок та інших документів контрольно-перевірочної роботи по вказаних підприємствах.
-Доповідних записок, протоколів апаратних нарад Міндоходів, текстів виступів, письмових резолюцій тощо, які стосувались організації та проведення контрольно-перевірочної роботи підприємств, що здійснювали експорт товарів невласного виробництва, зокрема ТОВ «Розподільчий центр «Плюс» і ТОВ «Кондитер-транс» (протокол апаратної наради від 15.08.2013 № 17-п за підписом в.о. Міністра ОСОБА_9 , наступний протокол щодо виступу ОСОБА_11 про результати відпрацювання доведеного переліку підприємств, що здійснюють експорт товарів невласного виробництва та інші).
-Методичні рекомендації, алгоритми дій, листи, інші документи рекомендаційного та розпорядчого характеру Міндоходів щодо організації та проведення документальних перевірок суб`єктів господарювання, які здійснюють господарські операції з експорту товарів невласного виробництва, які протягом 2012-2013 років розроблялись та були направлені для використання в роботі до територіальних підрозділів, зокрема ГУ Міндоходів у Київській області.
-Оглядові листи, інші документи складені за результатом перевірки структурними підрозділами Департаменту податкового та митного аудиту Міндоходів актів документальних перевірок ТОВ «Розподільчий центр «Плюс» і ТОВ «Кондитер-транс» від 24.09.2013 № 855/22-0/32395764, від 18.12.2013 № 1511/22-0/32395764 та відповідно від 02.10.2013 № 922/22-0/31101268, а також оглядові листи складені відділом перевірок управління податкового та митного аудиту ГУ Міндоходів у Київській області та направлені до Міндоходів в порядку здійснення останнім контрольних функцій.
-Відомості на паперовому чи електронному носії з приводу доступу до Депозитарію актів документальних перевірок, зокрема щодо внесення до нього актів перевірок ТОВ «Розподільчий центр «Плюс» від 24.09.2013 № 855/22-0/32395764, від 18.12.2013 № 1511/22-0/32395764 та ТОВ «Кондитер-транс» від 02.10.2013 № 922/22-0/31101268, внесення змін в частині заміни чи корегування актів вказаних документальних перевірок в Депозитарії, користувачів, які здійснювали доступ до вказаних актів перевірок у Депозитарії у 2013 році з числа співробітників структурних підрозділів Департаменту податкового та митного аудиту Міндоходів, вносили зміни чи корегування до відповідних актів.
-Документи інформаційно-аналітичного, розпорядчого характеру тощо, доповідні та службові записки ГУ Міндоходів в Київській області та структурних підрозділів Департаменту податкового та митного аудиту Міндоходів, що стали підставою для виключення ТОВ «Кондитер-транс» з переліку підприємств, які підлягали плановим документальним перевіркам у ІІІ кварталі 2013 року.
-Інші наявні документи, якими супроводжувався процес призначення і проведення документальних перевірок ТОВ «Розподільчий центр «Плюс» і ТОВ «Кондитер-транс».
Визначити строк дії ухвали тривалістю один місяць, який обраховувати з дня постановлення ухвали слідчим суддею.
Службовим особам Державній фіскальній службі України надати /забезпечити/ тимчасовий доступ до речей і документів, зазначеним в ухвалі суду особам та надати можливість їх вилучення.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя
Виготовлено в двох примірниках:
При.1-справа номер 757/39458/15-к
При.2-старший слідчий ОСОБА_3
Копія- Державній фіскальній службі України
Слідчий суддя
Суд | Печерський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 02.11.2015 |
Оприлюднено | 21.03.2023 |
Номер документу | 53543284 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Печерський районний суд міста Києва
Васильєва Н. П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні