ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
22 червня 2015 р. Справа № 804/6541/15 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді ОСОБА_1 розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпропетровську адміністративну справу за адміністративним позовом Іноземного підприємства "Даксі" до Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м.Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити певні дії, -
ВСТАНОВИВ :
Іноземне підприємство "Даксі" (далі-ІП «Даксі», платник, позивач) звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду із адмінісративним позовом до Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м.Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області, у якому просить суд:
визнати протиправним та скасувати рішення Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м.Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області №11/10-04-62-18-02-43 від 25.02.2015р.;
зобов'язати Державну податкову інспекцію у Бабушкінському районі м.Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області поновити реєстрацію Іноземного підприємства «Даксі» як платника податку на додану вартість з 25.02.2015 року.
Позовні вимоги мотивовані протиправністю дій податкового органу та оскаржуваного рішення. Так, у позовній заяві зазначено, що підприємство діяло у відповідності до вимог нормативно-правових актів та своєчасно підтверджувало відомості про себе в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (в т.ч. і протягом 2014-2015 р.р.), однак 25.02.2015р. податковим органом було винесено протиправне рішення щодо анулювання реєстрації ІП «Даксі» як платника податку на додану вартість на підставі п.п. «ж» п. 184.1 ст. 184 Податкового кодексу України у зв'язку з наявністю у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців інформації про відсутність юридичної особи-платника за місцезнаходженням (запис №12241430021020165 від 24.02.2015р.). Позивач також наголошує, що на адресу ІП «Даксі» не надходило жодних рекомендованих повідомлень від державного реєстратора, у зв'язку з чим, на думку позивача, у контролюючого органу були відсутні правові підстави для винесення оскаржуваного рішення.
Позиція відповідача, відображена у запереченнях на позов, полягає у правомірності дій контролюючого органу. Так, відповідач зазначив, що податковим органом вчинені всі необхідні дії для встановлення місцезнаходження підприємства, які виявились безрезультатними. Невстановлення місцезнаходження платника за юридичною адресою стало підставою для направлення державному реєстратору повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням. Внесення державним реєстратором відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у відповідності до положень п.п. «ж» п. 184.1 ст. 184 Податкового кодексу України є правовою підставою для винесення контролюючим органом рішення про анулювання реєстрації ІП «Даксі» як платника податку на додану вартість, тому, на думку відповідача, оскаржуване рішення є правомірним, винесеним у відповідності до вимог чинного законодавства.
Дослідивши матеріали справи, судом встановлено наступне.
ІП «Даксі» зареєстровано як юридичну особу за рішенням Виконавчого комітету Дніпропетровської міської ради від 22.11.2005р. та включено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців за ідентифікаційним кодом 33906388.
Підприємство перебуває на податковому обліку у Державній податковій інспекції у Бабушкінському районі м.Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області (далі-ДПІ у Бабушкінському районі м.Дніпропетровська) від 23.11.2005р.
15.12.2014р. фахівцями ДПІ у Бабушкінському районі м.Дніпропетровська з метою перевірки місцезнаходження платника здійснено вихід за податковою адресою ІП «Даксі»: 49100, м.Дніпропетровськ, вул. Глинки, буд. 2, офіс 902 та складено акт №2239/151 перевірки місцезнаходження платника податків, яким встановлено, що офіс підприємства за вказаною адресою не знаходиться, фактичне місцезнаходження підприємства перевіркою не встановлено.
Відповідачем направлено до Головного операційного відділу Державної податкової інспекції у Красногвардійському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області запит на встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податків за адресою, вказаною у статутних документах ІП «Даксі» №2329/151 від 15.12.2014р.
Доказів здійснення податковим органом заходів для встановлення фактичного місцезнаходження юридичної особи, передбачених Порядком обліку платників податків тв зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011р. №1588 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України від 29 грудня 2011р. за № 1562/20300 та Положенням про організацію взаємодії підрозділів податкової міліції з іншими структурними підрозділами органів державної податкової служби для встановлення місцезнаходження платника податків, затвердженим наказом Державної податкової адміністрації України N 336 від 17.05.2010р., тобто тих, що мають передувати направленню державному реєстратору повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням (форма №18-ОПП) контролюючим органом до суду не надано.
19.12.2014 р. Державною податковою інспекцією у Красногвардійському районі м.Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області надано довідку про встановлення місцезнаходження платника податків, якою місцезнаходження ІП «Даксі» не встановлено.
26.12.2014 р. ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська винесено рішення №5701/151 про доцільність направлення державному реєстратору повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням за формою № 18-ОПП.
26.12.2014р. податковим органом складено повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням щодо ІП «Даксі» за адресою: 49100, м.Дніпропетровськ, вул. Глинки, буд. 2, офіс 902, яке разом із супровідним листом за №37941/10/04-62-18-02-56 від 26.12.2014р. було направлено до Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Реєстраційної служби Дніпропетровського міського управління юстиції Дніпропетровської області.
24.02.2015р. державним реєстратором Реєстраційної служби Дніпропетровського міського управління юстиції Дніпропетровської області ОСОБА_2 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців внесено запис № 12241430021020165 щодо відсутності юридичної особи - ІП «Даксі» за адресою: 49100, м.Дніпропетровськ, вул. Глинки, буд. 2, офіс 902.
В Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців містяться записи про підтвердження відомостей про юридичну особу стосовно підприємства від 12.06.2008р. №12241060004020165, від13.07.2009р. №12241060006020165, від 24.11.2010р. №12241060012020165, від 22.05.2014р. №12241060019020165, від 05.02.2015р. №122410600220020165, від 24.02.2015р. №12241060022020165.
25.02.2015р. на підставі підпункту "ж" пункту 184.1 статті 184 Податкового кодексу України у зв'язку з наявністю в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська було прийнято рішення №110 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість Іноземного підприємства «Даксі».
Не погодившись із зазначеним рішенням податкового органу, ІП «Даксі» звернулось до суду із даним позовом.
Частиною 2 ст. 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства встановлені Податковим кодексом України.
Згідно ст. 21 Податкового кодексу України, посадові особи контролюючих органів зобов'язані дотримуватися Конституції України і діяти виключно у відповідності з цим Кодексом та іншими законами України, іншими нормативними актами; забезпечувати сумлінне виконання покладених па контролюючі органи функцій; забезпечувати ефективну роботу та виконання завдань контролюючих органів відповідно до їх повноважень; не допускати порушення прав і охоронюваних законом інтересів громадян, підприємств, установ, організацій.
Контролюючими органами є органи доходів і зборів - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування єдиної державної податкової, державної митної політики в частині адміністрування податків і зборів, митних платежів та реалізує державну податкову, державну митну політику, забезпечує формування та реалізацію державної політики з адміністрування єдиного внеску, забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями при застосуванні податкового та митного законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску (далі - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику), його територіальні органи (п. 41.1. ст. 41 Податкового кодексу України).
Відповідно до п.п. 12.1, 12.2, 12.4, 12.5 розділу ХІІ Порядку обліку платників податків тв зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011р. №1588 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України від 29 грудня 2011р. за № 1562/20300 - з метою більш повного обліку платників податків - юридичних осіб або фізичних осіб - підприємців, унеможливлення отримання юридичними особами або фізичними особами - підприємцями неконтрольованих доходів підрозділи контролюючих органів, до функцій яких належить ведення обліку платників податків, повинні забезпечувати систематичний контроль за повнотою та своєчасністю взяття на облік юридичних осіб або фізичних осіб - підприємців контролюючими органами після здійснення їх державної реєстрації, реорганізації та внесення змін до Єдиного державного реєстру чи установчих документів.
Підрозділи контролюючого органу стосовно платників податків, якими не подано у встановлені законом терміни податкових декларацій (звітів, розрахунків), у порядку, передбаченому законодавством, самостійно визначають суму грошового зобов'язання, проводять роботу з узгодження грошового зобов'язання та інші заходи; стосовно платників податків, які мають податковий борг, у порядку, передбаченому законодавством, здійснюють заходи з погашення податкового боргу.
У рамках проведення цих заходів, а також при призначенні чи проведенні будь-якого виду перевірки платника податків чи при виконанні інших службових обов'язків працівниками контролюючих органів здійснюється або може здійснюватись перевірка місцезнаходження (місця проживання) платника податків. За наслідками перевірки складається акт перевірки місцезнаходження платника податків. Якщо встановлено відсутність платника податків за його місцезнаходженням (місцем проживання), то проводиться робота із з'ясування фактичного місця розташування (місцезнаходження, місця проживання) платника податків, відповідальних та пов'язаних осіб.
Щодо кожного платника податків, стосовно якого виявлена відсутність його за місцезнаходженням (місцем проживання) та не з'ясоване його фактичне місцезнаходження (місце проживання), підрозділ контролюючого органу, який з'ясував зазначений факт, готує та передає підрозділам податкової міліції запит на встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податків за встановленою формою.
Якщо за результатами заходів щодо встановлення фактичного місцезнаходження юридичної особи підрозділами податкової міліції буде підтверджено відсутність такої особи за місцезнаходженням або встановлено, що фактичне місцезнаходження юридичної особи не відповідає зареєстрованому місцезнаходженню, керівник (заступник керівника) контролюючого органу протягом трьох робочих днів приймає рішення про надсилання до відповідного державного реєстратора повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням за формою № 18-ОПП (додаток 24) для вжиття заходів, передбачених частиною дванадцятою статті 19 Закону.
Повідомлення за формою № 18-ОПП надсилається державному реєстратору поштовим відправленням або в електронному вигляді у порядку взаємного обміну інформацією з реєстрів центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, та Центрального контролюючого органу.
Зі змісту рішення ДПІ у Бабушкінському районі м.Дніпропетровська щодо анулювання реєстрації ІП «Даксі» як платника податку на додану вартість від 25.02.2015р. №110 вбачається, що дане рішення прийнято з посиланням на п.п. "ж" пункту 184.1 статті 184 Податкового кодексу України у зв'язку з наявністю в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про відсутність юридичної особи за міцезнаходженням.
Згідно із п.п. «ж» п. 184.1 ст. 184 Податкового кодексу України - анулювання реєстрації особи як платника податку на додану вартість відбувається у разі якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців наявний запис про відсутність юридичної особи або фізичної особи за місцезнаходженням (місцем проживання) або запис про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу.
Пунктом 184.2 статті 184 Податкового кодексу України передбачено, що анулювання реєстрації підпунктах "б" - "з" пункту 184.1 цієї статті, може здійснюватися за заявою платника податку або за самостійним рішенням відповідного контролюючого органу.
Анулювання реєстрації на зазначених підставах здійснюється за ініціативою відповідного податкового органу за наявності відповідних підтвердних документів (п. 5 розділу 5 Положення про реєстрацію платників ПДВ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України N1130 від 14.11.2014р. та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 листопада 2014 р. за № 1456/26233 (далі-Положення).
Згідно із приписами п.п.5.5, п.п. 5.6 Положення - анулювання реєстрації за ініціативою відповідного контролюючого органу може бути здійснене на підставах, визначених у підпунктах "б" - "з" пункту 184.1 статті 184 розділу V Кодексу (підпункти "б" - "з" пункту 5.1 цього розділу).
Контролюючі органи здійснюють постійний моніторинг платників ПДВ, включених до Реєстру, та приймають рішення про анулювання реєстрації платників ПДВ у разі існування відповідних підстав.
Рішення про анулювання реєстрації за ініціативою контролюючого органу приймаються за наявності відповідних підтвердних документів (відомостей). До таких документів, зокрема згідно п.п. 11, відноситься повідомлення державного реєстратора, відомості з Єдиного державного реєстру щодо наявності запису про відсутність юридичної особи або фізичної особи - підприємця за місцезнаходженням (місцем проживання) або запису про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу (підстава - підпункт "ж" пункту 184.1 статті 184 розділу V Кодексу).
За наявності зазначених підтвердних документів (відомостей) контролюючий орган приймає рішення про анулювання реєстрації особи - платника ПДВ незалежно від здійснення контролюючим органом документальних та камеральних перевірок такої особи і їх результатів, а також обов'язку такої особи бути зареєстрованою та/або нараховувати чи сплачувати податок на додану вартість відповідно до законодавства.
Рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ за ініціативою контролюючого органу оформляється за формою № 6-РПДВ (додаток 5). Таке рішення складається у двох примірниках комісією, утвореною відповідно до розпорядження контролюючого органу, та підписується керівником контролюючого органу. У рішенні про анулювання реєстрації платника ПДВ обов'язково вказуються підстави (одна або декілька) для такого анулювання з посиланням на відповідні норми Кодексу.
Порядок внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням або запису про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу визначено ст. 19 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" № 755-IV від 15.05.2003р.
Відповідно до абз.1 ч.11 статті 19 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" - юридична особа зобов'язана подавати (надсилати) щороку протягом місяця, що настає за датою державної реєстрації, починаючи з наступного року, державному реєстратору для підтвердження відомостей про юридичну особу реєстраційну картку про підтвердження відомостей про юридичну особу.
Згідно з абз.2 ч.12 статті 19 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" - у разі надходження (поштовим відправленням або в електронному вигляді в порядку взаємообміну) державному реєстратору від органу доходів і зборів повідомлення встановленого зразка про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням державний реєстратор зобов'язаний надіслати поштовим відправленням протягом п'яти робочих днів з дати надходження зазначеного повідомлення юридичній особі повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки.
У разі неподання юридичною особою протягом місяця з дати надходження їй відповідного повідомлення реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність підтвердження зазначених відомостей датою, яка встановлена для чергового подання реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу. Якщо державному реєстратору повернуто поштове відправлення, державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням (ч. 14 ст. 19 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців").
Аналіз наведених правових норм в їх сукупності вказує, що внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням можливе у випадку повернення державному реєстратору поштового відправлення, в якому надсилалось повідомлення юридичній особі щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки, та за умови настання терміну підтвердження відомостей про юридичну особу, передбаченого у частині одинадцятій статті 19 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців".
Аналогічна позиція підтримана Вищим адміністративним судом України, зокрема в ухвалі від 12 березня 2014 року №К/800/20570/13.
Твердження позивача щодо протиправності дій державного реєстратора по внесенню до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису про відсутність підприємства за місцезнаходженням, зважаючи на не надходження до ІП «Даксі» жодних рекомендованих повідомлень від державного реєстратора, як підстава для скасування оскаржуваного рішення ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська не можуть бути прийняті судом до уваги, оскільки вимог про визнання протиправними дій державного реєстратора або скасування запису в позовній заяві ІП «Даксі» не зазначено. При цьому, державний реєстратор є самостійним суб'єктом владних повноважень.
Положеннями ст. 184 Податкового кодексу України передбачена як підстава для винесення контролюючим органом рішення про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість наявність в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису про відсутність юридичної особи або фізичної особи за її місцезнаходженням.
Судом встановлено та сторонами не заперечується, що такий запис внесений до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.
Положеннями податкового законодавства не покладено на податкові органи обов'язку перевіряти правомірність записів про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням та правомірність дій державного реєстратора по внесенню таких записів при винесенні на їх підставі рішень про анулювання реєстрації платників податку на додану вартість. Обов'язковою підставою для винесення вказаного рішення є наявність запису про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.
Таким чином, саме наявність у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису щодо відсутності юридичної особи - ІП «Даксі» за місцезнаходженням - є обов'язковою умовою для прийняття податковим органом рішення № 110 від 25.02.2015р. про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість ІП «Даксі», яка існувала на момент прийняття рішення.
Оскільки, внесений 24.02.2015р. державним реєстратором Реєстраційної служби Дніпропетровського міського управління юстиції Дніпропетровської області ОСОБА_2 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запис №12241430021020165 про відсутність юридичної особи - ІП «Даксі» (код ЄДРПОУ 33906388) за місцезнаходженням позивачем не оскаржено та на момент розгляду справи не скасовано, у зв'язку з чим в межах спірних правовідносин у податкового органу були наявні правові підстави для анулювання реєстрації платника податку на додану вартість, визначені підпунктом "ж" пункту 184.1 статті 184 Податкового кодексу України.
Стосовно позовних вимог про зобов'язання ДПІ у Бабушкінському районі м.Дніпропетровську поновити реєстрацію ІП «Даксі» як платника податку на додану вартість з дати її анулювання суд керується наступним.
У відповідності до положень пункту 5.10 Положення - рішення про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість за ініціативою контролюючого органу може бути оскаржене в адміністративному порядку відповідно до вимог статті 56 Податкового кодексу України або до суду.
Рішення про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість за ініціативою контролюючого органу може бути скасоване контролюючим органом вищого рівня під час проведення процедури його адміністративного оскарження та в інших випадках у разі встановлення невідповідності такого рішення актам законодавства, а також у разі скасування судових рішень чи записів у Єдиному державному реєстрі, на підставі яких було прийняте рішення про анулювання реєстрації.
Підставою для внесення до Реєстру змін щодо скасування анулювання реєстрації, що відбулось за ініціативою контролюючого органу, є рішення суду, яке набрало законної сили, або рішення контролюючого органу про скасування рішення про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість. Рішення із копіями відповідних документів направляється до Державної фіскальної служби України для внесення відповідних змін до Реєстру.
Таким чином з огляду на те, що дії ДПІ у Бабушкінському районі м.Дніпропетровська щодо винесення рішення про анулювання свідоцтва платника податку на додану вартість визнані судом правомірними, тому підстави для поновлення реєстрації ІП "Даксі" як платника податку на додану вартість - відсутні.
Стаття 71 Кодексу адміністративного судочинства України передбачає, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Відповідно до ч. 2 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
З огляду на викладене, позов Іноземного підприємства "Даксі" до Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м.Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити певні дії - задоволенню не підлягає.
Керуючись ст.ст. 158 - 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
У задоволенні адміністративного позову відмовити.
Копію постанови направити сторонам по справі.
Постанова суду набирає законної сили та може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду в порядку та строки, передбачені статтями 186 та 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Постанова або ухвала суду першої інстанції, якщо інше не встановлено цим Кодексом, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Суддя ОСОБА_1
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.06.2015 |
Оприлюднено | 11.12.2015 |
Номер документу | 54080852 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Шальєва В.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні