Ухвала
від 27.11.2015 по справі 916/4631/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ


УХВАЛА

підготовчого засідання суду

про порушення провадження у справі про банкрутство

"27" листопада 2015 р.Справа №916/4631/15

За заявою боржника ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю В«УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ ОТГМВ» (65082, АДРЕСА_1; код ЄДРПОУ 35991831) про порушення справи про банкрутство за положеннями ст.95 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ»

Господарський суд Одеської області у складі:

судді Антощук С.І.

при секретарі судового засідання Карагяур Н.М.

Представники сторін:

від заявника (боржника): ОСОБА_2 за довіреністю від 25.11.2015р.

Суть спору: про порушення справи про банкрутство

17.11.2015р. голова ліквідаційної ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю В«УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ ОТГМВ» звернувся до господарського суду Одеської області із заявою (вх.№4868/15 від 17.11.2015р.) про порушення справи про банкрутство ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю В«УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ ОТГМВ» , оскільки під час ліквідації боржника не у зв'язку з процедурою банкрутства встановлено неможливість боржника задовольнити вимоги кредиторів у повному обсязі. Вказана заява подана з урахуванням вимог ст.95 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» .

19.11.2015р. від заявника до господарського суду Одеської області надійшло клопотання (вх.№28994/15 від 19.11.2015р.) про залучення до матеріалів справи документів.

Ухвалою господарського суду Одеської області від 19.11.2015р. прийнято до розгляду заяву ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю В«УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ ОТГМВ» ; призначено до розгляду у підготовчому засіданні суду та зобов'язано заявника (боржника) надати суду додаткові документи.

27.11.2015р. у судовому засіданні представником заявника надано письмові пояснення (вх.№29830/15 від 27.11.2015р.), клопотання про залучення до матеріалів справи документів (вх.№29831/15 від 27.11.2015р.) та заяву про призначення ліквідатора (вх.№3-2017/15 від 27.11.2015р.).

Представник заявника (боржника) у судовому засіданні 27.11.2015р. наполягав на задоволенні заяви про порушення справи про банкрутство ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю В«УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ ОТГМВ» .

Розглянувши у підготовчому засіданні суду матеріали заяви голови ліквідаційної комісії боржника, заслухавши пояснення представника заявника, суд встановив:

Відповідно до ч. 2 ст. 4 1 ГПК України, господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом з врахуванням особливостей, встановлених Законом України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» .

Відповідно до ч.ч.1, 4 ст. 2 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України. Провадження у справах про банкрутство окремих категорій суб'єктів підприємницької діяльності регулюється з урахуванням особливостей, передбачених цим Законом.

Згідно ч.2 ст.10 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» право на звернення до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство мають боржник, кредитор.

Відповідно до ч.3 ст.10 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» справа про банкрутство порушується господарським судом, якщо безспірні вимоги кредитора (кредиторів) до боржника сукупно становлять не менше трьохсот мінімальних розмірів заробітної плати, які не були задоволені боржником протягом трьох місяців після встановленого для їх погашення строку, якщо інше не передбачено цим Законом. Безспірні вимоги кредиторів - грошові вимоги кредиторів, підтверджені судовим рішенням, що набрало законної сили, і постановою про відкриття виконавчого провадження, згідно з яким відповідно до законодавства здійснюється списання коштів з рахунків боржника. До складу цих вимог, у тому числі щодо сплати податків, зборів (обов'язкових платежів), не включаються неустойка (штраф, пеня) та інші фінансові санкції.

У ч.5 ст.11 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» зазначено, що боржник зобов'язаний звернутися до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство у разі, якщо під час ліквідації боржника не у зв'язку з процедурою банкрутства встановлено неможливість боржника задовольнити вимоги кредиторів у повному обсязі.

Відповідно до ч.1 ст.95 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» якщо вартості майна боржника - юридичної особи, щодо якого прийнято рішення про ліквідацію, недостатньо для задоволення вимог кредиторів, така юридична особа ліквідується в порядку, передбаченому цим Законом. У разі виявлення зазначених обставин ліквідатор (ліквідаційна комісія) зобов'язаний звернутися до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство такої юридичної особи. Обов'язковою умовою звернення до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство є дотримання боржником порядку ліквідації юридичної особи відповідно до законодавства України.

Відповідно до ст.59, ч.1 ст.91 Господарського кодексу України, ч.1 ст.105 та п.1 ч.1 ст. 110 Цивільного кодексу України, ч.1 ст.33 Закону України В«Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -підприємцівВ» суб'єкт господарювання (юридична особа) припиняється шляхом ліквідації за рішенням власника (власників) чи уповноваженим органом.

Порядок ліквідації юридичної особи регламентовано ст. ст. 105, 110, 111 ЦК України, ст.91 ГК України та ст.ст. 6, 17, 33, 34, 35 Закону України „Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємцівВ» .

Зазначені вище норми законодавства вимагають від заявника подати докази здійснення вказаних заходів на момент звернення до суду із заявою про порушення справи про банкрутство.

На підтвердження здійснення ліквідаційною комісією обов'язкових заходів проведення досудової процедури ліквідації заявником надано:

- призначення власником (учасником) суб'єкта господарювання ліквідаційної комісії (ліквідатора) та встановлення порядку і строків проведення ліквідації. Згідно протоколу №1/14 від 22.09.2014р. учасником ТОВ В«УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ ОТГМВ» гр.ОСОБА_3 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1), що підтверджено п.1.2. Статуту боржника, було прийнято рішення про припинення діяльності ТОВ В«УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ ОТГМВ» шляхом ліквідації, створення ліквідаційної комісії та затвердження її персонального складу, а саме: голова комісії - гр.ОСОБА_2 (ідентифікаційний номер НОМЕР_2), члени комісії - гр.ОСОБА_4 (ідентифікаційний номер НОМЕР_3) та гр.ОСОБА_5 (ідентифікаційний номер НОМЕР_4); уповноваження гр. ОСОБА_3 організувати державну реєстрацію припинення боржника шляхом ліквідації, звернення до державних реєстраторів та здійснення публікації впродовж двох місяців. Відповідно до протоколу №2/15 від 08.09.2015р. учасник ТОВ В«УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ ОТГМВ» гр.ОСОБА_3 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1) повідомив про неможливість виконувати функції голови ліквідаційної комісії боржника ОСОБА_2 у зв'язку з великою завантаженістю за основним місцем роботи та запропонував призначити головою ліквідаційної комісії ОСОБА_6. Згідно вказаного протоколу по першому питанню було прийнято рішення погодити кандидатуру голови ліквідаційної комісії боржника ОСОБА_6, по другому - вирішено уповноважити гр.ОСОБА_3 організувати державну реєстрацію зміни голови ліквідаційної комісії ТОВ В«УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ ОТГМВ» з ОСОБА_2 на ОСОБА_6 Як вбачається з наданого до заяви ОСОБА_2 з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, сформованого 10.11.2015р., було внесено відомості про перебування юридичної особи в процесі припинення та призначення головою ліквідаційної комісії боржника ОСОБА_6 Отже станом на момент подання заяви головою ліквідаційної комісії є ОСОБА_6;

- подання державному реєстратору документів для внесення до Єдиного державного реєстру запису про прийняття рішення щодо припинення юридичної особи власником (учасником), за наслідками чого автоматично повідомляються органи статистики, доходів і зборів, Пенсійного фонду України про такий запис та необхідність початку відповідних перевірок. На підтвердження вказаних даних заявником надано до заяви ОСОБА_2 з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 10.11.2015р. та опис прийнятих документів державним реєстратором від 23.09.2014р.;

- оприлюднення на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців рішення засновників (учасників) юридичної особи про припинення із зазначенням строку заявлення кредиторами своїх вимог, який не може становити менше двох і більше шести місяців. На підтвердження вказаного заявником надано копію Спеціалізованого друкованого засобу масової інформації Бюлетень державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців №296 (26) від 29.09.2014р., в якому наявний запис про прийняття рішення про припинення ТОВ В«УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ ОТГМВ» із зазначенням його адреси, граничного строку (до 29.11.2014р.) для пред'явлення кредиторами вимог до боржника та складу ліквідаційної комісії (старого). Запис про заміну голови ліквідаційної комісії внесено до державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, що підтверджується відповідним Витягом від 10.11.2015р.;

- персональне повідомлення явних (відомих) кредиторів у письмовій формі про ліквідацію боржника. В межах здійснення заходів у досудовій процедурі ліквідації перед податковим органом виявлена заборгованість у розмірі 3 945 252грн. по сплаті податків і зборів, що підтверджується відповідними рішеннями суду. Про прийняття учасником рішення щодо припинення боржника шляхом ліквідації до ДПІ в Приморському районі м. Одеси було направлено відповідне повідомлення, яке отримано податковим органом згідно проставленого штампу та заява про припинення платника податків по формі №8-ОПП №б/н від 01.12.2014р.;

- розгляд окремо кожної вимоги кредитора, що надійшла до ліквідаційної комісії, прийняття відповідного рішення та направлення його кредитору у строк не пізніше 30 днів з дня отримання вимоги. Як вказано у заяві про порушення справи про банкрутство з моменту оголошення про прийняття рішення про ліквідацію боржника на адресу ліквідаційної комісії не надходили заяви від кредиторів;

- проведення заходів щодо стягнення дебіторської заборгованості шляхом повідомлення відомих боржників та пред'явлення відповідних претензій та позовів. Як повідомлено головою ліквідаційної комісії, відповідно до останнього поданого балансу (баланс станом на 30.06.2011р.) до органів статистики, міститься інформація стосовно наявної дебіторської заборгованості у розмірі 7 407 900грн. Відповідно до первинних бухгалтерських документів зазначена дебіторська заборгованість була списана 24.06.2011р. з урахуванням спливу строків давності, що підтверджується актом списання дебіторської заборгованості від 24.06.2011р.;

- закриття рахунків боржника. Згідно довідок Філії «Одеське РУ» АТ «Банк «Фінанси та кредит», Дирекції ПАТ «Діамантбанк» у м.Одеса з питань розвитку бізнесу «Персональні фінанси», АТ «УкрСиббанк» у боржника відкриті рахунки, залишок коштів на яких відсутній. Представником заявника у судовому засіданні 27.11.2015р. повідомлено, що закриття даних рахунків боржника не проводилось, у зв'язку із наявністю арештів на підставі постанов Державної виконавчої служби;

- проведення інвентаризації майна боржника. Відповідно до наказу ТОВ В«УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ ОТГМВ» від 08.09.2015р. на підприємстві боржника було створено інвентаризаційну комісію та встановлено умови проведення інвентаризації. В межах проведення ліквідаційних заходів було отримано Інформаційну довідку з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру права власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо боржника; ОСОБА_2 з Державного реєстру обтяжень рухомого майна та довідки з банківських установ. Згідно отриманих довідок за боржником не зареєстровано нерухоме та рухоме майно, а також відсутні грошові кошти на рахунках в банківських установах. Згідно акту контрольної перевірки інвентаризації цінностей від 11.09.2015р. було встановлено відсутність майна, яке можливо було б інвентаризувати;

- складення проміжного ліквідаційного балансу після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами, який повинен містити відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується, перелік пред'явлених кредиторами вимог, а також про результати їх розгляду. Ліквідаційною комісією було складено проміжний ліквідаційний баланс боржника станом на 01.10.2015р., відповідно до якого боржник не в змозі погасити свої зобов'язання перед кредитором, оскільки, непокритий збиток підприємства складає 1 450 700грн., активи боржника відсутні. Що стосується дебіторської заборгованості то вона була списана через сплив строку позовної давності та неможливість (через брак коштів) своєчасно звернутись з позовними вимогами щодо стягнення заборгованості. На вимогу суду про надання пояснень щодо включення до проміжного ліквідаційного балансу заборгованості ДПІ у Приморському районі м.Одеси, яка не подала заяву до ліквідаційної комісії ТОВ В«УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ ОТГМВ» у досудовій процедурі заявник надала письмові пояснення, в яких зазначила про наступне. В результаті вивчення господарської діяльності ТОВ В«УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ ОТГМВ» було з'ясовано, що ДПІ в Приморському районі м. Одеси була проведена планова виїзна перевірка ТОВ В«УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ ОТГМВ» з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 27.06.2008р. по 31.12.2009р. валютного та іншого законодавства на підставі якої було складено акт від 21.05.2010р. № 271/23-60/35991831. На підставі вищезазначеного акту ДПІ в Приморському районі м. Одеси прийняті податкові повідомлення-рішення від 26.10.2010р. №0004332310/2, яким ТОВ В«УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ ОТГМВ» визначено суму грошового зобов'язання по податку на додану вартість у сумі 2 562 224грн., в тому числі 1 708 149грн. основного зобов'язання та 854 075грн. за штрафними санкціями, а також податкове повідомлення рішення від 26.10.2010р. №0007452310/2, яким ТОВ В«УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ ОТГМВ» визначено суму грошового зобов'язання по податку на прибуток у сумі 3 910 604грн., в тому числі 2 237 103грн. основного зобов'язання та 1 673 501грн. штрафних санкцій. Постановою Одеського окружного адміністративного суду від 04.12.2014р. в рамках скороченого провадження було задоволено позовну заяву ДПІ в Приморському районі м. Одеси до ТОВ В«УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ ОТГМВ» про стягнення вказаної заборгованості. З урахуванням існування судового рішення ТОВ В«УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ ОТГМВ» , відобразило заборгованість у розмірі 3 945 252 грн. 00 коп. по сплаті податків і зборів, тобто лише сума основного зобов'язання без врахування штрафних санкцій, у проміжному ліквідаційному балансі. У разі визнання ТОВ В«УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ ОТГМВ» банкрутом та переходом до ліквідаційної процедури ДПІ в Приморському районі м. Одеси не позбавлено можливості звернутися до господарського суду Одеської області та до ліквідатора із заявою про включено конкурсних вимог до реєстру відповідно до черговості;

- затвердження проміжного ліквідаційного балансу учасниками юридичної особи. Висновки проміжного ліквідаційного балансу, складеного за результатами досудової процедури ліквідації ТОВ В«УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ ОТГМВ» , було доведено до відома учасника товариства, рішенням якого показники балансу були затверджені та прийнято рішення про звернення до суду із заявою про порушення справи про банкрутство у порядку ст.95 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» (протокол №2/15 від 23.10.2015р.);

- додатково. Згідно додаткових письмових пояснень голови ліквідаційної комісії ТОВ В«УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ ОТГМВ» ОСОБА_6 боржник не є учасником, засновником інших юридичних осіб та не має корпоративних прав, що підтверджується Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 10.11.2015р; боржник не має дочірніх підприємств та відокремлених підрозділів, що відображено у ОСОБА_2 з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 10.11.2015р; щодо проведення незалежної оцінки майна юридичної особи, що припиняється оцінка майна боржника згідно ч.4 ст.111 Цивільного кодексу України не проводилася, оскільки відповідно до даних інвентаризації у боржника відсутнє майно; головою ліквідаційної комісії було направлено на адреси ДПІ в Приморському районі м. Одеси, Одеського міського центру зайнятості Виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття, УПФУ в Приморському районі м.Одеси, Відділення виконавчої дирекції фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м.Одесі повідомлення про прийняття рішення про припинення боржника шляхом ліквідації з проханням провести передбачені чинним законодавством перевірки; станом на момент надання пояснень (27.11.2015р.) на адресу голови ліквідаційної комісії надійшов лист від УПФУ в Приморському районі м.Одеси, в якому зазначено перелік документів необхідних для проведення перевірки; на даний час головою ліквідаційної комісії проводяться дії щодо пошуку визначених документів з метою надання їх для перевірки у максимально скорочені строки;

Дослідивши вказані документи, судом встановлено дотримання заявником порядку добровільної ліквідації юридичної особи, визначеної законодавством України.

Відповідно до ч.1 ст.16 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» перевірка обґрунтованості вимог заявника, а також з'ясування наявності підстав для порушення провадження у справі про банкрутство здійснюються господарським судом у підготовчому засіданні, яке проводиться в порядку, передбаченому цим Законом.

Згідно ч.3 ст. 16 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» у разі звернення до господарського суду боржника із заявою про порушення справи про банкрутство у підготовчому засіданні з'ясовуються ознаки неплатоспроможності боржника або її загрози.

Згідно ст. 1 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» неплатоспроможність - неспроможність суб'єкта підприємницької діяльності виконати після настання встановленого строку грошові зобов'язання перед кредиторами не інакше, як через відновлення його платоспроможності.

З наданого заявником проміжного ліквідаційного балансу ТОВ В«УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ ОТГМВ» вбачається, що актив заявника є значною мірою недостатнім для погашення наявної кредиторської заборгованості, що свідчить про наявність ознак неплатоспроможності ТОВ В«УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ ОТГМВ» .

Згідно ч.6 ст.16 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» за наслідками розгляду заяви про порушення справи про банкрутство та відзиву боржника господарський суд виносить ухвалу про: порушення провадження у справі про банкрутство; відмову у порушенні провадження у справі про банкрутство.

Відповідно до ч.1 ст.7 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» щодо боржника застосовуються такі судові процедури банкрутства: розпорядження майном боржника; мирова угода; санація (відновлення платоспроможності) боржника; ліквідація банкрута.

Частиною 3 ст.7 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» передбачено, що залежно від категорії боржника, виду його діяльності та наявності у нього майна господарський суд застосовує загальний, спеціальний або спрощений порядок провадження у справі про банкрутство. Спрощений порядок застосовується під час ліквідації банкрута без застосування процедур розпорядження майном та санації.

Відповідно до ч.2 ст. 95 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» за результатами розгляду заяви про порушення справи про банкрутство юридичної особи, майна якої недостатньо для задоволення вимог кредиторів, господарський суд визнає боржника, який ліквідується, банкрутом, відкриває ліквідаційну процедуру, призначає ліквідатора в порядку, встановленому цим Законом для призначення розпорядника майна. Обов'язки ліквідатора можуть бути покладені на голову ліквідаційної комісії (ліквідатора) незалежно від наявності у нього статусу арбітражного керуючого. Вирішення питання щодо визнання боржника банкрутом здійснюється в судовому засіданні, що проводиться не пізніше чотирнадцяти днів після порушення провадження у справі в загальному порядку, визначеному цим Законом.

Таким чином, стаття 95 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» , яка регламентує особливості застосування процедури банкрутства до боржника, що ліквідується власником, регулює спрощений порядок розгляду справ про банкрутство, оскільки положення вказаної статті не передбачають застосування процедур розпорядження майном боржника та санації.

У зв'язку з викладеним, в ухвалі про порушення провадження у справі про банкрутство боржника, що ліквідується власником, зазначається частина відомостей, передбачена ч.9 ст.16 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» , а саме: відомості про порушення провадження у справі про банкрутство та введення мораторію на задоволення вимог кредиторів.

Враховуючи викладене, суд встановив наявність підстав для порушення провадження у справі про банкрутство, передбачених ст.ст. 10, 16, 95 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» та введення мораторію на задоволення вимог кредиторів.

Після прийняття рішення про порушення справи про банкрутство виникає актуальність дослідження матеріалів справи щодо ліквідатора у перспективі визнання боржника банкрутом (введення ліквідаційної процедури). Згідно поданої до суду заяви, боржник просив суд призначити ліквідатором банкрута ОСОБА_6, яка виконувала обов'язки голови ліквідаційної комісії у досудовій процедурі ліквідації товариства. В обґрунтування заяви вказано, що головою ліквідаційної комісії ТОВ В«УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ ОТГМВ» було проведено інвентаризацію майна, проведено ознайомлення з бухгалтерськими документами боржника, складено та надано на затвердження засновникам проміжний ліквідаційний баланс. Отже, голові ліквідаційної комісії не потрібен буде додатковий час на вивчення діяльності підприємства, що призведе до більш ефективної роботи в якості ліквідатора ТОВ В«УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ ОТГМВ» .

При перевірці у підготовчому засіданні суду дотримання заявником порядку ліквідації боржника було встановлено відсутність відомостей щодо порушення головою ліквідаційної комісії ОСОБА_6 процедури досудової ліквідації боржника або інших відомостей, що можуть свідчити про існування перешкод для виконання ОСОБА_6 у майбутньому (у разі визнання боржника банкрутом) функцій ліквідатора банкрута. Також, суд враховує, що за даними досудової процедури ліквідації, у боржника відсутнє будь-яке майно, для реалізації якого ліквідатору потрібні були б додаткові професійні навички, якими може володіти арбітражний керуючий; призначення ліквідатором у справі голови ліквідаційної комісії не потребуватиме додаткового часу для передачі статутної, бухгалтерської та іншої реєстраційної документації, а також виключить можливість створення безнадійної заборгованості по сплаті грошової винагороди арбітражному керуючому, послуги якого є платними. З врахуванням зазначеного, на даній стадії розгляду справи, суд не вважає за доцільне вчиняти запит на автоматичне визначення кандидатури арбітражного керуючого, однак, зазначає що у разі суттєвих змін обставин справи (виявлення майна банкрута, відсторонення попереднього ліквідатора у добровільному або примусовому порядку, ін.) вказана процедурна дія може бути вчинена на будь-якій стадії розгляду справи.

Керуючись ст.ст. 1, 2, 9, 10, 11, 16, 19, 95 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» , ст.ст. 64, 65, 86 Господарського процесуального кодексу України, суд -

У Х В А Л И В:

1.Порушити провадження у справі про банкрутство ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю В«УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ ОТГМВ» (65082, АДРЕСА_1; код ЄДРПОУ 35991831) за положеннями ст.95 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» .

2.Ввести мораторій на задоволення вимог кредиторів (зупинення виконання боржником грошових зобов'язань і зобов'язань щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), термін виконання яких настав до дня введення мораторію, і припинення заходів, спрямованих на забезпечення виконання цих зобов'язань та зобов'язань щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), застосованих до дня введення мораторію).

Протягом дії мораторію на задоволення вимог кредиторів: забороняється стягнення на підставі виконавчих та інших документів, що містять майнові вимоги, у тому числі на предмет застави, за якими стягнення здійснюється в судовому або в позасудовому порядку відповідно до законодавства, крім випадків перебування виконавчого провадження на стадії розподілу стягнутих з боржника грошових сум (у тому числі одержаних від продажу майна боржника), перебування майна на стадії продажу з моменту оприлюднення інформації про продаж, а також у разі звернення стягнення на заставлене майно та виконання рішень у немайнових спорах; забороняється виконання вимог, на які поширюється мораторій; не нараховується неустойка (штраф, пеня), не застосовуються інші фінансові санкції за невиконання чи неналежне виконання зобов'язань із задоволення всіх вимог, на які поширюється мораторій; зупиняється перебіг позовної давності на період дії мораторію; не застосовується індекс інфляції за весь час прострочення виконання грошового зобов'язання, три проценти річних від простроченої суми тощо.

Мораторій на задоволення вимог кредиторів застосовується до вимог кредиторів щодо відшкодування збитків, що виникли через відмову боржника від виконання правочинів (договорів) у процедурі санації.

Дія мораторію на задоволення вимог кредиторів не поширюється на вимоги поточних кредиторів; на виплату заробітної плати та нарахованих на ці суми страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне та інше соціальне страхування; відшкодування шкоди, заподіяної здоров'ю та життю громадян; на виплату авторської винагороди, аліментів, а також на вимоги за виконавчими документами немайнового характеру, що зобов'язують боржника вчинити певні дії чи утриматись від їх вчинення.

Дія мораторію не поширюється на задоволення вимог кредиторів у разі одночасного задоволення вимог кредиторів у процедурі розпорядження майном керуючим санацією згідно з планом санації або ліквідатором у ліквідаційній процедурі в порядку черговості, встановленому цим Законом.

Стягнення грошових коштів за вимогами кредиторів за зобов'язаннями, на які не поширюється дія мораторію, провадиться з рахунку боржника в установі банку. Контроль за такими стягненнями здійснює арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор).

Звернення стягнення на майно боржника за вимогами, на які не поширюється дія мораторію, здійснюється виключно за ухвалою господарського суду, у провадженні якого перебуває справа про банкрутство боржника.

Ухвала є підставою для зупинення виконавчого провадження відповідно до ч.2 ст. 19 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» .

3.Призначити засідання суду на "04" грудня 2015р. о 12:40год.

Засідання відбудеться у приміщенні господарського суду Одеської області за адресою: м.Одеса, пр-т Шевченка, 29, зал судових засідань № 9 (4-й поверх), тел. (0482)307-997.

4.Зобов?язати надати:

заявника (боржника): докази, що підтверджують неплатоспроможність боржника.

Матеріали, витребувані ухвалою суду, надати до Відділу документального забезпечення та контролю господарського суду Одеської області (м.Одеса, пр-т Шевченка, 29, каб. 111) за три робочих дні до дня проведення судового засідання.

Явку заявника (боржника) визнати обов`язковою.

Ухвала про порушення провадження у справі набирає законної сили з моменту її винесення згідно з ч.4 ст. 8, ч.13 ст.16 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» . Ухвала може бути оскаржена у порядку, встановленому ст.91 Господарського процесуального кодексу України, ст.8 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» .

Копію ухвали надіслати: ДПІ у Приморському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області; Приморському районному суду м.Одеси; Одеському адміністративному окружному суду; Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, легалізації громадських формувань Одеського міського управління юстиції Головного територіального управління юстиції в Одеській області; Другому Приморському ВДВС Одеського МУЮ.

Суддя С.І. Антощук

СудГосподарський суд Одеської області
Дата ухвалення рішення27.11.2015
Оприлюднено04.12.2015
Номер документу53929677
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —916/4631/15

Ухвала від 13.01.2016

Господарське

Господарський суд Одеської області

Антощук С.І.

Ухвала від 13.01.2016

Господарське

Господарський суд Одеської області

Антощук С.І.

Ухвала від 11.01.2016

Господарське

Господарський суд Одеської області

Антощук С.І.

Ухвала від 04.12.2015

Господарське

Господарський суд Одеської області

Антощук С.І.

Ухвала від 27.11.2015

Господарське

Господарський суд Одеської області

Антощук С.І.

Ухвала від 19.11.2015

Господарське

Господарський суд Одеської області

Антощук С.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні