Справа №275/360/14-к
УХВАЛА
13 травня 2014 року смт. Брусилів
Слідчий суддя Брусилівського районного суду Житомирської області ОСОБА_1 , з участю сторони кримінального провадження слідчого СВ Брусилівського РВ УМВС України в Житомирській області ОСОБА_2 , старшого прокурора прокуратури Брусилівського району ОСОБА_3 , при секретарі судового засідання ОСОБА_4 , розглянувши клопотання слідчого СВ Брусилівського РВ УМВС України в Житомирській області ОСОБА_2 , погоджене з старшим прокурором прокуратури Брусилівського району ОСОБА_3 , про дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності державної установи, Озерської сільської ради Брусилівського районі Житомирської,
В С Т А Н О В И В:
До Брусилівського районного суду надійшло клопотання слідчого СВ Брусилівського РВ УМВС України в Житомирській області ОСОБА_2 , погоджене з старшим прокурором прокуратури Брусилівського району ОСОБА_3 , про дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності державної установи, Озерської сільської ради Брусилівського районі Житомирської.
Оскільки учасники кримінального провадження не заявили клопотання про застосування технічних засобів фіксування кримінального провадження під час розгляду цього клопотання, тому слідчий суддя відповідно до ч.1 ст.107 КПК України визнав можливим не застосовувати технічні засоби фіксування під час розгляду даного клопотання.
Клопотання відповідає вимогам ч.8 ст.11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», погоджено з старшим прокурором прокуратури Брусилівського району ОСОБА_3 , заявлено по відкритому кримінальному провадженню № 42014060130000008, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 11 березня 2014 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.191 КК України.
На обґрунтування клопотання зазначено, що СВ Брусилівського РВ УМВС України в Житомирській області розслідується кримінальне провадження, відомості щодо якого внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42014060130000008 від 11 березня 2014 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.191 КК України.
Досудовим слідством встановлено, що , на підставі рішення 26 сесії 6 скликання Озерської сільської ради від 18.10.2013 затверджено та прийнято «Комплексну програму забезпечення стабільного водопостачання с Биків на 2013-2015 роки».
Протягом 2013 року Озерською сільською радою на виконання «Комплексної програми забезпечення стабільного водопостачання с Биків на 2013-2015 роки» виділено кошти у сумі 69,4 тис.грн. та фактично використано коштів у сумі 68,9 тис.грн..
Встановлено, що кошти у сумі 68,9 тис.грн. були використані на погашення заборгованості за спожиту електричну енергію, яка виникла внаслідок здійснення неналежного контролю посадовими особами сільської ради щодо її обліку, а не на реалізацію заходів з питань забезпечення належного водопостачання.
Будучи опитаним з даного приводу голова Озерської сільської ради ОСОБА_5 повідомив, що на балансі перебуває водогінна мережа, яка обслуговується за рахунок коштів місцевого бюджету.
За допомогою водогінної мережі забезпечується водопостачання населення с. Биків, Биківської ЗОШ І-ІІІ ступенів та ДНЗ «Лісова казка».
До складу водогінної мережі входить КТП де знаходиться лічильник обліку електроенергії.
За використану електричну енергію згідно показів лічильника сільською радою сплачуються кошти згідно акту прийому передачі активної енергії на рахунок ПАТ «Еренгопостачальна компанія «Житомиробленерго».
У середньому за місяць сільською радою за використану електричну енергію сплачувались кошти у сумі близько 1 тис.грн..
За спожиту електричну енергію сільською радою до 15 травня 2013 було сплачено повністю кошті згідно показів лічильника.
Також перевіркою встановлено, що у червні місяці 2013 року відбувся збій щодо постачання електричної енергії на станції подачі води, де відбувалось включення глибинного насосу для закачування води.
З моменту виникнення у черні місяці 2013 року поломки, водопостачання не здійснювалось, електрична енергія не використовувалась.
На початку вересня 2013 року Брусилівським РеМом було проведено зняття показів лічильника на КТП водогінної мережі. Згідно показів лічильника заборгованість за спожиту електричну енергію становила 44 931,67 грн..
Також нараховано санкції за перевищення величин щодо використаної електричної енергії у сумі 34345,85 грн..
На підставі платіжних доручень № 576, від 21.11.2013 та № 604 від 09.12.2013 було перераховано Брусилівському РЕМу кошти у сумі 68,9 тис.грн. за електроенергію, яка не використовувалась Озерською сільською радою.
Таким чином, посадовими особами Озерської сільської ради вчинено розтрату коштів у сумі 68,9 тис.грн.
В клопотанні зазначено, що є достатні підстави в призначенні та проведенні позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності державної установи, а саме Озерської сільської ради Брусилівського району, Житомирської області, код ЄДРПОУ 04348622, за період з 01.06.2013 року по 01.01.2014 року для з`ясування наступних питань, які цікавлять слідство.
Слідчий СВ Брусилівського РВ УМВС України в Житомирській області ОСОБА_2 , старший прокурор прокуратури Брусилівського району ОСОБА_3 підтримали подане клопотання, просили надати дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності діяльності державної установи, Озерської сільської ради Брусилівського району, Житомирської області, по зазначеним в клопотанні питанням за період з 01.06.2013 року по 01.01.2014 року. Вважали необхідним доручити виконання проведення позапланової виїзної ревізії Державній фінансовій інспекції в Житомирській області. Просили визначити тривалість позапланової виїзної ревізії 10 робочих днів та встановити дату початку ревізії 05 травня 2014 року, дату закінчення ревізії 26 травня 2014 року.
Заслухавши пояснення учасників судового провадження, вивчивши надані у судовому засіданні матеріали кримінального провадження, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.
Відповідно до ч.5 ст.11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», позаплановою виїзною ревізією вважається ревізія, яка не передбачена в планах роботи органу державного фінансового контролю і проводиться за наявності хоча б однієї з таких обставин, зокрема, у разі надходження доручення щодо проведення ревізій у підконтрольних установах від Кабінету Міністрів України, органів прокуратури, державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, в якому містяться факти, що свідчать про порушення підконтрольними установами законів України, перевірку додержання яких віднесено законом до компетенції органів державного фінансового контролю.
Згідно частин 6, 7 ст.11 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду. Позапланова ревізія підконтрольної установи не може проводитися частіше одного разу на квартал. Позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за рішенням суду, ухваленим на підставі клопотання слідчого, прокурора для забезпечення розслідування під час кримінального провадження.
У відповідності до ч.6 ст.9 КПК України у випадках, коли положення цього кодексу не регулюють або неоднозначно регулюють питання кримінального провадження, застосовуються загальні засади кримінального провадження, визначені частиною першою ст.7 цього Кодексу.
З матеріалів кримінального провадження вбачається, що існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення, потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який зазначено в клопотанні про дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності державної установи Озерської сільської ради Брусилівського району Житомирської області, та завдання, для виконання якого слідчий звертається із клопотанням, може бути виконане.
Слідчим доведено можливість використання як доказу фактичних даних, отриманих під час проведення позапланової виїзної ревізії, та неможливість іншими способами довести обставини, які мають суттєве значення для кримінального провадження.
Керуючись ст.11 Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ст.ст. 7, 9, 110, 309, 369, 372 КПК України, слідчий суддя,
УХВАЛИВ:
Задовольнити клопотання слідчого СВ Брусилівського РВ УМВС України в Житомирській області ОСОБА_2 , погоджене з старшим прокурором прокуратури Брусилівського району ОСОБА_3 , по кримінальному провадженню, відомості щодо якого внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42014060130000008 від 11 березня 2014 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України, про дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності державної установи Озерської сільської ради Брусилівського району Житомирської області.
Надати дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності за період з 01.06.2013 року по 01.01.2014 року державної установи Озерської сільської ради Брусилівського району Житомирської області місцезнаходження: Житомирська область, Брусиловський район, село Озера, вул. Житомирська, 1-А, код ЄДРПОУ 04348622.
Доручити виконання проведення позапланової виїзної ревізії Державній фінансовій інспекції в Житомирській області.
На вирішення ревізії поставити наступні запитання:
1.Чи законно прийнято сесією Озерської сільської ради 18 жовтня 2013 року рішення про затвердження Комплексної програми забезпечення стабільного водопостачання села Биків побудована у зв`язку з аварією на ЧАЄС на території Озерської сільської ради на 2013-2015 роки?
2.Чи законно прийнято сесією Озерської сільської ради 6 листопада 2013 року рішення про внесення змін до сільського бюджету на 2013 рік згідно якого виділено кошти на реалізацію Комплексної програми забезпечення стабільного водопостачання села Биків побудована у зв`язку з аварією на ЧАЄС на території Озерської сільської ради на 2013-2015 роки?
3.Чи можливо використання коштів бюджету для сплати боргу за використану електроенергію відповідно до основних завдань, які зазначені у Комплексній програмі забезпечення стабільного водопостачання села Биків побудована у зв`язку з аварією на ЧАЄС на території Озерської сільської ради на 2013-2015 роки?
4.Чи допущено порушення посадовими особами Озерської сільської ради під час прийняття рішення про використання коштів на реалізацію Комплексної програми забезпечення стабільного водопостачання села Биків побудована у зв`язку з аварією на ЧАЄС на території Озерської сільської ради на 2013-2015 роки з метою погашення боргу за електроенергію, який виник до прийняття вказаної програми?
5.Чи отримано Озерською сільською радою послуги з постачання електричної енергії для забезпечення діяльності водогінної мережі, яка перебуває на балансі Озерської сільської ради за період з 01.06.2014 по 01.10.2013 від ПАТ «Житомиробленерго»?
6.Чи обргунтовано проведено перерахунок коштів Озерською сільською радою Брусилівському РЕМУ відповідно до платіжних доручень № 576 від 20.11.2013 та № 604 від 09.12.2013 у загальній сумі 68931,67 грн.
Визначити тривалість проведення позапланової виїзної ревізії 10 робочих днів, встановивши дату початку позапланової виїзної ревізії 26 травня 2014 року, дату закінчення позапланової виїзної ревізії 06 червня 2014 року.
Зобов`язати посадових осіб Озерської сільської ради Брусилівського району Житомирської області забезпечити допуск працівників Державної фінансової інспекції в Житомирській області для проведення позапланової виїзної ревізії та надати всі документи, необхідні для проведення позапланової виїзної ревізії.
Ухвала набирає законної сили з моменту оголошення, оскарженню не підлягає, заперечення на ухвалу можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді та включені до апеляційної скарги на судове рішення.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Брусилівський районний суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 13.05.2014 |
Оприлюднено | 06.01.2023 |
Номер документу | 53781242 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Брусилівський районний суд Житомирської області
Коваленко В. К.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні