Рішення
від 05.11.2015 по справі 910/23289/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05.11.2015 р. Справа №910/23289/15 За позовом ОСОБА_1

До 1.Товариства з обмеженою відповідальністю " Торгова Рада "

2.Департаменту економіки та інвестиції виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

3.Комунального підприємства " Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Голосіївського району м.Києва "

4.Комунального підприємства " Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району м. Києва "

5.Комунального підприємства " Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них " Магістраль "

6.Комунального підприємства по ремонту та утриманню мостів і шляхів м. Києва " Київавтошляхміст " комунальної корпорації " Київавтодор "

Про визнання недійсною додаткової угоди № 3 від 08.05.2015 р. до інвестиційного договору № 049-13/і/115 від 23.12.2011 р.

Суддя Пінчук В.І.

Представники:

Від позивача ОСОБА_2 - предст.

Від відповідача - 1 Біжінар Р.В. - предст.

Від відповідача - 2 Бондар О.Г. - предст.

Від відпоідача - 3 не з'явився

Від відпоідача - 4 не з'явився

Від відпоідача - 5 не з'явився

Від відпоідача - 6 не з'явився

Рішення прийняте 05.11.2015 р., оскільки у судовому засіданні 15.10.2015 р. розгляд справи відкладався відповідно до п. 1 ст. 77 ГПК України.

Обставини справи:

Позивач - ОСОБА_1 звернувся до господарського суду м. Києва з позовною заявою про визнання недійсною додаткову угоду № 3 від 08.05.2015 р. до інвестиційного договору від 23.12.2011 р. № 049-13/і/115 на здійснення заходів з облаштування пішохідних підземних переходів у Голосіївському та Деснянському районах міста Києва ( лот 1 ), що укладений між Департаментом економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради ( Київської міської державної адміністрації ), комунальним підприємством " Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Голосіївського району м. Києва ", комунальним підприємством " Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району м. Києва ", комунальним підприємством " Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них " Магістраль ", комунальним підприємством по ремонту та утриманню мостів і шляхів м. Києва " Київавтошляхміст " комунальної корпорації " Київавтодор " та товариством з обмеженою відповідальністю " Торгова Рада "

В обґрунтування своїх позовних вимог позивач посилається на те, що директором відповідача - 1 без належного погодження із загальними зборами учасників товариства за оспорюваною додатковою угодою № 3 від 08.05.2015 р. фактично здійснено розпорядження коштами Товариства з обмеженою відповідальністю " Торгова Рада " на суму 3476137,35 грн., яка є більшою ніж 500000,00 грн.

Представник відповідача -1 у відзиві на позовну заяву позовні вимоги позивача визнає в повному обсязі.

Представник відповідача - 2 у судове засідання з'явився, але відзив на позовну заяву суду не надав.

Представники відповідача - 3, відповідача - 4 та відповідача - 5 у судове засідання двічі не з'явилися і відзиви на позовну заяву суду не надали.

Представник відповідача - 6 також у судове засідання двічі не з'явився, але у відзиві на позовну заяву проти позовних вимог позивача заперечує, посилаючись на те, що позивачем не доведено, що останній та відповідач - 1 належним чином повідомили комунальне підприємство по ремонту та утриманню мостів і шляхів м. Києва " Київавтошляхміст " комунальної корпорації " Київавтодор " про внесення змін до статуту та про наявні обмеження повноважень директора відповідача - 1 на укладення додаткової угоди № 3 від 08.05.2015 р. до інвестиційного договору 049-13/і/115 від 23.12.2011 р.

Представник позивача у письмових пояснень на зазначений відзив відповідача - 6 зазначає про те, що відповідачем - 6 не надано доказів того, що останній не знав про наявні обмеження повноважень директора відповідача - 1 на укладення додаткової угоди № 3 від 08.05.2015 р. до інвестиційного договору № 049-13/і/115 від 23.12.2011 р., оскільки в оспорюваній додатковій угоді зазначено, що директор ТОВ " Торгова Рада " діє на підставі статуту.

Згідно ст. 75 ГПК України, справа розглядається за наявними в ній матеріалами.

Дослідивши матеріали справи та заслухавши пояснення представника позивача, представника відповідача - 1 та представника відповідача - 2, суд -

ВСТАНОВИВ:

30.09.2010 р. Шевченківською районною у місті Києві державною адміністрацією було проведено державну реєстрацію новоствореної юридичної особи - Товариства з обмеженою відповідальністю " Торгова Рада " за реєстраційним номером № 10741020000037793

Починаючи з моменту створення ТОВ " Торгова Рада ", ОСОБА_1 є його засновником.

24.05.2007 р. Київська міська рада своїм рішенням № 528/1189 затвердила Положення про порядок проведення інвестиційних конкурсів для будівництва, реконструкції, об'єктів житлового та нежитлового призначення, незавершеного будівництва, інженерно - транспортної інфраструктури міста Києва

В пункті 1.1 зазначеного Положення № 528/1189 зазначене, що це положення визначає порядок підготовки, проведення інвестиційного конкурсу, укладення інвестиційних договорів на залучення інвесторів до фінансування будівництва, реконструкції, реставрації тощо, об'єктів житлового та нежитлового призначення, у тому числі соціальної інфраструктури міста, об'єктів незавершеного будівництва, станцій метрополітену, підземних переходів, автошляхів, площ та інших об'єктів, на умовах проведення інвестиційного конкурсу.

Згідно п. 1.2. Положення № 528/1189 інвестиційний конкурс проводиться з метою створення сприятливих умов для провадження інвестиційної діяльності та забезпечення збалансованого економічного та соціального розвитку міста Києва.

Рішення про проведення конкурсу та про затвердження переможця конкурсу приймає виконавчий орган Київської міської ради ( Київська міська державна адміністрація ) за поданням організатора конкурсу шляхом видання відповідного розпорядження. ( п. 1.5 Положення № 528/1189 )

Організатором інвестиційних конкурсів визначено Головне управління економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради ( Київської міської державної адміністрації ( п. 1.4 Положення № 528/1189 )

31.10.2008 р. Київською міською державною адміністрацією було прийняте розпорядження № 1496 " Про проведення інвестиційних конкурсів із залучення інвесторів до облаштування пішохідних підземних переходів в м. Києві "

На виконання вказаного розпорядження, в 2011 р. організатором конкурсу ( Головним управліннням еномоміки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради ( Київської міської державної адміністрації ) було проведено конкурс по виявленню найкращої економічної інвестиційної пропозиції на залучення інвесторів до здійснення заходів з облаштування 61 пішоходного підземного переходу, які знаходяться в Голосіївському та Деснянському районах м. Києва.

За результатами проведеного конкурсу, постійно діючою конкурсною комісією по залученню інвесторів відповідача - 1 було визначено переможцем інвестиційного конкурсу, результати чого оформлені розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 19.12.2011 р. № 2408 " Про затвердження результатів конкурсу по залученню інвестора до здійснення заходів з облаштування 61 пішоходного підземного переходу " ( лот № 1 )

Згідно вказаного розпорядження №2408 від 19.12.2011 р. замовниками здійснення заходів з облаштування об'єкта інвестування визначено балансоутримувачів відповідних підземних переходів - Комунальне підприємство " Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Голосіївського району м. Києва ", Комунальне підприємство " Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та спору на них Деснянського району м. Києва ", Комунальне підприємство " Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них " Магістраль " та Комунальне підприємство по ремонту та утриманню мостів і шляхів м. Києва " Київавтошляхміст ", згідно з додатком, а Головному управлінню економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради ( Київської міської державної адміністрації ) вказано на необхідність укладення відповідного інвестиційного договору з переможцем конкурсу та замовниками.

На підставі вказаного розпорядження, 23.12.2011 р. між Головним управлінням економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради ( Київської міської державної адміністрації ) ( відповідачем - 2 ), Комунальним підприємством " Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Голосіївського району м. Києва " ( відповідачем - 3 ), Комунальним підприємством " Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та спору на них Деснянського району м. Києва " ( відповідачем - 4 ), Комунальним підприємством " Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них " Магістраль " ( відповідачем - 5 ), Комунальним підприємством по ремонту та утриманню мостів і шляхів м. Києва " Київавтошляхміст " ( відповідачем - 6 ) та Товариством з обмеженою відповідальністю " Торгова Рада " ( відповідачем - 1 ), як інвестором, був укладений інвестиційний договір № 049-13/і/115 на здійснення заходів з облаштування пішохідних підземних переходів у Голосіївському та Деснянському районах м. Києва ( лот № 1 )

Згідно п. 2.1 вказаного інвестиційного договору № 049-13/і/115 від 23.12.2011 р., інвестор здійснює заходи з облаштування об'єкту інвестування, якими згідно п. 1.1. договору є підземні пішохідні переходи у Голосіївському та Деснянському районах м. Києва, перелік яких наведено в додатках №№ 1 - 4 до цього договору.

Відповідно до п.1.2 інвестиційного договору № 049-13/і/115 від 23.12.2011 р., заходами з облаштування об'єкту інвестування є: проведення робіт по поліпшенню технічного стану підземних пішохідних переходів, здійснення експлуатаційного та санітарного утримання підземних пішохідних переходів, їх елементів та інженерних мереж у належному стані, прибирання, очищення (в т.ч. від рекламних оголошень), поливання (у літній період) прохідної частини підземного пішохідного переходу і прилеглої до нього території, здійснення заходів, передбачених у переліку регламентних робіт, наведених у додатку № 5 до цього договору, що є його невід'ємною частиною, а також виконання інших необхідних робіт, які пов'язані з належною експлуатацією підземного пішохідного переходу та забезпечення умов для безпечного руху пішоходів, що виявлені під час складання актів обстеження об'єкту інвестування або на протязі дії даного договору.

Згідно п. 2.2 вказаного договору, загальна вартість наведених заходів з облаштування об'єкту інвестування становить 10982015,00 грн., а термін дії інвестиційного договору складає 5 років ( п. 11.1. договору ).

Пунктами 1.4. та 1.5. Інвестиційного договору № 049-13/і/115 від 23.11.2011 р. передбачено, що після набрання чинності цим договором, сторони підписують акт обстеження об'єкту інвестування, на підставі даних якого складається графік фінансування і реалізації інвестиційного проекту шляхом підписання додаткової угоди, яка буде невід'ємною частиною інвестиційного договору.

31.05.2012 р. між сторонами вказаного інвестиційного договору була укладена додаткова угода № 1, якою було затверджено графік фінансування і реалізації інвестиційного проекту.

29.01.2013 р. між сторонами була укладена додаткова угода № 2 до інвестиційного договору № 049-13/і/115 від 23.11.2011 р.

Згідно підпункту 1 пункту 3 вказаної додаткової угоди, розмір витрат інвестора ( відповідача - 1) на здійснення заходів з облаштування та утримання об'єкту інвестування не перевищує 10982015,00 грн.

Підпунктом 3 пункту 3 додаткової угоди № 2 від 29.01.2013 р. до інвестиційного договору № 049-13/і/115 від 23.11.2011 р. передбачено, що відповідач-1 здійснює фінансування витрат на здійснення заходів з облаштування об'єкту інвестування, згідно графіку фінансування і реалізації інвестиційного проекту, що додається ( додаток № 1) відповідно та в межах сум, визначених в підпункті 1 пункту 3 цієї додаткової угоди.

Відповідно підпункту 5 пункту 3 вказаної додаткової угоди № 2 фінансування витрат на здійснення заходів з облаштування об'єкту інвестування, санітарне та експлуатаційне утримання об'єкту інвестування понад суми зобов'язань інвестора, визначені сторонами у графіку, та тих, які не передбачені графіком на відповідний квартал здійснює відповідний балансоутримувач в межах бюджетних асигнувань, передбачених на відповідний бюджетний період.

В обґрунтування своїх позовних вимог позивач посилається на те, що відповідно до інвестиційного договору № 049-13/і/115 від 23.11.2011 р., останній, а також відповідач - 1 зобов'язалися здійснювати фінансування за вказаним договором в розмірі, який не перевищує 10982015,00 грн.

Натомість, 08.05.2015 р. між відповідачем - 1, відповідачем - 2, відповідачем - 3, відповідачем - 4, відповідачем - 5 та відповідачем - 6 була укладена додаткова угода № 3 до інвестиційного договору № 049-13/і/115 від 23.11.2011 р.

Відповідно до п. 1 вказаної додаткової угоди пункт 2.2 інвестиційного договору № 049-13/і/115 від 23.11.2011 р. доповнено новим абзацам.

Згідно внесених змін було передбачено, що щоквартальний розмір коштів, необхідний для здійснення заходів з облаштування об'єкта інвестування, складає не менше 1049109 грн.

Датою набрання чинності даною додатковою угодою є дата її підписання, скріплення печатками та реєстрації в Департаменті економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради ( Київської міської державної адміністрації ). ( п. 5 додаткової угоди № 3 від 08.05.2015 р. )

Згідно графіку фінансування і реалізації інвестиційного проекту, затвердженого сторонами згідно додатку № 1 до додаткової угоди № 2 від 29.01.2013 р., вбачається, що загальний розмір інвестицій відповідача-1 становить 10982015,00 грн., що за вирахуванням інвестицій в розмірі 343984,30 грн. зроблених відповідачем-1 в 2012 році, становить 664876,92 грн. інвестицій на один квартал починаючи з І кварталу 2013 р. по ІV квартал 2016 р. ( 10638030,70 грн. : 16 )

Натомість, з урахуванням внесених змін до оспорюваної додаткової угоди № 3, щоквартальний розмір коштів було збільшено до 1049109,00 грн., тобто щоквартальний розмір інвестицій збільшився на 384232,08 грн., а загальний розмір інвестицій відповідача - 1 за 7 кварталів ( з ІІ кварталу 2015 р. по ІV квартал 2016 р. ) було збільшено до 2689624,56 грн. ( 384232,08 грн. х 7 ).

Таким чином, розмір фінансування, яке відповідач-1 зобов'язався здійснювати у відповідності до Інвестиційного договору № 049-13/і/115 від 23.12.2011 р. , з урахуванням укладеної додаткової угоди № 2 від 29.01.2013 р. збільшився з 10982015,00 грн. до 13671639,56 грн.

Крім того, додатковою угодою № 3 від 08.05.2015 р. положення Інвестиційного договору № № 049-13/і/115 від 23.11.2011 р. було доповнено новим пунктом 2.5.

Відповідно до вказаного пункту кошти витрачені інвестором (відповідачем-1) на утримання (перелік робіт наведено в додатку № 6), не зараховуються до загальної орієнтовної вартості здійснення заходів з облаштування об'єкта інвестування, визначеної у пункті 2.2. інвестиційного договору.

Вказані зміни також додатково призвели до збільшення розміру інвестицій відповідача-1, оскільки грошові кошти, які раніше направлялись на утримання об'єктів інвестування та вважались здійснюваними інвестиціями, відтепер, згідно положень додаткової угоди № 3 від 08.05.2015 р. не зараховуються до загального розміру інвестування (облаштування).

Відповідно до звіту про стан реалізації інвестиційного проекту на здійснення заходів з облаштування пішохідних підземних переходів за ІІ квартал 2015 р., наданого відповідачу - 2, згідно листа від 03.08.2015 р. № 227, відповідач - 1 тільки в ІІ кварталі 2015 р. витратив 112358,97 грн. на утримання об'єктів інвестування.

Приймаючи до уваги, що до кінця дії інвестиційного договору № 049-13/і/115 від 23.12.2011 р. залишилось 7 кварталів, то відповідач - 1 за укладеною додатковою угодою № 3 від 08.05.2015 р. зобов'язаний збільшити розмір своїх інвестицій щонайменше до 14458152,35 грн. ( 112358,97 х 7 = 657580,00 грн. )

Таким чином, внаслідок укладення додаткової угоди № 3 від 08.05.2015 р., в порівнянні з умовами інвестиційного договору № 049-13/і/115 від 23.12.2011 р., з урахуванням укладеної додаткової угоди № 2 від 29.01.2013 р., розмір інвестицій відповідача - 1 було збільшено на 3476137,35 грн. ( 14458152,35 грн. - 10982015,00 грн. )

Спірна додаткова угода № 3 від 08.05.2015 р. до інвестиційного договору № 049-13/і/115 від 23.12.2011 р. була підписана директором Біжінаром Р.В., який діяв на підставі статуту ТОВ " Торгова Рада "

Редакція статуту товариства ( відповідача-1 ), яка діяла на момент укладення додаткової угоди № 3 від 08.05.2015 р., була затверджена протоколом Загальних зборів часників ТОВ " Торгова Рада " № 1/14 від 23.09.2014 р. та зареєстрована державним реєстратором юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців Реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві Шубіною Т.Я. від 30.09.2014 р. за № 10741050009037793.

Згідно п. 4.2. вказаної редакції статуту, учасниками товариства є: ОСОБА_1 (позивач ), ОСОБА_6 та ОСОБА_7

Відповідно до п. 4.6 статуту, розмір статутного капіталу становить 115888,00 грн.

Згідно п. 4.7.1 статуту, статутний капітал товариства розподілений наступним чином: ОСОБА_1-50 % статутного капіталу, ОСОБА_6 - 25 % статутного капіталу, ОСОБА_7 - 25% статутного капіталу, що також підтверджується витягами з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

Суд вважає позовні вимоги позивача такими, що підлягають задоволенню, з наступних підстав.

Частиною 1 ст. 215 Цивільного кодексу України передбачено, що підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу.

Відповідно до вимог ст. 203 ЦК України зміст правочину не може суперечити ЦК України, іншим актам цивільного законодавства, а також моральним засадам суспільства; особа, яка вчиняє правочин, повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності; волевиявлення учасника правочину має бути вільним і відповідати його внутрішній волі; правочин має бути спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним; тощо.

Згідно ст. 207 ГК України господарське зобов'язання може бути визнано недійсним повністю або в частині якщо таке не відповідає вимогам закону, вчинено з метою, яка завідомо суперечить інтересам держави або суспільства, укладено учасниками господарських правовідносин з порушенням хоча б одним з них спеціальної компетенції спеціальної правосуб'єктності).

Частиною 2 ст. 207 ЦК України передбачено, що правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо він підписаний його стороною (сторонами). Правочин, який вчиняє юридична особа, підписується особами, уповноваженими на це її установчими документами, довіреністю, законом або іншими актами цивільного законодавства.

Суд вважає, що укладаючи від імені Товариства з обмеженою відповідальністю " Торгова Рада " додаткову угоду № 3 від 08.05.2015 р. директор Біжінар Р.В. діяв з перевищенням повноважень, наданих йому статутом товариства та чинним законодавством України, а тому позовні вимоги позивача про визнання недійсною додаткової угоди № 3 від 08.05.2015 р. до інвестиційного договору № 049-13/і/115 від 23.12.2011 р. суд вважає такими, що підлягають задоволенню.

З урахуванням викладеного, керуючись ст.ст. 33, 49, 82 - 85 ГПК України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Позов задовольнити.

Визнати недійсною додаткову угоду № 3 від 08.05.2015 р. до інвестиційного договору від 23.12.2011 р. № 049-13/і/115 на здійснення заходів з облаштування пішохідних підземних переходів у Голосіївському та Деснянському районах міста Києва ( лот 1 ), що укладений між Департаментом економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради ( Київської міської державної адміністрації ) ( 01044, м. Київ, вул. Хрещатик, 36; ідентифікаційний код 04633423 ), комунальним підприємством " Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Голосіївського району м. Києва " ( 03083, м. Київ, проспект Науки, 53, ідентифікаційний код 03334894 ), комунальним підприємством " Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та спору на них Деснянського району м. Києва " ( 02217, м. Київ, Закревського, 29, ідентифікаційний код 04590234 ), комунальним підприємством " Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них " Магістраль " ( 03131, м. Київ, вул. Лютнева, 58, ідентифікаційний код 05445534 ), комунальним підприємством по ремонту та утриманню мостів і шляхів м. Києва " Київавтошляхміст " комунальної корпорації " Київавтодор " ( 01013, м. Київ, вул. Набережно - Печерська дорога, 2, ідентифікаційний код 03359018 ) та товариством з обмеженою відповідальністю " Торгова Рада " ( 01054, м. Київ, вул. Гоголівська, 11/39, ідентифікаційний код 37269145 ).

Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю " Торгова Рада " ( 01054, м. Київ, вул. Гоголівська, 11/39, ідентифікаційний код 37269145 ) на користь ОСОБА_1 ( 03022, АДРЕСА_1, ідентифікаційний код НОМЕР_1 ) 203 ( двісті три ) грн. 00 коп. судового збору.

Видати наказ.

Стягнути з Департаменту економіки та інвестиції виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації ) ( 01044, м. Київ, вул. Хрещатик, 36; ідентифікаційний код 04633423 ) на користь ОСОБА_1 ( 03022, АДРЕСА_1, ідентифікаційний код НОМЕР_1 ) 203 ( двісті три ) грн. 00 коп. судового збору.

Видати наказ.

Стягнути з Комунального підприємства " Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Голосіївського району м.Києва " ( 03083, м. Київ, проспект Науки, 53, ідентифікаційний код 03334894 ) на користь ОСОБА_1 ( 03022, АДРЕСА_1, ідентифікаційний код НОМЕР_1 ) 203 ( двісті три ) грн. 00 коп. судового збору.

Видати наказ.

Стягнути з Комунального підприємства " Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та спору на них Деснянського району м. Києва " ( 02217, м. Київ, Закревського, 29, ідентифікаційний код 04590234 ) на користь ОСОБА_1 ( 03022, АДРЕСА_1, ідентифікаційний код НОМЕР_1 ) 203 ( двісті три ) грн. 00 коп. судового збору.

Видати наказ.

Стягнути з Комунального підприємства " Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них " Магістраль " ( 03131, м. Київ, вул. Лютнева, 58, ідентифікаційний код 05445534 ) на користь ОСОБА_1 ( 03022, АДРЕСА_1, ідентифікаційний код НОМЕР_1 ) 203 ( двісті три ) грн. 00 коп. судового збору.

Видати наказ.

Стягнути з Комунального підприємства по ремонту та утриманню мостів і шляхів м. Києва " Київавтошляхміст " комунальної корпорації " Київавтодор " ( 01013, м. Київ, вул. Набережно - Печерська дорога, 2, ідентифікаційний код 03359018 ) на користь ОСОБА_1 ( 03022, АДРЕСА_1, ідентифікаційний код НОМЕР_1 ) 203 ( двісті три ) грн. 00 коп. судового збору.

Видати наказ.

Рішення набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня його підписання, а у разі, якщо у судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення, воно набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня підписання рішення, оформленого відповідно до статті 84 ГПК Кодексу.

дата підписання повного тексту рішення 25.11.2015 р.

Суддя В.І.Пінчук

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення05.11.2015
Оприлюднено03.12.2015
Номер документу53894172
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —910/23289/15

Ухвала від 21.12.2015

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Корсакова Г.В.

Рішення від 05.11.2015

Господарське

Господарський суд міста Києва

Пінчук В.І.

Ухвала від 04.09.2015

Господарське

Господарський суд міста Києва

Пінчук В.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні