Постанова
від 11.11.2015 по справі 826/20415/15
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

11 листопада 2015 року № 826/20415/15

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Федорчука А.Б., розглянувши адміністративну справу в письмовому провадженні

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Агрохімтекс»

до Київської міської митниці ДФС України

про визнання протиправним та скасування рішення про визначення коду товару .

На підставі ч. 6 ст. 128 КАС України, Суд розглядає справу у письмовому провадженні.

ВСТАНОВИВ:

Позивач, в особі ТОВ «Агрохімтекс» (надалі - Позивач), звернувся до Окружного адміністративного суду м. Києва з адміністративним позовом до Київської міської митниці ДФС України (надалі - Відповідач) про визнання протиправним та скасувати рішення про визначення коду товару від 10.08.15р.. №КТ- 100000000-0090-2015; визнання протиправною та скасувати Картку відмови у прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення від 27.08.2015р. № 100250004/2015/00105; зобов'язати відповідача здійснити митне оформлення, отриманого позивачем за Контрактом від 01.02.2015р. № М 35000164, артикул товару №4003623130121А та № 4003050111000А за кодом УКТ ЗЕД, що вказаний у митній декларації № 100250004.2015.09.2222 від 27.08.2015р., а саме, УКТ ЗЕД 5608199000.

В обґрунтування позовних вимог Позивач зазначає, що відповідачем безпідставно визначено інший код товару за УКТ ЗЕД ніж встановлений позивачем у ВМД, та відповідно винесено Картку відмови у прийнятті митної декларації. Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав з обставин викладених у позовній заяві та просив позов задовольнити у повному обсязі.

Представник Відповідача в судове засідання не з'явився, хоча про дату, час та місце судового розгляду справи повідомлений своєчасно та належним чином.

На адресу Окружного адміністративного суду міста Києва від Відповідача надійшли заперечення на позовну заяву, в яких представник Відповідача заперечував проти задоволення позовних вимог з підстав викладених у письмових запереченнях.

Враховуючи, що в судове засідання не прибув представник Відповідача, судом було прийнято рішення про розгляд справи в письмову провадженні на підставі частини шостої статті 128 КАС України.

Розглянувши подані сторонами документи і матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд м. Києва зазначає наступне.

Товариством з обмеженою відповідальністю «Агрохімтекс» на підставі Контракту від 01.02.2015р. № М 35000164 укладеному з JUTА a.s. (CZ) (Республіка Чехія, Подавець), з Додатком від 12.06.2015р., поставлено на територію України товар, а саме: сітка тюковочна та палетна з синтетичних матеріалів (поліетиленова). При цьому, код поставленого товару за УКТ ЗЕД визначено Позивачем як - 5608 19 90 00 «Сітки плетені із шпагату, або штучних текстильних матеріалів».

Як вбачається з матеріалів справи, позивачем згідно митної декларації ІМ 40ДЕ № 100250004/2015/091599 заявлено до митного оформлення товари, а саме: сітки плетені із штангу, мотузок: сітка тюковочна (для тюкових с/г продуктів) з синтетичних матеріалів (поліетиленова) розм. 3000м/123см., колір білий, артикул 4003623130121А - 84 рулона, та сітка тюковочна, з синтетичних матеріалів (поліетиленова), для обертання пакетів, розм. 1000м./50 см., колір білий, арт. 4003050111000А-180рулонів. Країна виробник CZ Торгівельна марка JUTA. При цьому, код поставленого товару за УКТ ЗЕД визначено позивачем як - 5608 19 90 00 «Сітки плетені із шпагату, або штучних текстильних матеріалів».

Рішенням Київської регіональної митниці ДФС України від 10.08.2015р. за № КТ-100000000-0090-2015 про визначення коду товару, відповідно до якого код товару був змінений з 5608 19 90 00 на 6005 31 90 00 за УКТЗЕД.

Позивачем 27.08.2015р. подано до Київської митниці ДФС України вантажну митну декларацію № 100250004/2015/092222, згідно з якою задекларовано товари, а саме: сітки плетені із штангу, мотузок: сітка тюковочна (для тюкових с/г продуктів) з синтетичних матеріалів (поліетиленова) розм.. 3000м/123см., колір білий, артикул 4003623130121А - 84 рулона, та сітка тюковочна, з синтетичних матеріалів (поліетиленова), для обертання пакетів, розм. 1000м./50 см., колір білий, арт. 4003050111000А-180рулонів. Країна виробник CZ Торгівельна марка JUTA. Код товару за УКТ ЗЕД - 5608 19 90 00.

Київською регіональною митницею ДФС України 27.08.2015р. прийнято Картку відмови у прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення № 100250004/2015/00105, якою відмовлено у митному оформленні поставленого позивачем товару за ВМД № 100250004/2015/092222 від 27.08.2015р. у зв'язку із прийняттям 10.08.2015р. класифікаційного рішення № КТ-100000000-0090-2015 яким визначено код поставленого позивачем товару за УКТ ЗЕД як 6005 31 90 00, а дана митна декларація (товар 2) подана до митного оформлення за кодом УКТ ЗЕД 5608 19 90 00.

Позивач не погоджується з такими рішенням митного органу, вважає їх протиправним, а тому звернувся до суду із даним позовом.

Відповідно до статті 9 Конституції України чинні міжнародні договори, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавства України.

Спеціальним законодавством, яке визначає правові засади організації та здійснення митної справи в Україні, регулює економічні, організаційні, правові, кадрові та соціальні аспекти діяльності митної служби України є Митний кодекс України, який спрямований на забезпечення захисту економічних інтересів України, створення сприятливих умов для розвитку її економіки, захисту прав та інтересів суб'єктів підприємницької діяльності та громадян, а також забезпечення додержання законодавства України з питань митної справи.

Правові засади застосування ставок ввізного мита, яке справляється з товарів, що ввозяться на митну територію України регулює Закон України «Про Митний тариф України», яким визначено митний тариф України, як систематизований згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності перелік ставок ввізного мита, яке справляється з товарів, що ввозяться на митну територію України.

Відповідно до ч.ч. 1, 6 ст. 264 Митного кодексу України митна декларація реєструється та приймається органом доходів і зборів у порядку, що визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

Митна декларація приймається для митного оформлення, якщо вона подана за встановленою формою, підписана особою, яка її подала, і перевіркою цієї декларації встановлено, що вона містить всі необхідні відомості і до неї додано всі документи, визначені цим Кодексом. Факт прийняття митної декларації засвідчується посадовою особою органу доходів і зборів, яка її прийняла, шляхом проставлення на ній відбитка відповідного митного забезпечення та інших відміток (номера декларації, дати та часу її прийняття тощо), у тому числі з використанням інформаційних технологій.

Відповідно до Наказу Міністерства фінансів України № 650 від 30.05.2012 «Про затвердження Порядку роботи відділу митних платежів, підрозділу митного оформлення митного органу та митного поста при вирішенні питань класифікації товарів, що переміщуються через митний кордон України» встановлено, що посадова особа ПМО чи митного поста згідно з цим Порядком здійснює контроль правильності класифікації товарів під час проведення процедур митного контролю та оформлення товарів.

У п. 2 розділу 3 «Контроль правильності класифікації товарів і прийняття Рішень, порядок взаємодії з ПМО, митним постом» вказано, що посадові особи ПМО чи митного поста, ВМП здійснюють контроль правильності класифікації товарів під час проведення митних формальностей при митному оформленні товарів. Обсяг контролю, достатнього для забезпечення додержання правил класифікації товарів при митному оформленні, визначається на основі результатів застосування системи управління ризиками.

Класифікація товарів для цілей митного оформлення здійснюється згідно з вимогами Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності, що є товарною номенклатурою Митного тарифу, затвердженого законом України "Про Митний тариф України", з врахуванням Основних правил інтерпретації УКТЗЕД та характеристик товару, які є визначальними для класифікації.

Відповідно до змісту Закону України «Про Митний тариф України » класифікація товарів в УКТЗЕД здійснюється за такими правилами:

1. Назви розділів, груп і підгруп наводяться лише для зручності користування УКТЗЕД; для юридичних цілей класифікація товарів в УКТЗЕД здійснюється виходячи з назв товарних позицій і відповідних приміток до розділів чи груп і, якщо цими назвами не передбачено іншого, відповідно до таких правил:

2. (a) будь-яке посилання в назві товарної позиції на будь-який виріб стосується також некомплектного чи незавершеного виробу за умови, що він має основну властивість комплектного чи завершеного виробу. Це правило стосується також комплектного чи завершеного виробу (або такого, що класифікується як комплектний чи завершений згідно з цим правилом), незібраного чи розібраного;

(b) будь-яке посилання в назві товарної позиції на будь-який матеріал чи речовину стосується також сумішей або сполук цього матеріалу чи речовини з іншими матеріалами чи речовинами. Будь-яке посилання на товар з певного матеріалу чи речовини розглядається як посилання на товар, що повністю або частково складається з цього матеріалу чи речовини. Класифікація товару, що складається більше ніж з одного матеріалу чи речовини, здійснюється відповідно до вимог правила 3.

3. У разі коли згідно з правилом 2 (b) або з будь-яких інших причин товар на перший погляд (prima facie) можна віднести до двох чи більше товарних позицій, його класифікація здійснюється таким чином:

(a) перевага надається тій товарній позиції, в якій товар описується конкретніше порівняно з товарними позиціями, де дається більш загальний його опис. Проте в разі коли кожна з двох або більше товарних позицій стосується лише частини матеріалів чи речовин, що входять до складу суміші чи багатокомпонентного товару, або лише частини товарів, що надходять у продаж у наборі для роздрібної торгівлі, такі товарні позиції вважаються рівнозначними щодо цього товару, навіть якщо в одній з них подається повніший або точніший опис цього товару;

(b) суміші, багатокомпонентні товари, які складаються з різних матеріалів або вироблені з різних компонентів, товари, що надходять у продаж у наборах для роздрібної торгівлі, класифікація яких не може здійснюватися згідно з правилом 3 (a), повинні класифікуватися за тим матеріалом чи компонентом, який визначає основні властивості цих товарів, за умови, що цей критерій можна застосувати;

(c) товар, класифікацію якого не можна здійснити відповідно до правила 3 (a) або 3 (b), повинен класифікуватися в товарній позиції з найбільшим порядковим номером серед номерів товарних позицій, що розглядаються.

4. Товар, який не може бути класифікований згідно з вищезазначеними правилами, класифікується в товарній позиції, яка відповідає товарам, що найбільше подібні до тих, що розглядаються.

Відповідно до наявних матеріалів справи, митним органом, при здійсненні митного оформлення поставлених позивачем товарів, поставлено відповідно до електронної МД № 100250004/2015/091533, відібрано зразки таких для направлення до Спеціалізованої лабораторії з питань експертизи та досліджень, про що складено Акт від 29.07.2015р.

За результатами проведеного дослідження Спеціалізованою лабораторією з питань експертизи та досліджень Міндоходів складено Висновок № 142005703-0191 від 06.08.2015р. яким встановлено, що поставлений позивачем товар за артикулом 4003623130121А та за артикулом 4003050111000А, являє собою основов'язане трикотажне полотно у вигляді сітки, з стрічкових ниток (завширшки 1 мм), вибілене (білого кольору), виготовлене в'язально-прошивним способом, не є сіткою плетеної із шпагату. ІЧ-спектр стрічкових ниток містить смуги поглинання, характерні для сополімеру поліпропілену/етилену.

Враховуючи наведені у Висновку обставини, митним органом 10.08.2015р. винесено рішення за № КТ-100000000-0090-2015 про визначення коду товару, відповідно до якого код товару був визначений як 6005 31 90 00 за УКТЗЕД.

Суд не вправі погодитись з такими висновками митного органу виходячи із наступних міркувань.

Відповідно до розділу ХІ Закону України «Про Митний тариф України» встановлено, що до визначення товарної позиції 6005 Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (далі УКТ ЗЕД), включені трикотажні полотна основов'язані (включаючи вироблені на в'язальних машинах для виготовлення галунів), крім полотен товарних позицій 6001 - 6004. Підпозиція 6005 31 включає в себе товари даної позиції невибілені (сурові) або вибілені.

Із змісту Пояснень до Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності, затверджених Наказом ДФС України № 401 від 09.06.2015р. до групи товарів 60 включаються текстильні полотна, які виготовляються не як тканини, тобто переплетенням основних і утокових ниток, а шляхом отримання послідовності тісно зв'язаних між собою петель. Як правило, ці вироби включають:

(А) Трикотажне полотно (поперечнов'язаний та основов'язаний трикотаж).

(I) Поперечнов'язаний трикотаж складається з неперервної нитки, що утворює ряди петель, які лежать в однаковому напрямку поперек полотна, причому петлі в сусідніх рядах переплітаються, утворюючи вічка. Між групами петель у цих полотнах є вільний простір, що дозволяє їм легко розтягуватися у всіх напрямках; коли нитка рветься, відбувається розпускання петель.

(II) Основов'язаний трикотаж складається з ниток, що йдуть у напрямку основи (тобто за довжиною полотна), причому кожна нитка утворює петлі, які переплітаються поперемінно з петлями в суміжних стовпчиках праворуч і ліворуч. Петлі в основов'язаному трикотажі звичайно здаються розташованими вздовж ширини полотна. У деяких основов'язаних трикотажних полотнах петлі можуть мати нахил в різні сторони під деяким кутом. Полотна не розпускаються. Якщо з основов'язаного трикотажу вирізати невеликий квадрат, то нитки не можна легко висмикнути з будь-якої із сторін; нитки висмикуються зі зразка в напрямку основи (під прямими кутами до видимих рядів петель).

Основов'язаний трикотаж включає:

(1) В'язально-прошивні вироби за умови, що вони мають петельні ланцюжки з текстильних ниток.

При в'язально-прошивному способі використовують машину, схожу на основов'язальну, з гострими відкритими гачковими (ковзними) голками та прутками. Ці голки утворюють петлі з текстильних ниток, що дає можливість одержувати полотна текстильних волокон або одного чи декількох шарів текстильних ниток або з підкладки, наприклад, з тканини чи листа пластмаси. У деяких випадках петельний ланцюжок може утворювати чи закріплювати ворс (як розрізаний, так і нерозрізаний). Стьобані вироби, які збираються в'язально-прошивним способом, до цієї групи не включаються (товарна позиція 5811).

(2) Полотна, які виготовляються на основов'язальній машині, в яких основа складається з ланцюжків петель, виконаних гачковими голками, що утримуються утоковими нитками в потрібному положенні, та іноді утворюють візерунок.

Усі полотна, перераховані в пунктах I і II вище, можуть бути простого чи більш-менш складного переплетення; у деяких випадках вони мають вигляд ажурного матеріалу, подібно мереживам, але все-таки розглядаються як основов'язані вироби. Вони звичайно відрізняються від мережив властивим переплетенням петель (особливо в суцільній частині).

Товарні позиції цієї групи включають трикотажні полотна машинного чи ручного в'язання незалежно від того, які текстильні матеріали розділу XI були використані в процесі виготовлення трикотажних виробів, як з еластомерної нитки, так і з гумових ниток. Включаються також трикотажні полотна, які виготовляються з використанням тонких металевих ниток, за умови, що вони призначені для виготовлення одягу, у декоративних чи аналогічних цілях.

До цієї групи включаються трикотажні полотна машинного та ручного в'язання в куску (включаючи трубчасті) чи просто нарізані на прямокутні (включаючи квадратні) форми. Ці полотна включають гладкі полотна та полотна з рубчиками, а також подвійні полотна, з'єднані зшиванням або склеюванням.

З аналізу наведених Пояснень вбачається, що для віднесення товару до цієї групи, такий повинен являтись текстильним полотном, що виготовляється шляхом отримання послідовності тісно зв'язаних між собою петель. Зокрема трикотажне полотно поперечнов'язане та основов'язане.

Як зазначалось судом вище, проведеним дослідження встановлено, що поставлений позивачем товар являє собою основов'язане трикотажне полотно у вигляді сітки, з стрічкових ниток (завширшки 1 мм), вибілене (білого кольору), виготовлене в'язально-прошивним способом, не є сіткою плетеної із шпагату.

Із змісту Висновку № 142005703-0191 від 06.08.2015р. складеного Спеціалізованою лабораторією з питань експертизи та досліджень Міндоходів яким чином експерт прийшов до висновку, що представлений на експертне дослідження товар являється саме основов'язаним трикотажним полотном, тобто складається з ниток, що йдуть у напрямку основи (тобто за довжиною полотна), причому кожна нитка утворює петлі, які переплітаються поперемінно з петлями в суміжних стовпчиках праворуч і ліворуч.

Разом з тим, з наявних матеріалів справи, зокрема копії Контракту від 01.02.2015р. № М 35000164 укладеному позивачем з JUTА a.s. (CZ) (Республіка Чехія) та копій митних декларація, що подавались до митного органу вбачається, що виробником поставленого позивачем на митну територію України товару, являється JUTА a.s. (CZ) (Республіка Чехія).

Відповідно до змісту Листа від 11.08.2015р. скерованого JUTА a.s. (CZ) (Республіка Чехія) відповідачу, вбачається, що дана фірма, крім іншого, являється виробником сіток сіновязальних та сіток для обмотки паллет, які відповідно до Контракту постачались позивачу. Вказані сітки вимовляються з поліетиленових волокон з первинного матеріалу, натурального кольору (не вибіленого) з добавкою УФ стабілізатора. Сітки виготовляються методом плетіння, на станках марки KARL MAYER виробництва Германії. Виготовлення вказаного товару як сітки методом плетіння виробник підтверджує сертифікатом походження, що підтверджується Торгово-промисловою палатою Чешської Республіки.

При цьому у вказаному Листі фірма виробник, поставленого позивачем товару категорично заперечує можливість виготовлення продукції в'язально-прошивним методом.

Також фірмою JUTА a.s. (CZ) 12.08.2015р. надано письмове підтвердження того, що поставлена позивачем продукція виготовлена саме методом плетіння на станках марки KARL MAYER виробництва Германії. При цьому зауважено, що дані вироби не являються полотном, а є плетеною сіткою з поліетилену з добавкою УФ стабілізатора.

З Висновку експертного дослідження за результатами комплексного фізико-хімічного та товарознавчого дослідження № 1469/14570/15-34/14571/14572/15-53 від 21.08.2015р. , складеного Київським Науково-Дослідним інститутом судових експертиз (КНІСЕ) вбачається, що представлені на експертизу об'єкти, а саме фрагменти поставленого позивачем на митну територію України товар, виготовлений із стрічкових ниток шириною 1мм., являє собою плетений матеріал з вічками виготовленими на машині.

Крім того, з висновку експертного дослідження вбачається, що за результатами хімічного дослідження, стрічкові нитки, з яких виготовлено об'єкти дослідження, являються поліолефінами (поліетиленом).

З аналізу наведених фактичних обставин справи, а також норм чинного законодавства вбачається, що поставлений позивачем товар не може являтись основов'язаним трикотажним полотном, оскільки виготовлене способом плетіння та являється сіткою, а отже не можуть відноситись до 60 групи товарів за УКТ ЗЕД.

Як вбачається з наявних матеріалів справи, позивачем вказаний товар заявлено до митного оформлення за кодом УКТ ЗЕД 5608 19 90 00.

Відповідно до розділу ХІ Закону України «Про Митний тариф України» встановлено, що до визначення товарної позиції 5608 УКТ ЗЕД, включені сітки плетені із шпагату, мотузок або канатів; готові сітки рибальські та інші готові сітки з текстильних матеріалів: із синтетичних або штучних текстильних матеріалів. Підпозиція 5608 19 включає в себе товари даної позиції інші готові сітки виготовлені з нейлону або інших поліамідів.

Із змісту Пояснень до Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності, затверджених Наказом ДФС України № 401 від 09.06.2015р. до групи товарів 56 включається ряд текстильних виробів спеціального характеру, наприклад, вата, повсть, неткані матеріали, спеціальна пряжа, мотузки та деякі вироби з цих матеріалів. Відповідно до пояснень до товарної позиції 5608, до неї відносяться сітки плетені із шпагату, мотузок або канатів; готові сітки рибальські та інші готові сітки з текстильних матеріалів: із синтетичних або штучних текстильних матеріалів.

Ці вироби є відрізками сіток, тобто являють собою плетений матеріал з вічками, виготовленими вручну чи на машині. Вони відрізняються від сіткових виробів товарної позиції 5804 тим, що виготовлені з шпагатів, мотузок або канатів товарної позиції 5607.

З аналізу зазначених Пояснень, наданих пояснень виробника імпортованого позивачем товару, а також наданих сторонами експертних висновків, суд приходить до переконання, що поставлений позивачем за МД №100250004/2015/09/2222 від 27.08.2015р.товар слід віднести до товарної позиції 5608 19 90 00 УКТ ЗЕД, а тому спірне рішення про визначення коду товару від 10.08.15р.. №КТ- 100000000-0090-2015 та Картка відмови у прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення від 27.08.2015р. № 100250004/2015/00105 підлягають скасуванню, а митне оформлення отриманого позивачем за Контрактом від 01.02.2015р. № М 35000164, товару за артикулом №4003623130121А та № 4003050111000А слід здійснювати за кодом УКТ ЗЕД, що вказаний у митній декларації № 100250004.2015.09.2222 від 27.08.2015р., а саме, УКТ ЗЕД 5608199000.

Відповідно до ч.1 ст.9 Кодексу адміністративного судочинства України суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого вирішує справи відповідно до Конституції України та законів України, а також міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України. Суд застосовує інші нормативно-правові акти, прийняті відповідним органом на підставі, у межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідач по справі, як суб'єкт владних повноважень, не виконав покладений на нього обов'язок щодо доказування правомірності прийнятого ним рішення.

Керуючись ст.ст. 94, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов задовольнити повністю.

2. Визнати протиправним та скасувати рішення про визначення коду товару від 10.08.15р. №КТ- 100000000-0090-2015.

3. Визнати протиправною та скасувати Картку відмови у прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення від 27.08.2015р. № 100250004/2015/00105.

4. Зобов'язати Київську міську митницю ДФС України здійснити митне оформлення, отриманого позивачем за Контрактом від 01.02.2015р. № М 35000164, артикул товару №4003623130121А та № 4003050111000А за кодом УКТ ЗЕД, що вказаний у митній декларації № 100250004.2015.09.2222 від 27.08.2015р., а саме, УКТ ЗЕД 5608199000.

5. Стягнути з Київської міської митниці ДФС України за рахунок бюджетних асигнувань на користь на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Агрохімтекс» (код ЄДРПОУ 31243142) судові витрати в сумі 1 218,00 грн. (одна тисяча двісті вісімнадцять гривень 00 коп.).

Відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України постанова набирає законної сили після закінчення строку для її апеляційного оскарження. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України. Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Суддя А.Б. Федорчук

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення11.11.2015
Оприлюднено23.11.2015
Номер документу53574137
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/20415/15

Ухвала від 09.12.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Мельничук В.П.

Постанова від 11.11.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Ухвала від 07.09.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні