Рішення
від 19.10.2009 по справі 36/225
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД мі ста КИЄВА

01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницьк ого,44-Б тел. 284-18-98

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 36/225 19.10.09

За позовом При ватної науково - виробничої фірми «СКАЛА»

До Київської міськ ої ради

Третя особа, що не заявляє с амостійних вимог на предмет спору на стороні

відповідача Голов не управління земельних ре сурсів виконавчого органу Ки ївської міської ради (Київсь кої міської державної адміні страції)

Про визнання права приватної вл асності на земельну ділянку

Суддя Трофименко Т.Ю.

Представники:

Від позивача Цімейко Б.А. - директор (нак аз №1)

Від відповідача Г улько А.Б. по довіреності № 22 5-КР-882 від 28.08.2009р.

Від третьої особи не з' яв ився

В засіданні приймали участ ь

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

На розгляд Господарсько го суду міста Києва передані позовні вимоги Приватної на уково-виробничої фірми «СКАЛ А»до Київської міської ради про визнання за позивачем п рава власності на земельну д ілянку, зайняту відокремлено ю громадською торговельною с порудою прибудованою до житл ового будинку 9-ти поверхової забудови, яка розташована у Д ніпровському районі м. Києва по вул. Луначарського, 24 і нале жить ПНВФ «Скала», відповідн о до свідоцтва від 02.06.2007р. № 534 та т у частину земельної ділянки, яка є необхідною для обслуго вування вказаної відокремле ної громадської торговельно ї споруди, орієнтовною площе ю 827 кв.м., зобов' язання Київсь кої міської ради передати у в ласність ПНВФ «Скала»земель ну ділянку, зайняту відокрем леною громадською торговель ною спорудою прибудованою до житлового будинку 9-ти поверх ової забудови, яка розташова на у Дніпровському районі м. К иєва по вул. Луначарського, 24 і належить ПНВФ «Скала», відпо відно до свідоцтва від 02.06.2007р. № 534 та ту частину земельної діл янки, яка є необхідною для обс луговування вказаної відокр емленої громадської торгове льної споруди, орієнтовною п лощею 827 кв.м. з внесенням обмі нного файлу земельної ділян ки в базу даних Автоматизова ної Системи Державного земел ьного кадастру.

Ухвалою Господарського су ду міста Києва від 04.06.2009р. поруш ено провадження у справі № 36/225, розгляд справи призначено н а 01.07.2009р.

Представником відповідача в судовому засіданні 01.07.2009р. на дано письмовий відзив на поз ов, в якому він проти позову за перечує.

В судовому засіданні 01.07.2009р., н а підставі ст. 77 Господарськог о процесуального кодексу Укр аїни, оголошувалась перерва до 13.07.2009р.

До початку розгляду справи 01.07.2009р. через канцелярію суду в ід позивача надійшла заява п ро уточнення позовних вимог, відповідно до якої він проси ть суд визнати за позивачем п раво власності на земельну д ілянку, зайняту відокремлено ю громадською торговельною с порудою прибудованою до житл ового будинку 9-ти поверхової забудови, яка розташована у Д ніпровському районі м. Києва по вул. Луначарського, 24 і нале жить ПНВФ «Скала», відповідн о до свідоцтва про власність від 15.08.1996р. № 78/46-СВ, свідоцтва про власність від 02.06.2007р. № 534 та ту ч астину земельної ділянки, як а є необхідною для обслугову вання вказаної відокремлено ї громадської торговельної с поруди, орієнтовною площею 759, 82 кв.м., зобов' язати Київську міську раду передати у власн ість ПНВФ «Скала»земельну ді лянку, зайняту відокремленою громадською торговельною сп орудою прибудованою до житло вого будинку 9-ти поверхової з абудови, яка розташована у Дн іпровському районі м. Києва п о вул. Луначарського, 24 і належ ить ПНВФ «Скала», відповідно до свідоцтва про власність в ід 15.08.1996р. № 78/46-СВ, свідоцтва про в ласність від 02.06.2007р. № 534 та ту час тину земельної ділянки, яка є необхідною для обслуговуван ня вказаної відокремленої гр омадської торговельної спо руди, орієнтовною площею 759,82 кв .м. з внесенням обмінного фай лу земельної ділянки в базу д аних Автоматизованої Систем и Державного земельного када стру та видачею державного а кта, що посвідчує право власн ості на земельну ділянку.

Розглянувши заяву позивач а від 26.06.2009р. за № 2748 про уточнення та доповнення позовних вимо г, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги в частині ви знання за ПНВФ «Скала»права, на підставі оригіналу клопо тання від 14.03.2008р. К-13557 про надання у власність земельної ділян ки, разом з додатками до ньог о, самостійно, без рішення Киї вради про надання згоди на ро зроблення проекту відведенн я земельної ділянки, виступи ти замовником технічної доку ментації із землеустрою, а са ме, розроблення проекту відв едення земельної ділянки із земель державної власності не наданих у власність чи кор истування, орієнтовною площ ею 827 кв.м., яка розміщена по вул . Луначарського, 24 у Дніпровсь кому районі м. Києва, для рекон струкції існуючого нежитлов ого приміщення ПНВФ «Скала»п ід національну спеціалізова ну постійно діючу виставку-я рмарку алкогольних напоїв з внесенням обмінного файлу зе мельної ділянки в базу даних Автоматизованої Системи Дер жавного земельного кадастр у, є новими позовними вимогам и, що не заявлялись при поданн і позову, а тому суд не може пр ийняти їх до спільного розгл яду з первинними позовними в имогами. Зазначені вимоги мо жуть бути самосійними вимога ми в окремому провадженні.

Ухвалою Господарського су ду міста Києва від 13.07.2009р., на під ставі ст. 77 Господарського про цесуального кодексу України , розгляд справи було відклад ено на 03.08.2009р.

Ухвалою Господарського су ду міста Києва від 03.08.2009р., на під ставі ст. ст. 27, 69, 77 Господарсько го процесуального кодексу Ук раїни, залучено до участі у сп раві в якості третьої особи, щ о не заявляє самостійних вим ог на предмет спору на сторон і відповідача Головне уп равління земельних ресурсів виконавчого органу Київсько ї міської ради (Київської міс ької державної адміністраці ї), строк вирішення спору у спр аві № 36/225 продовжено, розгляд с прави відкладено на 14.09.2009р.

Від третьої особи - Головн ого управління земельних рес урсів виконавчого органу Киї вської міської ради (Київськ ої міської державної адмініс трації), 15.09.2009р. через канцелярі ю суду надійшов письмовий ві дзив на позов, в якому вона про ти задоволення позову запере чує, в задоволенні позову про сить відмовити, а також проси ть суд розглядати справу без участі повноважного предста вника третьої особи.

В засіданні суду 14.09.2009р. предс тавник позивача позовні вимо ги підтримав та просив суд за довольнити їх в повному обся зі.

Представник відповідач в с удовому засіданні 14.09.2009р. проти задоволення позову заперечу вав.

В судовому засіданні 14.09.2009р., н а підставі ст. 77 Господарськог о процесуального кодексу Укр аїни, оголошувалась перерва до 19.10.2009р.

На підставі ст. 75 Господарсь кого процесуального кодексу України справа розглядаєтьс я за наявними в ній матеріала ми.

Розглянувши матеріали спр ави, заслухавши пояснення пр едставників позивача та відп овідача, Господарський суд м іста Києва, -

ВСТАНОВИВ:

За договором купівлі-прод ажу майна на аукціоні № 118/46-КП в ід 20.06.1996р. Науково-виробнича фір ма «СКАЛА»придбала у Предста вництва Фонду державного май на у Дніпровському районі м. К иєва, як органу приватизації , нежиле приміщення книжково го магазину № 90 «Факел»площею 327,0 кв.м., яке знаходиться в одно поверховій прибудові, прилег лої до 9-ти поверхового будинк у за адресою: м. Київ, вул. Лунач арського, 24. Зазначений догові р зареєстровано Київським мі ським бюро технічної інвента ризації.

На підставі вказаного дого вору Представництвом Фонду д ержавного майна у Дніпровськ ому районі м. Києва 15.08.1996р. видан о Науково-виробничій фірмі « СКАЛА»свідоцтво про власніс ть (реєстраційний номер № 78/46-СВ ) на нежиле приміщення книжко вого магазину № 90 «Факел», яке знаходиться за адресою: м. Киї в, вул. Луначарського, 24.

Крім того, право власності Н ауково-виробничої фірми «СКА ЛА»на зазначене нерухоме май но підтверджується свідоцтв ом про власність № 534 від 02.06.11197р., в иданим регіональним відділе нням Фонду державного майна України по м. Києву.

На підставі Листа-дозволу К иївської міської державної а дміністрації № 002-120 від 08.02.2006р. Нау ково-виробничій фірмі «СКАЛА »дозволено виконання проект но-вишукувальних робіт на ре конструкцію нежитлового при міщення під Національну спец іалізовану постійно діючу ви ставку-ярмарок алкогольних н апоїв «Скала»з благоустроєм прилеглої території вул. Лун ачарського, 24 у Дніпровському районі м. Києва.

Приватна науково-виробнич а фірма «СКАЛА»(далі позивач ) звернулась до Київської міс ької ради (далі відповідач) з к лопотанням від 14.03.2008р. № К-13557 про н адання у власність земельної ділянки орієнтовним розміро м 827,0 кв.м. на вул. Луначарського , 24 у Дніпровському районі м. Ки єва для обслуговування нежит лового торговельного приміщ ення.

За результатами розгляду з азначеного клопотання позив ачем було отримано в Головно му управлінні земельних ресу рсів повідомлення № К-13557 від 15.10 .2008р., яке було отримано предста вником позивача, що підтверд жується матеріалами справи, відповідно до якого позивачу було відмовлено у згоді на ро зроблення документації із зе млеустрою у зв'язку з відсутн істю документів від усіх спі ввласників нерухомого майна .

Оцінюючи подані сторонами та третьою особою докази за с воїм внутрішнім переконання м, що ґрунтується на всебічно му, повному і об' єктивному р озгляді в судовому засіданні всіх обставин справи в їх сук упності, суд вважає, що позовн і вимоги не підлягають задов оленню з наступних підстав.

Предметом спору в даній спр аві є, зокрема, вимога щодо виз нання за позивачем права вла сності на земельну ділянку, з айняту відокремленою громад ською торговельною спорудою прибудованою до житлового б удинку 9-ти поверхової забудо ви, яка розташована у Дніпров ському районі м. Києва по вул. Луначарського, 24 і належить ПН ВФ «Скала», відповідно до сві доцтва від 02.06.2007р. № 534 та ту части ну земельної ділянки, яка є не обхідною для обслуговування вказаної відокремленої гром адської торговельної споруд и, орієнтовною площею 827 кв.м.

Приписи ст. 13 Конституції Ук раїни визначають, що від імен і Українсь кого народу права власника здійснюють органи державної влади та органи мі сцевого самоврядування в меж ах, визначених Конституцією.

Згідно зі ст. 14 Конституції У країни право власності на зе млю набувається і реалізуєть ся громадянами, юридичними о собами та державою виключно відповідно до закону.

Відповідно ст.ст. 142-145 Констит уції України до матеріальної основи органів місцевого са моврядування, крім інших об' єктів, належить земля, управл іння якою здійснюють територ іальної громади через органи самовря дування в межах їх по вноважень шляхом прийняття р ішень. Права органів самовря дування захищаються у судово му порядку.

Київській міській раді, від повідно до ст. 9 Земельного код ексу України, належить право розпорядження землями терит оріальної громади м. Києва, на дання земельних ділянок у ко ристування із земель комунал ьної власності відповідно до Земельного кодексу України.

Відповідно до ст. 60 Закону Ук раїни «Про місцеве самовряду вання в Україні» територіаль ним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить пр аво комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, дохо ди місцевих бюджетів, інші ко шти, землю, природні ресурси, п ідприємства, установи та орг анізації, в тому числі банки, с трахові товариства, а також п енсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, н ежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охор они здоров'я, науки, соціально го обслуговування та інше ма йно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені в ідповідно до закону як об'єкт и права комунальної власност і, а також кошти, отримані від їх відчуження.

Згідно з п. 34 ч. 1 с. 26 Закону Укра їни «Про місцеве самоврядува ння в Україні»вирішення відп овідно до Закону питань регу лювання земельних відносин є виключною компетенцією плен арних засідань сільських, се лищних, міських рад, а відпові дно до п. 2 ст. 22 Закону України « Про столицю України - місто- герой Київ»Київська міська р ада має право визначати особ ливості землекористування.

Відповідно до п. 5 ст. 16 Закону України «Про місцеве самовр ядування в Україні»від імені та в інтересах територіальн их громад права суб'єкта кому нальної власності здійснюют ь відповідні ради.

Статтею 116 Земельного кодек су України визначено, що гром адяни та юридичні особи набу вають права власності та пра ва користування земельними д ілянками із земель державної або комунальної власності з а рішенням органів виконавчо ї влади або органів місцевог о самоврядування в межах їх п овноважень, визна чених цим К одексом.

Таким чином, законодавств ом передбачено, що способом в олевияв лення ради, яка здійс нює право власності від імен і відповідної територіально ї громади щодо регулювання з емельних відносин, є прийнят тя рішення сесії.

Отже, відповідно до положен ь земельного законодавства У країни право власності на зе мельну ділянку, яка перебува є у державній або комунальні й власності, може виникнути л ише за наявності відповідног о рішення органу виконавчої влади або місцевого самовряд ування і тільки в межах, вказа них в цих рішеннях.

Як вбачається з матеріалі в справи та не заперечується представниками сторін, Киї вською міською радою рішення про надання у власність пози вачу земельної ділянки орієн товним розміром 827,0 кв.м. на вул . Луначарського, 24 у Дніпровсь кому районі м. Києва для обслу говування нежитлового торго вельного приміщення не прийм алось.

Враховуючи викладене, у суд у відсутні правові підстави для задоволення позовних вим ог позивача про визнання за н им права власності на земель ну ділянку, зайняту відокрем леною громадською торговель ною спорудою прибудованою до житлового будинку 9-ти поверх ової забудови, яка розташова на у Дніпровському районі м. К иєва по вул. Луначарського, 24 і належить ПНВФ «Скала», відпо відно до свідоцтва від 02.06.2007р. № 534 та ту частину земельної діл янки, яка є необхідною для обс луговування вказаної відокр емленої громадської торгове льної споруди, орієнтовною п лощею 827,0 кв.м.

Позовна вимога про зобов' язання Київської міської рад и передати у власність ПНВФ « Скала»земельну ділянку, зайн яту відокремленою громадськ ою торговельною спорудою при будованою до житлового будин ку 9-ти поверхової забудови, як а розташована у Дніпровськом у районі м. Києва по вул. Лунач арського, 24 і належить ПНВФ «С кала», відповідно до свідоцт ва від 02.06.2007р. № 534 та ту частину зе мельної ділянки, яка є необхі дною для обслуговування вказ аної відокремленої громадсь кої торговельної споруди, ор ієнтовною площею 827 кв.м. з внес енням обмінного файлу земел ьної ділянки в базу даних Авт оматизованої Системи Держав ного земельного кадастру, та кож не підлягає задоволенню з наступних підстав.

За змістом ст. 120 Земельного к одексу України, а також п. 4 Роз 'яснення Вищого арбітражного суду від 27.06.2001р. № 02-5/743 «Про деякі п итання практики вирішення сп орів, пов'язаних із захистом п рава власності на землю і зем лекористування»право власн ості на землю або право корис тування земельною ділянкою в иникає після встановлення зе млевпорядними організаціям и меж земельної ділянки в нат урі (на місцевості) і одержанн я документа, що посвідчує це п раво.

Зі змісту цієї норми виплив ає, що в цьому випадку необхід не окреме договірно-повторне регулювання шляхом укладенн я відповідного цивільно-прав ового договору між власником земельної ділянки і набувач ем будівлі (споруди).

Рішенням Київської місько ї ради від 15.07.2004р. № 457/1867 «Про поряд ок передачі (надання) земельн их ділянок в користування аб о у власність у місті Києві»з атверджено Тимчасовий поряд ок передачі (надання) земельн их ділянок в користування аб о у власність у м. Києві (далі П орядок).

Стаття 17 Порядку містить ви черпний перелік юридичних ос іб, яким можуть безоплатно пе редаватись у власність земел ьні ділянки із земель держав ної і комунальної власності: житлово-будівельним (житлов им) кооперативам для житлово го будівництва, гаражно-буді вельним кооперативам для гар ажного будівництва, садівниц ьким товариствам землі загал ьного користування садівниц ького товариства (зайняті за хисними смугами, дорогами, пр оїздами, будівлями і споруда ми та іншими об'єктами загаль ного користування) та об'єдна нням співвласників багатокв артирного будинку для експлу атації та обслуговування роз ташованих на земельних ділян ках багатоквартирних житлов их будинків, а також належних до них будівель, споруд та при будинкової території.

За таких обставин позивач м оже набувати право власності на спірну земельну ділянку л ише в порядку, визначеному ст .ст. 127, 128 Земельного кодексу Укр аїни та рішенням Київської м іської ради від 14.03.2002р. № 304/1738, яким затверджено Тимчасовий поря док продажу земельних діляно к в м. Києві.

Відповідно до ст. 127 Земельно го кодексу України органи де ржавної влади та органи місц евого самоврядування і держа вні органи приватизації відп овідно до їх повноважень зді йснюють продаж земельних діл янок державної чи комунально ї власності громадянам та юр идичним особам, які мають пра во на набуття земельних діля нок у власність, а також інозе мним державам відповідно до цього Кодексу.

Відповідно до ч. 6 ст. 128 Земель ного кодексу України та п. 2.7 По рядку продажу земельних діля нок в м. Києві підставою для ук ладення договору купівлі-про дажу є рішення Київської міс ької ради про продаж земельн ої ділянки.

Отже, вирішення питання про передачу землі у власність є виключним правом ради як суб 'єкта права власності на земл ю і це питання вирішується ви ключно на пленарному засідан ні відповідної ради.

Статтею 140 Конституції Укра їни, ст. 71 Закону України «Про м ісцеве самоврядування в Укра їні»гарантовано право самос тійно реалізовувати територ іальними громадами, органами та посадовими особами місце вого самоврядування надані ї м повноваження.

Як зазначалось, за результа тами розгляду клопотання При ватної науково-виробничої фі рми «СКАЛА»від 14.03.2008р. № К-13557 про н адання земельної ділянки орі єнтовним розміром 827,0 кв.м. на в ул. Луначарського, 24 у Дніпров ському районі м. Києва від Гол овного управління земельних ресурсів надійшло повідомле ння № К-13557 від 15.10.2008р., відповідно до якого позивачу було відмо влено у згоді на розроблення документації із землеустрою у зв'язку з відсутністю докум ентів від усіх співвласників нерухомого майна.

Тому твердження позивача п ро бездіяльність Київської м іської ради щодо залишення б ез розгляду його клопотання є необґрунтованими і безпідс тавними, і не можуть братися с удом до уваги.

Згідно з ч. 4 ст. 120 Земельного к одексу України, при переході права власності на будівлю т а споруду до кількох осіб пра во на земельну ділянку визна чається пропорційно часткам осіб у вартості будівлі та сп оруди, якщо інше не передбаче но у договорі на відчуження б удівлі і споруди.

Постановою Кабінету Мініс трів України від 02.04.2002р. № 449 «Про затвердження форм державног о акта на право власності на з емельну ділянку та державног о акта на право постійного ко ристування земельною ділянк ою» передбачено, що додатком до державного акта на землю є список співвласників земель них ділянок.

Так, передача у власність ча стини земельної ділянки одно му із співвласників позбавит ь права інших співвласників погодити межі даної земельно ї ділянки, що у подальшому мож е призвести до порушення пра в останніх щодо розміру та ко нфігурації належних їм земел ьних ділянок.

Тому, якщо будинок належить на праві власності двом і біл ьше фізичним чи юридичним ос обам, заяви про безоплатну пе редачу у приватну власність земельної ділянки повинні по давати всі співвласники буді влі.

Статтею 128 Земельного кодек су України регламентовано по рядок продажу земельних діля нок державної та комунальної власності громадянам та юри дичним особам.

Так, згідно з ч. 2 ст. 128 Земельн ого кодексу України громадян и та юридичні особи, зацікавл ені у придбанні земельних ді лянок у власність, подають за яву (клопотання) до відповідн ого органу виконавчої влади або сільської, селищної, місь кої ради чи державного орган у приватизації. У заяві (клопо танні) зазначаються місце ро зташування земельної ділянк и, її цільове призначення, роз міри та площа, а також згода на укладення договору про опла ту авансового внеску в рахун ок оплати ціни земельної діл янки.

До заяви (клопотання) додают ься:

а) документ, що посвідчує пр аво користування земельною д ілянкою (у разі його наявност і), та документи, що посвідчуют ь право власності на нерухом е майно (будівлі та споруди), р озташоване на цій земельній ділянці;

б) копія установчих докумен тів для юридичної особи, а для громадянина - копія документ а, що посвідчує особу;

в) свідоцтво про державну ре єстрацію суб'єкта підприємни цької діяльності у разі прод ажу земельної ділянки суб'єк ту підприємницької діяльнос ті.

Орган державної влади або о рган місцевого самоврядуван ня, згідно з ч. 3 ст. 128 Земельного кодексу України, у місячний с трок розглядає заяву (клопот ання) і приймає рішення про на дання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо ві дведення земельної ділянки ( якщо такий проект відсутній) та/або про проведення експер тної грошової оцінки земельн ої ділянки чи про відмову в пр одажу із зазначенням обґрунт ованих причин відмови.

Відповідно до положень ч. 6 с т. 128 Земельного кодексу Украї ни рішення Ради міністрів Ав тономної Республіки Крим, мі сцевої державної адміністра ції, сільської, селищної, місь кої ради про продаж земельно ї ділянки є підставою для укл адання договору купівлі-прод ажу земельної ділянки.

Як вбачається з матеріалів справи та не заперечується п редставниками сторін, позив ач в порядку, передбаченому с т. 128 Земельного кодексу Украї ни, до відповідача не звертав ся, Київською міською радою р ішення про надання у власніс ть позивачу земельної ділянк и орієнтовним розміром 827,0 кв.м . на вул. Луначарського, 24 у Дніп ровському районі м. Києва для обслуговування нежитлового торговельного приміщення не приймалось.

Необґрунтованим є також тв ердження позивача про те, що с т.ст. 50, 70 Закону України «Про зе млеустрій»прямо встановлен о, що рішення органів місцево го самоврядування щодо надан ня дозволів на розроблення п роектів відведення не є викл ючною компетенцією пленарни х засідань.

Так, ст. 50 Закону України «Про землеустрій»передбачено, що проекти землеустрою щодо ві дведення земельних ділянок с кладаються у разі надання, пе редачі, вилучення (викупу), від чуження земельних ділянок; п орядок складання проектів зе млеустрою щодо відведення зе мельних ділянок встановлюєт ься Кабінетом Міністрів Укра їни. Відповідно до ст. 70 Закону України «Про землеустрій»сп ори, що виникають при здійсне нні землеустрою, вирішуються судом.

Зазначені статті не містят ь тих юридичних формулювань та норм, на які посилається по зивач.

Згідно з п. 3 Порядку розробл ення проектів землеустрою що до відведення земельних діля нок, затвердженого постаново ю Кабінету Міністрів України № 677 від 26.05.2004р., проект відведенн я земельної ділянки розробля ється на підставі рішення сі льської, селищної, міської ра ди, районної, Київської або Се вастопольської міської держ адміністрації, до повноважен ь яких належить надання у кор истування або передача у вла сність земельних ділянок; ук ладених договорів між землев ласниками і землекористувач ами та розробником проекту в ідведення земельної ділянки ; судового рішення.

А в п. 5 зазначеного Порядку в изначено, що у разі прийняття судом рішення про надання зе мельної ділянки у користуван ня або передачу у власність з амовником проекту її відведе ння є фізична або юридична ос оба, на користь якої прийнято рішення.

Таким чином, судове рішення може бути підставою для розр обки проекту відведення земе льної ділянки у випадку, якщо прийнято судове рішення про надання земельної ділянки у користування або передачу у власність.

З матеріалів справи вбачає ться, що земельна ділянка, пра во власності на яку просить в изнати позивач, не надавалас я в користування позивачу ні за рішенням суду, ні за рішенн ям Київської міської ради, а т ому підстави для розроблення проекту відведення земельно ї ділянки за рішенням суду ві дсутні.

Судові витрати, відповідно до положень ст. 49 Господарськ ого процесуального кодексу У країни, покладаються на пози вача.

Враховуючи наведене, та ке руючись ст. 49, ст. ст. 82 - 85 Господ арського процесуального код ексу України, суд -

В И Р І Ш И В:

В задоволенні позову ві дмовити в повному обсязі.

Рішення набирає законної сили після закінчення десяти денного строку з дня його при йняття.

Суддя Трофименко Т.Ю.

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення19.10.2009
Оприлюднено26.06.2010
Номер документу5361602
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —36/225

Рішення від 21.09.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Трофименко Т.Ю.

Ухвала від 07.09.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Трофименко Т.Ю.

Ухвала від 17.08.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Трофименко Т.Ю.

Ухвала від 26.07.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Трофименко Т.Ю.

Рішення від 21.06.2010

Господарське

Господарський суд міста Києва

Трофименко Т.Ю.

Ухвала від 02.06.2010

Господарське

Господарський суд міста Києва

Трофименко Т.Ю.

Ухвала від 03.08.2009

Господарське

Господарський суд міста Києва

Трофименко Т.Ю.

Рішення від 19.10.2009

Господарське

Господарський суд міста Києва

Трофименко Т.Ю.

Постанова від 08.07.2008

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Моторний О.А.

Судовий наказ від 02.10.2007

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Кожан М.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні