Постанова
від 05.03.2015 по справі 820/859/15
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, тел. (057) 730-42-72, inbox@adm.hr.court.gov.ua, код 34390710 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

05 березня 2015 р. №820/859/15

Харківський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді - Волошина Д.А.

за участю секретаря судового засідання - Ільницької І.Л.

представників: позивача - ОСОБА_1, відповідача - ОСОБА_2

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Харкові справу за адміністративними позовом Прокурора Дзержинського району міста Харкова в інтересах держави в особі Східного територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Приватного акціонерного товариства "Телевізійна та радіомовна компанія "Фора" про стягнення штрафу ,-

В С Т А Н О В И В:

До Харківського окружного адміністративного суду звернувся позивач, Прокурор Дзержинського району міста Харкова в інтересах держави в особі Східного територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку , з адміністративним позовом до Приватного акціонерного товариства "Телевізійна та радіомовна компанія "Фора" , в якому просить суд, стягнути з Приватного акціонерного товариства "Телевізійна та радіомовна компанія "Фора" (ЄДРПОУ 23320397) до Державного бюджету України на рахунок УК Дзержинського району м. Харкова №31116106700003, В«Надходження до загального фонду державного бюджетуВ» по коду бюджетної класифікації, 21081100 В«Адміністративні штрафи та інші санкціїВ» , символ звітності 106, МФО 851011, код 37999654, штраф в сумі 69700 (шістдесят дев'ять тисяч сімсот) грн.

В обґрунтування своїх позовних вимог позивач зазначив, що за вчинене відповідачем правопорушення на ринку цінних паперів винесено постанови про накладення санкції в загальному розмірі 69700 грн. Враховуючи, що відповідач добровільно не сплатив суму штрафних санкцій, позивач звернувся до суду про стягнення коштів у примусовому порядку.

Прокурор та представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримали та просили їх задовольнити, посилаючись на обставини, викладені в позовній заяві.

Відповідач в судове засідання повторно свого представника не направив, про дату, час і місце судового розгляду повідомлявся належним чином, за адресою внесеною до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, судові повістки не вручені відповідача з незалежних від суду причин, оскільки повернуті до суду з відміткою поштової установи «за закінченням терміну зберігання», які містяться в матеріалах справи. Клопотань та заперечень відповідач до суду не надав.

Враховуючи викладене, беручи до уваги, що відповідач не з'явився в судове засідання повторно, причин неявки суду не повідомив, є належним чином повідомлений про дату, час та місце розгляду справи на підставі ч. 4 ст. 128 КАС України суд приходить до висновку про можливість розгляду справи за наявними в ній доказами.

Суд, заслухавши прокурора та представника позивача, дослідивши матеріали справи, проаналізувавши докази у їх сукупності, вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом встановлено, що відповідач, Приватне акціонерне товариство "Телевізійна та радіомовна компанія "Фора", пройшов передбачену чинним законодавством процедуру державної реєстрації, набув статусу суб'єкта господарювання - юридичної особи, код 23320397, місцезнаходження: м. Харків вул. Дерев'янка б. 1-а, згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців .

Частиною 1 статті 5 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" від 30.10.1996, № 448/96-ВРвстановлено, що державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку. Інші державні органи здійснюють контроль за діяльністю учасників ринку цінних паперів у межах своїх повноважень, визначених чинним законодавством.

Відповідно до положень статті 8 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право зокрема : здійснювати контроль за достовірністю і розкриттям інформації, що надається емітентами та особами, які здійснюють професійну діяльність на ринку цінних паперів, і саморегулівними організаціями, та її відповідністю встановленим вимогам (п 8); проводити самостійно чи разом з іншими відповідними органами перевірки та ревізії фінансово-господарської діяльності професійних учасників ринку цінних паперів та саморегулівних організацій професійних учасників ринку цінних паперів, а також перевірки та ревізії діяльності емітентів щодо стану корпоративного управління та здійснення операцій з розміщення та обігу цінних паперів (п. 9); надсилати емітентам, особам, які здійснюють професійну діяльність на ринку цінних паперів, фондовим біржам та саморегулівним організаціям обов'язкові для виконання розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери та вимагати надання необхідних документів відповідно до чинного законодавства (п.10); накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів (п.14)

Статтею 9 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" передбачено, що Уповноваженими особами Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку є: Голова та члени Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку; уповноважені Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку посадові особи.

Уповноважені особи Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку мають право: безперешкодно входити до підприємства, в установи, організації за службовим посвідченням та мати доступ до документів та інших матеріалів, необхідних для проведення перевірки; вимагати необхідні документи та іншу інформацію у зв'язку з реалізацією своїх повноважень; залучати за погодженням з відповідними центральними та місцевими органами виконавчої влади, органами місцевої влади та самоврядування, підприємствами та об'єднаннями їх спеціалістів, депутатів місцевих рад (за їх згодою) для проведення перевірок та ревізій; відповідно до розподілу обов'язків чи письмового доручення провадити в межах наданих повноважень розгляд справ про порушення чинного законодавства щодо випуску та обігу цінних паперів, у тому числі стандартів, норм і правил, визначених нормативними актами Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, видавати розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери,звертатися до правоохоронних органів щодо проведення досудового розслідування або вжиття інших заходів відповідно до законодавства; вимагати в межах своєї компетенції в посадових осіб підприємств, установ, організацій надання письмових пояснень.

Згідно пп. 5, 6, 7, 8 ч. 1 ст. 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за неопублікування, опублікування не в повному обсязі інформації та/або опублікування недостовірної інформації - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. За ті самі дії, вчинені повторно протягом року, - у розмірі від тисячі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (п. 5); нерозміщення, розміщення не в повному обсязі інформації та/або розміщення недостовірної інформації у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. За ті самі дії, вчинені повторно протягом року, - у розмірі від тисячі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (п. 6); за неподання, подання не в повному обсязі інформації та/або подання недостовірної інформації до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку -у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.За ті самі дії, вчинені повторно протягом року, -у розмірі від тисячі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (п.7); за невиконання або несвоєчасне виконання рішень Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку або розпоряджень, постанов або рішень уповноважених осібНаціональної комісії з цінних паперів та фондового ринку щодо усунення порушень законодавства на ринку цінних паперів -у розмірі від тисячі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.За ті самі дії, вчинені повторно протягом року, -у розмірі від п'яти до десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (п.8)

Частиною 1, 2 статті 12 цього Закону встановлено, що уповноважена особа Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, яка виявила факт вчинення юридичною особою правопорушення на ринку цінних паперів, складає акт, який разом з письмовими поясненнями керівника, іншої відповідальної посадової особи та пов'язаними з таким правопорушенням документами протягом п'яти робочих днів подає уповноваженій особі Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, яка має право застосовувати санкцію за правопорушення на ринку цінних паперів. Санкції застосовуються Головою Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, членом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, уповноваженими Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку посадовими особами після розгляду документів, що підтверджують факт правопорушення.

Згідно положень розділу VІІ Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затверджених рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку 16.10.2012 № 1470 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 05 листопада 2012 р. за № 1855/22167, розглянувши справу про правопорушення, уповноважена особа приймає рішення за справою. Рішення уповноваженої особи за справою оформлюється у вигляді постанови. Постанова за справою про правопорушення повинна містити вказівку про порядок та строк її оскарження. Постанова за справою про правопорушення підписується уповноваженою особою, яка розглянула справу, та скріплюється гербовою печаткою. У справі про правопорушення уповноважена особа приймає одне з таких рішень:1) про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів;2) про закриття справи. Постанова у справі про правопорушення оголошується після закінчення розгляду справи про правопорушення. Примірник постанови надається особі, щодо якої її винесено (про що здійснюється відповідний напис на примірнику постанови, що залишається у справі), або надсилається поштою протягом трьох робочих днів з дати її винесення.

З матеріалів справи вбачається, що актами від 06.10.2014 року №403-СХ-1-Е, №404-СХ-1-Е, №405-СХ-1-Е Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку встановлено, що в порушення ч. 4 ст. 40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" від 23.02.2006 р. № 3480-IV з урахуванням вимог пунктів 1 та 4 глави 4 розділу ІІ Положення про розкриття інформації емітентам цінних паперів, затвердженого рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 03.12.2013 р. № 2826, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24.12.2013 р. за N 2180/24712, відповідачем нерозміщена неопублікована, неподана регулярна річна інформація про емітента за 2013 рік до Східного територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку. Також в актах зазначено, що дані порушення є повторними, оскільки за невиконання розпоряджень про усунення порушень законодавства про цінні папери у відношенні Приватного акціонерного товариства "Телевізійна та радіомовна компанія "Фора" винесено постанови про накладення санкції за порушення на ринку цінних паперів за вчинення тих самих дій. Як вбачається з відмітки на актах відповідач для підписання актів не з'явився (а.с. 10-14)

Згідно з ч.4 ст.40 Закону України " Про цінні папери та фондовий ринок " річна інформація про емітента є відкритою і в обсязі, встановленому Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку, підлягає оприлюдненню емітентом не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним, шляхом: розміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів; опублікування в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку; розміщення на власному веб-сайті.

Частиною 6 ст.40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок " встановлено, що строки, порядок і форми розкриття регулярної інформації про емітента (річної та квартальної) і додаткових відомостей, що містяться у такій інформації, встановлюються Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку. Публічні акціонерні товариства додатково розкривають інформацію про свою діяльність на основі міжнародних стандартів бухгалтерського обліку в порядку, встановленому Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку. Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку встановлює додаткові вимоги до розкриття регулярної інформації про емітента та вживає заходів щодо її розкриття.

Відповідно до п.3 розділу І Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затверджене Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 03.12.2013 N 2826, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 24 грудня 2013 р. за N 2180/24712 зазначено, що емітенти цінних паперів у випадках, передбачених цим Положенням, зобов'язані розкривати на фондовому ринку в такій послідовності Інформацію шляхом: розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів (далі - загальнодоступна інформаційна база даних Комісії); опублікування в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Комісії (далі - офіційні друковані видання); подання до Комісії. Емітенти цінних паперів до моменту подання Інформації до Комісії розміщують її на власному веб-сайті (веб-сторінці) (далі - сторінка в мережі Інтернет) відповідно до вимог законодавства.

Відповідно до п..7, п.8, п.9, п.10 розділу І Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затверджене Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 03.12.2013 N 2826 емітент має надавати Інформацію для розміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії до особи, уповноваженої на розміщення Інформації в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії. Емітент при оприлюдненні Інформації на сторінці в мережі Інтернет забезпечує вільний доступ до такої Інформації, а також повідомляє на вимогу заінтересованих осіб адреси сторінок в мережі Інтернет, на яких здійснюється оприлюднення Інформації. До моменту розкриття регулярної та особливої інформації емітентом шляхом оприлюднення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії розкриття такої Інформації іншими шляхами, у тому числі шляхами, передбаченими цим Положенням, не допускається. У разі якщо емітент несвоєчасно розкриває Інформацію, розкриття якої є обов'язковим відповідно до законодавства, в тому числі нормативно-правових актів Комісії, емітент повинен письмово повідомити Комісію листом з обґрунтуванням причин, що призвели до несвоєчасного розкриття Інформації, складеним у довільному вигляді та засвідченим підписом керівника та відбитком печатки емітента.

Пунктом 5 розділу І Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затверджених рішенням національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 16.10.2012 року №1470 зазначено, що уповноважені особи Комісії в межах своїх повноважень зобов'язані в кожному випадку виявлення правопорушення вжити всіх необхідних заходів для документального закріплення факту правопорушення, всебічно, повно та об'єктивно дослідити обставини справи, а також своєчасно застосувати передбачені законодавством санкції.

Враховуючи викладене, 06.10.2014 року уповноваженою особою Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку винесено постанову про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів, якою розгляд справи призначено на 23.10.2014 року (а.с. 16).

За результатами розгляду справ про правопорушення на ринку цінних паперів уповноваженою особою комісії винесено постанови про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів від 23.10.2014 року №403-СХ-1-Е , №404-СХ-1-Е, №405-СХ-1-Е, якими було застосовано штрафні санкції у загальному розмірі 51000,00 грн. за нерозміщення, неопублікування, неподання інформації повторно протягом року (а.с. 18-20)

Вказані постанови були направлені на адресу відповідача рекомендованим поштовим відправленням 29.10.2014 року, що підтверджується фіскальним чеком "Укрпошта" та реєстром поштових відправлень, копії яких наявні в матеріалах справи (а.с. 22)

Також, з матеріалів справи вбачається, що актом від 10.11.2014 року №462-СХ-1-Е Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку встановлено, що у встановлений строк відповідачем не надало Східному теруправлінню НКЦПФР інформації про стан проведення конвертації акцій на пред'явника в іменні акції та належним чином завірені копії документів, що підтверджують продовження проведення процедури конвертації або її завершення. Також, 24.07.2014 року Східним теруправлінням НКЦПФР було порушено справу про правопорушення на ринку цінних паперів за неподання інформації до НКЦПФР, а саме пакету документів на заміну свідоцтва про реєстрацію випуску акцій у зв'язку зі зміною найменування. Таким чином, Товариством повторно протягом року здійснено неподання інформації до НКЦПФР. Як вбачається з відмітки на акті відповідач отримав вказаний акт, згідно підпису уповноваженої особи на акті (а.с.28)

10.11.2014 року уповноваженою особою Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку винесено постанову про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів, якою розгляд справи призначено на 20.11.2014 року (а.с.29).

За результатами розгляду справ про правопорушення на ринку цінних паперів уповноваженою особою комісії винесено постанову про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів від 04.12.2014 року №462-СХ-1-Е, яким було застосовано штрафні санкції у загальному розмірі 1700,00 грн. за неподання інформації до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку повторно протягом року (а.с. 36)

Вказана постанова була направлена на адресу відповідача рекомендованим поштовим відправленням 04.12.2014 року, що підтверджується фіскальним чеком "Укрпошта" та реєстром поштових відправлень, копії яких наявні в матеріалах справи (а.с.39).

Також, з матеріалів справи вбачається, що актом від 10.11.2014 року №463-СХ-1-Е Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку встановлено, що не було виконано розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери №44-СХ-1-Е від 14.08.2014 року (а.с. 42).

10.11.2014 року уповноваженою особою Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку винесено постанову про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів, якою розгляд справи призначено на 20.11.2014 року (а.с.44)

За результатами розгляду справ про правопорушення на ринку цінних паперів уповноваженою особою комісії винесено постанову про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів від 20.11.2014 року №463-СХ-1-Е, яким було застосовано штрафні санкції у загальному розмірі 17000,00 грн. за невиконання розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери (а.с. 45)

Вказана постанова була направлена на адресу відповідача рекомендованим поштовим відправленням 21.11.2014 року, що підтверджується фіскальним чеком "Укрпошта" та реєстром поштових відправлень, копії яких наявні в матеріалах справи (а.с. 48).

Згідно п. 14 розділу І Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій зазначено, що постанова про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів, акт про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів, розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери, вважаються надісланими (врученими) юридичній особі (посадовій особі чи громадянину), яка притягується до відповідальності, якщо їх вручено керівнику чи представнику юридичної особи (посадовій особі чи громадянину) під розписку або надіслано поштою рекомендованим листом. Доказом надіслання вищезазначених документів є реєстр (список) поштових відправлень рекомендованих листів, на якому працівником об'єкта поштового зв'язку проставлено відбиток календарного штемпеля, та касовий чек.

Відповідно до частини 4, 5 статті 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про накладення штрафу може бути оскаржено в суді.

Доказів оскарження відповідачем постанов про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів від 06.10.2014 року №403-СХ-1-Е, №404-СХ-1-Е, №405-СХ-1-Е, від 04.12.2014 року №462-СХ-1-Е, від 20.11.2014 року №463-СХ-1-Е до суду не подано.

У разі несплати штрафу протягом 15 днів примусове стягнення штрафів здійснюється на підставі відповідного рішення суду за позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (ч. 3 ст. 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні")

При вирішенні справи суд погоджується з тим, що наведені прокурором у позові мотиви представництва інтересів Держави узгоджуються зі ст.121 Конституції України, ст.36-1 Закону України "Про прокуратуру" і є достатніми для захисту її інтересів шляхом вчинення процесуальної дії по зверненню до суду.

Доказів сплати вказаних сум, скасування або невідповідності закону та фактичним обставинам постанов про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів від 06.10.2014 року №403-СХ-1-Е, №404-СХ-1-Е, №405-СХ-1-Е, від 04.12.2014 року №462-СХ-1-Е, від 20.11.2014 року №463-СХ-1-Е відповідачем не надано, а судом самостійно при виконанні приписів статті 11 Кодексу адміністративного судочинства України у частині офіційного з'ясування всіх обставин у справі не встановлено.

З огляду на викладене, постанови про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів від 06.10.2014 року №403-СХ-1-Е, №404-СХ-1-Е, №405-СХ-1-Е, від 04.12.2014 року №462-СХ-1-Е, від 20.11.2014 року №463-СХ-1-Е, якими на відповідача накладено штраф у загальному розмірі 69700,00 грн., прийняті в порядку та спосіб, визначений Законом України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні", в судовому порядку не оскаржені, а тому є обов'язковими для виконання.

Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 72 цього Кодексу (ч. 1 ст. 71 КАС України)

Відповідач доказів на спростування вимог позивача суду не надав, штраф за вчинення правопорушення на ринку цінних паперів у розмірі 69700 грн. не сплатив.

Враховуючи вищевикладені обставини, суд вважає, що позовні вимоги є обґрунтованими та з Приватного акціонерного товариства "Телевізійна та радіомовна компанія "Фора" підлягає стягненню на користь Державного бюджету України штраф у сумі 69700,00 грн.

Відповідно до ч. 4 ст. 94 КАС України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст. ст. 8-14, 71, 159, 160-164, 167, 186 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Прокурора Дзержинського району міста Харкова в інтересах держави в особі Східного територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Приватного акціонерного товариства "Телевізійна та радіомовна компанія "Фора" про стягнення штрафу - задовольнити.

Стягнути з Приватного акціонерного товариства "Телевізійна та радіомовна компанія "Фора" (м. Харків вул. Дерев'янка б. 1-а, код ЄДРПОУ 23320397) до Державного бюджету України ( рахунок №31116106700003, В«Надходження до загального фонду державного бюджетуВ» по коду бюджетної класифікації 21081100 В«Адміністративні штрафи та інші санкціїВ» , символ звітності 106, МФО 851011, УДКСУ Дзержинського району м. Харкова, код 37999654) штраф в сумі 69700.00 (шістдесят дев'ять тисяч сімсот) грн.

Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення протягом десяти днів з дня її проголошення, у разі застосування судом частини третьої статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 Кодексу адміністративного судочинства України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного проваджені або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Повний текст постанови складено 10 березня 2015 року.

Суддя Волошин Д.А.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.03.2015
Оприлюднено26.11.2015
Номер документу53643892
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —820/859/15

Ухвала від 31.01.2015

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Волошин Д.А.

Постанова від 05.03.2015

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Волошин Д.А.

Ухвала від 31.01.2015

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Волошин Д.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні