Постанова
від 20.11.2015 по справі 805/3817/15-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

20 листопада 2015 року Справа № 805/3817/15

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов'янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Волгіної Н.П., розглянувши у порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у м. Краматорську Головного управління ДФС у Донецькій області до Краматорської міської громадської організації В«Федерація мотоспортуВ» про припинення юридичної особи, -

В С Т А Н О В И В:

Позивач, Державна податкова інспекція у м. Краматорську Головного управління ДФС у Донецькій області, звернулася до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до Краматорської міської громадської організації В«Федерація мотоспортуВ» про припинення юридичної особи (а.с. 3-4).

Копія ухвали про відкриття скороченого провадження надіслана судом відповідачеві, та отримана ним 7 листопада 2015 року (а.с. 21).

Відповідач у порядку, встановленому ст. 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, заперечень проти позову або заяву про визнання позову до суду не подав.

Розглянувши матеріали справи, суд встановив наступне.

Як вбачається з матеріалів справи, Краматорська міська громадська організація В«Федерація мотоспортуВ» (код ЄДРПОУ 26319160) зареєстрована в якості юридичної особи 5 березня 2003 року за № запису 1 270 120 0000 002675, дата запису - 10 січня 2008 року; місцезнаходження: 84323, АДРЕСА_1 (а.с. 8-10).

Перебуває на обліку в якості платника податків у позивача з 9 квітня 2003 року за № 276 (а.с. 7), станом на 15 липня 2015 року заборгованості перед бюджетом зі сплати податків, зборів та платежів у відповідача немає (а.с. 6).

Відповідно до акту № 31/05-15-15-02 від 15 липня 2015 року відповідач не подає податкову звітність з 28 лютого 2014 року (а.с. 5).

З 1 січня 2013 року діяльність громадських об'єднань в Україні регулюється Законом України В«Про громадські об'єднанняВ» від 22 березня 2012 року № 4572-VI (далі - Закон № 4572-VI).

Пунктом 9 Прикінцевих та перехідних положень цього Закону передбачено, що з дня введення цього Закону в дію спілки громадських організацій (союзи, асоціації, інші об'єднання громадських організацій), легалізовані на день введення цього Закону в дію, визнаються громадськими спілками, утвореними на підставі цього Закону, за якими зберігаються всі права та обов'язки, які вони мали на день введення цього Закону в дію, якщо вони не суперечать цьому Закону.

Відповідно до ст. 1 Закону № 4572-VI громадське об'єднання - це добровільне об'єднання фізичних осіб та/або юридичних осіб приватного права для здійснення та захисту прав і свобод, задоволення суспільних, зокрема економічних, соціальних, культурних, екологічних, та інших інтересів. Громадське об'єднання за організаційно-правовою формою утворюється як громадська організація або громадська спілка. Громадське об'єднання може здійснювати діяльність зі статусом юридичної особи або без такого статусу. Громадське об'єднання зі статусом юридичної особи є непідприємницьким товариством, основною метою якого не є одержання прибутку.

Згідно з ч. 3 ст. 23 Закону № 4572-VI громадське об'єднання зі статусом юридичної особи, створені ним юридичні особи (товариства, підприємства) зобов'язані вести бухгалтерський облік, фінансову та статистичну звітність, бути зареєстрованими в органах доходів і зборів та сплачувати до бюджету обов'язкові платежі відповідно до закону. Надання громадським об'єднанням, створеним ними юридичним особам (товариствам, підприємствам) пільг, у тому числі з оподаткування, здійснюється на підставах та в порядку, визначених законом.

Відповідно до п. 2. ч. 7 зазначеної статті громадські об'єднання зобов'язані готувати річні фінансові звіти із зазначенням детального аналізу доходів і витрат.

Відповідно до п. 16.1.3 п.16.1 ст.16 Податкового кодексу платник податків зобов'язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

Згідно з п. 15.1 ст. 15 Податкового кодексу платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об'єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об'єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов'язок із сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом.

Відповідно до п.п. 14.1.121 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України № 2755-VI вiд 2 рудня 2010 року (далі - ПК України) року неприбуткові підприємства, установи та організації - це неприбуткові підприємства, установи та організації, які не є платниками податку на прибуток підприємств відповідно до п. 133.4 статті 133 цього Кодексу.

Відповідно до п. 1.2 Порядку складання податкового звіту про використання коштів неприбутковими установами та організаціями, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 27 січня 2014 року № 85 (далі - Порядок № 85), цей Порядок застосовується установами та організаціями, які визначено підпунктом 14.1.121 п. 14.1 ст. 14 розділу I Кодексу та включено територіальними органами Міністерства доходів і зборів України до Реєстру неприбуткових установ та організацій, ведення якого передбачено п. 157.12 ст. 157 розділу III Кодексу, з присвоєнням відповідної ознаки неприбутковості.

Як вбачається з п. 1.3 Порядку № 85, податковий звіт про використання коштів неприбуткових установ та організацій (далі - податковий звіт) складається за формою, затвердженою наказом Міністерства доходів і зборів України від 27 січня 2014 року № 85, та подається неприбутковою установою, організацією, їх відокремленими підрозділами (далі - неприбуткова організація) до контролюючого органу, в якому перебуває на обліку неприбуткова організація (за основним місцем обліку).

Відповідно до п. 1.6 Порядку № 85, податковий звіт складається наростаючим підсумком з початку календарного року (коли базовим (податковим) звітним періодом був календарний квартал).

Згідно із ст. 31 Закону № 4572-VI за порушення законодавства громадські об'єднання несуть відповідальність, передбачену цим Законом та іншими законодавчими актами України.

Статтею 22 Закону № 4572-VI передбачено, що державний нагляд та контроль за дотриманням закону громадськими об'єднаннями здійснюють органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування у порядку, визначеному законом.

Права податкового органу передбачені ст. 20 Податкового кодексу, відповідно до п. 20.1.37 п. 20.1 якої органам контролюючим органам в установленому законом порядку надано право звертатися до суду щодо припинення юридичної особи та припинення фізичною особою - підприємцем підприємницької діяльності. Зазначене право позивача закріплено також і у п. 67.2 ст. 67 Податкового кодексу.

Судом встановлено, що відповідач не виконує вимоги п. 16.1.3 п. 16.1 ст. 16 Податкового кодексу, а саме: не подає протягом року органам державної податкової служби документів податкової звітності відповідно до закону.

Згідно з ч. 2 ст. 38 Закону України від 15 травня 2003 року № 755-ІV В«Про Частиною 2 ст. 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємцівВ» від 15 травня 2003 року № 755-IV передбачені підстави для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи. Зокрема, однією з підстав для постановлення судового рішення про припинення юридичної особи є неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, фінансової звітності відповідно до закону.

Частина 1 ст. 29 Закону № 4572-VI визначено порядок припинення громадського об'єднання, зокрема: 1) припинення внутрішньоорганізаційної діяльності громадського об'єднання; 2) припинення громадського об'єднання як юридичної особи.

Підсумовуючи вищезазначене, беручи до уваги, що відповідач не спростував неподання звітності до податкового органу більше одного року, вимоги позивача про припинення юридичної особи є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. ст.ст. 7-11, ст.ст. 158-163, 183-2, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Державної податкової інспекції у м. Краматорську Головного управління ДФС у Донецькій області до Краматорської міської громадської організації В«Федерація мотоспортуВ» про припинення юридичної особи - задовольнити.

Припинити юридичну особу - Краматорської міської громадської організації В«Федерація мотоспортуВ» (код ЄДРПОУ 26319160).

Копію постанови направити державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи для внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення.

Постанова за результатами скороченого провадження може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом десяти днів. Строк для подання апеляційної скарги стороною або іншою особою, яка брала участь у справі, обчислюється з моменту отримання копії постанови.

Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова підлягає негайному виконанню.

Суддя Волгіна Н.П.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.11.2015
Оприлюднено30.11.2015
Номер документу53738437
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/3817/15-а

Постанова від 20.11.2015

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Волгіна Н.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні