Рішення
від 18.11.2015 по справі 910/24972/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18.11.2015Справа №910/24972/15 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Ексклюзив-С"

до Товариства з обмеженою відповідальністю "БК "Будтранссервіс"

про стягнення 128656,37 грн.

Суддя Усатенко І.В.

Представники сторін:

від позивача Козак А.Л. (за дов.)

від відповідача не з'явились

На підставі ст. 85 Господарського процесуального кодексу України в судовому засіданні 18.11.2015 судом оголошено вступну та резолютивну частини рішення.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

До Господарського суду міста Києва звернулось з позовом Товариство з обмеженою відповідальністю "Ексклюзив-С" до Товариства з обмеженою відповідальністю "БК "Будтранссервіс" про стягнення заборгованості за виконані роботи з монтажу системи опалення першого та другого поверхів у офісному приміщенні за договором підряду №1/07 від 18.07.2012 в сумі 128656,37 грн.

Свої позовні вимоги позивач обґрунтовує тим, що 18.07.2012 між ним та відповідачем укладено договір підряду № 1/07. Позивач виконав роботи, передбачені договором, однак відповідач не сплатив вартість отриманих робіт у повному обсязі, в зв'язку з чим утворилась заборгованість у розмірі 128656,37 грн.

У зв'язку з не належним виконанням відповідачем своїх договірних зобов'язань, позивач звернувся до суду.

Ухвалою суду від 22.09.2015 порушено провадження у справі № 910/24972/15, розгляд останньої призначено на 05.10.2015.

Через загальний відділ діловодства Господарського суду м. Києва позивач подав 01.10.2015 документи на часткове виконання вимог ухвали суду про порушення провадження у справі.

Відповідач відзиву на позов не надав, явку повноважного представника в судове засідання не забезпечив, вимоги ухвали суду від 22.09.2015 про порушення провадження у справі не виконав, однак подав клопотання про відкладення розгляду справи, в якому також повідомив, що позивачем, при поданні позову не враховані вартість послуг генерального підряду на суму 23865 грн. 87 коп., в зв»язку з чим сума позову підлягає зменшенню на 23865,87 грн., та надав картку рахунку за період 01.07.2012 р. - 01.10.2015р., яка долучена судом до матеріалів справи.

В зв'язку з неявкою відповідача та його клопотанням про відкладення розгляду справи, необхідністю витребування додаткових доказів, керуючись ст.. 77 ГПК України, суд відклав розгляд справи на 04.11.2015 року.

Позивач надав документи на виконання вимог ухвали суду: копії графіку виконання робіт, графіку фінансування робіт, банківських виписок, додаткових угод до договору, разом з кошторисами.

Відповідач на виклик суду не з'явився, вимог ухвали суду від 05.10.2015 про відкладення розгляду справи не виконав, однак подав клопотання про відкладення розгляду справи та про продовження строку вирішення спору.

Суд задовольнив клопотання представника відповідача, відкласти розгляд справи, а в клопотанні про продовження строку вирішення спору, відмовив, оскільки строки розгляду справи передбачені ст.69 ГПК України не закінчились.

Розгляд справи відкладено на 18.11.2015 на підставі ст. 77 ГПК України.

Відповідач на виклик суду не з'явився, вимог ухвали суду від 04.11.2015 про відкладення розгляду справи не виконав, про день та час судового засідання повідомлений належним чином, що підтверджується повідомленням про вручення № 01030 3591459 9.

Представником позивача подано заяву про збільшення позовних вимог та клопотання про долучення документів. Позивач просить стягнути 224674,12 грн., а саме: сума основного боргу - 104790,50 грн., пеня - 31437,15 грн., 3% річних - 7527,69 грн., втрати від інфляції - 80918,78 грн.

У відповідності до статті 22 Господарського процесуального кодексу України, позивач вправі до прийняття рішення по справі збільшити розмір позовних вимог за умови дотримання встановленого порядку досудового врегулювання спору у випадках, передбачених статтею 5 цього Кодексу, в цій частині, відмовитись від позову або зменшити розмір позовних вимог. До початку розгляду господарським судом справи по суті позивач має право змінити предмет або підставу позову шляхом подання письмової заяви.

Вищезазначена заява приймається судом до розгляду, позовні вимоги розглядаються з урахування заяви про збільшення позовних вимог.

Відповідно до положень ст. 75 Господарського процесуального кодексу України справа розглядається за наявними в ній матеріалами.

Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши наявні в матеріалах справи докази, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні дані, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Господарський суд м. Києва, -

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до ч.1 статті 202 ЦК України, правочином є дія особи, спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.

Згідно з ч.1 статті 509 ЦК України, зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку.

Частина 2 статті 509 ЦК України передбачає, що зобов'язання виникають з підстав, встановлених статтею 11 цього Кодексу.

Відповідно п.1 ч. 2 статті 11 ЦК України, підставами виникнення цивільних прав та обов'язків, зокрема, є договори та інші правочини.

Згідно з ч. 1 статті 626 ЦК України, договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.

18.07.2012 року між Товариством з обмеженою відповідальністю "БК "Будтранссервіс" (генпідрядник) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Ексклюзив-С" (підрядник) укладено договір підряду № 1/07.

Генпідрядник доручає, а підрядник зобов'язується виконати власними та/або залученими коштами, силами і засобами, відповідно до умов цього договору, роботи з монтажу системи опалення 1 та 2 поверхів на об'єкті: офісне приміщення за адресою м. Київ, вул. Плещєєва, 10, згідно з узгодженими сторонами планувальними рішеннями та розцінками, визначеними кошторисом, а генпідрядник зобов'язується прийняти та оплатити роботи відповідно до умов договору. (п.п. 1.1 Договору).

Виконання робіт, передбачених цим договором, повинно розпочатись, здійснюватись і закінчуватись у встановлені договором строки згідно з графіком виконання робіт (додаток № 2). Кінцевим терміном виконання робіт за договором сторони встановили: 30 вересня 2012, за умови дотримання замовником строків фінансування. (п. 3.1 Договору).

Підрядник зобов'язується вчасно оформляти і щомісяця до 25 числа звітного місяця передавати генпідряднику акти прийому-передачі виконаних робіт на фактично виконані обсяги робіт. Фактичне приймання-передача виконаних робіт за цим договором здійснюється за адресою об'єкту, у строки та на умовах, визначених цим договором та діючим законодавством України, та засвідчується актом прийому-передачі виконаних робіт за підписом повноважних представників сторін. (п. 8.1 Договору).

На підтвердження факту виконання робіт за договором № 1/07 від 18.07.2012 до матеріалів справи надано копії актів приймання виконаних підрядних робіт: акт № 1 за вересень 2012 на суму 32576,31 грн.; акт № 2 за вересень 2012 на суму 22906,55 грн.; акт № 3 за вересень 2012 на суму 80146,53 грн.; акт № 4 за жовтень 2012 на суму 14597,72 грн.; акт № 5 за жовтень 2012 на суму 12361,84 грн.; акт № 6 за вересень 2012 на суму 23552,72 грн.; акт № 7 за жовтень 2012 на суму 73776,74 грн.; акт № 8 за вересень 2012 на суму 7063,77 грн.; акт № 9 за жовтень 2012 на суму 7576,80 грн.; акт № 10 за вересень 2012 на суму 5685,21 грн.; акт № 11 за жовтень 2012 на суму 82772,53 грн.; акт № 12 за жовтень 2012 на суму 10885,76 грн.; акт № 13 за жовтень 2012 на суму 4142,84 грн.; акт № 14 за жовтень 2012 на суму 8795,25 грн.; акт № 15 за жовтень 2012 на суму 10423,61 грн.; акт № 16 за жовтень 2012 на суму 5699,21 грн.; акт № 17 за жовтень 2012 на суму 5699,23 грн.; акт № 18 за жовтень 2012 на суму 5699,23 грн.; акт № 19 за жовтень 2012 на суму 5699,23 грн.; акт № 20 за жовтень 2012 на суму 5699,23 грн.; акт № 21 за жовтень 2012 на суму 5699,23 грн.; акт № 22 за листопад 2012 на суму 13831,73 грн.; акт № 23 за листопад 2012 на суму 42532,68 грн.; акт № 24 за листопад 2012 на суму 16766,16 грн.; акт № 25 за листопад 2012 на суму 32929,33 грн.; акт № 26 за листопад 2012 на суму 41831,33 грн.; акт № 27 за листопад 2012 на суму 87764,15 грн.; акт № 29 за листопад 2012 на суму 2442,00 грн.; акт № 30 за грудень 2012 на суму 37908,74 грн.; акт № 31 за грудень 2012 на суму 7582,40 грн.; акт № 32 за грудень 2012 на суму 6730,27 грн.; акт № 33 за грудень 2012 на суму 6730,27 грн.; акт № 34 за грудень 2012 на суму 27476,09 грн.; акт № 35 за грудень 2012 на суму 18287,54 грн.; акт № 36 за грудень 2012 на суму 2651,20 грн.; акт № 37 за грудень 2012 на суму 10780,99 грн.; акт № 38 за січень 2013 на суму 30545,88 грн.; акт № 39 за січень 2013 на суму 21573,87 грн.; акт № 40 за січень 2013 на суму 14163,91 грн.; акт № 41 за січень 2013 на суму 3759,35 грн.; акт № 42 за лютий 2013 на суму 990,30 грн.; акт № 43 за лютий 2013 на суму 14471,93 грн.; акт № 44 за лютий 2013 на суму 28705,28 грн.; акт № 45 за лютий 2013 на суму 13468,78 грн.; акт № 46 за лютий 2013 на суму 5543,42 грн.; акт № 47 за лютий 2013 на суму 2528,21 грн.; акт № 48 за лютий 2013 на суму 1871,38 грн.; акт № 49 за березень 2013 на суму 17855,90 грн.; акт № 50 за березень 2013 на суму 3350,84 грн. Загальна вартість виконаних робіт складає 950193,47 грн. Всі акти підписані та скріплені печатками контрагентів за договором № 1/07 від 18.07.2012.

Також до матеріалів справи надані копії довідок про вартість виконаних підрядних робіт за договором від 18.07.2012 № 1/07: за жовтень 2012 на суму 51697,60 грн.; за вересень 2012 на суму 135629,39 грн.; за вересень 2012 на суму 48663,54 грн.; за жовтень 2012 на суму 156549,28 грн.; за жовтень 2012 на суму 38919,72 грн.; за листопад 2012 на суму 241757,38 грн.; за грудень 2012 на суму 118147,50 грн. Довідки підписані та скріплені печатками контрагентів.

Відповідно до п. 2.1 Договору ціна договору визначається загальною вартістю робіт, передбачених договором. Ціна робіт за даним договором орієнтовано до попереднього розрахунку, згідно з додатком 1 складає 172008,55 грн. Остаточна вартість робіт буде визначатись на підставі актів прийому-передачі виконаних робіт, підписаних сторонами на фактично виконані обсяги робіт, при цьому розцінки на виконання робіт, узгоджені сторонами в кошторисі, зміні не підлягають, крім випадків передбачених договором.

П. 4.1 Договору передбачено, зобов'язанням генпідрядника є безперервне і своєчасне фінансування підрядника та розрахунки з підрядником за виконані роботи.

Генпідрядник здійснює фінансування виконання робіт у наступному порядку: авансові платежі на придбання матеріалів здійснюються генпідрядником згідно графіка фінансування робіт (додаток № 5), шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок підрядника. Платежі за фактично виконані за договором роботи замовник здійснює на підставі підписаних сторонами актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт, протягом 5 календарних днів з моменту їх підписання сторонами, з урахуванням раніше здійснених авансових платежів. (п. 4.2 Договору).

Згідно графіку авансування на закупівлю матеріалів і виконання робіт на об'єкті: "Адміністративно-складський корпус", що знаходиться за адресою вул. Плещєєва, 10: 24.07.2012 авансовий платіж за матеріали за облаштування опалення на 1, 2 поверсі - 106690,55 грн., та 40000,00 грн. та 30.08.2012 авансовий платіж за матеріали за облаштування опалення на 1, 2 поверсі - 25318,00 грн.

Сторони уклали ряд додаткових угод до договору № 1/07 від 18.07.2012, якими визначили вартість підрядних робіт: № 1 від 02.08.2012 вартість робіт визначена - 172008,55 грн., № 2 від 17.08.2012 вартість робіт визначена - 148301,97 грн., № 3 від 17.08.2012 вартість робіт визначена - 53320,34 грн., № 4 від 17.08.2012 вартість робіт визначена - 69560,22 грн., № 5 від 17.08.2012 вартість робіт визначена - 23236,74 грн., № 6 від 25.09.2012 вартість робіт визначена - 69560,22 грн., № 7 від 01.09.2012 та від 25.09.2012 вартість робіт визначена - 34780,11 грн., № 8 від 04.10.2012 вартість робіт визначена - 89809,33 грн., № 9 від 11.10.2012 вартість робіт визначена - 14840,45 грн., № 21 від 09.11.2012 вартість робіт визначена - 83726,82 грн., № 22 від 09.11.2012 вартість робіт визначена - 102841,57 грн., № 23 від 01.08.2012 вартість робіт визначена - 42532,68 грн., № 24 від 01.08.2012 вартість робіт визначена - 16766,16 грн., № 25 від 12.12.2012 вартість робіт визначена - 18346,38 грн., № 26 від 14.12.2012 вартість робіт визначена - 84222,34 грн., № 27 від 03.12.2012 вартість робіт визначена - 10780,99 грн., № 29 вартість робіт визначена - 3759,35 грн., № 30 вартість робіт визначена - 2528,21 грн., № 31 від 13.03.2013 вартість робіт визначена - 18000,45 грн., № 31/1 від 11.03.2013 вартість робіт визначена - 17855,91 грн., № 32 від 22.03.2013 вартість робіт визначена - 3350,84 грн., № 33 вартість робіт визначена - 6982,02 грн. Остаточна вартість робіт буде визначатись на підставі актів прийому-передачі виконаних робіт, підписаних сторонами на фактично виконані обсяги робіт. Додаткові угоди скріплені печатками та підписані обома контрагентами.

Згідно п.п. 4.3.1 п. 2.3 Договору датою виконання зобов'язань генпідрядника по оплаті рахунків підрядника є дата перерахування на підставі платіжного доручення, оформленого відповідно до норм чинного законодавства та вимог обслуговуючого банку генпідрядника, грошових коштів на розрахунковий рахунок підрядника.

До матеріалів справи надано копії платіжних доручень на підтвердження факту часткової оплати вартості виконаних робіт: № 27 від 19.07.2012 на суму 30000,00 грн. з призначенням платежу: аванс на будівельні матеріали за договором № 1/07 від 18.07.2012; № 35 від 25.07.2012 на суму 70000,00 грн. з призначенням платежу: аванс на будівельні матеріали за договором № 1/07 від 18.07.2012; № 58 від 15.08.2012 на суму 30000,00 грн. з призначенням платежу: оплата за будівельно-монтажні роботи за договором № 1/07 від 18.07.2012; № 72 від 27.08.2012 на суму 110680,06 грн. з призначенням платежу: оплата за будівельно-монтажні роботи за договором № 1/07 від 18.07.2012; № 136 від 10.10.2012 на суму 30000,00 грн. з призначенням платежу: передплата за будівельно-монтажні роботи за договором № 1/07 від 18.07.2012; № 152 від 12.10.2012 на суму 23257,04 грн. з призначенням платежу: передплата за будівельно-монтажні роботи за договором № 1/07 від 18.07.2012; № 222 від 06.11.2012 на суму 120000,00 грн. з призначенням платежу: передплата за будівельно-монтажні роботи за договором № 1/07 від 18.07.2012; № 241 від 16.11.2012 на суму 100000,00 грн. з призначенням платежу: оплата за будівельно-монтажні роботи за договором № 1/07 від 18.07.2012; № 317 від 12.12.2012 на суму 15600,00 грн. з призначенням платежу: передплата за будівельно-монтажні роботи за договором № 1/07 від 18.07.2012; № 326 від 20.12.2012 на суму 100000,00 грн. з призначенням платежу: оплата за будівельно-монтажні роботи за договором № 1/07 від 18.07.2012; № 396 від 25.01.2013 на суму 20000,00 грн. з призначенням платежу: оплата за будівельно-монтажні роботи за договором № 1/07 від 18.07.2012; № 425 від 06.02.2013 на суму 30000,00 грн. з призначенням платежу: оплата за будівельно-монтажні роботи за договором № 1/07 від 18.07.2012; № 456 від 25.02.2013 на суму 12000,00 грн. з призначенням платежу: оплата за будівельно-монтажні роботи за договором № 1/07 від 18.07.2012; № 473 від 06.03.2013 на суму 80000,00 грн. з призначенням платежу: оплата за будівельно-монтажні роботи за договором № 1/07 від 18.07.2012; № 508 від 12.04.2013 на суму 50000,00 грн. з призначенням платежу: оплата за будівельно-монтажні роботи за договором № 1/07 від 18.07.2012. Загальна сума, сплачена відповідачем позивачу за виконані роботи складає 821537,10 грн.

П. 2.1. Договору передбачено, що вартість послуг Генерального договору складає 5% від суми виконаних робіт без матеріалів.

Як зазначено відповідачем та не оспорюється позивачем вартість послуг генпідрядника склала 23865,87 грн. Відповідач надав в матеріали справи картку рахунку 6852 з 01.07.2012 по 01.10.2015, в якій сума 23865,87 грн. (11212,75 грн., 7089,25 грн., 2137,16 грн., 1803,33 грн., 1623,38 грн.) значиться як дебіторська заборгованість за договором № 1/07 від 18.07.2012. також в картці рахунку ТОВ «БК «Будтрансервіс» по контрагенту ТОВ «Екслюзив-С» станом на 01.10.2015 рахується заборгованість відповідача перед позивачем на суму 105090 грн. 50 коп. дебет картки рахунку містить посилання на банківські виписки, кредит на вартість та дати отриманих послуг. Вартість наданих позивачем робіт згідно із відомостями відповідача складає 950493, 74 грн. Сума сплачених коштів - 845402,97 грн.

Оскільки, позивач виконав відповідачу роботи загальною вартістю 950193,47 грн., а відповідач оплатив вказані роботи не в повному обсязі, виникла заборгованість у розмірі 104790,50 грн., з урахуванням вартості робіт генпідрядника у розмірі 23865,87 грн.

Відповідно до п. 13.1 цей договір вважається укладеним з моменту його підписання і скріплення печатками сторін, та діє до повного фактичного виконання сторонами зобов'язань за цим договором.

Згідно ч. 1 ст. 837 ЦК України за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу.

Відповідно до ч. 1 ст. 853 ЦК України замовник зобов'язаний прийняти роботу, виконану підрядником відповідно до договору підряду, оглянути її і в разі виявлення допущених у роботі відступів від умов договору або інших недоліків негайно заявити про них підрядникові. Якщо замовник не зробить такої заяви, він втрачає право у подальшому посилатися на ці відступи від умов договору або недоліки у виконаній роботі.

Ст. 854 ЦК України визначено, якщо договором підряду не передбачена попередня оплата виконаної роботи або окремих її етапів, замовник зобов'язаний сплатити підрядникові обумовлену ціну після остаточної здачі роботи за умови, що роботу виконано належним чином і в погоджений строк або, за згодою замовника, - достроково.

Відповідно до ч. 4 ст. 879 ЦК України оплата робіт провадиться після прийняття замовником збудованого об'єкта (виконаних робіт), якщо інший порядок розрахунків не встановлений за погодженням сторін.

Відповідно до ст.193 Господарського кодексу України, суб'єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов'язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов'язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться.

Зазначене також кореспондується зі ст.ст.525, 526 ЦК України, відповідно до яких зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.

У відповідності до ст. 610 ЦК України, порушенням зобов'язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов'язання (неналежне виконання). Боржник вважається таким, що прострочив, якщо він не приступив до виконання зобов'язання або не виконав його у строк, встановлений договором або законом (ст. 612 ЦК України).

Стаття 629 ЦК України передбачає, що договір є обов'язковим для виконання сторонами.

У зв'язку з не належним виконанням відповідачем своїх договірних зобов'язань по оплаті виконаних робіт, позовні вимоги про стягнення суми основного боргу у розмірі 104790,50 грн. підлягають задоволенню.

У зв'язку з простроченням оплати позивач просить стягнути з відповідача пеню в розмірі 31437,15 грн., індекс інфляції в розмірі 80918,78 грн., три проценти річних в розмірі 7527,69 грн.

Штрафними санкціями у Господарському кодексі України визнаються господарські санкції у вигляді грошової суми (неустойка, штраф, пеня), яку учасник господарських відносин зобов'язаний сплатити у разі порушення ним правил здійснення господарської діяльності, невиконання або неналежного виконання господарського зобов'язання (ч.1 ст. 230 ГК України).

Згідно ч. 1, 2 статті 549 ЦК України, неустойкою (штрафом, пенею) є грошова сума або інше майно, які боржник повинен передати кредиторові у разі порушення боржником зобов'язання. Штрафом є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми невиконаного або неналежно виконаного зобов'язання.

Частина 6 статті 232 ГК України передбачає, що нарахування штрафних санкцій за прострочення виконання зобов'язання, якщо інше не встановлено законом або договором, припиняється через шість місяців від дня, коли зобов'язання мало бути виконано.

Згідно статті 1 Закону України "Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань", платники грошових коштів сплачують на користь одержувачів цих коштів за прострочку платежу пеню в розмірі, що встановлюється за згодою сторін.

Стаття 3 Закону України "Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань" передбачає, що розмір пені, передбачений статтею 1 цього Закону, обчислюється від суми простроченого платежу та не може перевищувати подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня.

Відповідно до п.10.4 договору, при затримці оплати вартості робіт згідно з умовами договору, генпідрядник сплачує підряднику пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла у період сплати пені, від суми від суми заборгованості за кожний день прострочення.

При здійсненні розрахунку пені позивачем в супереч вимогам ст. 232 ГПК України пеня розрахована більше ніж за 6 місяців. Суд здійснив власний перерахунок, згідно якого пеня складає 31092,63 грн. Вимоги позивач про стягнення пені у розмірі 31437,15 грн. підлягають частково задоволенню на суму 31092,63 грн.

Відповідно до статті 625 Цивільного кодексу України, боржник, який прострочив виконання грошового зобов'язання, на вимогу кредитора зобов'язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.

Суд погоджується з розрахунком індексу інфляції в розмірі 80918,78 грн. та 3% річних в розмірі 7527,69 грн. наданим позивачем і вважає його обґрунтованим, а вимоги такими, що підлягають задоволенню.

Відповідно до ч.1 статті 32 ГПК України, доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення господарського спору.

Згідно з ч.1 статті 33 ГПК України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

Статтею 34 ГПК України передбачено, що господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи.

Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.

Відповідно до статті 44 ГПК України, судові витрати складаються з судового збору, сум, що підлягають сплаті за проведення судової експертизи, призначеної господарським судом, витрат, пов'язаних з оглядом та дослідженням речових доказів у місці їх знаходження, оплати послуг перекладача, адвоката та інших витрат, пов'язаних з розглядом справи. Розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

На підставі ст. 49 ГПК України судовий збір підлягає стягненню зі сторін пропорційно розміру задоволених вимог.

На підставі викладеного, керуючись ч.1 ст. 32, ч.1 ст. 33, ст.ст. 34, 44, 49, ст.ст. 75, 82 - 85 Господарського процесуального кодексу України, Господарський суд м. Києва, -

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольнити частково.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "БК "Будтранссервіс" (04050, м. Київ, вул. Мельникова, будинок. 12, код ЄДРПОУ 36281140) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Ексклюзив-С" (02166, м. Київ, вул. Волкова, будинок 2-А, код ЄДРПОУ 32770380) суму основного боргу у розмірі 104790 (сто чотири тисячі сімсот дев'яносто) грн. 50 коп., пеню у розмірі 31092 (тридцять одна тисяча дев'яносто дві) грн., 63 коп., втрати від інфляції у розмірі 80918 (вісімдесят тисяч дев'ятсот вісімнадцять) грн., 78 коп., 3% річних у розмірі 7527 (сім тисяч п'ятсот двадцять сім) грн. 69 коп., судовий збір у розмірі 3364 (три тисячі триста шістдесят чотири) грн. 94 коп.

3. В іншій частині позову відмовити.

4. Після набрання рішенням законної сили видати наказ.

Відповідно до частини 5 статті 85 ГПК України, рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.

Повне рішення виготовлено: 19.11.2015

Суддя І.В.Усатенко

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення18.11.2015
Оприлюднено25.11.2015
Номер документу53637772
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —910/24972/15

Рішення від 18.11.2015

Господарське

Господарський суд міста Києва

Усатенко І.В.

Ухвала від 04.11.2015

Господарське

Господарський суд міста Києва

Усатенко І.В.

Ухвала від 05.10.2015

Господарське

Господарський суд міста Києва

Усатенко І.В.

Ухвала від 22.09.2015

Господарське

Господарський суд міста Києва

Усатенко І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні