ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ГОСПОДАРСЬКИЙ
СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
21036, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 7 тел. 66-03-00, 66-11-31 http://vn.arbitr.gov.ua
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
04
квітня 2007 р. Справа
№ 15/123-07
Суддя господарського суду Курко
О.П.
при секретарі судового засідання
Білоконна О.В. , розглянувши матеріали справи
за позовом:Прокурор
Калинівського району Вінницької області в інтересах Державної податкової
інспекції у Калинівському районі, вул. Дзержинського, 28, м. Калинівка,
Вінницька область, 22400
до:Приватного
підприємця ОСОБА_1, АДРЕСА_1
про стягнення 952,82 грн.
заборгованості
Представники :
позивача :
Янушевич Н.Ю. - за дорученням
відповідача : не з'явився
прокуратури : Жовмір І.І., прокурор
відділу прокуратури Вінницької області
ВСТАНОВИВ :
Подано позов про стягнення з
суб'єкта підприємницької діяльності - фізичної особи ОСОБА_1за рахунок активів
податковий борг в сумі 952,82 грн.
В судовому засіданні представник
позивача позовні вимоги підтримала в повному обсязі, просила суд позов
задовольнити.
Відповідач сам в судове засідання
не з'явився та свого представника не направив, вимоги ухвали суду від
28.02.2007р. про витребування доказів, необхідних для розгляду справи не
виконав, хоча про час та місце розгляду справи був повідомлений завчасно та
належним чином про що свідчить повідомлення НОМЕР_1 про вручення поштового
відправлення. За таких обставин неявка відповідача виходячи зі змісту ст. 128
КАС України не є перешкодою в розгляді справи, а тому судом ухвалено провести
розгляд справи за наявними в ній матеріалами.
Суд, заслухавши пояснення представника
позивача, дослідивши матеріали справи та надані
докази приходить до наступного.
ОСОБА_1 зареєстрований як суб'єкт
підприємницької діяльності 16.05.2001р. управлінням економіки Калинівської
районної державної адміністрації та взятий на облік платника податків
16.05.2001р. за НОМЕР_2 в ДПІ у Калинівському районі.
В результаті проведення
позапланової документальної перевірки дотримання вимог податкового та валютного
законодавства за період з 01.01.2002р. по 19.01.2005р. СПД-фізичної особи
ОСОБА_1, про що складено акт перевірки НОМЕР_3 від 21.01.2005р., встановлено порушення останнім:
- Постанови Кабінету Міністрів
України №115 від 29.01.1999 р. "Про затвердження порядку встановлення
нормативів збору за геологорозвідувальні роботи", а саме відповідно до п.13-1 даної Постанови розрахунки збору, базовий податковий
(звітний) період для якого дорівнює календарному кварталу, подаються
надрокористувачами протягом 40 календарних днів, наступних за останнім
календарним днем звітного (податкового) кварталу, органам державної податкової
служби за місцезнаходженням родовища корисних копалин. В порушення викладеного
відповідач за перевіряємий період даних розрахунків до ДПІ у Калинівському
районі не подавав;
- Постанови Кабінету Міністрів України
№1014 від 12.09.1997 р. "Про затвердження базових нормативів нормативів
плати за користування надрами для видобування корисних копалин". Так
відповідно до п. 18-1 Постанови Кабінету Міністрів України №1014 розрахунки плати, базовий податковий
(звітний) період якої дорівнює календарному кварталу, подаються користувачами
надр протягом 40 календарних днів, наступних за останнім календарним днем
звітного (податкового) кварталу, органам державної податкової служби за
місцезнаходженням родовища корисних копалин, а за видобування корисних копалин
у межах континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони-за
місцем податкової реєстрації платника. В порушення викладеного відповідач за
перевіряємий період даних розрахунків до ДПІ у Калинівському районі не подавав;
- Статей 3, 16 Закону України "Про податок з доходів
фізичних осіб" , а саме прибутковий податок із заробітної плати за
серпень, жовтень 2004 року не утриманий і до бюджету не перерахований.
На підставі вказаного акту
перевірки ДПІ у Калинівському районі 21.01.2005р. прийнято податкові повідомлення-рішення:
- НОМЕР_4 за яким до СПД ОСОБА_1.
застосовано штрафні санкції по збору за геологорозвідувальні роботи в сумі 340
грн.;
- НОМЕР_5, за яким до СПД ОСОБА_1. застосовано штрафні
санкції за платежем: плата за користування надрами в сумі 340 грн.;
- НОМЕР_6, яким визначено суму податкового зобов'язання
по податку з доходів найманих працівників за основним платежем - 90,94 грн., за
штрафними санкціями - 181,88 грн.
Загальна сума податкових
зобов'язань визначених СПД ОСОБА_1 складає 952,82 грн.
Згідно п. 5.2.1. ст. 5 Закону
України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед
бюджетами та державними цільовими фондами" податкове зобов'язання платника
податків, нараховане контролюючим органом відповідно до пунктів 4.2 та 4.3
статті 4 цього Закону, вважається узгодженим у день отримання платником
податків податкового повідомлення.
Дані податкові повідомлення-рішення
вручено СПД ОСОБА_1 31.01.2005 р що підтверджується відповідними розписками на корінці
повідомлень, оскаржені в адміністративному чи судовому порядку не були, хоча
суми податкових зобов'язань у визначені строки не сплачені, що підтверджується
витягом облікової картки платника податків станом на 02.04.2007р. та
поясненнями представника позивача.
Пп. 3 п.1 ст.9 Закону України „Про
систему оподаткування” встановлено, що платники податків і зборів зобов'язані
сплачувати належні суми податків і зборів, у встановлені Законами терміни. В
той же час згідно ч. 1 ст. 11 даного Закону відповідальність за правильність
обчислення, своєчасність сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) і
додержання законів про оподаткування несуть платники податків і зборів
(обов'язкових платежів) відповідно до законів України.
У відповідності зі статтею 124
Конституції України, юрисдикція
судів поширюється на всі правовідносини, що виникають у державі,
водночас частиною 2 статті 19 Конституції України визначено, що органи
державної влади (до яких належать органи державної податкової служби) та органи
місцевого самоврядування, їх
посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у
спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Примусове стягнення податкової
заборгованості -передбачена законодавством України процедура погашення
податкової заборгованості платника податків шляхом звернення стягнення на
активи відповідного платника податків.
Як зазначено у пункті 1.7 статті 1
Закону України „Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед
бюджетами та державними цільовими фондами” активами платника податків є кошти, матеріальні та нематеріальні цінності,
що належать юридичній або фізичній особі за правом власності або повного
господарського відання.
П.п. 3.1.1 ст.3
Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків
перед бюджетами та державними цільовими фондами”, передбачено, що активи платника податків можуть бути
примусово стягнуті в рахунок погашення його податкового боргу виключно за
рішенням суду.
Відповідно до ст. 71 КАС
України кожна сторона
повинна довести ті
обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а
суд згідно ст. 86 КАС України оцінює
докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх
безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.
На підставі викладеного,
враховуючи, що позов підтверджений матеріалами справи, та беручи до уваги
відсутність заперечень відповідача, суд приходить до висновку про задоволення
позовних вимог в повному обсязі відповідно до чинного законодавства.
Керуючись ст.ст. 70, 71, 79, 86,
94, 128, 158, 162, 163, 167, 255, 257
КАС України, -
ПОСТАНОВИВ :
Позов задовольнити.
Стягнути з суб'єкта підприємницької
діяльності - фізичної особи ОСОБА_1( АДРЕСА_1, ідентифікаційний номер НОМЕР_7)
на користь Державного бюджету за рахунок активів податковий борг в сумі 952,82
грн.
Відповідно до ст. 186 КАС України постанова може бути оскаржена
протягом 10 днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у
повному обсязі відповідно до ст. 160 цього Кодексу - з дня складення в повному
обсязі шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга на
постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання
заяви про апеляційне оскарження. При цьому апеляційна скарга може бути подана
без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження , якщо скарга
подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до суду
апеляційної інстанції через суд , який ухвалив оскаржуване судове рішення.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду
апеляційної інстанції.
Відповідно до ст. 254 КАС України постанова набирає законної
сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження. Якщо
було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була
подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова або ухвала суду першої
інстанції набирає сили після закінчення цього строку.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не
скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя
Курко О.П.
Суд | Господарський суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 04.04.2007 |
Оприлюднено | 21.08.2007 |
Номер документу | 539272 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Вінницької області
Курко О.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні