ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
про визнання банкрутом
"08" грудня 2015 р. Справа № 903/919/15
за заявою Луцької об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Волинській області
до товариства з обмеженою відповідальністю "Серебро", м. Луцьк
про банкрутство
Суддя Шум М. С.
Представники:
від заявника: ОСОБА_1, довіреність від 02.04.2015 року №46
від боржника: н/з
розпорядник майна: н/з
встановив: ухвалою господарського суду Волинської області від 15.09.2015 року порушено провадження у справі про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю "Серебро", введено процедуру розпорядження майном боржника, розпорядником майна товариства з обмеженою відповідальністю "Серебро" призначено арбітражного керуючого ОСОБА_2.
16.09.2015 року на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України оприлюднено оголошення про порушення провадження у справі про банкрутство ОСОБА_3 В«СереброВ» .
Ухвалою суду від 03.11.2015 року затверджено реєстр вимог кредиторів боржника.
Згідно п. 8 ст. 26 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржник або визнання його банкрутомВ» до компетенції комітету кредиторів належить прийняття рішення про звернення до господарського суду з клопотанням про відкриття процедури санації, визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури у випадках, передбачених цим Законом.
Від розпорядник майна боржника 26.11.2015 року на адресу суду надійшли:
- клопотання від 20.11.2015 року №02-06/11/29 про долучення до матеріалів справи протоколу загальних зборів кредиторів боржника;
- клопотання від 20.11.2015 року про затвердження звіту розпорядника майна про нарахування та виплату грошової винагороди у справі про банкрутство ОСОБА_3 «Серебро».
- клопотання від 20.11.2015 року №02-06/11/30-1 про долучення до матеріалів справи протоколу засідання комітету кредиторів, затвердження звіту розпорядника майна, визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури;
- звіт розпорядника майна від 18.11.2015 року №02-06/11/29.
Розпорядник майна ОСОБА_3 «Серебро» в клопотанні від 03.12.2015 року №02-06/12/32 просить суд розгляд справи проводити без його участі.
В судовому засіданні представник ініціюючого кредитора в судовому засіданні просила визнати боржника банкрутом та відкрити ліквідаційну процедуру.
Відповідно до п. п. 1, 2, 6, 7, 11 ст. 26 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» протягом десяти днів після винесення ухвали за результатами попереднього засідання господарського суду розпорядник майна письмово повідомляє кредиторів згідно з реєстром вимог кредиторів, уповноважену особу працівників боржника та уповноважену особу засновників (учасників, акціонерів) боржника про місце і час проведення зборів кредиторів та організовує їх проведення.
Перші збори кредиторів вважаються повноважними, якщо на них присутні кредитори, що мають не менше ніж дві треті голосів. Наступні збори вважаються повноважними у разі присутності на них кредиторів, що мають більше половини голосів.
На час дії процедур банкрутства збори кредиторів обирають комітет кредиторів у складі не більше ніж сім осіб. Вибори комітету кредиторів проводяться відкритим голосуванням більшістю голосів присутніх на зборах кредиторів, визначених відповідно до частини четвертої цієї статті.
Протокольне рішення зборів кредиторів про утворення та склад комітету кредиторів подається до господарського суду.
Засідання комітету кредиторів з питання введення наступної судової процедури, крім першого, повинно відбутися не пізніше п'яти днів до судового засідання.
18.11.2015 року проведено перші збори кредиторів боржника на якому сформовано комітет кредиторів боржника у складі однієї особи: Луцька ОДПІ.
Загальна кількість голосів кредиторів боржника згідно протоколу загальних зборів кредиторів становить 438 голосів, загальна кількість голосів кредиторів присутніх на зборах - 438.
Відтак відповідні збори кредиторів боржника є повноважними. У відповідності до вимог ЗУ В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» одноголосно на зборах кредиторів обрано комітет кредиторів у складі однієї особи.
Відповідно до ст. 27 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» у підсумковому засіданні суду у процедурі розпорядження майном боржника здійснюється перехід до наступної судової процедури (процедури санації, ліквідації, мирової угоди) або припиняється провадження у справі. До закінчення процедури розпорядження майном боржника збори кредиторів зобов'язані прийняти одне з таких рішень, зокрема, щодо подання до господарського суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.
У підсумковому засіданні господарський суд за пропозицією розпорядника майна боржника та на підставі рішення зборів кредиторів приймає одне з таких судових рішень, зокрема, постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.
На зборах комітету кредиторів товариства з обмеженою відповідальністю «Серебро» 18.11.2015 року одноголосно вирішено уповноважити розпорядника майна ОСОБА_2 подати до господарського суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.
Крім того, комітетом кредиторів одноголосно вирішено схвалити звіт розпорядника майна ОСОБА_2 про проведену роботу та подати на затвердження до суду.
Визнаючи боржника банкрутом та відкриваючи ліквідаційну процедуру, господарським судом враховуються обставини неплатоспроможності ОСОБА_3 «Серебро», зокрема згідно звіту розпорядника майна ОСОБА_2 для ознайомлення з підприємством, зустрічі з керівником підприємства та виконання повноважень, передбачених ЗУ «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» арбітражним керуючим проведено виїзд за юридичною адресою підприємства в м. Луцьк та встановлено його відсутність за юридичною адресою. З метою отримання інформації щодо фактичного місцезнаходження підприємства та керівника направлено запит до Луцької ОДПІ №02- 06/09/3 від 23.09.2015 року.
Крім того з метою вжиття заходів щодо виявлення майна боржника та проведення його інвентаризації розпорядником майна проведена робота по збору відомостей про майно та права, зареєстровані за боржником шляхом направлення відповідних запитів у реєстраційні органи. На відповідні запити отримані наступні відповіді:
- листом №13817/П/03-18-11 від 16.10.2015 року Луцька ОДПІ Головного управління ДФС у Волинській області повідомило про відкриті рахунки боржника та про відсутність у ОСОБА_3 «Серебро» рахунків у цінних паперах, а також надано копії останніх звітних документів, що підтверджують відсутність діяльності підприємства та поточних зобов'язань;
- згідно Витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна №48169595 від 27.10.2015 року інформація про обтяження відсутня;
- 27.10.2015 року через мережу інтернет здійснено запит на отримання відомостей з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, згідно якого інформація про майно не знайдена (роздруківка долучена до матеріалів справи);
- листом №1503 від 26.10.2015 року КП «Волинське ОБТІ» повідомило, що право власності на нерухоме майно за ОСОБА_3 «Серебро» не зареєстровано;
- листом № 4694/10-МЗ.1/15 від 26.10.2015 року Державне космічне агентство України повідомило про відсутність у ОСОБА_3 «Серебро» зареєстрованих унікальних об'єктів космічної діяльності, космічної техніки та ліцензій на право здійснення космічної діяльності;
- листом №7087/03-70-20 від 26.10.2015 року Волинська митниця повідомила про здійснення ЗЕД діяльності підприємства, зокрема митне оформлення товарів;
- листом №03-12/471 від 29.10.2015 року Головне управління статистики у Волинській області повідомило про подання підприємством річної звітності за 2012р., 2013р. , 2014р.
- листом №33-3-7777.4-1561/20-15 від 30.10.2015 року Головне управління Держгеокадастру у Волинській області повідомило про відсутність зареєстрованих за ОСОБА_3 «Серебро» земельних ділянок;
- листом №1003-1.14/2437-15 від 06.11.2015 року Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Волинській області повідомило про відсутність видачі дозволів ОСОБА_3 «Серебро» на виконання будівельних робіт;
- листом №25427 від 19.10.15 року Перший відділ ДВС Луцького міського управління юстиції повідомило про відсутність виконавчих документів щодо ОСОБА_3 «Серебро»;
- 26.10.2015 року розпорядником майна проведено пошук прав інтелектуальної власності ОСОБА_3 «Серебро» у базах даних, що знаходяться у відкритому доступі в мережі інтернет Українського інституту інтелектуальної власності. За результатами пошуку «Відомості з Державного реєстру свідоцтв України на знаки для товарів і послуг», «Відомості з Державного реєстру патентів України на промислові зразки», «Відомості з Державного реєстру патентів України на корисні моделі», «Відомості з Державного реєстру патентів України на винаходи», «Про добре відомі знаки в Україні» - не знайдено жодного запису.
- листом №397/01-06 від 13.11.2015 року Управління Держпраці у Волинській області поінформувало, що територіальне управління Держгірпромнагляду у Волинській області не реєструвало об'єктів підвищеної небезпеки та не видавало дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію устаткування, машин, механізмів підвищеної небезпеки ОСОБА_3 «Серебро».
- листом від 19.11.2015 року №1.19-17641 Державна авіаційна служба України повідомила, що повітряні судна, аеродроми, посадкові майданчики, аеропорти, авіаційна наземна техніка, аеродромне обладнання за боржником не зареєстровані, ОСОБА_3 «Серебро» ліцензія з надання послуг з перевезення пасажирів, вантажу повітряним транспортом не видавалася.
- листом від 19.11.2015 року №09/01/26267/нк Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку повідомила, що серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів боржник відсутній.
- Державна інспекція сільського господарства у Волинській області листом від 20.11.2015 року №01-13/1905 повідомила, що трактори, самохідні шасі, самохідні сільськогосподарські, дорожньо-будівельні і меліоративні, причіпні і начіпні машини за боржником не зареєстровані.
Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м. Луцьку надало довідку №2333 віл 30.09.2015 року про відсутність заборгованості із сплати страхових внесків перед Фондом.
Луцька міська виконавча дирекція Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності у Волинській області надало Довідку №02-31/750 від 29.09.2015 року про відсутність заборгованості із сплати страхових внесків перед Фондом.
Луцький міський центр зайнятості листом №4374/05-19 від 02.10.2015 року повідомив про відсутність заборгованості із сплати страхових внесків перед Фондом.
Управління Пенсійного фонду України в місті Луцьку Волинської області листом №8966/03-15 від 06.10.2015 року повідомило про відсутність заборгованості перед Фондом.
Згідно отриманих відповідей на запити кредитори за вимогами щодо виплати заробітної плати, авторської винагороди, аліментів, а також за вимогами щодо відшкодування шкоди, заподіяної життю та здоров'ю громадян, сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне та інше соціальне страхування ОСОБА_3 «Серебро» відсутні.
Згідно даних з Державного реєстру обтяжень рухомого майна та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно вимоги кредиторів, забезпечених заставою майна ОСОБА_3 «Серебро», відсутні.
Ознаки фіктивного банкрутства відсутні.
Аналізуючи структуру боргів підприємства, причини та час їх виникнення на підставі судових рішень за період 2013-2015 років розпорядником майна встановлено, що погіршення платоспроможності боржника виникло внаслідок порушень директором ОСОБА_3 "Серебро" порядку ведення податкового обліку, а саме: заниження податку на додану вартість за березень, червень 2012 року Враховуючи те, що податкові повідомлення-рішення про нарахування зобов'язань та штрафних санкцій боржником неодноразово оскаржувалися, були предметом розгляду судів різних інстанцій, назвати ці ознаки ознаками навмисного погіршення фінансово-господарського стану внаслідок неправомірних дій відповідальних осіб боржника важко, оскільки відсутня детальна інформація для аналізу причин погіршення фінансового стану. Щодо неправомірних дій відповідальних осіб боржника інформація відсутня, тому ознаки доведення до банкрутства відсутні.
З огляду на отриману інформацію, можна зробити висновок, що до 2014 року підприємство проводило активну торгівельну діяльність, проте зміна власника та керівника підприємства у 2014 році привела до поступової зупинки діяльності підприємства.
Відповідно до ст. 37 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» у випадках, передбачених цим Законом, господарський суд у судовому засіданні за участю сторін приймає постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців.
Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.
Згідно з ч. 1 ст. 40 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» у постанові про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури господарський суд призначає ліквідатора банкрута з урахуванням вимог, установлених цим Законом, з числа арбітражних керуючих, якщо інше не передбачено цим Законом.
Відповідно до ч.1 ст. 114 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" кандидатура арбітражного керуючого для виконання повноважень керуючого санацією або ліквідатора визначається судом за клопотанням комітету кредиторів, а у разі відсутності такого клопотання - за ініціативою суду, крім випадків, передбачених цим Законом.
Оскільки комітетом кредиторів подано клопотання про призначення ліквідатором боржника арбітражного керуючого ОСОБА_4, у присутніх в судовому засіданні представників кредиторів жодних заперечень щодо його призначення ліквідатором по даній справі немає, суд не вбачає підстав, які б свідчили про неможливість виконання ОСОБА_4 повноважень ліквідатора ОСОБА_3 «Серебро».
В заяві від 08.12.2015 року арбітражний керуючий ОСОБА_4 надав згоду на участь у даній справі в якості ліквідатора, зазначив, що не є заінтересованої особою стосовно боржника, конфлікту інтересів та заборон займатися відповідною діяльністю немає, наявні усі організаційні можливості виконувати повноваження ліквідатора ОСОБА_3 «Серебро». До заяви долучив, зокрема, свідоцтво про право здійснення діяльності арбітражного керуючого №309 від 28.02.2013 року, договір страхування діяльності арбітражного керуючого.
Повноваження ліквідатора встановлені ст. 41 ЗУ України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» .
Статтею 38 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» передбачено наслідки визнання боржника банкрутом. Зокрема, з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом у останнього не може виникати додаткових зобов'язань, у тому числі зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), крім витрат, які безпосередньо пов'язані із здійсненням ліквідаційної процедури; строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута вважається таким, що настав.
Після оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом поточні вимоги (грошові вимоги, що виникли під час проведення процедур банкрутства), стають конкурсними вимогами та можуть бути заявлені згідно з частиною першою статті 38 Закону.
Крім того, згідно з ч. 3 ст. 38 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» з метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, здійснюється офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет.
Розпорядник майна боржника ОСОБА_2 просить суд також затвердити звіт про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат у справі №903/919/15 про банкрутство ОСОБА_3 «Серебро» від 18.11.2015 року, стягнути відповідні кошти з ініціюючого кредитора - Луцької ОДПІ.
При цьому, арбітражний керуючий зазначає, що за період процедури розпорядження майном з 15.09.2015 року по 18.11.2015 року сума неоплаченої грошової винагороди за виконання повноважень розпорядника майна у даній справі становить 5 520 грн. 00 коп. з розрахунку двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання відповідних повноважень. Крім того, арбітражний керуючий зазначає про витрати здійснені ним в процедурі розпорядження майна боржника в розмірі 194 грн. 48 коп., які підтверджені долученими до матеріалів справи чеками та квитанціями банку.
Відповідно до положень ст. 115 ЗУ «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду.
Грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень розпорядника майна визначається в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень або в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до порушення провадження у справі про банкрутство, якщо такий розмір перевищує дві мінімальні заробітні плати.
Розпорядник майна звітує про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат на першому засіданні комітету кредиторів, а також за результатами процедури розпорядження майном боржника. Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат доводиться кредиторам до відома та повинен бути схвалений або погоджений комітетом кредиторів.
Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації подається арбітражним керуючим до господарського суду за п'ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.
Комітетом кредиторів боржника - ОСОБА_3 «Серебро» (протокол від 18.11.2015 року) вирішено схвалити звіт розпорядника майна про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат.
При цьому, судом встановлено, що ухвалою від 15.09.2015 року грошову винагороду розпоряднику майна визначено в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень розпорядника майна за рахунок коштів кредиторів шляхом авансування.
Ініціюючий кредитор - Луцька ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області станом на день визнання боржника банкрутом є єдиним кредитором ОСОБА_3 «Серебро».
Таким чином, основна грошова винагорода арбітражного керуючого в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць здійснення ним своїх повноважень розпорядника майна ОСОБА_3 «Серебро» (з 15.09.2015 року по 18.11.2015 року) складає 5 520 грн. 00 коп., а також понесені розпорядником майна витрати в процедурі банкрутства в сумі 194 грн. 48 коп. підтверджені долученими до матеріалів справи документами.
За таких обставин суд вважає, що звіт арбітражного керуючого про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражному керуючому та витрат, понесених в процедурі банкрутства в загальному розмірі 5 714 грн. 48 коп. є законним та обґрунтованим, підлягає до затвердження судом.
Суд також вважає підставним клопотання розпорядника майна про стягнення коштів з Луцької ОДПІ як єдиного кредитора у справі.
Крім того, комітетом кредиторів боржника до складу якого входить єдиний кредитор - Луцька ОДПІ схвалив звіт арбітражного керуючого ОСОБА_2 про нарахування та виплату грошової винагороди та витрат у даній справі
В постановах від 02.12.2014 року №910/7269/14, від 30.10.2014 року №927/1048/14 Вищий господарський суд України зазначив таке: законодавцем чітко встановлено джерело оплати грошової винагороди арбітражному керуючому, що виконує у справі про банкрутство повноваження розпорядника майна, а саме, така винагорода здійснюється особою, яка подала заяву про порушення справи про банкрутство (кредитор або боржник), шляхом авансування даної грошової винагороди. Таким чином законодавцем виключена можливість застосування положень ч.5 ст. 115 Закону про банкрутство, у випадку вирішення питання щодо джерела фінансування грошової винагороди розпоряднику майна.
Керуючись ст. ст. 37-41, 115 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» , господарський суд, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Звіт розпорядника майна товариства з обмеженою відповідальністю «Серебро» ОСОБА_2 про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат затвердити.
2. Стягнути з Луцької об'єднаної державної податкової інспекції (Київський Майдан, 4, м. Луцьк, код ЄДРПОУ 38740938) на користь арбітражного керуючого ОСОБА_2 (Свідоцтво Міністерства юстиції України про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №1187 від 08.07.2013 року, адреса: вул. Володимира Великого, 63/254, м.Львів, 79053, ідентифікаційний код НОМЕР_1) суму основної грошової винагороди в розмірі 5 520 грн. 00 коп. в якості оплати праці арбітражного керуючого за виконання ним обов'язків арбітражного керуючого (розпорядника майна) у справі про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю «Серебро» та витрат, понесених у даній справі в розмірі 194 грн. 48 коп. , а всього: 5 714 грн. 48 коп. (п'ять тисяч сімсот чотирнадцять грн. 48 коп.)
3. Припинити процедуру розпорядження майном товариства з обмеженою відповідальністю "Серебро" (вул. Винниченка, 67А, м.Луцьк, 43000, код ЄДРПОУ 35495030) та повноваження розпорядника майна ОСОБА_2
4. Визнати банкрутом товариства з обмеженою відповідальністю "Серебро" (вул.Винниченка, 67А, м.Луцьк, 43000, код ЄДРПОУ 35495030).
5. Відкрити ліквідаційну процедуру строком на 12 місяців.
6. Ліквідатором товариства з обмеженою відповідальністю "Серебро" (вул.Винниченка, 67А, м.Луцьк, 43000, код ЄДРПОУ 35495030) призначити арбітражного керуючого ОСОБА_4 (свідоцтво про право здійснення діяльності арбітражного керуючого №309 від 28.02.2013 року, адреса: АДРЕСА_1).
7. Оприлюднити на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України повідомлення про визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури товариства з обмеженою відповідальністю "Серебро" (вул. Винниченка, 67А, м.Луцьк, 43000, код ЄДРПОУ 35495030), текст якого додається.
8. Скасувати арешти та інші обмеження по розпорядженню, накладені на майно товариства з обмеженою відповідальністю "Серебро" (вул. Винниченка, 67А, м.Луцьк, 43000, код ЄДРПОУ 35495030). Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном товариства з обмеженою відповідальністю "Серебро" (вул.Винниченка, 67А, м.Луцьк, 43000, код ЄДРПОУ 35495030) не допускається.
9. Ліквідатору ОСОБА_4 здійснити ліквідаційну процедуру та подати звіт про виконану роботу і ліквідаційний баланс банкрута на затвердження суду у строк, встановлений ст. 37 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» .
10. Примірник постанови суду направити:
- Луцькій ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області, Київський майдан, 4, м. Луцьк;
- ТОВ "Серебро", вул. Винниченка, 67А, м.Луцьк,
- сектору з питань банкрутства ГУЮ у Волинській області, вул.Володимирська, 1, м. Луцьк;
- відділу Державної виконавчої служби Луцького міського управління юстиції, вул.Винниченка, 27а, м.Луцьк;
- Реєстраційній службі Луцького МУЮ, вул. Лесі Українки, 35, м. Луцьк;
- арбітражному керуючому ОСОБА_2, вул. Володимира Великого, 63/254, м.Львів, 79053;
- ліквідатору банкрута ОСОБА_4, АДРЕСА_1.
Суддя М. С. Шум
Суд | Господарський суд Волинської області |
Дата ухвалення рішення | 08.12.2015 |
Оприлюднено | 14.12.2015 |
Номер документу | 54154850 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Волинської області
Шум Микола Сергійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні