Ухвала
від 13.05.2014 по справі 275/359/14-к
БРУСИЛІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №275/359/14

УХВАЛА

13 травня 2014 року смт. Брусилів

Слідчий суддя Брусилівського районного суду Житомирської обла ОСОБА_1 , з участю сторони кримінального провадження слідчого СВ Брусилівського РВ УМВС України в Житомирській області ОСОБА_2 , старшого прокурора прокуратури Брусилівського району ОСОБА_3 , при секретарі судового засідання ОСОБА_4 , розглянувши клопотання слідчого СВ Брусилівського РВ УМВС України в Житомирській області ОСОБА_2 , погоджене з старшим прокурором прокуратури Брусилівського району ОСОБА_3 , про дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності приватної установи, Товариства з обмеженою відповідальністю "Укравтобан Білдінг",

В С Т А Н О В И В:

До Брусилівського районного суду надійшло клопотання слідчого СВ Брусилівського РВ УМВС України в Житомирській області ОСОБА_2 , погоджене з старшим прокурором прокуратури Брусилівського району ОСОБА_3 , про дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності приватної установи, Товариства з обмеженою відповідальністю "Укравтобан Білдінг".

Оскільки учасники кримінального провадження не заявили клопотання про застосування технічних засобів фіксування кримінального провадження під час розгляду цього клопотання, тому слідчий суддя відповідно до ч.1 ст.107 КПК України визнав можливим не застосовувати технічні засоби фіксування під час розгляду даного клопотання.

Клопотання відповідає вимогам ч.8 ст.11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», погоджено з старшим прокурором прокуратури Брусилівського району ОСОБА_3 , заявлено по відкритому кримінальному провадженню № 42014060130000011, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 29 квітня 2014 року за ознаками кримінальних правопорушеннь, передбачених ч. 1 ст. 366, ч. 2 ст. 191 КК України.

На обґрунтування клопотання зазначено, що СВ Брусилівського РВ УМВС України в Житомирській області розслідується кримінальне провадження, відомості щодо якого внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42014060130000011 від 29 квітня 2014 року за ознаками кримінальних правопорушеннь, передбачених ч. 1 ст. 366, ч. 2 ст. 191 КК України.

Досудовим слідством встановлено, що службові особи Товариства з обмеженою відповідальністю «Укравтобан Білдінг» будучи наділеними організаційно-розпорядчими та адміністративно-господарськими функціями здійснили привласнення чужого майна, а саме коштів державного бюджету на загальну суму 35 тис. гривень.

Крім того, службові особи Товариства з обмеженою відповідальністю «Укравтобан Білдінг» будучи наділені організаційно-розпорядчими та адміністративно - господарськими функціями внесли недостовірні відомості до акту приймання виконаних будівельних робіт від 03.12.2012 року щодо капітального ремонту вул..Революції Брусилівської селищної ради про обсяги виконаних робіт та використання будівельних матеріалів.

Так, відповідно до договору підряду на виконання робіт по капітальному ремонту вул..Революції смт Брусилів укладеного між замовником Брусилівською селищною радою та підрядником ТОВ «Укравтобан Білдінг» від 19.11.2012. Згідно якого останній повинен був провести ремонті роботи вул..Революції.

В подальшому, відповідно до акту виконаних робіт від 03.12.2012 замовником Брусилівською селищною радою прийнято виконані роботи підрядником ТОВ «Укравтобан Білдінг» необхідно було провести перерахунок коштів усуі154,3 тис. гривень.

Згідно акту, ТОВ «Укравтобан Білдінг» проведено роботи і влаштування асфальтобетонного покриття вул..Революції смт Брусилів Житомирської області.

Брусилівською селищною радою 23.05.2013 на рахунок ТОВ «Укравтобан Білдінг» здійснено перерахунок грошових коштів виконанні роботи у сумі 154,3 тис. гривень.

Під час проведення перевірки щодо повноти виконання робіт підрядником ТОВ «Укравтобан Білдінг» встановлено, що до акту приймання виконаних будівельних робіт включено затрати на закупівлю матеріалів бітуму нафтового дорожнього БНД-60\90, БНД 90\130, вищий сорт та суміш щебено-піщана С-5. При цьому згідно наданих матеріалів підрядником ТОВ «Укравтобан Білдінг» відсутні документи, які підтверджують факт придбання вказаних будівельних матеріалів.

Крім того, отримано інформацію з органів контролю, про те, що ТОВ «Укравтобан Білдінг» найману працю не використовувало, не має у власності транспортних засобів для виконання робіт з влаштування дорожнього покриття. Також було з`ясовано, що за юридичною адресою вище вказане товариство відсутнє.

В матеріалах наданих підрядником ТОВ «Укравтобан Білдінг» наявні накладні на купівлю будівельних матеріалів, що були здійсненні вже після складання акту виконаних робіт.

В клопотанні зазначено, що є достатні підстави в призначенні та проведенні позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності приватної установи, а саме ТОВ «Укравтобан Білдінг» юридична адреса м.Користишів вул..І.Франка,2-Б кв.57, код ЄДРПОУ 37927291, за період з 19.11.2012 року по 23.05.2013 року для з`ясування наступних питань, які цікавлять слідство.

Слідчий СВ Брусилівського РВ УМВС України в Житомирській області ОСОБА_2 , старший прокурор прокуратури Брусилівського району ОСОБА_3 підтримали подане клопотання, просили надати дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності діяльності приватної установи, Товариства з обмеженою відповідальністю "Укравтобан Білдінг" по зазначеним в клопотанні питанням за період з 19.11.2012 по 23.05.2013. Вважали необхідним доручити виконання проведення позапланової виїзної ревізії Державній фінансовій інспекції в Житомирській області. Просили визначити тривалість позапланової виїзної ревізії 15 робочих днів та встановити дату початку ревізії 05 травня 2014 року, дату закінчення ревізії 26 травня 2014 року.

Заслухавши пояснення учасників судового провадження, вивчивши надані у судовому засіданні матеріали кримінального провадження, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до ч.5 ст.11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», позаплановою виїзною ревізією вважається ревізія, яка не передбачена в планах роботи органу державного фінансового контролю і проводиться за наявності хоча б однієї з таких обставин, зокрема, у разі надходження доручення щодо проведення ревізій у підконтрольних установах від Кабінету Міністрів України, органів прокуратури, державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, в якому містяться факти, що свідчать про порушення підконтрольними установами законів України, перевірку додержання яких віднесено законом до компетенції органів державного фінансового контролю.

Згідно частин 6, 7 ст.11 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду. Позапланова ревізія підконтрольної установи не може проводитися частіше одного разу на квартал. Позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за рішенням суду, ухваленим на підставі клопотання слідчого, прокурора для забезпечення розслідування під час кримінального провадження.

У відповідності до ч.6 ст.9 КПК України у випадках, коли положення цього кодексу не регулюють або неоднозначно регулюють питання кримінального провадження, застосовуються загальні засади кримінального провадження, визначені частиною першою ст.7 цього Кодексу.

З матеріалів кримінального провадження вбачається, що існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення, потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який зазначено в клопотанні про дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності приватної установи Товариства з обмеженою відповідальністю "Укравтобан Білдінг", та завдання, для виконання якого слідчий звертається із клопотанням, може бути виконане.

Слідчим доведено можливість використання як доказу фактичних даних, отриманих під час проведення позапланової виїзної ревізії, та неможливість іншими способами довести обставини, які мають суттєве значення для кримінального провадження.

Керуючись ст.11 Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ст.ст. 7, 9, 110, 309, 369, 372 КПК України, слідчий суддя,

УХВАЛИВ:

Задовольнити клопотання слідчого СВ Брусилівського РВ УМВС України в Житомирській області ОСОБА_2 , погоджене з старшим прокурором прокуратури Брусилівського району ОСОБА_3 , по кримінальному провадженню, відомості щодо якого внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42014060130000011 від 29.04.2014 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ст.ст.366 ч.1, 191 ч.2 КК України, про дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності приватної установи Товариства з обмеженою відповідальністю "Укравтобан Білдінг".

Надати дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності за період з 19.11.2012 року по 23.05.2013 року приватної установи ТОВ «Укравтобан Білдінг» місцезнаходження: Житомирська обл., м. Коростишів, вул. Івана Франка, 2-б кв. 57, код ЄДРПОУ 37927291.

Доручити виконання проведення позапланової виїзної ревізії Державній фінансовій інспекції в Житомирській області.

На вирішення ревізії поставити наступні запитання:

1.Чи відповідає обсяг виконаних робіт на місцевості з обсягами, які зазначені у акті від 03.12.2012, підписаного замовником Брусилівською селищною радою та підрядником ТОВ «Укравтобан Білдінг»?

2.Чи фактично використовувались та накуповувались матеріали та проводились роботи, які зазначені у акті виконання робіт від 03.12.2012 під час проведення капітального ремонту вул. Революції смт. Брусилів.

3. Чи проводилась закупівля згідно акту виконання робіт від 03.12.2012 підрядником ТОВ «Укравтобан Білдінг» бітуму нафтового дорожнього БНД-60\90, БНД 90\130, вищий сорт та суміші щебено-піщаної С-5 в об`ємах та в період з 19.11.2012 по 03.12.2012, які використовувались для проведення ремонту вул. Революції смт Брусилів.

4.Чи перебували у трудових відносинах з ТОВ «Укравтобан Білдінг» наймані працівники в період з 19.11.2012 по 03.12.2012 під час виконання робіт та який обсяг витрат понесло Товариство на їх залучення до робіт по капітальному ремонту вул. Революції смт. Брусилів, правомірність включення витрат на оплату праці до акту від 03.12.2012.

5.Чи перебували у власності, користуванні у ТОВ «Укравтобан Білдінг» транспортні засоби, які використовувались для проведення капітального ремонту вул. Революції смт. Брусилів, відповідність витрат коштів їх експлуатацію, які зазначені у акті виконання робіт від 03.12.2012.

Визначити тривалість проведення позапланової виїзної ревізії 15 робочих днів, встановивши дату початку позапланової виїзної ревізії 09 червня 2014 року, дату закінчення позапланової виїзної ревізії 27 червня 2014 року.

Зобов`язати службових осіб ТОВ «Укравтобан Білдінг» забезпечити допуск працівників Державної фінансової інспекції в Житомирській області для проведення позапланової виїзної ревізії та надати всі документи, необхідні для проведення позапланової виїзної ревізії.

Ухвала набирає законної сили з моменту оголошення, оскарженню не підлягає, заперечення на ухвалу можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді та включені до апеляційної скарги на судове рішення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудБрусилівський районний суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення13.05.2014
Оприлюднено06.01.2023
Номер документу53781232
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —275/359/14-к

Ухвала від 13.05.2014

Кримінальне

Брусилівський районний суд Житомирської області

Коваленко В. К.

Ухвала від 13.05.2014

Кримінальне

Брусилівський районний суд Житомирської області

Коваленко В. К.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні