Справа № 569/7722/13-к
У Х В А Л А
24 квітня 2013 року м. Рівне
Слідчий суддя Рівненського міського суду Ореховська К.Е. розглянувши клопотання слідчого СУ УМВС України в Рівненській області капітана міліції ОСОБА_1 про надання дозволу на проведення позапланової документальної виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності ДП В«РівнеторфВ» , -
ВСТАНОВИВ:
Слідчий СУ УМВС України в Рівненській області капітан міліції ОСОБА_1 звернувся до суду із клопотанням про надання дозволу Державній фінансовій інспекції у Рівненській області на проведення упродовж п’ятнадцяти робочих днів, а саме із 07.05.2013 року по 29.05.2013 року, позапланової документальної виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Державного підприємства «гвнеторфВ» (код ЄДРПОУ 02968193, м. Рівне, вул. С.Бандери, 30а) за період діяльності вказаного підприємства протягом 2012 року, щодо дотримання ним законодавства при проведенні процедур державних закупівель та законності визначення переможців, з проведенням зустрічних звірок із суб’єктами господарювання, які мали правові відносини із вказаною підконтрольною установою.
В обґрунтування клопотання слідчий зазначив, що у провадженні СУ УМВС України в Рівненській області знаходиться кримінальне провадження № 12013190020000098 від 22.03.2013 за фактом зловживання службовим становищем службовими особами комітету конкурсних торгів ДП В«РівнеторфВ» , за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 364 КК України.
У ході проведення досудового розслідування встановлено, що службові особи комітету конкурсних торгів ДП В«РівнеторфВ» , зловживаючи своїм службовим становищем, в порушення своїх повноважень та п.п. 1, 3 ч. 1. ст. 29, ч. 1 ст. 30 Закону України від 01.06.2010 В«Про здійснення державних закупівельВ» , використовуючи свої організаційно-розпорядчі функції, діючи на користь ТОВ В«Промислово-комерційна компанія БудшляхмашВ» , не забезпечили відхилення пропозиції конкурсних торгів ТОВ В«Промислово-комерційна компанія БудшляхмашВ» та ТОВ В«Київський Республіканський АвтоцентрВ» , які не відповідають умовам документації конкурсних торгів, та відміни торгів у разі відхилення всіх пропозицій, а як наслідок переможцем конкурсних торгів обрано ТОВ В«Промислово-комерційна компанія БудшляхмашВ» , з яким 03.09.2012 укладено договір про закупівлю товарів за державні кошти № 13 на закупівлю товару: В«Автомобілі вантажні(МАЗ-555102-4227 з поворотним відвалом, або еквівалент)В» на загальну суму 1 665 000,00 грн., що на 772 000,00 грн. більша від найдешевшої пропозиції даної процедури закупівлі, внаслідок чого охоронюваним законом державним інтересам заподіяно матеріальних збитків на суму 772 000,00 грн., що є тяжкими наслідками.
Порушення вимог документації конкурсних торгів, допущені учасниками торгів, встановлені перевіркою, проведеною в період із 11.03.2013 по 20.03.2013 Державною фінансовою інспекцією в Рівненській області щодо дотримання ДП В«РівнеторфВ» чинного законодавства з питань державних закупівель по процедурі відкритих торгів на закупівлю товарів В«Автомобілі вантажні (МАЗ-555102-4227 з поворотним відвалом)В» в 2012 році.
Основними такими порушеннями є наступні:
1. Відсутні дати створення та реєстраційні номери в окремих із поданих учасником документах.
2. Відсутні прізвище та ініціали уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі на окремих із поданих документах.
3. Не вказані адреси замовників та номера укладених договорів із замовником у довідці про досвід виконання аналогічних договорів.
4. Не зазначена посада, повноваження в анкеті учасника торгів у графі контактна особа.
5. Наявні довідки про відсутність учасника в єдиній базі даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, які є недійсними на дату розкриття конкурсних торгів.
6. Відсутня інформація про службових осіб учасників, яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі.
7. У листі виробника товару про гарантії здійснення поставки зазначено: В«Автомобіль вантажний МАЗ-555102-4227 з поворотним відвалом, або еквівалентВ» , що не дає змоги визначити конкретно який товар буде постачатись.
При цьому, слід врахувати, що порушення вимог документації конкурсних торгів допущені всіма учасниками, проте, незважаючи на це службові особи комітету конкурсних торгів ДП В«РівнеторфВ» прийняли пропозиції двох учасників, а саме ТОВ В«Промислово-комерційна компанія БудшляхмашВ» та ТОВ В«Київський Республіканський АвтоцентрВ» , внаслідок чого визнали переможцем торгів ТОВ В«Промислово-комерційна компанія БудшляхмашВ» , тобто учасника торгів із майже найдорожчою пропозицією.
Окрім цього, у ході розслідування встановлено, що ДП "Рівнеторф" у 2012 році проведено і інші процедури відкритих торгів із закупівлі транспортних засобів та комплектуючих, зокрема:
1. Закупівлі автомобілів спеціальних та спеціалізованих (автомобіль самоскид спеціальний МДКЗ-20-11 на базі КамАЗ-6520 або еквівалент - 3 од.), за результатами якої акцептовано пропозицію та заключено договір № 12 від 03.09.2012 із ТОВ "ПКК "Будшляхмаш'' на суму 5 055 000 грн.;
2. Закупівлі машин землерийних (екскаватор ЕТ - 16-20 комплектно з грейфером ГК -221 або еквівалент - 1 од.), за результатами якої акцептовано пропозицію та заключено договір № 11 від 03.09.2012 із ТОВ "ПКК "Будшляхмаш" на суму 1 540 000 грн.
Вивченням документації конкурсних торгів по даних процедурах виявлено аналогічні порушення тим, що висвітлені у довідці від 20.03.2013 Державної фінансової інспекції в Рівненській області щодо дотримання ДП В«РівнеторфВ» чинного законодавства з питань державних закупівель по процедурі відкритих торгів на закупівлю товарів В«Автомобілі вантажні (МАЗ-555102-4227 з поворотним відвалом)В» в 2012 році, які так само допущені всіма учасниками, проте і в даних випадках акцептовано не найдешевші із запропонованих пропозицій учасників.
Таким чином, на даний час виникла необхідність у проведенні виїзної позапланової документальної ревізії ДП В«РівнеторфВ» , оскільки лише у ході її виконання можливо перевірити стан дотримання службовими особами комітету конкурсних торгів даного підприємства вимог чинного законодавства у сфері державних закупівель, зокрема правильності та об`єктивності прийнятих рішень, дотримання вимог достовірності та збереження конфіденційності інформації, а також виявити порушення, допущені під час здійснення процедур закупівлі.
Дослідивши клопотання слідчого та матеріали кримінального провадження 12013190020000098 від 22.03.2013, надані ним, заслухавши його думку, суд прийшов до висновку, що клопотання слідчого є обґрунтованим та наявні всі підстави для його задоволення.
Так, у відповідності до ч.5 ст. 11 Закону України В«Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в УкраїніВ» позаплановою виїзною ревізією вважається ревізія, яка не передбачена в планах органу державного фінансового контролю і проводиться за наявності хоча б однієї з обставин, передбачених п.п.2-6 цієї частини статті. Зокрема, п.5 передбачено наступну обставину: у разі надходження доручення щодо проведення ревізій у підконтрольних установах від Кабінету Міністрів України, органів прокуратури, державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, в якому містяться факти, що свідчать про порушення підконтрольними установами законів України, перевірку додержання яких віднесено законом до компетенції органів державного фінансового контролю.
Згідно ч.6 ст. 11 вказаного Закону, позапланова виїзна ревізія може здійснюватись лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду.
Слідчим у клопотанні доведено про наявність достатніх підстав для проведення позапланової документальної виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Державного підприємства «гвнеторфВ» .
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 40, 93, 110 КПК України, ст. 11 Закону України В«Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в УкраїніВ» , Постановою Кабінету міністрів України від 20 квітня 2006 року № 550 В«Про затвердження Порядку проведення інспектування Державною фінансовою інспекцією, її територіальними органамиВ» , -
УХВАЛИВ:
Клопотання слідчого СУ УМВС України в Рівненській області капітана міліції ОСОБА_1 про надання дозволу на проведення позапланової документальної виїзної ревізії окремими питань фінансово-господарської діяльності ДП В«РівнеторфВ» задовольнити повністю.
Надати дозвіл Державній фінансовій інспекції у Рівненській області на проведення упродовж п’ятнадцяти робочих днів, а саме із 07.05.2013 року по 29.05.2013 року, позапланової документальної виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності ДП В«РівнеторфВ» (код ЄДРПОУ 02968193, м. Рівне, вул. С.Бандери, 30а) за період діяльності вказаного підприємства протягом 2012 року, щодо дотримання ним законодавства при проведенні процедур державних закупівель та законності визначення переможців.
Зобов'язати службових осіб ДП В«РівнеторфВ» допустити співробітників Державної фінансової інспекції у Рівненській області до проведення позапланової документальної виїзної ревізії, а також надати їм у повному обсязі документальні матеріали, необхідні для проведення ревізії.
Надати дозвіл співробітникам державної фінансової інспекції при проведенні позапланової документальної виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності ДП В«РівнеторфВ» на проведення зустрічної звірки із суб’єктом господарювання, який мав правові відносини із вказаною підконтрольною установою, а саме із ТОВ В«Промислово-комерційна компанія БудшляхмашВ» (код ЄДРПОУ 30968944, м. Київ, вул. Куренівська, 16Д).
Ухвала оскарженню не підлягає.
Суддя Рівненського
міського суду ОСОБА_2
Суд | Рівненський міський суд Рівненської області |
Дата ухвалення рішення | 24.04.2013 |
Оприлюднено | 24.11.2015 |
Номер документу | 53579973 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Рівненський міський суд Рівненської області
Ореховська К.Е. К. Е.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні