Ухвала
від 07.12.2015 по справі 803/916/15-а
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про відстрочення виконання судового рішення

07 грудня 2015 року Справа № 803/916/15-a

Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого – судді Димарчук Т.М.,

розглянувши в письмовому провадженні у місті Луцьку заяву Відділу державної виконавчої служби Камінь-Каширського районного управління юстиції про відстрочення виконання судового рішення в адміністративній справі за позовом Управління Пенсійного фонду України в Камінь-Каширському районі Волинської області до сільськогосподарського виробничого кооперативу “Нуйнівський” про стягнення заборгованості по відшкодуванню витрат на виплату і доставку пенсій, призначених на пільгових умовах,

ВСТАНОВИВ:

Управління Пенсійного фонду України в Камінь-Каширському районі Волинської області звернулося з адміністративним позовом до сільськогосподарського виробничого кооперативу “Нуйнівський ” про стягнення заборгованості по відшкодуванню витрат на виплату і доставку пенсій, призначених на пільгових умовах у розмірі 17 567,76 грн.

Постановою Волинського окружного адміністративного суду від 04.06.2015 року, яка Ухвалою Львівського апеляційного адміністративного суду від 15 вересня 2015 року залишена без змін, адміністративний позов задоволено повністю, стягнуто з сільськогосподарського виробничого кооперативу “Нуйнівський” на користь управління Пенсійного фонду України в Камінь-Каширському районі Волинської області заборгованість по відшкодуванню фактичних витрат на виплату і доставку пенсій, призначених на пільгових умовах в сумі 17 567,76 грн.

30 листопада 2015 року Відділ державної виконавчої служби Камінь-Каширського районного управління юстиції звернувся із заявою про відстрочення виконання постанови Волинського окружного адміністративного суду від 04.06.2015 року строком на шість місяців.

Заява вмотивована тим, що на примусовому виконанні у Відділі державної виконавчої служби Камінь-Каширського районного управління юстиції перебуває виконавчий лист Волинського окружного адміністративного суду №1055/2015 від 02.11.2015 року.

20 листопада 2015 року СВК «Нуйнівський» звернувся до Відділу державної виконавчої служби Камінь-Каширського районного управління юстиції із заявою про відстрочення виконання рішення суду від 04.06.2015 року на 6 місяців, оскільки на даний час боржник перебуває в складному фінансовому становищі, не в змозі сплатити борг в повному обсязі. В боржника є рухоме та нерухоме майно, яке складається з пайових внесків, реалізація якого призведе до припинення діяльності підприємства та скорочення робочих місць.

Заявником, Відділом державної виконавчої служби Камінь-Каширського районного управління юстиції 07.12.2015 року подано до суду клопотання про розгляд заяви про відстрочення виконання рішення суду за відсутності представника.

Представник СВК «Нуйнівський» 07.12.2015 року подав до суду клопотання про розгляд справи за його відсутності, заяву про відстрочення виконання рішення суду підтримує та просить її задовольнити.

Управлінням Пенсійного фонду України в Камінь-Каширському районі Волинської області 07 грудня 2015 року подано суду клопотання про розгляд заяви у відсутності його представника. Проти відстрочення виконання постанови Волинського окружного адміністративного суду від 04 червня 2015 року не заперечує.

Відповідно до частини другої статті 263 Кодексу адміністративного судочинства України неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.

Згідно ч.4 ст.122 КАС України особа, яка бере участь у справі, має право заявити клопотання про розгляд справи за її відсутності. Якщо таке клопотання заявили всі особи, які беруть участь у справі, судовий розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.

Згідно із пунктом 10 частини першої статті 3 КАС України письмове провадження – розгляд і вирішення адміністративної справи в суді першої, апеляційної чи касаційної інстанцій без виклику осіб, які беруть участь у справі, та проведення судового засідання на основі наявних у суду матеріалів у випадках, встановлених цим Кодексом.

Частиною першою статті 41 КАС України передбачено, що у разі неявки у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, чи якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності осіб, які беруть участь у справі (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Оскільки, всі сторони заявили клопотання про розгляд заяви за їх відсутності, дану заяву можливо розглянути і вирішити на основі наявних матеріалів, тому суд приходить до висновку, що судовий розгляд заяви необхідно здійснювати в порядку письмового провадження, без фіксування адміністративного процесу технічними засобами.

Дослідивши подані суду письмові докази, суд приходить до висновку, що заяву про відстрочення виконання судового рішення слід задовольнити з таких підстав.

Постановою Волинського окружного адміністративного суду від 04.06.2015 року стягнуто з сільськогосподарського виробничого кооперативу “Нуйнівський” на користь управління Пенсійного фонду України в Камінь-Каширському районі Волинської області заборгованість по відшкодуванню фактичних витрат на виплату і доставку пенсій, призначених на пільгових умовах в сумі 17567,76 грн.

Дана постанова набрала законної сили.

Постановою державного виконавця відділу державної виконавчої служби Камінь-Каширського районного управління юстиції від 13 листопада 2015 року ВП №49326189 відкрито виконавче провадження по примусовому виконанню постанови Волинського окружного адміністративного суду від 04 червня 2015 року у справі №803/916/15-а.

Частина перша статті 263 Кодексу адміністративного судочинства України передбачає, що за наявності обставин, що ускладнюють виконання судового рішення (відсутність коштів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо), державний виконавець може звернутися до адміністративного суду першої інстанції, незалежно від того, суд якої інстанції видав виконавчий лист, що видав виконавчий лист, із поданням, а особа, яка бере участь у справі, та сторона виконавчого провадження - із заявою про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду. Частиною другою статті 263 цього ж Кодексу передбачено, що суд у виняткових випадках може відстрочити або розстрочити виконання, змінити чи встановити спосіб і порядок виконання рішення.

При вирішенні заяви про відстрочення виконання судового рішення суд враховує, що в СВК «Нуйнівський» складне фінансово-економічне становище.

Зокрема, як вбачається з довідки від 20.11.2015 року №08.7.0.0.0/1511200941000 про поточний стан рахунку, станом на 19.11.2015 року на рахунку СВК «Нуйнівський» рахується залишок коштів в сумі 6067,10 грн., 5665,35 грн. з яких спрямовані на сплату єдиного соціального внеску згідно платіжного доручення від 20.11.2015 року №20. Крім того, як вбачається з письмових пояснень боржника, реалізація рухомого та нерухомого майна, яке складається з пайових внесків, призведе до припинення діяльності підприємства та скорочення робочих місць

При вирішенні заяви про відстрочення виконання судового рішення суд враховує, що в силу складного фінансово-економічного становища СВК «Нуйнівський» не в змозі на даний час і в повному обсязі виконати судове рішення у даній справі.

Таким чином, враховуючи, що на момент розгляду заяви наявні обставини, що ускладнюють виконання постанови Волинського окружного адміністративного суду від 04 червня 2015 року, при цьому, відсутні підстави ставити під сумнів намір відповідача виконувати судове рішення в майбутньому, а також враховуючи позицію Управління Пенсійного фонду України в Камінь-Каширському районі Волинської області, яке не заперечує проти відстрочення виконання судового рішення, суд приходить до висновку, що заяву Відділу державної виконавчої служби Камінь-Каширського районного управління юстиції про відстрочення виконання судового рішення слід задовольнити на строк та у спосіб, про які просить заявник.

Керуючись статтями 41, 122, 165, 263 КАС України, суд

УХВАЛИВ:

Заяву Відділу державної виконавчої служби Камінь-Каширського районного управління юстицї про відстрочення виконання судового рішення задовольнити.

Відстрочити виконання постанови Волинського окружного адміністративного суду від 04 червня 2015 року в адміністративній справі за позовом Управління Пенсійного фонду України в Камінь-Каширському районі Волинської області до сільськогосподарського виробничого кооперативу “Нуйнівський” про стягнення заборгованості по відшкодуванню витрат на виплату і доставку пенсій, призначених на пільгових умовах в сумі 17567,76 грн. терміном на 6 (шість) місяців до 01 червня 2015 року.

Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Львівського апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд. Апеляційна скарга на ухвалу подається протягом п'яти днів з дня отримання її копії. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду.

Суддя                                                             Т.М. Димарчук

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.12.2015
Оприлюднено11.12.2015
Номер документу54128718
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —803/916/15-а

Ухвала від 07.12.2015

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Димарчук Тетяна Миколаївна

Ухвала від 02.12.2015

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Димарчук Тетяна Миколаївна

Ухвала від 15.09.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Попко Ярослав Степанович

Ухвала від 03.07.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Попко Ярослав Степанович

Постанова від 04.06.2015

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Димарчук Тетяна Миколаївна

Ухвала від 14.05.2015

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Димарчук Тетяна Миколаївна

Ухвала від 14.05.2015

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Димарчук Тетяна Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні