Ухвала
від 24.11.2015 по справі 910/20209/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

24.11.2015 р. Справа№ 910/20209/15

Господарський суд Львівської області у складі судді Іванчук С.В., при секретарі судового засідання Білані О.Г., розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали заяви: Департаменту охорони здоров'я Львівської обласної державної адміністрації, м.Львів

про відстрочку виконання рішення господарського суду Львівської області від 31.08.2015р.

у справі №910/20209/15

за позовом : Фірми В«РАДМІРВ» Дочірнього підприємства акціонерного товариства науково-дослідного інституту радіотехнічних вимірювань, м.Харків

до відповідача: Департаменту охорони здоров'я Львівської обласної державної адміністрації, м.Львів

про стягнення заборгованості.

За участю представників:

від заявника (відповідача): ОСОБА_1, ОСОБА_2 - представники;

від стягувача (позивача): ОСОБА_3 - представник;

На розгляд господарського суду Львівської області 17.11.2015р. (вх.№5358/15) поступила заява №01-12-11/3210/01 від 16.11.2015р. Департаменту охорони здоров'я Львівської обласної державної адміністрації про відстрочку виконання рішення господарського суду Львівської області від 31.08.2015р. у справі №910/20209/15 на 6 місяців.

Ухвалою суду від 17.11.2015р. заяву №01-12-11/3210/01 від 16.11.2015р. (вх.№5358/15 від 17.11.2015р.) про відстрочку виконання рішення господарського суду Львівської області від 31.08.2015р. у справі №910/20209/15 прийнято до розгляду та призначено її на 24.11.2015р.

19.11.2015р. через канцелярію суду (вх.№50125/15 від 19.11.2015р.) від заявника (відповідача) подано клопотання про долучення до матеріалів справи доказів відправлення заяви №01-12-11/3210/01 від 16.11.2015р. (вх.№5358/15 від 17.11.2015р.), а саме фіскального чеку та опису вкладення в цінний лист, яке судом задоволено і документи долучено до матеріалів справи.

В судове засідання 24.11.2015р. представники заявника (відповідача) явку забезпечили, вимоги, викладені у заяві №01-12-11/3210/01 від 16.11.2015р. (вх.№5358/15 від 17.11.2015р.) підтримали та просять суд заяву задоволити і відстрочити виконання рішення господарського суду Львівської області від 31.08.2015р. у справі №910/20209/15 на виконання якого видано наказ господарського суду Львівської області від 15.09.2015р. та який стягувачем скеровано у органи ДВС для виконання. Представники заявника зазначили, що Департамент охорони здоров'я Львівської обласної державної адміністрації є бюджетною організацією і фінансується виключно за рахунок Державного бюджету, і станом на 24.11.2015р. бюджетних поступлень на оплату боргу за рішенням господарського суду Львівської області від 31.08.2015р. у справі №910/20209/15 не надходило. Також зазначили, що відстрочка виконання рішення дасть змогу завершити поточний рік та планування наступного року без арешту рахунків установи, що в свою чергу дасть змогу пришвидшити виконання рішення суду.

Через канцелярію суду (вх.№51062/15 від 24.11.2015р.) представником заявника подано клопотання про долучення до матеріалів справи вимоги Головного управління Державної казначейської служби України у Львівській області №9.2-11/9774 від 27.10.2015р., яке судом задоволено і документ долучено до матеріалів справи. В даній вимозі казначейська служба згідно абз.3 п.31 Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників просить Департамент охорони здоров'я Львівської обласної державної адміністрації протягом одного місяця після надходження даної вимоги надіслати до Головного управління Державної казначейської служби України у Львівській області письмове повідомлення про вжиті заходи з метою виконання рішення у справі №910/20209/15. Також казначейська служба зазначає, що на період вимоги Головне управління Державної казначейської служби України у Львівській області здійснює проведення платежів за платіжними дорученнями боржника лише за захищеними видатками, визначеними Бюджетним кодексом України.

Крім цього, через канцелярію суду (вх.№51063/15 від 24.11.2015р.) представником заявника подано клопотання про долучення до матеріалів справи листа Головного управління Державної казначейської служби України у Львівській області №9.2-11/10743 від 24.11.2015р., яке судом задоволено і документ долучено до матеріалів справи. В даному листі казначейська служба зазначає, що станом на 24.11.2015р. залишок коштів на спеціальному реєстраційному рахунку №35421101000889 за КТКВКМБ 081002 «Інші заходи по охороні здоров'я» Департаменту охорони здоров'я Львівської обласної державної адміністрації по КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» відсутній.

В судове засідання 24.11.2015р. представник стягувача (позивача) явку забезпечив, проти відстрочки терміном на 6 місяців заперечив.

Дослідивши подані суду документи і матеріали, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується заява, сукупно оцінивши докази, які мають значення для заяви, господарський суд Львівської області, в с т а н о в и в:

Рішенням господарського суду Львівської області від 31.08.2015р. у справі №910/20209/15 позов задоволено, вирішено стягнути з Департамента охорони здоров'я Львівської обласної державної адміністрації (79005, м.Львів, вул.Конопницької, 3, код ЄДРПОУ 02013047) на користь Фірми В«РАДМІРВ» Дочірнього підприємства акціонерного товариства науково-дослідного інституту радіотехнічних вимірювань (61054, м.Харків, вул.Академіка Павлова, 271, код ЄДРПОУ 24487685) 4240000грн. 00коп. - основного боргу та 44025грн. 22коп. - судового збору.

15.09.2015р. господарським судом Львівської області видано відповідний наказ.

Згідно із ст.124 Конституції Україні, судові рішення є обов'язковими до виконання на всій території України.

Статтею 115 ГПК України передбачено, що рішення, ухвали, постанови господарського суду, що набрали законної сили, є обов'язковими на всій території України і виконуються в порядку, встановленому Законом України В«Про виконавче провадженняВ» .

Відповідно до статті 121 ГПК України при наявності обставин, що ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим, за заявою сторони, державного виконавця, за поданням прокурора чи його заступника або за своєю ініціативою господарський суд, який видав виконавчий документ, залежно від обставин справи, може відстрочити або розстрочити виконання рішення, ухвали, постанови, змінити спосіб та порядок їх виконання. Підставою для відстрочки, розстрочки, зміни способу та порядку виконання рішення можуть бути конкретні обставини, що ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим у строк або встановленим господарським судом способом. При вирішенні питання про відстрочку чи розстрочку виконання рішення, зміну способу і порядку виконання рішення, суд повинен враховувати матеріальні інтереси сторін, їх фінансовий стан, ступінь вини відповідача у виникненні спору, та інші обставини справи.

Згідно із п.7.2 Постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 17.10.2012р. №9 В«Про деякі питання практики виконання рішень, ухвал, постанов господарських судів УкраїниВ» , підставою для відстрочки, розстрочки, зміни способу та порядку виконання рішення можуть бути конкретні обставини, що ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим у визначений строк або встановленим господарським судом способом. При цьому слід мати на увазі, що згоди сторін на вжиття заходів, передбачених статтею 121 ГПК, ця стаття не вимагає, і господарський суд законодавчо не обмежений будь-якими конкретними термінами відстрочки чи розстрочки виконання рішення. Проте, вирішуючи питання про відстрочку чи розстрочку виконання рішення, зміну способу і порядку виконання рішення, господарський суд повинен враховувати матеріальні інтереси сторін, їх фінансовий стан, ступінь вини відповідача у виникненні спору, наявність інфляційних процесів у економіці держави та інші обставини справи, зокрема, щодо фізичної особи (громадянина) - тяжке захворювання її самої або членів її сім'ї, скрутний матеріальний стан, стосовно юридичної особи - наявну загрозу банкрутства, відсутність коштів на банківських рахунках і майна, на яке можливо було б звернути стягнення, щодо як фізичних, так і юридичних осіб - стихійне лихо, інші надзвичайні події тощо.

Питання щодо надання відстрочки виконання рішення суду повинно вирішуватися господарськими судами із дотриманням балансу інтересів сторін, які приймають участь у справі. Таким чином, необхідною умовою задоволення заяви про надання відстрочки виконання рішення суду є з'ясування факту дотримання балансу інтересів сторін. Господарські суди повинні досліджувати та оцінювати як доводи позивача так і заперечення відповідача, а також дотримуватися розумно встановленого строку відстрочки.

У поданій заяві №01-12-11/3210/01 від 16.11.2015р. (вх.№5358/15 від 17.11.2015р.) заявник зазначає, що протягом останніх років Львівська обласна державна адміністрація за поданням департаменту охорони здоров'я зверталася листами: від 15.03.2013р. №5/4-1921/0/2-13-22 «Про погашення заборгованості за 2012 рік» до Віце - прем'єр міністра України; від 25.01.2013р. №5/5-661/0/2-13-12 «Про погашення заборгованості за 2012 рік» та від 14.03.2013р. №5/5-1877/0/2-13-22 до Міністерства фінансів України; від 30.01.2013р. №5/5-757/0/2-13/1-22 «Про погашення заборгованості за 2012 рік» та від 14.03.2013р. №5/5-1878/0/2-13-22 до Міністерства охорони здоров'я України; від 13.03.2014р. №5/5-1069/0/2-14-22 «Щодо погашення кредиторської заборгованості» до Міністерства фінансів України.

Крім цього, Департамент охорони здоров'я Львівської обласної державної адміністрації самостійно звертався із листами від 26.09.2014 року № 01-12-02/875/01/20 «Про обсяг кредиторської заборгованості за отримане за кошти субвенції в 2012 році медичне обладнання (мамографічного, рентгенологічного та апаратів ультразвукової діагностики) вітчизняного виробництва до Міністерства охорони здоров'я України; від 09.02.2015 року №01-12-02/112/01/20 «Про кредиторську заборгованість за ультразвукове та рентгенівське обладнання» до Міністерства охорони здоров'я України; від 30.06.2015 року №01-12-02/502/01/20 «Про кредиторську заборгованість за ультразвукове та рентгенівське обладнання» до Міністерства охорони здоров'я України.

Окрім цього, Департамент охорони здоров'я Львівської обласної державної адміністрації неодноразово висвітлював питання цієї заборгованості у проблемних питаннях, що вимагають вирішення на загальнодержавному рівні, які направлялися до ЛОДА.

На підтвердження вищевикладених обставин заявником долучено до заяви №01-12-11/3210/01 від 16.11.2015р. (вх.№5358/15 від 17.11.2015р.) листи: від 15.03.2013р. №5/4-1921/0/2-13-22 «Про погашення заборгованості за 2012 рік» до Віце - прем'єр міністра України; від 25.01.2013р. №5/5-661/0/2-13-12 «Про погашення заборгованості за 2012 рік» та від 14.03.2013р. №5/5-1877/0/2-13-22 до Міністерства фінансів України; від 30.01.2013р. №5/5-757/0/2-13/1-22 «Про погашення заборгованості за 2012 рік» та від 14.03.2013р. №5/5-1878/0/2-13-22 до Міністерства охорони здоров'я України; від 09.02.2015 року №01-12-02/112/01/20 «Про кредиторську заборгованість за ультразвукове та рентгенівське обладнання» до Міністерства охорони здоров'я України; від 30.06.2015 року №01-12-02/502/01/20 «Про кредиторську заборгованість за ультразвукове та рентгенівське обладнання» до Міністерства охорони здоров'я України; від 06.02.2013 року №31-05040-14-7/3541 та від 08.02.2013 року №31-07320-12-7/3984 від Міністерства фінансів України.

Також в поданій заяві заявник стверджує, що відповідач не вживає заходів щодо уникнення відповідальності, а, навпаки, вживає заходів, спрямованих на погашення дебіторської заборгованості перед позивачем, що дозволить відновити його порушені права, а тому, просить відстрочити виконання рішення господарського суду Львівської області від 31.08.2015р. у справі №910/20209/15.

На підтвердження скрутного матеріального стану та відсутності коштів на банківському рахунку, на яке можливо було б звернути стягнення, суду подано вимогу №9.2-11/9774 від 27.10.2015р. та лист №9.2-11/10743 від 24.11.2015р. Головного управління Державної казначейської служби України у Львівській області.

Представник позивача (стягувача) заперечив проти відстрочки виконання рішення господарського суду Львівської області від 31.08.2015р. на 6 місяців, зазначивши проте, що заборгованість виникла ще у січні 2013р., однак із даного часу не поступало жодної часткової оплати боргу на рахунки позивача. Зазначив також, що позивач не заперечує розстрочити на 4 місяці, що дасть можливість позивачу отримати хоча б частково кошти за поставлені прилади ультразвукової діагностики.

З огляду на викладені обставини, подані суду документи та наведені доводи які свідчать про існування реальних обставин, які ускладнюють виконання рішення у справі, враховуючи матеріальні інтереси обох сторін, фінансовий стан та ступінь вини відповідача у виникненні спору, приймаючи до уваги обставини викладені у заяві про відстрочку виконання рішення, суд дійшов висновку про часткове задовлення заяви заявника №01-12-11/3210/01 від 16.11.2015р. (вх.№5358/15 від 17.11.2015р.) та відстрочення виконання рішення господарського суду Львівської області від 31.08.2015р. про стягнення 4240000грн. 00коп. - основного боргу та 44025грн. 22коп. - судового збору відповідно до наказу господарського суду Львівської області від 15.09.2015р. у справі №910/20209/15 на 3 місяці. Ненадання заявнику відстрочки виконання рішення господарського суду Львівської області від 31.08.2015р. на виконання якого видано наказ господарського суду Львівської області від 15.09.2015р. може призвести до зупинення діяльності установи.

Враховуючи вищенаведене, керуючись статтями 86, 121 Господарського процесуального кодексу України, суд -

УХВАЛИВ:

Заяву Департаменту охорони здоров'я Львівської обласної державної адміністрації про відстрочку виконання рішення господарського суду Львівської області від 31.08.2015р. у справі №910/20209/15 задоволити частково.

Відстрочити виконання рішення господарського суду Львівської області від 31.08.2015р. у справі №910/20209/15 на 3 місяці.

Суддя Іванчук С.В.

СудГосподарський суд Львівської області
Дата ухвалення рішення24.11.2015
Оприлюднено04.12.2015
Номер документу53894447
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —910/20209/15

Ухвала від 24.11.2015

Господарське

Господарський суд Львівської області

Іванчук С.В.

Рішення від 31.08.2015

Господарське

Господарський суд Львівської області

Іванчук С.В.

Ухвала від 31.08.2015

Господарське

Господарський суд Львівської області

Іванчук С.В.

Ухвала від 17.08.2015

Господарське

Господарський суд Львівської області

Іванчук С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні