ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
27 листопада 2015 року м. Чернігів Справа № 825/3520/15-а
Чернігівський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Бородавкіної С.В.,
за участі секретаря Гайдука С.В.,
представника позивача ОСОБА_1,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Наташа-Агро» до Козелецької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби в Чернігівській області про скасування рішення, -
В С Т А Н О В И В:
Позивач 27.10.2015 звернувся до суду з позовом до Козелецької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби в Чернігівській області (далі - Козелецька ОДПІ) та просить скасувати рішення відповідача про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску від 07.09.2015 № НОМЕР_1 на суму 92 499,62 грн.
Свої позовні вимоги мотивує тим, що новий порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування був затверджений відповідним наказом Міністерства фінансів України № 435 лише 14.04.2015, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23.04.2015 за № 460/26905, який набрав чинності 30.04.2015. До цього моменту бухгалтер ТОВ «Наташа-Агро» керувалась вимогами наказу Міністерства доходів і зборів України від 09.09.2013 № 454 «Про затвердження Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 20.09.2013за № 1628/24160. Керуючись нормами Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», ТОВ «Наташа-Агро» при нарахуванні ставки ЄСВ за січень 2015 року застосувало понижуючий коефіцієнт - 0,4, але в програмі «1С-Звіт» не була передбачена можливість вручну ввести зміні ставки ЄСВ, тому у звіті була помилково вказана нарахована ставка ЄСВ. При нарахуванні ставки ЄСВ за лютий 2015 року дані були скореговані, так як з'явилась можливість зараховувати понижуючий коефіцієнт в електронному звіті.
Крім того, зазначив, що згідно ч. 10, п. 2 ч. 11 ст. 25 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» пеня з розрахунку 0,1 відсотка суми недоплати за кожний день прострочення платежу нараховується на суму недоїмки, однак остання у товариства відсутня, суми ЄСВ сплачено вчасно. Також, відповідно висновків результатів розгляду первинної скарги, порушень неповноти, несвоєчасності сплати ЄСВ з боку ТОВ «Наташа-Агро» не встановлено.
Представник позивача в судовому засіданні позов підтримав та просив його задовольнити в повному обсязі.
Представник відповідача в судове засідання не з'явився, надав пояснення, в яких просив розглянути справу без його участі. Також, позовні вимоги не визнав, просив відмовити в їх задоволенні та пояснив, що 20.02.2015 ТОВ «Наташа-Агро» було подано ОСОБА_2 про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів за січень 2015 року (вх. № НОМЕР_2), у відповідності до якого позивач самостійно визначив суму податкового зобов'язання по єдиному внеску в сумі 817 172,46 грн. (рядок 8 ОСОБА_2 «Загальна сума єдиного внеску, що підлягає сплаті»). В поданому ОСОБА_2 за січень 2015 року товариством не було зазначено про застосування понижуючою коефіцієнта та нараховану у ОСОБА_2 загальну суму єдиного внеску, що підлягає сплаті, підприємством не було зменшено з урахуванням понижуючого коефіцієнта.
Платіжними дорученнями TOB «Наташа-Агро» сплатило суму єдиного внеску за січень 2015 року, розрахованого з урахуванням понижуючого коефіцієнту в розмірі 392 517,38 грн. Внаслідок викладених вище дій станом на 20.02.2015 по особовому рахунку товариства виникла недоїмка в сумі 407487,31 грн. (817172,46 грн. - 392 517,38 грн.), унаслідок чого позивачу була направлена вимога про сплату боргу № 298-25 від 03.03.2015, яка того ж дня була вручена уповноваженій посадовій особі товариства під розпис.
У звіті по ЄСВ за лютий 2015 року (термін подачі 20.03.2015) сума надміру нарахованого єдиного внеску була відкоригована та зменшена. Таким чином, в періоді з 21.02.2015 по 19.03.2015 по особовому рахунку ТОВ «Наташа-Агро» була наявна недоїмка зі сплати єдиного внеску в сумі 407 487,31 грн. Пізніше, Бобровицьким відділенням Козелецької ОДПІ 10.09.2015 позивачу було вручено рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску від 07.09.2015 № НОМЕР_1 на суму 92 499,62 грн., в т.ч. штраф - 81497,46 грн., пеня - 11002,16 грн. за період з 21 лютого 2015 року по 19 березня 2015 року. Відповідно розрахунку штрафних санкцій і пені за несвоєчасну сплату єдиного внеску, доданого до рішення від 06.07.2015 № 2247/17-06-20, нарахування штрафу та пені проводилось податковим органом за кожний день прострочення платежу із дотриманням вимог п.10, п.11 ст.25 Закону України від 08.07.2010 № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування».
Отже, Козелецькою ОДПІ обґрунтовано, відповідно до актів податкового законодавства України, визначено позивачу суму грошового зобов'язання з єдиного соціального внеску, так як ним не надано розрахунку суми проведеного коригування (зменшення) єдиного податку та належних документів, що підтверджують факт виправлення помилки, допущеної саме в звітному періоді - січень 2015 року.
Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи, суд вважає, що позов має бути задоволений, виходячи з таких підстав.
Встановлено, що ТОВ «Наташа-Агро» є юридичною особою, зареєстрованою реєстраційною службою Бобровицького районного управління юстиції Чернігівської області 13.06.2015, що підтверджується Спеціальним витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (а.с. 67-68). Позивач є платником податків та перебуває на обліку в Бобровицькому відділенні Козелецької ОДПІ.
07.09.2015, на підставі ч. 10 та п. 2 ч. 11 ст. 25 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», Бобровицьким відділенням Козедецької ОДПІ було прийняте рішення № НОМЕР_1 про застосування до ТОВ «Наташа-Агро» штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальну суму 92 499,62 грн. (штраф - 81497,46 грн., пеня - 11002,16 грн.) (а.с. 8-9).
Не погоджуючись с вищевказаним рішенням, позивач звернувся зі скаргою до Головного управління ДФС у Чернігівської області.
Рішенням Головного управління ДФС у Чернігівської області про результати розгляду скарги № 2756/10/25-01-10-04-15 від 13.10.2016, скаргу ТОВ «Наташа-Агро» залишено без задоволення, а оскаржуване рішення залишено без змін (а.с. 10-14).
Надаючи правову оцінку обставинам справи суд зважає на таке.
Правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір і ведення обліку визначаються Законом України від 08.07.2010 № 2464 «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» (далі - Закон № 2464).
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 1 Закону № 2464 єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) - консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов'язкового державного соціального страхування в обов'язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб та членів їхніх сімей на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування.
Згідно із п. 1 ч. 1 ст. 4 Закону № 2464 платниками єдиного внеску є роботодавці: підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності, відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами.
Пунктом 1 ч. 1 ст. 7 Закону № 2464 визначено, що єдиний внесок нараховується для платників, зазначених у пунктах 1 (крім абзацу сьомого), 2, 3, 6, 7 і 8 частини першої статті 4 цього Закону, - на суму нарахованої кожній застрахованій особі заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону України "Про оплату праці", та суму винагороди фізичним особам за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами.
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону № 2464 єдиний внесок для платників, зазначених у пункті 1 (крім абзацу сьомого) частини першої статті 4 цього Закону, встановлюється у відсотках до визначеної абзацом першим пункту 1 частини першої статті 7 цього Закону бази нарахування єдиного внеску (за винятком винагороди за цивільно-правовими договорами) відповідно до класів професійного ризику виробництва, до яких віднесено платників єдиного внеску, з урахуванням видів їх економічної діяльності.
Порядок нарахування, обчислення і сплати єдиного внеску визначається цим Законом, в частині адміністрування - Податковим кодексом України, та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику (ч. 4 ст. 8 Закону № 2464).
Згідно із ч. 5 ст. 9 Закону № 2464 сплата єдиного внеску здійснюється у національній валюті шляхом внесення відповідних сум єдиного внеску на рахунки органів доходів і зборів, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, для його зарахування, крім єдиного внеску, який сплачується в іноземній валюті розташованими за межами України підприємствами, установами, організаціями (у тому числі міжнародними) за працюючих у них громадян України та громадянами України, які працюють або постійно проживають за межами України, відповідно до договорів про добровільну участь у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування.
У відповідності до ч. 8 ст. 9 Закону № 2464 платники єдиного внеску, крім платників, зазначених у пунктах 4 і 5 частини першої статті 4 цього Закону, зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця, крім гірничих підприємств, які зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця.
Відповідно до ч. 2 ст. 9 Закону № 2464 обчислення єдиного внеску здійснюється на підставі бухгалтерських та інших документів,відповідно до яких провадиться нарахування (обчислення) або які підтверджують нарахування (обчислення) виплат (доходу),на які відповідно до цього Закону нараховується єдиний внесок.
Таким чином, сума доходу, з якої розраховується єдиний внесок, має відповідати чистому доходу, заявленому в податковій декларації, яка подається юридичною особою до податкового органу за результатами календарного року.
В свою чергу, Законом України від 28.12.2014 № 77-8 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування загальнообов'язкового державного соціального страхування та легалізації фонду оплати праці» (в редакції чинній на момент нарахування страхових внесків) визначено, що з 1 січня 2015 року при нарахуванні заробітної плати (доходів) фізичним особам та/або при нарахуванні винагороди за цивільно-правовими договорами ставки єдиного внеску, встановлені частиною п'ятою статті 8 та статтею 10 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» для платників єдиного внеску, визначених в абзацах другому та третьому пункту 1 частини першої статті 4 та статті 10. застосовуються з коефіцієнтом 0,4 (крім виключень, передбачених цією частиною), у випадку, якщо платником виконуються одночасно такі умови:
1) загальна база нарахування єдиного внеску за місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід) та/або винагорода за цивільно-правовими договорами, в 2,5 рази або більше перевищує загальну середньомісячну базу нарахування єдиного внеску платника за 2014 рік; або якщо загальна база нарахування єдиного внеску не перевищує в 2,5 рази, або більше загальну середньомісячну базу нарахування єдиного внеску платника за 2014 рік, то платник замість коефіцієнту 0,4 застосовує коефіцієнт, що розраховується шляхом ділення загальної середньомісячної бази нарахування єдиного внеску платника за 2014 рік на загальну базу нарахування єдиного внеску за місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід) та/або винагорода, за цивільно-правовими договорами (але в будь-якому випадку коефіцієнт не може бути менше 0,4);
2) середня заробітна плата по підприємству збільшилася мінімум на 30 відсотків у порівнянні з середньою заробітною платою за 2014 рік;
3) середній платіж на одну застраховану особу після застосування коефіцієнта складе не менше ніж 700 гривень;
4) середня заробітна плата по підприємству складе не менше трьох мінімальних заробітних плат. (п. 3 Розділ II Прикінцевих положень).
Коефіцієнт щомісячно обчислюється платниками самостійно, за наведеною в п. 9-5 Розділу VIII Закону України № 2464 формулою. Розрахований коефіцієнт та розмір єдиного внеску зазначаються з трьома знаками після коми. При розрахунку коефіцієнта показники за 2014 рік визначаються на підставі звітності платника єдиного внеску, яка подається відповідно до вимог цього Закону.
У разі застосування коефіцієнта платник єдиного внеску зазначає про це в звіті.
Наказом Міністерства доходів і зборів України від 09.09.201З № 454 «Про затвердження Порядку формування та подання страхувальника звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», зареєстрованому у Міністерстві юстиції України 20.09.2013 за № 1628/24160 (далі - Порядок № 454), визначено порядок, строки подання звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб, на яку нараховано і з якої сплачено суми єдиного внеску до органів доходів і зборів, та його форму (чинного на момент подання позивачем звіту).
Відповідно до п. 3.1 Порядку № 154 страхувальники, крім зазначених у пунктах 3.5, 3.6 цього розділу, а також страхувальники, зазначені в пункті 3.2 цього розділу, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з ФО - підприємцем, якщо виконувані роботи (надані послуги) відповідають видам діяльності, зазначеним в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), у частині подання звіту за таких осіб зобов'язані формувати та подавати до органів доходів і зборів звіт протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного періоду. Звітним періодом є календарний місяць. ОСОБА_2 подається за формою згідно з додатком 4 до цього Порядку.
Згідно із п. 4.1 Порядку звіт формується на підставі бухгалтерських та інших документів, відповідно до яких провадиться нарахування (обчислення) або які підтверджують нарахування (обчислення) виплат (доходу), на які відповідно до Закону нараховується єдиний внесок.
Судом встановлено, що керуючись вимогами чинного законодавств, в тому числі і Законом України від 28.12.2014 № 77-8 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування загальнообов'язкового державного соціального страхування та легалізації фонду оплати праці», ТОВ «Наташа-Агро» було подано до Козелецької ОДПІ ОСОБА_2 про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів за січень 2015 року, в якому визначено загальну суму єдиного внеску, що підлягає сплаті - 817 172,46 грн. (а.с. 39-45). В тому числі у рядку 8.1 вказаного звіту зазначена сума з урахуванням єдиного соціального внеску в розмірі 37,19% - 733 287,34 грн. (1971732,56 (р. 2.1.1) * 37,19% = 733 287,34 грн.).
При цьому, позивач має право на застосування коефіцієнту 0,4, тому сума рядку 8.1 має становити 308 47,70 грн. (1 971 732,56 (р. 2.1.1) * (37,19%*0,4).
З врахуванням вищенаведеного, загальна сума єдиного соціального внеску (в рядку 8) за січень 2015 року повинна бути: 308 478,70 (р. 8.1) + 6431,84 (р. 8.4) + 3526,52 (р. 8.8) + 73 687,72 (р. 8.9) + 239,04 (р. 8.13) = 392 363,82 грн.
Вказану суму єдиного соціального внеску ТОВ «Наташа-Агро» було своєчасно та в повному обсязі сплачено, що підтверджується платіжними дорученнями від 20.02.2015 № 873 на суму 303 575,85 грн. та від 27.01.2015 № 88 на суму 941,53 грн. (а.с. 46, 47).
У зв'язку з тим, що програма «1С-Звіт», на момент подачі позивачем ОСОБА_2 за січень 2015 року не передбачала введення в ручному режимі змінних ставок єдиного соціального внеску, ТОВ «Наташа-Агро» було вказано суму до сплати без понижуючого коефіцієнту - 0,4.
В подальшому, користуючись своїм правом, при нарахуванні позивачем ставки єдиного соціального внеску за лютий 2015 року дані були скореговані, так як з'явилась можливість зараховувати понижуючий коефіцієнт в електронному звіті. Зокрема, у рядку 7 ОСОБА_2 вказана сума зменшення єдиного соціального внеску, сплаченого у січні 2015 року для коригування: 817 172,46 (р. 8 ОСОБА_2 за січень 2015 року) - 392 363,82 (фактичний розмір ЄСВ за січень 2015 року ) = 424 808,64 грн. (р. 7 звіту за лютий 2015 року) (а.с. 32-38).
Таким чином, позивач діяв відповідно до вимог чинного на момент подачі ОСОБА_2 законодавства, при цьому ним не порушено повноту та своєчасність сплати єдиного соціального внеску.
Крім того, суд зазначає, що наказ Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23.04.2015 за № 460/26905, яким затверджено новий «Порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та визнано таким, що втратив чинність Порядок № 454, набрав чинності лише з 30.04.2015. Тому, фактично, до вказаної вище дати у ТОВ «Наташа-Агро» не було і не могло бути інших правових підстав для заповнення звітності з єдиного соціального внеску.
Відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 1 Закону № 2464 недоїмка - сума єдиного внеску, своєчасно не нарахована та/або не сплачена у строки, встановлені цим Законом, обчислена органом доходів і зборів у випадках, передбачених цим Законом.
Згідно із ч. 10 ст. 25 Закону № 2464 на суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 відсотка суми недоплати за кожний день прострочення платежу.
Орган доходів і зборів застосовує до платника єдиного внеску такі штрафні санкції за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску накладається штраф у розмірі 20 відсотків своєчасно не сплачених сум (п. 2 ч. 11 ст. 25 Закону № 2464).
Тобто, застосування штрафних санкцій допускається лише за умови своєчасної несплати/неперерахування платником сум єдиного внеску. Однак, судом встановлено і не заперечувалось представником відповідача, що ТОВ «Наташа-Агро» проведено вірні розрахунки та вчасно сплачено нараховані суми єдиного соціального внеску, відповідно до вимог чинного законодавства України. Таким чином, суд вважає неправомірним застосування до позивача штрафних санкцій передбачених ч. 10, п. 2 ч. 11 ст. 25 Закону № 2464, оскільки на день внесення рішення відповідач мав бути обізнаний і був обізнаний про правомірно нараховані і вчасно сплачені суми єдиного соціального внеску і, відповідно, про відсутність недоїмки з цього платежу.
Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
На думку суду, позивачем доведено ті обставини, на яких ґрунтуються вимоги про скасування рішення, а відповідачем не доказана правомірність своїх дій при його винесенні, а тому позовні вимоги про скасування рішення Козелецької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Чернігівській області про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску від 07.09.2015 № НОМЕР_1 мають бути задоволені.
Відповідно до ч. 1 ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.
Керуючись статтями 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Наташа-Агро" задовольнити в повному обсязі.
Скасувати рішення Козелецької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Чернігівській області про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску від 07.09.2015 № НОМЕР_1.
Стягнути з Козелецької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Чернігівській області (вул. Толстого, 34-А, смт. Козелець, Чернігівська область, 17500, код ЄДРПОУ 39479507) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Наташа-Агро" (код ЄДРПОУ 35052335), за рахунок бюджетних асигнувань, судові витрати в сумі 1387,50 грн.
Постанова суду набирає законної сили в порядку статей 167,186 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду протягом десяти днів з дня отримання її копії.
Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення.
Суддя С.В. Бородавкіна
Суд | Чернігівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.12.2015 |
Оприлюднено | 10.12.2015 |
Номер документу | 54055645 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Чернігівський окружний адміністративний суд
Бородавкіна С.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні