ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"08" липня 2011 р. Справа № 2a-1998/11/0970
м. Івано-Франківськ
Суддя Івано-Франківського окружного адміністративного суду Грицюк П.П. розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в особі структурного підрозділу територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Івано-Франківській області до фізкультурно-спортивного товариства "Колос" про стягнення фінансових санкцій по постанові №101975 від 07.12.2010 року в сумі 1700,00 грн.,-
ВСТАНОВИВ:
16.06.2011 року Головна державна інспекція на автомобільному транспорті в особі структурного підрозділу територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Івано-Франківській області (далі -позивач) звернулася в суд з адміністративним позовом до фізкультурно-спортивного товариства "Колос" про стягнення фінансових санкцій по постанові № 101975 від 07.12.2010 року в сумі 1700,00 грн.
Відповідно до п.4 ч.1 ст.183-2 КАС України скорочене провадження застосовується в адміністративних справах щодо стягнення грошових сум, які ґрунтуються на рішеннях суб'єкта владних повноважень, щодо яких завершився встановлений цим Кодексом строк оскарження.
Відповідно до ч.3 ст183-2 КАС України про відкриття скороченого провадження суд виносить ухвалу, копія якої невідкладно надсилається відповідачу разом з копією позовної заяви та доданих до неї документів. В ухвалі в обов'язковому порядку зазначаються строк подання заперечення проти позову, порядок його подання, а також наслідки неподання такого заперечення. Відповідач у десятиденний строк з дня одержання такої ухвали та копій документів може подати заперечення проти позову та необхідні документи або заяву про визнання позову.
Згідно із п.3 ч.5 ст.183-2 КАС України справа повинна бути розглянута у порядку скороченого провадження не пізніше трьох днів - у разі якщо протягом семи днів з дня закінчення строку, передбаченого частиною третьою цієї статті, до суду не надійшло заперечення відповідача та за умови, що справа не розглядається судом за місцезнаходженням відповідача.
Судом 16.06.2011 року винесено ухвалу про відкриття скороченого провадження по даній адміністративній справі, яку разом із копією позовної заяви та доданими до неї документів направлено відповідачу для подання заперечення або заяви про визнання позову, яку відповідачем отримано 18.06.2011 року (а.с. 16).
Проте, заперечення або заяви про визнання позову від відповідача на адресу суду, у строки передбачені ст. 183-2 КАС України, не надходили.
Суд, розглянувши та оцінивши матеріали справи в порядку скороченого провадження, відповідно до вимог ст. 183-2 КАС України - без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі -прийшов до висновку, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.
Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, відповідач є юридичною особою (а.с. 7).
Згідно із ст. 39 Закону України В«Про автомобільний транспортВ»автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред'являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконуються пасажирські перевезення.
Документи для нерегулярних пасажирських перевезень:
для автомобільного перевізника - ліцензія, документ, що засвідчує використання автобуса на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством України;
для водія автобуса - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцензійна картка, дорожній лист, договір із замовником транспортних послуг, документ, що засвідчує оплату транспортних послуг, інші документи, передбачені законодавством України.
Статтею 60 Закону України В«Про автомобільний транспортВ» встановлено, що за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються санкції, зокрема, за надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону передбачено штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Від імені центрального органу виконавчої влади з питань автомобільного транспорту розглядати справи про стягнення у вигляді штрафів за порушення, викладені у цій статті, мають право посадові особи урядового органу державного управління з питань контролю на автомобільному транспорті.
Порядок стягнення у вигляді штрафу за порушення, викладені у цій статті, та порядок оскарження і опротестування постанови по справі про правопорушення визначає Кабінет Міністрів України.
Статтею 6 Закону України В«Про автомобільний транспортВ»встановлено, що державному контролю підлягають усі транспортні засоби українських та іноземних перевізників, що здійснюють автомобільні перевезення пасажирів та вантажів на території України. Державний контроль автомобільних перевізників здійснюється шляхом проведення планових, позапланових і рейдових перевірок.
Відповідно до п. 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 08.11.2006року №1567 В«Про затвердження Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспортіВ» органами державного контролю на автомобільному транспорті є Головавтотрансінспекція, її територіальні управління в областях, Автономній Республіці Крим, м. Києві та Севастополі. Відповідно до пунктів 21, 27 Постанови Кабінету Міністрів України від 08.11.2006року №1567 В«Про затвердження Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспортіВ»державний контроль на автомобільному транспорті здійснюється посадовими особами органу державного контролю, шляхом проведення планових, позапланових і рейдових перевірок. При виявленні порушення законодавства складається акт, на підставі якого керівник органу державного контролю виносить постанову про застосування фінансових санкцій, що є обов'язковою до виконання. У відповідності до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 08.11.2006року №1567 В«Про затвердження Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспортіВ»фінансова санкція повинна бути перерахована суб'єктом господарювання на зазначений у постанові рахунок не пізніше ніж протягом п'ятнадцяти днів після отримання ним копії постанови про застосування фінансових санкцій.
Як вбачається з матеріалів справи на виконання вимог Закону України В«Про автомобільний транспортВ» , положень Постанови Кабінету Міністрів України від 08.11.2006року №1567 В«Про затвердження Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспортіВ» під час здійснення перевірки дотримання суб'єктами господарювання вимог законодавства про автомобільний транспорт, 17.11.2010 року працівниками територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Івано-Франківській області складено акт №221506, в якому зафіксовано порушення вимог ст. 39 Закону України В«Про автомобільний транспортВ» під час надання відповідачем послуг з нерегулярних перевезень: виявлено відсутність ліцензійної картки (а.с. 9).
Судом встановлено та підтверджується матеріалами справи, що фізкультурно-спортивне товариство "Колос" не отримувало ліцензію на право провадження господарської діяльності щодо надання послуг з перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом. (а.с. 13).
07.12.2010 року, враховуючи допущені порушення, позивачем прийнято постанову №101975 про застосування до відповідача фінансових санкцій в сумі 1700,00 грн. за порушення, передбачені абз. 3 ч. 1 ст. 60 Закону України В«Про автомобільний транспортВ» .
Постанову №101975 від 07.12.2010 року про застосування фінансових санкцій, в порядку передбаченому п. 32 В«Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспортіВ» до вищого за підпорядкуванням органу державного контролю протягом 10 днів після її винесення чи до суду, відповідачем не оскаржено.
Відповідачем у передбачений законом термін сума застосованих до відповідача фінансових санкцій в розмірі 1700,00 грн. добровільно не сплачена, а тому сума фінансових санкцій підлягає стягненню в судовому порядку.
Виходячи з наведеного, суд дійшов висновку про те, що позивачем правомірно прийнято постанову про застосування до відповідача фінансових санкцій в розмірі 1700,00 грн., позовні вимоги є обґрунтованими, а позов таким, що підлягає до задоволення.
На підставі ст. 124 Конституції України, керуючись ст. ст. 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд ,-
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити повністю.
Стягнути з фізкультурно-спортивного товариства "Колос" (78000, вул. Загребля, 5, м. Тлумач, Івано-Франківська область, ідентифікаційний код 00185241) в дохід Державного бюджету України фінансові санкції по постанові №101975 від 07.12.2011 року в сумі 1700 (одна тисяча сімсот гривень) гривень 00 копійок.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано
Суддя: /підпис/ ОСОБА_1
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.07.2011 |
Оприлюднено | 09.12.2015 |
Номер документу | 54006995 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Грицюк П.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні