Постанова
від 30.11.2015 по справі 826/23031/15
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

30 листопада 2015 року 15:11 № 826/23031/15

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Федорчука А.Б., при секретарі судового засідання Грабовському В.А., розглянувши адміністративну справу

за позовомГоловного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві до Товариства з обмеженою відповідальністю "Дитячий медичний центр "Добробут" про застосування заходів реагування.

за участю представників сторін:

від позивача: Жуль Б.С.

від відповідача: Тригуб О.І.

Відповідно до частини третьої статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України в судовому засіданні 30.11.2015 року проголошено вступну та резолютивну частини постанови.

ВСТАНОВИВ:

Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві звернулося з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Дитячий медичний центр "Добробут" про застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення роботи Товариства з обмеженою відповідальністю "Дитячий медичний центр "Добробут" (код: 38806913), розташованого за адресою: вулиця Драгоманова, будинок 21-А у Дарницькому районі міста Києва.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що під час проведення перевірки було виявлено ряд порушень правил техногенної і пожежної безпеки, які зазначені в акті №183 від 26.11.2015 р. перевірки додержання (виконання) суб'єктом господарювання вимог законодавства у сфері пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, контролю за діяльністю аварійно-рятувальних служб, у зв'язку з чим суб'єктом господарювання недотримані вимоги законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, керуючись ст. 68 Кодексу цивільного захисту України, Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві зобов'язане звернутися до адміністративного суду з позовом про застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення роботи Товариства з обмеженою відповідальністю "Дитячий медичний центр "Добробут" (код: 38806913), розташованого за адресою: вулиця Драгоманова, будинок 21-А у Дарницькому районі міста Києва.

В судовому засіданні представник Позивача просив Суд задовольнити позовні вимоги.

Представник Відповідача проти позовних вимог заперечував з підстав викладених у запереченнях на позовну заяву та зазначає, що порушення будуть усуненні в 2017 році, згідно Плану заходів по усуненню недоліків, виявлених згідно Акту №183 від 26.11.2015 р.

В судовому засіданні представник Відповідача проти позовних вимог заперечував в повному обсязі

Розглянувши подані сторонами документи і матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд м. Києва встановив наступне.

З матеріалів справи вбачається, що Управлінням з надзвичайних ситуацій у Дарницькому районі ГУ ДСНС України у м. Києві України у м, Києві) було видано наказ від 20.08.2015 № 18 «Про проведення перевірок» (надалі - Наказ № 18).

Так, п. 24 даного наказу начальнику відділу ДН(К) у СПТБ та ЦЗ управління з НС у Дарницькому районі ГУ ДСНС України у м. Києві майору служби цивільного захисту Бублику Андрію Володимировому (надалі - державний інспектор) доручено в період 02.09.2015р. по 18.09.2015р. провести планову перевірку приміщень та територію ТОВ "Дитячий медичний центр "ДОБРОБУТ" з додержання вимог чинного законодавства з питань пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту, контролю за діяльністю аварійно-рятувальних служб.

На підставі Наказу № 18, було видано посвідчення від 02.09.2015 № 280 (надалі - посвідчення № 280) на проведення державним інспектором перевірки ТОВ "Дитячий медичний центр "ДОБРОБУТ", розташованого за адресою: вул. Драгоманова, будинок 21-А у Дарницькому районі м. Києва.

Перед початком здійснення перевірки державним інспектором було надано/пред'явлено заступнику директора з АГД ТОВ "Дитячий медичний центр "ДОБРОБУТ" Федчуну Сергію Володимировичу службове посвідчення, що засвідчує особу перевіряючого та посвідчення № 280.

На підставі Наказу № 18 та Посвідчення № 280 в період 02.09.2015 р. - 18.09.2015 р. було здійснено планову перевірку суб'єкта господарювання з додержання вимог чинного законодавства з питань пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту, контролю за діяльністю аварійно-рятувальних служб.

Присутньою під час здійснення планової перевірки був заступник директора з АГД ТОВ "Дитячий медичний центр "ДОБРОБУТ", розташованого за адресою: вул. Драгоманова, будинок 21-А у Дарницькому районі м. Києва Федчун Сергій Володимирович.

Під час здійснення перевірки, встановлено, що ТОВ "Дитячий медичний центр "ДОБРОБУТ" (код ЄДРПОУ: 38806913), розташований за адресою: вул. Драгоманова, будинок 21-А у Дарницькому районі м. Києва експлуатується з порушенням правил та норм пожежної і техногенної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров'ю людей, а саме: висота проходів на шляхах евакуації менше 2-х метрів; вихід із сходових кліток типу СК1 на рівні першого поверху не виконаний безпосередньо назовні на прилеглу до будівлі територію; ширина дверей виходів з евакуаційних сходових кліток типу СК1 на рівні першого поверху виконана меншою ширини їх маршів; не надано акт перевірки відповідності систем протипожежного захисту; на шляхах евакуації влаштовані розсувні двері; двері складських (підсобних) приміщень не виконані протипожежними, з межею вогнестійкості ЕІ 30, які мають сертифікат відповідності системи УкрСЕПРО; приміщення резервного дизель генератора не обладнано автоматичною системою пожежогасіння з виводом сигналу від приймально-контрольного приладу на пульт пожежного спостерігання; повітроводи вентиляційної системи не виконані з межею вогнетривкості 0,5 години; на повітроводах загально обмінної вентиляції в місцях перетинання ними протипожежних перешкод не влаштовані пристрої проти поширення вогню (вогнезатримуючі клапани); відстань від будівлі до відкритої стоянки транспорту менше 50-ти метрів; двері приміщень електрощитової не виконані протипожежними, з межею вогнестійкості ЕІ 30, які мають сертифікат відповідності системи УкрСЕПРО; не забезпечено ширину коридорів будівлі з урахуванням ширини дверного полотна; складські (підсобні) приміщення, розташовані під сходовою та на сходовій клітині стаціонару; двері на шляхах евакуації не перенавішені з урахуванням їх відчинення по ходу евакуації (2-й поверх стаціонару); двері сходової клітини стаціонару на 2-му поверсі не обладнані пристроями для самозачинення з ущільненням в притворах; не надано результати іспитів зразків лінолеуму, прокладеного на шляхах евакуації, щодо токсичності продуктів горіння та помірної димоутворюючої здатності згідно з ГОСТ 12.1.044-89 «ССБТ. Пожаровзрывоопасность веществ и материалов. Номенклатура показателей и методы их определения» та відповідати групам поширення полум'я РП1, РП2 згідно з ДСТУ Б В.2.7-70-98 «Будівельні матеріали. Метод випробування на розповсюдження полум'я»; шляхи евакуації захаращені матеріальними цінностями, (меблями, обладнанням, документами тощо) (основний евакуаційний вихід, сходова клітина на покрівлю та підвальний поверх)); евакуаційний вихід з 2-го поверху стаціонару заблоковано; допускається експлуатація тимчасових дільниць електромережі; електросвітильник в електрощитові не обладнаний захисним плафоном; в електрощитові відгалужувальні та з'єднувальні коробки не закриті кришками з негорючих або важкогорючих матеріалів; електричні вимикачі складських (підсобних) приміщень не винесені на зовнішні стіни поза межі вказаних приміщень; не надано акт проведення схованих робіт на прокладання електропроводки під підвісними стелями; пожежні крани розміщені у вбудованих або навісних шафах, не мають отвори для провітрювання.

Вищезазначені порушення встановлені Актами перевірки додержання (виконання) вимог законодавства у сфері пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, контролю за діяльністю аварійно-рятувальних служб від 18.09.2015 р. №215.

Також, відносно посадової особи Відповідача складено Протокол про адміністративне правопорушення відповідно до ст. 188-8 КУпАП за номером КІП № 023621/73.

Відповідачем 06.11.2015 р. на адресу Позивача через канцелярію було подано заяву про проведення повторної позапланової перевірки на предмет усунення раніше виявлених порушень, відображених в Акті № 215 від 18.09.2015 р.

Уповноваженими працівниками Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві у складі комісії спільно з працівниками управління з надзвичайних ситуацій у Дарницькому районі ГУ ДСНС України у м. Києві 26.11.2015 року було проведено повторну позапланову перевірку на предмет усунення раніше виявлених порушень, відображених в Акті № 215 від 18.09.2015 р.

Під час перевірки (повторної) було встановлено наступні порушення: Висота проходів на шляхах евакуації менше 2-х метрів; Вихід із сходових кліток типу СК1 на рівні першого поверху не виконаний безпосередньо назовні на прилеглу до будівлі територію; ширина дверей виходів з евакуаційних сходових кліток типу СК1 на рівні першого поверху виконана меншою ширини їх маршів; на шляхах евакуації влаштовані розсувні двері; приміщення резервного дизель генератора не обладнано автоматичною системою пожежогасіння з виводом сигналу від приймально-контрольного приладу на пульт пожежного спостерігання; не забезпечено ширину коридорів будівлі з урахуванням ширини дверного полотна.

Вищезазначені порушення встановлені Актами перевірки додержання (виконання) вимог законодавства у сфері пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, контролю за діяльністю аварійно-рятувальних служб від 26.11.2015 р. №183.

Відповідач зазначає, що кілька виявлених, але не усунутих на час повторної перевірки недоліків, стосуються конструктивних особливостей відповідного приміщення, що перебуває в оренді Товариства і які будуть усунуті згідно Плану заходів, примірник якого додається.

Повно та всебічно дослідивши наявні матеріали справи, а також норми чинного законодавства, суд прийшов до висновку про обґрунтованість позовних вимог виходячи з наступного.

Відповідно до ч. 6 ст. 7 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» за результатами здійснення планового або позапланового заходу посадова особа органу державного нагляду (контролю), у разі виявлення порушень вимог законодавства, складає акт, який повинен містити такі відомості: дату складення акта; тип заходу (плановий або позаплановий); вид заходу (перевірка, ревізія, обстеження, огляд тощо); предмет державного нагляду (контролю); найменування органу державного нагляду (контролю), а також посаду, прізвище, ім'я та по батькові посадової особи, яка здійснила захід; найменування юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи - підприємця, щодо діяльності яких здійснювався захід. Посадова особа органу державного нагляду (контролю) зазначає в акті стан виконання вимог законодавства суб'єктом господарювання, а в разі невиконання - детальний опис виявленого порушення з посиланням на відповідну вимогу законодавства. В останній день перевірки два примірники акта підписуються посадовими особами органу державного нагляду (контролю), які здійснювали захід, та суб'єктом господарювання або уповноваженою ним особою, якщо інше не передбачено законом. Якщо суб'єкт господарювання не погоджується з актом, він підписує акт із зауваженнями. Зауваження суб'єкта господарювання щодо здійснення державного нагляду (контролю) є невід'ємною частиною акта органу державного нагляду (контролю). У разі відмови суб'єкта господарювання підписати акт посадова особа органу державного нагляду (контролю) вносить до такого акта відповідний запис. Один примірник акта вручається суб'єкту господарювання або уповноваженій ним особі, а другий - зберігається в органі державного нагляду (контролю).

Відповідно до ст. 10 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» суб'єкт господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) має право одержувати та знайомитися з актами державного нагляду (контролю); надавати в письмовій формі свої пояснення, зауваження або заперечення до акта органу державного нагляду (контролю).

Акти перевірки додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки було отримано уповноваженою особою Відповідача без зауважень, підпис і дата отримання відображені в акті.

Згідно вимог пункту 24 частини 1 статті 2 Кодексу цивільного захисту України "надзвичайна ситуація - обстановка на окремій території чи суб'єкті господарювання на ній або водному об'єкті, яка характеризується порушенням нормальних умов життєдіяльності населення, спричинена катастрофою, аварією, пожежею, стихійним лихом, епідемією, епізоотією, епіфітотією, застосуванням засобів ураження або іншою небезпечною подією, що призвела (може призвести) до виникнення загрози життю або здоров'ю населення, великої кількості загиблих і постраждалих, завдання значних матеріальних збитків, а також до неможливості проживання населення на такій території чи об'єкті, провадження на ній господарської діяльності;".

Відповідно до пункту 3.1 Національного класифікатору ДК 019:2010 "Класифікатор надзвичайних ситуацій", затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 11.10.2010 року N 457 (далі - Класифікатор), "Надзвичайна ситуація - порушення нормальних умов життя та діяльності людей на окремій території чи об'єкті на ній або на водному об'єкті, спричинене аварією, катастрофою, стихійним лихом чи іншою небезпечною подією, зокрема епідемією, епізоотією, епіфітотією, пожежею, що призвело (може призвести) до виникнення великої кількості постраждалих, загрози життю та здоров'ю людей, їх загибелі, значних матеріальних утрат, а також до неможливості проживання населення на території чи об'єкті, ведення там господарської діяльності."

Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 2 Кодексу цивільного захисту України "аварія - небезпечна подія техногенного характеру, що спричинила ураження, травмування населення або створює на окремій території чи території суб'єкта господарювання загрозу життю або здоров'ю населення та призводить до руйнування будівель, споруд, обладнання і транспортних засобів, порушення виробничого або транспортного процесу чи спричиняє наднормативні, аварійні викиди забруднюючих речовин та інший шкідливий вплив на навколишнє природне середовище;"

Відповідно до пункту 3.3 Класифікатору "Аварія" - небезпечна подія техногенного характеру, що спричинила ураження, травмування та/чи загибель людей або створює на об'єкті чи окремій території загрозу життю та здоров'ю людей і призводить до руйнування будівель, споруд, устаткування і транспортних засобів, порушення виробничого або транспортного процесу чи завдає шкоди довкіллю.".

Згідно вимог пункту 25 частини 1 статті 2 Кодексу цивільного захисту України "небезпечна подія - подія, у тому числі катастрофа, аварія, пожежа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, епіфітотія, яка за своїми наслідками становить загрозу життю або здоров'ю населення чи призводить до завдання матеріальних збитків".

У відповідності до розділу 4 Класифікатору "Надзвичайна ситуація техногенного характеру - порушення нормальних умов життя та діяльності людей на окремій території чи об'єкті на ній або на водному об'єкті унаслідок транспортної аварії (катастрофи), пожежі, вибуху, аварії з викиданням (загрозою викидання) небезпечних хімічних, радіоактивних і біологічно небезпечних речовин, раптового руйнування споруд; аварії в електроенергетичних системах, системах життєзабезпечення, системах телекомунікацій, на очисних спорудах, у системах нафтогазового промислового комплексу, гідродинамічних аварій тощо.".

У розділі 6 Класифікатору зазначені коди надзвичайних ситуацій у наслідок пожеж та вибухів.

Згідно визначення ДСТУ 2272-06 "Пожежна безпека. Терміни та визначення основних понять" небезпечним чинником пожежі є прояв пожежі, що призводить чи може призвести до опечення, отруєння леткими продуктами згоряння або піролізу, утравмування чи загибелі людей та (або) до заподіяння матеріальних, соціальних, екологічних збитків. До небезпечних факторів пожежі належать; підвищена температура, задимлення, погіршення складу газового середовища.

Відповідно до пункту 33 частини 1 статті 2 Кодексу цивільного захисту України "пожежна безпека - відсутність неприпустимого ризику виникнення і розвитку пожеж та пов'язаної з ними можливості завдання шкоди живим істотам, матеріальним цінностям і довкіллю;".

Таким чином, пожежі відносяться до надзвичайних ситуацій, а загроза життю та здоров'ю людей виникає не лише при наявності порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що безпосередньо можуть до неї призвести, але й при наявності інших порушень по нездійсненню заходів щодо захисту людей від шкідливого впливу небезпечних чинників при вже виниклій пожежі.

Відповідно до ч. 2 ст. 51 та ч. 3 ст. 55 Кодексу цивільного захисту України забезпечення техногенної безпеки суб'єкта господарювання покладається на його керівника. Забезпечення пожежної безпеки суб'єкта господарювання покладається на власників та керівників таких суб'єктів господарювання.

Позивач наголошує, що всі перелічені порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки зазначені в актах перевірки створюють реальну загрозу життю та здоров'ю, а саме: ширина дверей виходів з евакуаційних сходових кліток типу СК1 на рівні першого поверху виконана меншою ширини їх маршів, дане порушення створює перешкоди під час евакуації людей та гасінню пожежі, а також сприяють інтенсивному розповсюдження полум'я; на шляхах евакуації влаштовані розсувні двері, що перешкоджає вільній евакуації людей під час пожежі; приміщення резервного дизель генератора не обладнано автоматичною системою пожежогасіння з виводом сигналу від приймально-контрольного приладу на пульт пожежного спостерігання,що у разі невиконання цієї вимоги збільшується час виявлення пожежі та оповіщення людей, що може призвести до загрози життю та понесенню значних матеріальних збитків. Система автоматичної пожежної сигналізації це - пожежна сукупність технічних засобів, призначених для виявлення пожежі, обробки, передачі в заданому вигляді повідомлення про пожежу, спеціальної інформації та (або) видачі команд на включення автоматичних установок системи проти димного захисту, технологічного та інженерного обладнання, а також інших пристроїв протипожежного захисту та інші порушення, що мають місце.

Відповідно до статті 3 Конституції України людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Пунктом 12 частини 1 статі 67 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей.

Згідно з частиною 2 статті 68 Кодексу цивільного захисту України у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Стаття 12 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" зазначає, що Невиконання приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виявлених під час здійснення заходу державного нагляду (контролю), тягне за собою застосування до суб'єкта господарювання штрафних санкцій у порядку, встановленому законом. У разі застосування санкцій за порушення вимог законодавства, зокрема, якщо законом передбачаються мінімальні та максимальні розміри санкцій, враховується принцип пропорційності порушення і покарання.

Відповідно до пунктів 1, 2, 4, 10 частини 1 статті 70 Кодексу цивільного захисту України, підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення; нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій; неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб'єктів господарювання.

Частиною 2 ст. 70 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що повне або часткове зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

Згідно з вимогами ст.ст. 67, 68, 70 Кодексу цивільного захисту України у разі встановлення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створюють загрозу життю та здоров'ю людей заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) застосовуються виключно за рішенням адміністративного суду.

Позивач наголошує, що застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення подальшої роботи Дитячий медичний центр "Добробут є заходом, який направлений на попередження настання негативних наслідків, викликаних наявністю при експлуатації Дитячий медичний центр "Добробут порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров'ю людей в даному випадку дітям, оскільки в даному приміщенні розташовано дитячий стаціонар.

Судом не береться до уваги посилання Відповідача на План заходів по усуненню недоліків, виявлених згідно Акту № 183 від 26.11.2015 р. перевірки додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, контролю за діяльністю аварійно-рятувальних служб ТОВ «Дитячий медичний центр «Добробут» (02068, м. Київ, вул. Драгоманова, буд. 21-А), оскільки даним планом передбачено можливе усунення лише у 2017 році.

З аналізу вищезазначених норм законів, суд приходить до висновку про обґрунтованість позовних вимог.

Згідно з ч. 1 ст. 6 Кодексу адміністративного судочинства України, кожному гарантується право на захист його прав, свобод та інтересів незалежним і неупередженим судом.

Відповідно до ч. 1 ст.11 Кодексу адміністративного судочинства України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Згідно з ч. 2 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дій чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Роз'яснити Відповідачу, що згідно з ч. 12 ст. 183 2 КАС України, особа має право подати заяву про скасування заходів реагування, застосованих судом за результатом розгляду справи, передбаченої п. 5 ч. 1 цієї статті, якщо обставини, які стали підставою для вжиття заходів реагування, перестали існувати або усунуті, що підтверджується відповідними доказами. Така заява подається до адміністративного суду, який прийняв постанову про застосування відповідних заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю).

Зважаючи на вищенаведене, виходячи з наявних матеріалів справи, Суд приходить до висновку, що позовні вимоги позивача підлягають задоволенню.

На підставі викладеного, керуючись статтями 11, 69, 70, 71, 99-102, 103, 158-163, 172, 177, 179 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

1. Позов задовольнити.

2. Застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення роботи Товариства з обмеженою відповідальністю "Дитячий медичний центр "ДОБРОБУТ" (код: 38806913), розташованого за адресою: вулиця Драгоманова, будинок 21-А у Дарницькому районі м. Києва.

3. Визначити спосіб виконання судового рішення у порядку, передбаченому наказом МНС України від 21.10.2004 №130 «Про затвердження Інструкції про порядок та умови застосування органами державного пожежного нагляду запобіжних заходів», зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 8 листопада 2004 р. за №1416/10015, шляхом відключення джерела електроживлення, накладення печаток на розподільчі електрощити та вхідні двері приміщень ТОВ "Дитячий медичний центр "ДОБРОБУТ" (код: 38806913), розташованого за адресою: вулиця Драгоманова, будинок 21-А у Дарницькому районі м. Києва.

4. Обов'язок, щодо забезпечення виконання рішення суду, покласти на Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві.

5. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Дитячий медичний центр "ДОБРОБУТ" (код: 38806913) на користь Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві судові витрати в сумі 1 218,00 грн.

6. Постанова підлягає негайному виконанню.

Відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України постанова набирає законної сили після закінчення строку для її апеляційного оскарження. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України. Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Суддя А.Б. Федорчук

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення30.11.2015
Оприлюднено11.12.2015
Номер документу54130119
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/23031/15

Ухвала від 30.12.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Ісаєнко Ю.А.

Постанова від 30.11.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Ухвала від 23.10.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні