Постанова
від 19.06.2006 по справі 15/133/06
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

15/133/06

  

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

П О С Т А Н О В А

"19" червня 2006 р. Справа № 15/133/06

За позовом: Акціонерне товариство закритого типу Миколаївське обласнепідприємство ”Втормет”, м. Миколаїв

До відповідача: ДПІ у Заводському районі м. Миколаєва, м. Миколаїв

                                                           Суддя  Середа О.Ф.

Секретар судового засідання Карцев М. С.

П Р Е Д С Т А В Н И К И:

Від позивача: повноважний представник не з'явився

Від відповідача: Воробйова С. Ю., Щедров Є. В.

В засіданні приймає участь:

Суть спору: про скасування податкових повідомлень-рішень.

Акціонерне товариство закритого типу Миколаївське обласне підприємство ”Втормет” (надалі – позивач) звернулось до суду із позовом про скасування у повному обсязі податкове повідомлення-рішення від 28.02.06 р. № 0005962300/0 стосовно завищення суми бюджетного відшкодування з ПДВ в сумі 658691 грн. та суми штрафної (фінансової) санкції у розмірі 187466,5 грн. та про скасування податкового повідомлення-рішення від 28.02.06 р. № 0005952300/0 в частині заниження ПДВ у сумі 367312 грн. та штрафної (фінансової) санкції у розмірі 183656 грн., прийнятих Центральною міжрайонною ДПІ у м. Миколаєві за наслідками проведення планової виїзної перевірки.

Відповідач позовні вимоги не визнає повністю з підстав, викладених у відзиві.

Під час розгляду справи, представники відповідача повідомили суд про реорганізацію Центральної міжрайонної ДПІ у м. Миколаєві в ДПІ у Заводському районі м. Миколаєва і надали усне клопотання про заміну відповідача.

Суд усне клопотання представників відповідача задовольняє та відповідно із статтями 52, 55 КАС України здійснює заміну неналежного відповідача на належного - ДПІ у Заводському районі м. Миколаєва, який є правонаступником Центральної міжрайонної ДПІ у м. Миколаєві.

Розглянувши матеріали справи, суд встановив наступне.

Відповідач по справі провів планову виїзну перевірку підприємства позивача з питань своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податків та зборів (обов'язкових платежів) та валютного законодавства за період з 01.01.04 р. по 30.09.05 р. та склав Акт перевірки від 20.02.06 р. № 32/23-050/00193128.

Зокрема, в Акті перевірки вказано, що порушені - підпункт 7.2.1 пункту 7.2, підпункти 7.4.1, 7.4.5  пункту 7.4 та підпункт 7.7.5 пункту 7.7 статті 7 Закону України ”Про податок на додану вартість”, в результаті чого позивач занизив податок на додану вартість в сумі 401534 грн. та зменшив від'ємне значення чистої суми податкових зобов'язань по податку на додану вартість в сумі 658691 грн. (аркуш справи 92)

За наслідками складеного Акту перевірки від 20.02.06 р. № 32/23-050/00193128 відповідач прийняв податкові повідомлення рішення від 28.02.06 р.:

- № 0005952300/0 про визначення позивачу податкового зобов'язання за платежем податок на додану вартість в сумі основного платежу 401534 грн. та нарахування штрафної (фінансової) санкції у розмірі 200767;

- № 0005962300/0 про зменшення суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість в сумі 658691 грн. та нараховані штрафні (фінансові) санкції у розмірі 187466,5 грн.

Суд вважає вимоги позивача щодо оскарження спірних податкових повідомлень-рішень обґрунтованими, виходячи з наступного.

Відповідно з частиною 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Підпунктом 1 частини 1 статті 11 розділу III ”Про державну податкову службу в Україні” передбачено право органів державної податкової служби у випадках, в межах компетенції та у порядку, встановлених законами України, здійснювати документальні невиїзні перевірки (на підставі поданих податкових декларацій, звітів та інших документів, пов'язаних з нарахуванням і сплатою податків та зборів (обов'язкових платежів) незалежно від способу їх подачі), а також планові та позапланові виїзні перевірки своєчасності, достовірності, повноти нарахування і сплати податків та зборів (обов'язкових платежів), додержання валютного законодавства юридичними особами, їх філіями, відділеннями, іншими відокремленими підрозділами, що не мають статусу юридичної особи, а також фізичними особами, які мають статус суб'єктів підприємницької діяльності чи не мають такого статусу, на яких згідно із законами України покладено обов'язок утримувати та/або сплачувати податки і збори (обов'язкові платежі), крім Національного банку України та його установ.

Таким чином, вищезазначеним законом передбачені наступні види документальних перевірок, перелік яких є вичерпним:

- планова виїзна документальна;

- позапланова виїзна документальна;

- невиїзна документальна (камеральна).

Відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 Порядку оформлення результатів невиїзних документальних, виїзних планових та позапланових перевірок з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства, затвердженого наказом ДПА України від 10.08.05 р. № 327 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.08.05 р. за № 925/11205) плановою виїзною перевіркою вважається перевірка суб'єкта господарювання щодо своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати ним податків та зборів (обов'язкових платежів), яка передбачена у плані роботи органу державної податкової служби і проводиться за місцезнаходженням такого суб'єкта господарювання чи за місцем розташування об'єкта права власності, стосовно якого проводиться така планова виїзна перевірка.

Згідно приписів частин 1, 2 статті 11-1 Закону України ”Про державну податкову службу в Україні”, яка регулює підстави та порядок проведення органами державної податкової служби планових і позапланових виїзних перевірок своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податків та зборів (обов'язкових платежів) - плановою виїзною перевіркою вважається перевірка платника податків щодо своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати ним податків та зборів (обов'язкових платежів), яка передбачена у плані роботи органу державної податкової служби і проводиться за місцезнаходженням такого платника податків чи за місцем розташування об'єкта права власності, стосовно якого проводиться така планова виїзна перевірка. Планова виїзна перевірка проводиться за сукупними показниками фінансово-господарської діяльності платника податків за письмовим рішенням керівника відповідного органу державної податкової служби не частіше одного разу на календарний рік.

Тобто, метою проведення планової виїзної перевірки (про що свідчить і сам Акт перевірки від 20.02.06 р. № 32/23-050/00193128) є перевірка саме суб'єкта господарювання з питань дотримання ним вимог податкового законодавства, зокрема, щодо своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати ним податків та зборів (обов'язкових платежів), а не іншими суб'єктами господарювання. (аркуш справи 18)

Видами діяльності позивача по справі є оброблення металевих відходів та брухту чорних металів, а також оброблення брухту та відходів кольорових металів.

Для здійснення статутних видів діяльності позивач має укладені і пролонговані договори від 21.02.02 р. № 09/02, від 07.03.03 р. № 19/03 та від 01.09.04 р. № 29/04 на поставку металобрухту, зокрема, з постачальником металобрухту - Товариством з обмеженою відповідальністю ”Южный региональный центр”, м. Миколаїв. На день вирішення спору вказані договори не змінені, не скасовані, а тому вважаються чинними.

Судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що позивач не має порушень вимог податкового законодавства за наслідками проведення своєї фінансово-господарської діяльності з вищевказаною юридичною особою.

Висновки відповідача про заниження позивачем податку на додану вартість у сумі 401534 грн., у тому числі у березні 2004 р. на 88196 грн., у квітні 2004 р. на 279116 грн., у травні 2004 р. на 5937 грн., у червні 2004 р. на 5506 грн., у липні 2004 р. на 8091 грн., у грудні 2004 р. на 374 грн., у вересні 2005 р. на 14314 грн., в результаті чого останнім було зменшено від'ємне значення чистої суми податкових зобов'язань по податку на додану вартість в сумі 658691 грн., у тому числі за березень 2004 р. на 164329 грн, за квітень 2004 р. на 210604 грн., за лютий 2005 р. на 115480 грн., за березень 2005 р. на 168278 грн. – є безпідставними і не доведеними.

З огляду на вказане, суд дійшов висновку, що позивач не порушив вимоги підпункту 7.2.1 пункту 7.2, підпункти 7.4.1, 7.4.5 пункту 7.4 та підпункт 7.7.5 пункту 7.7 статті 7 Закону України ”Про податок на додану вартість”.

За таких обставин, суд вважає позов обґрунтованим, а вимоги такими, що підлягають задоволенню.

Керуючись статтями 52, 55, 157-163 КАС України, господарський суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Здійснити заміну відповідача по справі на ДПІ у Заводському районі м. Миколаєва, який є правонаступником Центральної міжрайонної ДПІ у м. Миколаєві.

Позовні вимоги задовольнити повністю.

Визнати нечинними та скасувати податкові повідомлення-рішення від 28.02.06 р. прийняті Центральною міжрайонною ДПІ у м. Миколаєві:

- № 0005962300/0 стосовно завищення суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість в сумі 658691 грн. та нарахування штрафної (фінансової) санкції у розмірі 187466,5 грн.;

- № 0005952300/0 в частині заниження податку на додану вартість у сумі 367312 грн. та штрафної (фінансової) санкції у розмірі 183656 грн. (разом 550968)

Стягнути з Державного бюджету на користь Акціонерного товариства закритого типу Миколаївське обласне підприємство ”Втормет” (м. Миколаїв, вул. Фрунзе, 111-А, код ЄДРПОУ 00193128) судовий збір у розмірі 85 грн.

Виконавчий лист видати Акціонерному товариству закритого типу Миколаївське обласне підприємство ”Втормет”, м. Миколаїв після набрання постановою суду законної сили.

Строки і порядок набрання постановою суду законної сили та її оскарження передбачені статтею 186 КАС України.

Суддя                                                                                                                                       О.Ф. Середа

12.07.06 р.

                                                                П О С Т А Н О В А

                                                              ІМЕНЕМ   УКРАЇНИ

                                                            (резолютивна частина)

«19» червня 2006 р.                                                                                              Справа № 15/133/06

м. Миколаїв

За позовом: Акціонерне товариство закритого типу Миколаївське обласне підприємство ”Втормет”, м. Миколаїв

До відповідача: ДПІ у Заводському районі м. Миколаєва, м. Миколаїв

                                                           Суддя  Середа О.Ф.

Секретар судового засідання Карцев М. С.

П Р Е Д С Т А В Н И К И:

Від позивача: повноважний представник не з'явився

Від відповідача: Воробйова С. Ю., Щедров Є. В.

В засіданні приймає участь:

Суть спору: про скасування податкових повідомлень-рішень.

Акціонерне товариство закритого типу Миколаївське обласне підприємство ”Втормет” (надалі – позивач) звернулось до суду із позовом про скасування у повному обсязі податкове повідомлення-рішення від 28.02.06 р. № 0005962300/0 стосовно завищення суми бюджетного відшкодування з ПДВ в сумі 658691 грн. та суми штрафної (фінансової) санкції у розмірі 187466,5 грн. та про скасування податкового повідомлення-рішення від 28.02.06 р. № 0005952300/0 в частині заниження ПДВ у сумі 367312 грн. та штрафної (фінансової) санкції у розмірі 183656 грн., прийнятих Центральною міжрайонною ДПІ у м. Миколаєві за наслідками проведення планової виїзної перевірки.

Відповідач позовні вимоги не визнає повністю з підстав, викладених у відзиві.

Розглянувши матеріали справи, суд встановив, що позивач по справі не порушив вимоги підпункту 7.2.1 пункту 7.2, підпункти 7.4.1, 7.4.5 пункту 7.4 та підпункт 7.7.5 пункту 7.7 статті 7 Закону України ”Про податок на додану вартість”.

За таких обставин, суд вважає позов обґрунтованим, а вимоги такими, що підлягають задоволенню.

Керуючись статтями 52, 55, 157-163 КАС України, господарський суд, -

                                                              П О С Т А Н О В И В:

Здійснити заміну відповідача по справі на ДПІ у Заводському районі м. Миколаєва, який є правонаступником Центральної міжрайонної ДПІ у м. Миколаєві.

Позовні вимоги задовольнити повністю.

Визнати нечинними та скасувати податкові повідомлення-рішення від 28.02.06 р. прийняті Центральною міжрайонною ДПІ у м. Миколаєві:

- № 0005962300/0 стосовно завищення суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість в сумі 658691 грн. та нарахування штрафної (фінансової) санкції у розмірі 187466,5 грн.;

- № 0005952300/0 в частині заниження податку на додану вартість у сумі 367312 грн. та штрафної (фінансової) санкції у розмірі 183656 грн. (разом 550968 грн.)

Стягнути з Державного бюджету на користь Акціонерного товариства закритого типу Миколаївське обласне підприємство ”Втормет” (м. Миколаїв, вул. Фрунзе, 111-А, код ЄДРПОУ 00193128) судовий збір у розмірі 85 грн.

Виконавчий лист видати Акціонерному товариству закритого типу Миколаївське обласне підприємство ”Втормет”, м. Миколаїв після набрання постановою суду законної сили.

Строки і порядок набрання постановою суду законної сили та її оскарження передбачені статтею 186 КАС України.

Суддя О.Ф.Середа

СудГосподарський суд Миколаївської області
Дата ухвалення рішення19.06.2006
Оприлюднено27.08.2007
Номер документу53936
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —15/133/06

Постанова від 19.10.2006

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Картере В.І.

Постанова від 19.06.2006

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Середа О.Ф.

Судовий наказ від 02.06.2006

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Колодій Н.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні