Ухвала
від 17.11.2015 по справі 14/906/11-б/13-г
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

УКРАЇНА

Господарський суд

Житомирської області


10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65, тел. (0412) 48-16-20,

E-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, http://zt.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

Від "17" листопада 2015 р. Справа № 14/906/11-Б/13-Г

За заявою Управління Пенсійного фонду України в Любарському районі Житомирської області (смт.Любар, Житомирська область)

До боржника Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Мир" (с.Авратин, Любарський район, Житомирська область)

про визнання банкрутом

Суддя Костриця О.О.

В засіданні суду прийняли участь:

від кредиторів: Вержаківський В.В. - представник Чуднівської ОДПІ, дов. від 20.02.2015р.

від боржника: Ярмола О.Ю. - ліквідатор

В провадженні господарського суду Житомирської області перебуває справа №14/906/11-Б/13-Г про банкрутство Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Мир" (с.Авратин, Любарський район, Житомирська область).

Ухвалою суду від 13.08.2015р. було продовжено строк ліквідаційної процедури СТОВ "Мир" та строк повноважень ліквідатора Ярмоли О.Ю. на три місяці до 21.11.2015р. включно, відкладено розгляд справи, зобов'язано ліквідатора боржника вчинити певні дії по справі та надати витребувані судом документи.

20.10.2015р. на адресу господарського суду Житомирської області від Чуднівської ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області надійшла заява №15601/8/10-006 від 15.10.2015р. про заміну кредитора по справі Чуднівської ОДПІ Головного управління Міндоходів у Житомирській області на її правонаступника Чуднівську ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області.

Ухвалою суду від 20.10.2015р. було прийнято та призначено в засіданні суду вищезазначену заяву.

17.11.2015р. до суду факсимільним зв'язком від УПФУ в Любарському районі надійшло клопотання про розгляд справи за відсутності уповноваженого представника кредитора.

17.11.2015р. від представника Чуднівської ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області надійшла заява про долучення до матеріалів справи копій документів на виконання вимог ухвали суду від 20.10.2015р.

Також, 17.09.2015р. до суду від ліквідатора боржника Ярмоли О.Ю. надійшло клопотання про продовження строку ліквідаційної процедури боржника та повноважень ліквідатора Ярмоли О.Ю. на три місяці.

Слід зазначити, що при вирішені даної справи судом застосовуються положення Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції, яка була чинною до 18.01.2013 року включно.

В судовому засіданні розглядалась заява Чуднівської ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області №15601/8/10-006 від 15.10.2015р. про заміну сторони у справі.

Свою заяву Чуднівська ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області обгрунтовує тим, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014р. №311 "Про утворення територіальних органів Державної фіскальної служби", 01.11.2014р. було утворено та зареєстровано (внесено запис в Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців №13031020000000672) Чуднівську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Житомирській області.

Відповідно до ст.25 ГПК України у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення діяльності суб'єкта господарювання шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміна кредитора чи боржника в зобов'язані, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, господарський суд залучає до участі у справі правонаступника відповідної сторони або третьої особи на будь -якій стадії судового процесу.

Отже, заявник просить суд замінити кредитора Чуднівської ОДПІ Головного управління Міндоходів у Житомирській області, код 38500603, на Чуднівську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Житомирській області, код 39485419.

Як зазначалося вище, в підтвердження правонаступництва Чуднівської об'єднаної державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Житомирській області Чуднівською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Державної фіскальної служби України у Житомирській області надано до суду супровідним листом 17.11.2015р. наступні документи:

- копію положення про Чуднівську ОДПІ Головного управління Міндоходів у Житомирській області;

- копію наказу ДФС України №134-0 від 07.07.2015р.;

- копію витягу з ЄДР юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців щодо внесення відомостей до ЄДР відносно Чуднівської ОДПІ Головного управління Міндоходів у Житомирській області.

Представник Чуднівської ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області в судовому засіданні вищезазначену заяву підтримав в повному обсязі.

Заслухавши представника Чуднівської ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області, дослідивши матеріали справи, судом було встановлено наступне.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014р. №311 "Про утворення територіальних органів Державної фіскальної служби та визнання такими, що втратили чинність, деяких актів Кабінету Міністрів України" утворено як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної фіскальної служби за переліком згідно з додатком 1 та реорганізовано територіальні органи Міністерства доходів і зборів шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної фіскальної служби за переліком згідно з додатком 2.

Згідно з додатком 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014р. №311 "Перелік територіальних органів ДФС, які утворюються" у Житомирській області утворюється Чуднівська об'єднана Державна податкова інспекція Головного управління ДФС.

Відповідно до додатку 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014р. №311 "Перелік територіальних органів Міндоходів, які реорганізуються", Чуднівська об'єднана Державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів реорганізується шляхом приєднання до Чуднівської об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління ДФС.

Згідно виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 08.12.2014р., у ЄДР міститься інформація про юридичну особу - Чуднівську об'єднану Державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Житомирській області (ідентифікаційний код 39485419).

Частиною 1 ст. 25 ГПК України встановлено, що у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення діяльності суб'єкта господарювання шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов'язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, господарський суд залучає до участі у справі правонаступника відповідної сторони або третьої особи на будь-якій стадії судового процесу.

Разом з тим, слід зазначити, що з поданих документів не вбачається правонаступництва, оскільки, вказані вище документи свідчать лише про утворення та набуття статусу юридичної особи - Чуднівської ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області, а не про правонаступництво Чуднівською ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області прав та обов'язків Чуднівської ОДПІ ГУ Міндоходів у Житомирській області.

Слід зазначити, що в листі Державної фіскальної служби України від 04.02.2015р. №3485/7/99-99-13-01-02-17 зазначено, що постановою Кабінету Міністрів України від 6 серпня 2014р №311 "Про утворення територіальних органів Державної фіскальної служби та визнання такими, що втратили чинність, деяких актів Кабінету Міністрів України" утворено територіальні органи ДФС згідно з додатком 1. Пунктом 2 постанови №311 прийнято рішення про реорганізацію територіальних органів Міністерства доходів і зборів шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної фіскальної служби за переліком згідно з додатком 2. Таким чином, Кабінетом Міністрів України у додатку 2 до постанови №311 визначено конкретних правонаступників територіальних органів Міндоходів - територіальні органи ДФС, до яких вони приєднуються.

Також, в даному листі вказано, що зміни до положень територіальних органів ДФС щодо правонаступництва ними прав та обов'язків територіальних органів Міндоходів будуть внесені відповідно до частини тринадцятої статті 37 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" після реєстрації припинення територіальних органів Міндоходів на підставі передавальних актів, складених з дотриманням вимог статті 107 ЦК України.

Частиною 2 та 3 ст.107 Цивільного кодексу України передбачено, що після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами та задоволення чи відхилення цих вимог комісія з припинення юридичної особи складає передавальний акт (у разі злиття, приєднання або перетворення) або розподільчий баланс (у разі поділу), які мають містити положення про правонаступництво щодо всіх зобов'язань юридичної особи, що припиняється, стосовно всіх її кредиторів та боржників, включаючи зобов'язання, які оспорюються сторонами. Передавальний акт та розподільчий баланс затверджуються учасниками юридичної особи або органом, який прийняв рішення про її припинення, крім випадків, встановлених законом. Підписані головою і членами комісії з припинення юридичної особи та затверджені учасниками юридичної особи або органом, який прийняв рішення про припинення юридичної особи, примірники передавального акта та розподільчого балансу передаються в орган, який здійснює державну реєстрацію юридичної особи, що припиняється, за місцем її державної реєстрації, а також в орган, який здійснює державну реєстрацію юридичної особи - правонаступника, за місцем її державної реєстрації.

Згідно ч.13 ст.37 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", зміни до установчих документів юридичної особи, що не припиняється в результаті приєднання, підлягають державній реєстрації після державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті приєднання у порядку, встановленому статтею 29 цього Закону. Приєднання вважається завершеним з моменту державної реєстрації припинення юридичних осіб, що припиняються в результаті приєднання, та державної реєстрації відповідних змін до установчих документів.

Разом з тим, заявником Чуднівською ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області не додано відповідних доказів правонаступництва прав та обов'язків Чуднівської ОДПІ ГУ Міндоходів у Житомирській області, зокрема, передавального акту та відповідних змін до положення, а також вчинення реєстраційних дій у відповідності до норм вищезазначеного Закону, які б свідчили про правонаступництво.

Враховуючи викладене, суд вважає за необхідне відмовити у задоволенні заяви Чуднівської ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області №15601/8/10-006 від 15.10.2015р. про заміну сторони у справі.

Ліквідатор боржника в засіданні суду надала проміжний звіт про хід ліквідаційної процедури, з підтверджуючими документами.

Вищезазначений звіт ліквідатора було розглянуто на засіданні комітету кредиторів боржника (протокол від 16.11.2015р.).

Ліквідатор боржника вимоги ухвали суду від 13.08.2015р. виконала частково.

В засіданні суду розглядалось клопотання ліквідатора про продовження ліквідаційної процедури боржника на три місяці.

Ліквідатор боржника вищезазначене клопотання підтримала в повному обсязі.

Присутній в засіданні суду представник кредитора заперечень щодо даного клопотання не надав.

Суд розглянувши вказане вище клопотання, вважає за необхідне його задовольнити.

Відповідно до ч.3 ст.24 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" зазначено, що ліквідатор виконує свої повноваження до завершення ліквідаційної процедури в порядку, встановленому цим законом та іншими нормативно - правовими актами.

Таким чином, зміст ч.2 ст.22 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у взаємозв'язку, взаємозумовленості та взаємозалежності із ч.3 ст.24 цього Закону чітко і недвозначно вказує на те, що ліквідатор боржника здійснює свої повноваження в межах строку процедури ліквідації.

Відповідно, чинність повноважень ліквідатора та строк процедури ліквідації поняття взаємопов'язані, взаємозумовлені та взаємозалежні.

Враховуючи викладене, суд вважає за необхідне продовжити строк ліквідаційної процедури СТОВ "Мир" на три місяці з 21.11.2015р. по 21.02.2016р. включно, продовжити повноваження ліквідатора Ярмоли О.Ю. на три місяці з 21.11.2015р. по 21.02.2016р. включно та відкласти розгляд справи.

Керуючись ст.ст.77,86 ГПК України, ст.ст.22-25,52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції чинній до 18.01.2013р.), господарський суд, -

УХВАЛИВ:

1. Відмовити у задоволенні заяви Чуднівської ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області №15601/8/10-006 від 15.10.2015р. про заміну сторони у справі.

2. Задовольнити клопотання ліквідатора про продовження ліквідаційної процедури Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Мир" (с.Авратин, Любарський район, Житомирська область) та повноважень ліквідатора Ярмоли О.Ю. на три місяці.

3. Продовжити строк ліквідаційної процедури банкрута Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Мир" (с.Авратин, Любарський район, Житомирська область) на три місяці з 21.11.2015р. по 21.02.2016р. включно.

4. Продовжити строк повноважень ліквідатора Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Мир" Ярмоли О.Ю. на три місяці з 21.11.2015р. по 21.02.2016р. включно.

5. Відкласти розгляд справи.

6. Призначити наступне засідання суду на "11" лютого 2016 р. о 10:00 у приміщенні господарського суду Житомирської області, каб. №407.

7. Зобов'язати ліквідатора Ярмолу О.Ю.:

- надати проміжний звіт ліквідатора про хід ліквідаційної процедури, погоджений на засіданні комітету кредиторів боржника; відповідний протокол надати суду;

- виявити додаткові докази про наявність/відсутність у банкрута майна на праві власності/користування;

- надати документи на підтвердження вчинення дій пов'язаних з сільськогосподарською технікою банкрута, а також, із незавершеним будівництвом;

- надати докази закриття рахунків боржника Житомирським РУ ПАТ "Приватбанк";

- здійснювати реалізацію майна боржника відповідно до вимог чинного законодавства.

Уповноваженим представникам кредиторів, ліквідатору з'явитись в засідання суду.

Ухвала господарського суду набирає законної сили в установленому чинним законодавством порядку.

У зв'язку із запровадженням автоматизованої системи документообігу у господарському суді будь-які заяви та клопотання у письмовому вигляді повинні бути зареєстровані в канцелярії суду до початку судового засідання.

Окрім того, учасникам судового процесу звернути увагу на необхідність належного оформлення документів (заяв, клопотань), що подаються до суду, з врахуванням того, що зміст об'єднуваних вимог у відповідній заяві чи клопотанні повинен мати однорідний характер, у випадку заявлення вимог, що мають різні підстави виникнення, то вказані вимоги слід розділяти та пред'являти до суду окремими оформленими документами.

Суддя Костриця О.О.

1- до справи;

2- ініціюючому кредитору

3- ліквідатору Ярмолі О.Ю.

4- ВВД ФССНВВ та ПЗ України в Чуднівському районі

5-Чуднівській МДПІ Житомирської області ДПС

Дата ухвалення рішення17.11.2015
Оприлюднено24.11.2015
Номер документу53605864
СудочинствоГосподарське
Сутьвідновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції чинній до 18.01.2013р.), господарський суд

Судовий реєстр по справі —14/906/11-б/13-г

Ухвала від 09.08.2016

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 14.07.2016

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 09.06.2016

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 17.11.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 20.10.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 13.08.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 19.05.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 24.02.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 18.11.2014

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 16.09.2014

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні