Ухвала
від 25.11.2015 по справі 908/532/14
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

номер провадження справи 23/13/14

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

69001, м. Запоріжжя, вул. С. Тюленіна,21/Шаумяна,4

Інформаційний центр тел. (061) 224-08-88

УХВАЛА

25.11.2015 Справа № 908/532/14

Господарський суд у складі судді Шевченко Тетяни Миколаївни, при секретарі судового засідання Ракович С.І.,

за участю:

представника ліквідатора арбітражного керуючого ОСОБА_1 - ОСОБА_2, довіреність серії ВТТ №184049 від 27.02.2014;

представника Василівської міської ради: ОСОБА_3, довіреність № 02-01-21/2176 від 24.11.2015у судове засідання не з'явились;

представники кредиторів: не з'явились,

розглянувши у відкритому судовому засіданні звіт ліквідатора та матеріали справи № 908/532/14, порушеної на підставі ст. 95 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», стосовно

банкрута: Комунального підприємства В«Василівський міський ринокВ» Василівської міської ради Запорізької області (71600, Запорізька область, Василівський район, м. Василівка, вул. Леніна, буд. 9-А, ідент. код юридичної особи - 36465164; скорочено - КП В«Василівський міський ринокВ» );

ліквідатор - арбітражний керуючий ОСОБА_1,

ВСТАНОВИВ:

Комунальне підприємство В«Василівський міський ринокВ» Василівської міської ради Запорізької області звернулось до господарського суду Запорізької області із заявою про порушення справи про банкрутство на підставі ст.95 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом».

Ухвалою господарського суду Запорізької області від 11.03.2014 порушено провадження у справі №908/532/14, введено мораторій на задоволення вимог кредиторів.

Постановою господарського суду Запорізької області від 17.03.2014 у справі № 908/532/14 визнано банкрутом КП В«Василівський міський ринокВ» , відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором банкрута призначено голову ліквідаційної комісії - ОСОБА_4, кандидатуру арбітражного керуючого ОСОБА_5 відхилено, зобов'язано ліквідатора провести ліквідаційну процедуру та за результатами проведеної роботи подати до господарського суду звіт про свою діяльність та ліквідаційний баланс для затвердження.

18.03.2014 на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет оприлюднене повідомлення № 1655 про визнання КП В«Василівський міський ринокВ» банкрутом.

Ухвалою господарського суду Запорізької області від 25.03.2014 зупинено провадження у справі №908/532/14 до розгляду Донецьким апеляційним господарським судом апеляційної скарги арбітражного керуючого ОСОБА_5 на постанову господарського суду Запорізької області від 17.03.2014 у справі №908/532/14 та повернення матеріалів справи до господарського суду Запорізької області.

Постановою Донецького апеляційного господарського суду від 23.04.2014 у справі № 908/532/14 скасовано постанову господарського суду Запорізької області від 17.03.2014 у справі № 908/532/14 в частині призначення ліквідатором банкрута голову ліквідаційної комісії ОСОБА_4; ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого ОСОБА_5; в іншій частині постанову залишено без змін.

Ухвалою господарського суду Запорізької області від 30.05.2014 поновлено провадження у справі №908/532/14, прийнято заяву Токмацької ОДПІ ГУ Міндоходів у Запорізькій області з грошовими вимогами до боржника вх.№09-06/8454 від 22.04.2014, слухання справи в засіданні господарського суду призначено на 11.06.2014.

Ухвалою господарського суду Запорізької області від 04.08.2014 у справі №908/532/14 визнано вимоги Токмацької ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області в сумі 167500,01 грн., з яких: 133198,86 грн. боргу за основним платежем - вимоги третьої черги задоволення; 34301,15 грн. штрафу, пені - вимоги шостої черги задоволення; затверджено реєстр вимог кредиторів; вимоги ФОП ОСОБА_6 в розмірі 12363,81 грн. визнано такими, що не є конкурсними із погашенням в шосту чергу в ліквідаційній процедурі.

Ухвалою господарського суду Запорізької області від 26.08.2014 у справі №908/532/14 визначено основну грошову винагороду арбітражного керуючого ОСОБА_5 за виконання повноважень ліквідатора банкрута.

Ухвалою господарського суду Запорізької області від 08.09.2014 у справі №908/532/14 клопотання Василівської міської ради Запорізької області про заміну ліквідатора банкрута КП В«Василівський міський ринокВ» арбітражного керуючого ОСОБА_5 залишено без розгляду.

Ухвалою господарського суду Запорізької області від 20.10.2014 у справі №908/532/14 задоволено скаргу Токмацької ОДПІ ГУ Міндоходів у Запорізькій області на дії арбітражного керуючого ОСОБА_5; зобов'язано ліквідатора ОСОБА_5 скликати загальні збори кредиторів боржника до 10.11.2014.

Ухвалою господарського суду Запорізької області від 20.10.2014 у справі №908/532/14 частково задоволено заяву Василівської міської ради Запорізької області про наміри задовольнити вимоги кредиторів КП В«Василівський міський ринокВ» ; заяву Василівської міської ради Запорізької області в частині встановлення способу, строку і порядку виконання судового рішення - залишено без задоволення; судове засідання з розгляду заяви ліквідатора про спростування неправомірних дій боржника відкладено на 18.11.2014.

Ухвалою господарського суду Запорізької області від 18.11.2014 у справі №908/532/14 в задоволені заяви ліквідатора ОСОБА_5 про спростування майнових дій боржника відмовлено.

Ухвалою господарського суду Запорізької області від 26.11.2014 у справі №908/532/14 відмовлено ліквідатору в роз'ясненні ухвали господарського суду Запорізької області від 20.10.2014 у справі №908/532/14.

Ухвалою господарського суду Запорізької області від 26.11.2014 у справі №908/532/14 прийнято та призначено до розгляду заяву вх.№09-06/26737 від 25.11.2014 про усунення арбітражного керуючого ОСОБА_5 від виконання обов'язків ліквідатора на 10.12.2014 об 11-00 год.

Ухвалою господарського суду Запорізької області від 27.11.2014 у справі №908/532/14 зупинено провадження у справі №908/532/14 до розгляду Харківським апеляційним господарським судом апеляційної скарги ліквідатора ОСОБА_5 на ухвалу господарського суду Запорізької області від 18.11.2014 у справі №908/532/14 та повернення матеріалів справи до господарського суду Запорізької області.

Ухвалою господарського суду Запорізької області від 29.04.2015 поновлено провадження у справі №908/532/14.

Ухвалою господарського суду Запорізької області від 18.05.2015 у справі №908/532/14 відсторонено арбітражного керуючого ОСОБА_5 від виконання обов'язків ліквідатора банкрута - Комунального підприємства В«Василівський міський ринокВ» Василівської міської ради Запорізької області; ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого ОСОБА_1; зобов'язано ліквідатора ОСОБА_1 завершити ліквідаційну процедуру та за результатами проведеної роботи подати суду звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута на затвердження.

04.08.2015 господарським судом Запорізької області прийнято ухвалу, відповідно до якої вимоги Токмацької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Запорізькій області у розмірі 16708,11грн. не є конкурсними та погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі.

Ухвалою господарського суду Запорізької області від 04.08.2015 у справі №908/532/14 затверджено арбітражному керуючому ОСОБА_1 грошову винагороду за виконання ним повноважень ліквідатора у справі №908/532/14 про банкрутство Комунального підприємства В«Василівський міський ринокВ» Василівської міської ради Запорізької області у розмірі 4500,00 грн.

Ухвалою господарського суду Запорізької області від 07.09.2015 визнано вимоги ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10 та затверджено реєстр вимог кредиторів.

Ухвалою господарського суду Запорізької області від 26.10.2015 у справі №908/532/14 визнано вимоги ОСОБА_7 у сумі 25434,45 грн. - середня заробітна плата у зв'язку із затримкою виплати заробітної плати, розрахованої за період з 18.03.2013 по 17.07.2015(по день фактичної виплати заробітної плати); у сумі 4662,15 грн. - компенсація втрати частини заробітної плати за час затримки її виплати, із включенням їх до 1-й черги задоволення.

Ухвалою господарського суду Запорізької області від 02.11.2015 у справі №908/532/14 визнано вимоги ОСОБА_11 у сумі 80460,68 грн. - середня заробітна плата у зв'язку із затримкою виплати заробітної плати, розрахованої за період з 01.08.2013 по 17.07.2015 (по день фактичної виплати заробітної плати); у сумі 7069,80 грн. - компенсація втрати частини заробітної плати за час затримки її виплати, із включенням їх до 1-й черги задоволення.

Ухвалою господарського суду Запорізької області від 10.11.2015 у справі №908/532/14 відмовлено арбітражному керуючому ОСОБА_5 у задоволенні заяв про зобов'язання ліквідатора КП В«Василівський міський ринокВ» Василівської міської ради Запорізької області та Василівську міську раду Запорізької області сплатити арбітражному керуючому ОСОБА_5 1114654,60 грн. основної грошової винагороди за виконання ним за період з 23.04.2014 до 18.05.2015 повноважень ліквідатора банкрута у справі № 908/532/14.

Ухвалою господарського суду Запорізької області від 10.11.2015 у справі №908/532/14 визнано вимоги ОСОБА_8 у сумі 46932,45 грн. - середня заробітна плата у зв'язку із затримкою виплати заробітної плати, розрахованої за період з 17.03.2014 по 17.07.2015(по день фактичної виплати заробітної плати); у сумі 7503,06 грн. - компенсація втрати частини заробітної плати за час затримки її виплати, із включенням їх до 1-й черги задоволення.

Ухвалою господарського суду Запорізької області від 10.11.2015 у справі №908/532/14 затверджено звіт арбітражного керуючого ОСОБА_1 про нарахування та сплату грошової винагороди за виконання ним повноважень ліквідатора у справі 908/532/14 про банкрутство Комунального підприємства В«Василівський міський ринокВ» Василівської міської ради Запорізької області, за період з 19 травня 2015 року по 12 серпня 2015 року, у сумі 12483,88 грн. та звіт про здійснення ним витрат в ліквідаційній процедурі у сумі 15013,57грн.

Ухвалою господарського суду Запорізької області від 16.11.2015 у справі №908/532/14 визнано вимоги ОСОБА_9 у загальній сумі 38960,89 грн., які складаються із 34894,05 грн. - розрахунку середньої заробітної плати у зв'язку із затримкою виплати заробітної плати по день фактичного розрахунку за період з 18.03.2014 по 17.07.2015, компенсації втрати частини заробітної плати у зв'язку із затримкою її виплати - 4066,84 грн., із включенням їх до 1-й черги задоволення та вимоги ОСОБА_10 у загальній сумі 38840,56 грн., які складаються із 35604,45 грн. - розрахунку середньої заробітної плати у зв'язку із затримкою виплати заробітної плати по день фактичного розрахунку за період з 18.03.2014 по 17.07.2015, компенсації втрати частини заробітної плати у зв'язку із затримкою її виплати - 3236,11 грн., із включенням їх до 1-й черги задоволення.

Ухвалою господарського суду Запорізької області від 25.11.2015 у справі №908/532/14 визнано вимоги ОСОБА_12 у сумі 52483,44 грн. - середня заробітна плата у зв'язку із затримкою виплати заробітної плати, розрахованої за період з 01.08.2013 по 17.07.2015 (по день фактичної виплати заробітної плати); у сумі 6968,91 грн. - компенсація втрати частини заробітної плати за час затримки її виплати, із включенням їх до 1-й черги задоволення.

16.11.2015 ліквідатором подано до суду звіт та ліквідаційний баланс на затвердження.

Ухвалою суду від 16.11.2015 призначено судове засідання для заслуховування звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу на 25.11.2015.

Розглянувши звіт ліквідатора, дослідивши подані документи та наявні матеріали справи, господарський суд вважає за можливе затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, з огляду на таке.

Відповідно до частини четвертої статті 40 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (далі - Закон про банкрутство) у ліквідаційній процедурі господарський суд розглядає скарги на дії (бездіяльність) учасників ліквідаційної процедури та здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.

Статтею 41 Закону про банкрутство передбачено, що ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред'являє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом; веде реєстр вимог кредиторів; здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.

Виходячи з приписів статей 42-44 Закону про банкрутство після проведення інвентаризації та оцінки майна банкрута ліквідатор формує ліквідаційну масу та розпочинає продаж майна банкрута через аукціон або продаж безпосередньо юридичній або фізичній особі.

Отже, ліквідатор в ліквідаційній процедурі вживає заходів щодо виявлення майна (активів) банкрута та формування ліквідаційної маси, організовує продаж майна та вчиняє інші дії відповідно до Закону про банкрутство.

Згідно із частиною першою статті 46 Закону про банкрутство після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів, тощо.

Про час і місце судового засідання, у якому має розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та членів комітету кредиторів.

Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Отже, законодавством передбачено певну сукупність дій, яку необхідно ліквідатору вчинити в ході ліквідаційної процедури, та перелік додатків до звіту ліквідатора, які подаються суду разом із зазначеним звітом та є предметом дослідження в судовому засіданні за підсумками ліквідаційної процедури, яке проводиться за участю кредиторів (комітету кредиторів); подання звіту та ліквідаційного балансу здійснюється ліквідатором за наслідком всіх проведених нім дій в ході ліквідаційної процедури.

Відповідно до частини другої статті 46 Закону про банкрутство якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, а також власнику майна та органам доходів і зборів за місцезнаходженням банкрута.

Разом з тим, якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна (ч. 3 ст. 46 Закону про банкрутство).

Як свідчать матеріали справи, після оприлюднення повідомлення про визнання боржника, який ліквідується, банкрутом до господарського суду з вимогами до боржника звернулась Токмацька ОДПІ ГУ Державної фіскальної служби у Запорізькій області.

Ухвалою господарського суду Запорізької області від 04.08.2014 у справі №908/532/14 визнано вимоги Токмацької ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області в сумі 167500,01 грн., з яких: 133198,86 грн. боргу за основним платежем - вимоги третьої черги задоволення; 34301,15 грн. штрафу, пені - вимоги шостої черги задоволення; затверджено реєстр вимог кредиторів;

Цією ж ухвалою вимоги ФОП ОСОБА_6 в розмірі 12363,81 грн. визнано такими, що не є конкурсними із погашенням в шосту чергу в ліквідаційній процедурі.

Крім того, ухвалою господарського суду Запорізької області від 04.08.2015 вимоги Токмацької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Запорізькій області у розмірі 16708,11грн. пені визнані такими, що не є конкурсними та погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі.

Окрім того, до господарського суду Запорізької області звернулись колишні працівники Комунального підприємства В«Василівський міський ринокВ» ОСОБА_7, ОСОБА_11, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10 та ОСОБА_12 із заявами про визнання кредиторських вимог, які складаються із середньої заробітної плати у зв'язку із затримкою виплати заробітної плати по день фактичного розрахунку та компенсації втрати частини заробітної плати у зв'язку із затримкою її виплати. Ухвалами господарського суду Запорізької області розглянуті та задоволені вимоги вищевказаних осіб та їх вимоги включені до 1-й черги задоволення.

Ліквідатором до реєстру вимог кредиторів включено вимоги Токмацької ОДПІ ГУ Державної фіскальної служби у Запорізькій області, у розмірі 184208,12 грн., з яких 23017,34 грн. боргу за основним платежем - вимоги другої черги задоволення; 110181,52 грн. боргу за основним платежем - вимоги третьої черги задоволення; 51009,26 грн. штрафу, пені. - вимоги шостої черги задоволення; вимоги ФОП ОСОБА_6 у розмірі 12363,81 грн. - вимоги шостої черги задоволення; вимоги ФО ОСОБА_7 у розмірі 30096,60 грн. - вимоги першої черги задоволення; ФО ОСОБА_11 у розмірі 87530,48 грн. - вимоги першої черги задоволення; ФО ОСОБА_8 у розмірі 54435,51 грн. - вимоги першої черги задоволення; ФО ОСОБА_9 у розмірі 38960,89 грн. - вимоги першої черги задоволення; ФО ОСОБА_10 у розмірі 388840,67 грн. - вимоги першої черги задоволення; ФО ОСОБА_12 у розмірі 59452,35 грн. - вимоги першої черги задоволення.

Загальний розмір кредиторських вимог становить 709579,78 грн.

В процесі ліквідаційної процедури ліквідатором ОСОБА_1 було погашено вимоги кредиторів у загальній сумі 401819,05 грн., в тому числі 221955,23 грн. заборгованості по заробітній платі звільненим працівникам боржника, Токмацькій ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області - в сумі 167500,01 грн., ФОП ОСОБА_6 у сумі 12363,81грн. (погашення здійснено рахунок коштів Василівської міської ради).

В процесі ліквідаційної процедури майнових активів боржника, за рахунок яких можливе погашення кредиторських вимог, ліквідатором не виявлено.

Відсутність у банкрута майна підтверджується відповідними довідками органів реєстрації речових прав на майно, які містяться в матеріалах справи, та ліквідаційним балансом банкрута, доданим до звіту.

Зокрема, згідно з довідками органів реєстрації речових прав на майно за банкрутом не зареєстровано ані рухомого (транспортних засобів, повітряних суден, водних суден, сільськогосподарської техніки, технологічних транспортних засобів тощо), ані нерухомого майна (земельних ділянок, приміщень, будівель тощо).

Згідно з довідкою ПАТ Комерційний банк В«ПриватБанкВ» , рахунки банкрута закриті.

В матеріалах справи (т. 2, а.с. 140-154) містяться постанови ВДВС Василівського РУЮ про закриття виконавчого провадження та оригінали виконавчих листів про стягнення заробітної плати на користь колишніх працівників Комунального підприємства В«Василівський міський ринокВ»

Отже, за результатами пошуку ліквідатором майна у банкрута не виявлено майнових активів та грошових коштів, за рахунок яких можливо погасити кредиторську заборгованість у повному обсязі.

Всі здійснені ліквідатором запити, отримані відповіді та інші документи, що стосуються ліквідаційної процедури, досліджено та приєднано до матеріалів справи.

Слід зазначити, що за підсумками ліквідаційної процедури вбачається, що ліквідатором вчинено належні дії по виявленню активів та пасивів боржника, внаслідок вжитих ліквідатором заходів доведено неможливість відновлення платоспроможності боржника та необхідність його ліквідації. Вказані висновки про встановлені обставини відповідають дійсності та підтверджуються достовірними доказами, дослідженими в судовому засіданні та долученими до справи.

Враховуючи викладене, суд вважає за необхідне звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута затвердити.

Пунктом шостим частини першої статті 83 Закону про банкрутство передбачено, що господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо: затверджено звіт ліквідатора в порядку, встановленому цим Законом.

Таким чином, оскільки за результатами ліквідаційного балансу у банкрута не виявлено майна, за рахунок якого можливе погашення кредиторських вимог, підприємницька діяльність припинена, його необхідно ліквідувати, а провадження у справі припинити.

Відповідно до частини п'ятої статті 45 Закону про банкрутство вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 2, 7, 40, 45, 46, 83 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», ст.ст. 4 1 , 86 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

Звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута у справі №908/532/14 затвердити.

Банкрута - Комунальне підприємство В«Василівський міський ринокВ» Василівської міської ради Запорізької області (71600, Запорізька область, Василівський район, м. Василівка, вул. Леніна, буд. 9-А, ідент. код юридичної особи - 36465164) ліквідувати.

Провадження у справі припинити.

Вимоги, що не задоволені за недостатністю майна, вважати погашеними.

Копії ухвали надіслати: ліквідатору (банкруту); кредиторам; державному реєстратору Реєстраційної служби Василівського районного управління юстиції Запорізької області (71600, Запорізька область, м. Василівка, вул. Чекістів, 4); Головному управлінню статистики у Запорізькій області, Головному територіальному управлінню юстиції у Запорізькій області (державному органу з питань банкрутства).

Суддя Т.М. Шевченко

СудГосподарський суд Запорізької області
Дата ухвалення рішення25.11.2015
Оприлюднено01.12.2015
Номер документу53805262
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —908/532/14

Ухвала від 25.11.2015

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

Ухвала від 25.11.2015

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

Ухвала від 18.11.2015

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

Ухвала від 16.11.2015

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

Ухвала від 16.11.2015

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

Ухвала від 10.11.2015

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

Ухвала від 10.11.2015

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

Ухвала від 10.11.2015

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

Ухвала від 09.11.2015

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

Ухвала від 09.11.2015

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні