cpg1251 ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
04 грудня 2015 року 14:30 №826/21671/15
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Кобилянського К.М., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Контент Медіа Сервіс» до Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління ДФС у м. Києві про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, - В С Т А Н О В И В:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Контент Медіа Сервіс» (надалі - позивач або ТОВ «Контент Медіа Сервіс») звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовною заявою до Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління ДФС у м. Києві (надалі - відповідач або ДПІ у Подільському районі ГУ ДФС у м. Києві), у якій просить суд визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення від 24.04.2015 № 0012091507 і від 30.07.2015 № 0000581502.
В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на безпідставність висновків актів камеральних перевірок від 24.04.2015 № 1436/26-55-15-07 та від 30.07.2015 № 276/26-55-15-02 про допущення ТОВ «Контент Медіа Сервіс» випадків порушення граничних строків сплати узгоджених сум грошових зобов'язань по податку на додану вартість, та відповідно про протиправність винесених на підставі таких перевірок податкових повідомлень-рішень від 24.04.2015 № 0012091507 і від 30.07.2015 № 0000581502. Оскільки задекларовані у податкових деклараціях суми податкових зобов'язань були сплачені товариством своєчасно та в повному обсязі, що засвідчується доданими до позовної заяви платіжними дорученнями.
Представник позивача в судовому засіданні у справі 27.10.2015 позовні вимоги підтримав в повному обсязі, посилаючись на доводи викладені в позовній заяві.
В призначене судове засідання відповідач явку свого представника не забезпечив, належним чином повідомлений про дату, час і місце судового засідання. Водночас, 23.10.2015 до канцелярії суду надійшли заперечення відповідача проти позову з додатками, де зазначено про правомірність оскаржуваних податкових повідомлень-рішень.
У зв'язку з неявкою усіх осіб, які беруть участь у справі, в судове засідання 06.10.2015, суд, керуючись ч. 6 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України, ухвалив розглядати справу у порядку письмового провадження.
Розглянувши подані сторонами документи та матеріали, заслухавши думки представника позивача, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи та вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва встановив наступне.
Як вбачається з наявних у справі матеріалів, 24.04.2015 та 30.07.2015 працівником ДПІ у Подільському районі ГУ ДФС у м. Києві були проведені камеральні перевірки з питання своєчасності сплати ТОВ «Контент Медіа Сервіс» податку на додану вартість за звітні періоди жовтень-листопад 2014 року, січень - травень 2015 року, за результатами яких складені акти від 24.04.2015 № 1436/26-55-15-07 та від 30.07.2015 № 276/26-55-15-02 (а.с. 139, 141).
Під час проведення вказаної перевірки перевіряючим встановлено порушення товариством строків сплати самостійно визначених податкових зобов'язань з податку на додану вартість, передбачених п. 57.1 ст. 57 Податкового кодексу України, а саме:
- суму податкового зобов'язання у розмірі 170 грн., задекларовану у податковій декларації реєстр. № 9070547727 від 05.12.2014, по граничному терміну сплати 30.11.2014 фактично погашено 25.12.2015, кількість днів затримки спати становить 26 днів;
- суму податкового зобов'язання у розмірі 171,30 грн., задекларовану у податковій декларації реєстр. № 9073294687 від 18.12.2014, по граничному терміну сплати 30.12.2014 фактично погашено 21.01.2015, кількість днів затримки спати становить 22 дні;
- суму податкового зобов'язання у розмірі 2 213 грн., задекларовану у податковій декларації реєстр. № 9041131482 від 17.03.2015, по граничному терміну сплати 02.03.2015 фактично погашено 27.03.2015, кількість днів затримки спати становить 24 дні;
- суму податкового зобов'язання у розмірі 2 232,60 грн., задекларовану у податковій декларації реєстр. № 9040460439 від 16.03.2015, по граничному терміну сплати 30.03.2015 фактично погашено 28.04.2015, кількість днів затримки спати становить 29 днів;
- суму податкового зобов'язання у розмірі 3 328,40 грн., задекларовану у податковій декларації реєстр. № 9070693410 від 16.04.2015, по граничному терміну сплати 30.04.2015 фактично погашено 28.05.2015, кількість днів затримки спати становить 24 дні;
- суму податкового зобов'язання у розмірі 3 661,80 грн., задекларовану у податковій декларації реєстр. № 9100026972 від 19.05.2015, по граничному терміну сплати 30.05.2015 фактично погашено 26.06.2015, кількість днів затримки спати становить 25 днів;
- суму податкового зобов'язання у розмірі 3 748,50 грн., задекларовану у податковій декларації реєстр. № 9125413661 від 16.06.2015, по граничному терміну сплати 30.06.2015 фактично погашено 27.07.2015, кількість днів затримки спати становить 27 днів.
24.04.2015 на підставі акта від 24.04.2015 № 1436/26-55-15-07 ДПІ у Подільському районі ГУ ДФС у м. Києві прийняла оскаржуване податкове повідомлення-рішення форми «Ш» за № 0012091507, яким на підставі ст. 126 Податкового кодексу України за порушення ТОВ «Контент Медіа Сервіс» граничного строку сплати суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість, код платежу 14010100, у розмірі 2 554,30 грн., всього на 22, 24 і 26 календарних днів, нарахувало товариству штраф у сумі 255,43 грн., що складає 10% від суми несвоєчасно сплаченого грошового зобов'язання.
30.07.2015 на підставі акта від 30.07.2015 № 276/26-55-15-02 ДПІ у Подільському районі ГУ ДФС у м. Києві прийняла оскаржуване податкове повідомлення-рішення форми «Ш» за № 0000581502, яким на підставі ст. 126 Податкового кодексу України за порушення ТОВ «Контент Медіа Сервіс» граничного строку сплати суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість, код платежу 14010100, у розмірі 12 971,30 грн., всього на 29, 27,25 і 24 календарних днів, нарахувало товариству штраф у сумі 1 297,13 грн., що складає 10% від суми несвоєчасно сплаченого грошового зобов'язання
Вважаючи податкові повідомлення-рішення від 24.04.2015 № 0012091507 і від 30.07.2015 № 0000581502 протиправними та такими, що підлягають скасуванню, позивач звернувся із даним позовом до суду.
Оцінивши за правилами статті 86 Кодексу адміністративного судочинства України надані сторонами докази та пояснення, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, Окружний адміністративний суд міста Києва вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.
Нормативно-правовим актом, який регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, є Податковий кодекс України (надалі - ПК України), який набрав чинності 01.01.2011 року.
У відповідності до пп. 16.1.4 п. 16.1 ст. 16 ПК України, платник податків зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
За нормою ст. 36 цього Кодексу податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи. Податковий обов'язок виникає у платника за кожним податком та збором. Відповідальність за невиконання або неналежне виконання податкового обов'язку несе платник податків, крім випадків, визначених цим Кодексом або законами з питань митної справи.
Згідно п. 49.2 ст. 49 ПК України платник податків зобов'язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, відповідно до цього Кодексу незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді.
Така податкова декларація складається за формою, затвердженою в порядку, визначеному положеннями пункту 46.5 статті 46 цього Кодексу та чинному на час її подання, та подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків (п. 48.1 ст. 48, п. 49.1 ст. 49 цього Кодексу).
Крім того, відповідно до абз. 1 п. 50.1 ст. 50 ПК України у разі якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 цього Кодексу) платник податків самостійно (у тому числі за результатами електронної перевірки) виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації (крім обмежень, визначених цією статтею), він зобов'язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинною на час подання уточнюючого розрахунку.
Згідно п. 54.1 ст. 54 ПК України, крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.
Розділом V ПК України врегульовані питання, пов'язані з обчисленням та сплатою податку на додану вартість.
Так, згідно п. 202.1 ст. 202 ПК України звітним (податковим) періодом по податку на додану вартість є один календарний місяць, а у випадках, особливо визначених цим Кодексом, календарний квартал, з урахуванням таких особливостей: а) якщо особа реєструється як платник податку з іншого дня, ніж перший день календарного місяця, першим звітним (податковим) періодом є період, який розпочинається від дня такої реєстрації та закінчується останнім днем першого повного календарного місяця; б) якщо податкова реєстрація особи анулюється в інший день, ніж останній день календарного місяця, то останнім звітним (податковим) періодом є період, який розпочинається з першого дня такого місяця та закінчується днем такого анулювання.
Також, п. 203.1 ст. 203 ПК України встановлено, що податкова декларація подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.
У відповідності до п. 57.1 ст. 57 ПК України платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Дана норма ст. 57 Кодексу кореспондується з нормою п. 203.2 ст. 203 ПК України, відповідно до якої платник податку зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого п. 203.1 ст. 203 ПК України для подання податкової декларації.
При цьому в розумінні ПК України «податковим зобов'язанням» визначається сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк)(пп. 14.1.156 п. 14.1 ст. 14 ПК України), а «грошовим зобов'язанням платника податків» - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності (пп. 14.1.39 п. 14.1 ст. 14 ПК України).
Механізм ведення територіальними органами Міністерства доходів і зборів України (далі - Міндоходів) оперативного обліку податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок), інших платежів, які сплачуються під час митного оформлення товарів встановлено Порядком ведення органами Міністерства доходів і зборів України оперативного обліку податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, інших платежів, які сплачуються під час митного оформлення товарів, затвердженим наказом Міністерства доходів і зборів України від 05.12.2013 № 765, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 04.02.2014 за N 217/24994 (надалі - Порядок).
Так, відповідно до пункту 3 розділу І Порядку «інтегрована картка платника» - форма оперативного обліку податків, зборів, митних платежів, передоплати та єдиного внеску, що включає комплекс облікових показників з інтегрованих підсистем, за повноту, достовірність і своєчасність відображення яких несуть відповідальність структурні підрозділи територіальних органів Міндоходів за функціональними напрямами роботи.
Згідно п. 4 розд. І Порядку облік податків, зборів та єдиного внеску ведеться підрозділами Міжрегіонального головного управління Міндоходів - Центрального офісу з обслуговування великих платників (далі - Міжрегіональне ГУ), спеціалізованих державних податкових інспекцій з обслуговування великих платників (далі - СДПІ), державних податкових інспекцій в районах, містах (крім міст Києва та Севастополя), районах у містах, об'єднаних державних податкових інспекцій (далі - ДПІ) відповідно до функціональних повноважень.
Пунктом 11 розд. ІІ Порядку передбачено, що форми інтегрованих карток платника мають лицьовий та зворотний боки. Зворотний бік інтегрованої картки відображає стан розрахунків платника (суми нарахованого та сплаченого платежів, пені, штрафних (фінансових) санкцій, процентів за користування розстроченням (відстроченням) грошових зобов'язань (податкового боргу), суми податкового боргу, недоїмки із сплати єдиного внеску, надміру та/або помилково сплачені, заявлені до відшкодування тощо) за податками, зборами, єдиним внеском, митними платежами, операції, що проводяться з коштами передоплати. На лицьовому боці інтегрованої картки відображається додаткова інформація щодо стану розрахунків платника за податками, зборами, єдиним внеском, митними платежами та передоплатою.
Відповідно до п. 1 і 2 розд. ІІІ Порядку нарахуванню в інтегрованій картці платника підлягають: зобов'язання, штрафні санкції та пеня за податками, зборами, митними платежами, самостійно визначені платником; суми до сплати єдиного внеску, самостійно визначені платником; зобов'язання, штрафні санкції та пеня за податками, зборами, митними платежами, суми до сплати єдиного внеску, визначені територіальним органом Міндоходів та узгоджені відповідно до чинного законодавства; пеня за порушення встановлених строків погашення узгоджених сум зобов'язань за податками, зборами, митними платежами, єдиним внеском; пеня на суму заниження податкового зобов'язання, нарахованого територіальним органом Міндоходів або платником; проценти за користування розстроченням (відстроченням).
Зобов'язання, штрафні санкції, пеня за податками, зборами, митними платежами, суми до сплати єдиного внеску, самостійно визначені платником у звітності, відображаються територіальним органом Міндоходів в інтегрованій картці платника.
Також п. 4 розд. ІІІ цього ж Порядку передбачено, що нарахування податків, зборів та сум єдиного внеску в інтегрованій картці платника здійснюються відповідно до звітності, що подається платником до територіального органу Міндоходів, а також митних та інших платежів - на підставі оформленої митної декларації. Нарахування узгоджених сум грошових зобов'язань за податками, зборами, митними платежами та сум єдиного внеску, нарахованих до сплати, в інтегрованій картці платника здійснюється датою граничного строку сплати таких нарахувань. При поданні уточнюючого розрахунку, що збільшує або зменшує грошові зобов'язання минулих податкових періодів платника та ліквідаційної звітності, нарахування в інтегрованій картці платника проводиться датою його подання.
В силу норми пп. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 ПК України сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання, набувають статусу податкового боргу.
Порядок погашення податкового боргу врегульований главою 9 розділу ІІ ПК України. Зокрема, п. 87.9 ст. 87 зазначеного Кодексу встановлено, що у разі наявності у платника податків податкового боргу контролюючі органи зобов'язані зарахувати кошти, що сплачує такий платник податків, в рахунок погашення податкового боргу згідно з черговістю його виникнення незалежно від напряму сплати, визначеного платником податків. У такому ж порядку відбувається зарахування коштів, що надійдуть у рахунок погашення податкового боргу платника податків відповідно до статті 95 цього Кодексу або за рішенням суду у випадках, передбачених законом.
Відповідно до наявних у справі матеріалів (зокрема: податкових декларацій з податку на додану вартість за звітні періоди жовтень-грудень 2014 року, січень-травень 2015 року)(а.с. 13 - 54, 91 - 95) судом встановлено подання позивачем до ДПІ у Подільському районі ГУ ДФС у м. Києві 05.12.2014 Податкової декларації за жовтень 2014 року (звітної), де товариство задекларувало податкове зобов'язання за звітний період в сумі 12 714 грн., 18.12.2014 - Податкової декларації за листопад 2014 року (звітної), де товариство задекларувало податкове зобов'язання за звітний період в сумі 18 185 грн., 16.03.2015 - Податкової декларації за грудень 2014 року (звітної), де товариство задекларувало податкове зобов'язання за звітний період в сумі 12 045 грн., 17.03.2015 - Податкової декларації за січень 2015 року (звітної), де товариство задекларувало податкове зобов'язання за звітний період в сумі 16 608 грн., 16.03.2015 - Податкової декларації за лютий 2015 року (звітної), де товариство задекларувало податкове зобов'язання за звітний період в сумі 19 675 грн., 16.04.2015 - Податкової декларації за березень 2015 року (звітної), де товариство задекларувало податкове зобов'язання за звітний період в сумі 14 611 грн., 19.05.2015 - Податкової декларації за квітень 2015 року (звітної), де товариство задекларувало податкове зобов'язання за звітний період в сумі 27 420 грн., 16.06.2015 - Податкової декларації за травень 2015 року (звітної), де товариство задекларувало податкове зобов'язання за звітний період в сумі 17 825 грн.
Нарахування до сплати сум податкових зобов'язань по цих податкових деклараціях були проведені в картці особового рахунку платника податку-позивача були здійсненні наступними датами: 05.12.2014, 30.12.2014, 16.03.2015, 17.03.2015, 30.03.2015, 30.04.2015, 30.05.2015 і 30.06.2015 відповідно.
Вказані задекларовані суми податку на додану вартість за місяці жовтень-листопад 2014 року та січень-травень 2015 року були сплачені товариством до державного бюджету згідно платіжних доручень від 27.11.2014 № 288, від 24.12.2014 № 321, від 27.02.2015 № 387, від 27.03.2015 № 423, від 23.04.2015 № 449, від 26.05.2015 № 482 і від 18.06.2015 № 515 (а.с. 55 - 61).
Факт надходження до державного бюджету сум податку в зазначених сумах підтверджено також даними витягів з карток особового рахунку платника податку на додану вартість - ТОВ «Контент Медіа Сервіс» за 2014 - 2015 роки (а.с. 126 - 138).
Між тим, суми цих податкових зобов'язань по перелічених вище звітних податкових деклараціях були погашені лише 25.12.2014, 21.01.2015, 27.03.2015, 28.04.2015, 28.05.2015, 26.06.2015 і 27.07.2015 за рахунок сум коштів сплачених ТОВ «Контент Медіа Сервіс» по поточних платежах (тобто, з простроченням законодавчо граничного строку для сплати податкового зобов'язання), в порядку п. п. 87.9 ст. 87 ПК України.
Причиною цього стало нарахування 29.11.2014 в картці особового рахунку платника податку-позивача до сплати суми штрафу у розмірі 170 грн. згідно податкового повідомлення-рішення від 14.11.2014 № 0013431507.
В силу норм ст. 69 і ч. 2 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів.
Докази суду надають особи, які беруть участь у справі.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
З огляду на припис наведених норм процесуального права при розгляді судом спору щодо правомірності рішень контролюючого органу, яким платнику податків донараховані податкові зобов'язання чи відмовлено у наданні податкових вигод, презумується добросовісність платника податків, якщо зазначеним органом не доведено інше. Аналогічна правова позиція викладена, зокрема, в ухвалах Вищого адміністративного суду України від 04.03.2013 у справі № К/9991/2038/11, від 11.02.2013 у справі № К/9991/66857/11 та від 10.12.2012 у справі № К/9991/26224/12.
Представник відповідача як суб'єкта владних повноважень, всупереч вимог норми ч. 2 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України, не пред'явив суду жодних належних документальних доказів (окрім витягу з картки особового рахунку платника податку) на підтвердження виникнення у позивача станом на 29.11.2014 обов'язку по сплаті грошового зобов'язання з податку на додану вартість в сумі 170 грн.
За приписами норм ст. 126 ПК України у разі, якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов'язання протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах: при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу; при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.
При цьому в силу норм п. 109.1 ст. 109 ПК України «податкові правопорушення» характеризуються як протиправні діяння (дія чи бездіяльність) платників податків, податкових агентів, та/або їх посадових осіб, а також посадових осіб контролюючих органів, що призвели до невиконання або неналежного виконання вимог, установлених цим Кодексом та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.
Відповідно до п. 109.2 ст. 109 цього Кодексу вчинення платниками податків, їх посадовими особами та посадовими особами контролюючих органів порушень законів з питань оподаткування та порушень вимог, встановлених іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, тягне за собою відповідальність, передбачену цим Кодексом та іншими законами України.
З огляду на вищевикладене та з урахуванням наявних матеріалів справи, суд приходить до висновку про відсутність в діях позивача протиправних діянь, що спричинили до несвоєчасного надходження до державного бюджету сум податку. А тому відповідно про необґрунтованість висновків актів камеральних перевірок про порушення ТОВ «Контент Медіа Сервіс» законодавчо встановленого граничного строку сплати самостійно визначених податкових зобов'язань на терміни до 30-ти календарних днів у кожному випадку, та про відсутність у ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві правових підстав для застосування до позивача штрафних санкцій за ст. 126 ПК України згідно податкових повідомлень-рішень від 24.04.2015 № 0012091507 і від 30.07.2015 № 0000581502.
Відповідно до ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з ч. 1 ст. 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову (ч. 2 ст. 71 КАС України).
Беручи до уваги вищенаведене в сукупності, повно та всебічно проаналізувавши матеріали справи та надані сторонами докази, а також усні та письмові доводи представників сторін стосовно заявлених позовних вимог, суд дійшов до висновку наявність підстав для задоволення позовних вимог.
Керуючись положеннями статей 2, 7, 69-71, 94, 160-163, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -
П О С Т А Н О В И В:
1. Адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю «Контент Медіа Сервіс» задовольнити повністю.
2. Визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління ДФС у м. Києві від 24.04.2015 № 0012091507 і від 30.07.2015 № 0000581502.
3. Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Контент Медіа Сервіс» (ідентифікаційний код 38488047) судові витрати у розмірі 1 218 грн. (одна тисяча двісті вісімнадцять гривень) з Державного бюджету України шляхом їх безспірного списання з рахунків Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління ДФС у м. Києві (ідентифікаційний код 39669867).
Постанова набирає законної сили в порядку, встановленому ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України. Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів за правилами, встановленими ст.ст. 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги.
Суддя К.М. Кобилянський
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 04.12.2015 |
Оприлюднено | 11.12.2015 |
Номер документу | 54130177 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Кобилянський К.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні