Постанова
від 26.11.2015 по справі 820/10987/15
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

26 листопада 2015 р. № 820/10987/15

Харківський окружний адміністративний суд у складі:

Головуючого судді - Панченко О.В.

при секретарі судового засідання - Самігулліній К.В.

за участю:

представника позивача - ОСОБА_1,

представника відповідача - ОСОБА_2

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом

Товариства з обмеженою відповідальністю "ВСП КОНСТРАКШН" до Західної об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління ДФС у Харківській області про скасування податкових повідомлень-рішень,-

В С Т А Н О В И В:

Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю "ВСП КОНСТРАКШН", звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить суд:

- скасувати податкове повідомлення - рішення від 14.07.2015 року № НОМЕР_1;

- скасувати податкове повідомлення - рішення від 07.10.2015 року № НОМЕР_2;

- розподілити судові витрати.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що 25.06.2015 року Західною ОДПІ м. Харкові ГУ Міндоходів складено акт №1196/20-33-22-01-07 "Про результати планової виїзної перевірки ТОВ "ВСП Констракшн", (код ЄДРПОУ 38278077) з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 18.07.2012 року по 31.12.2014 року, валютного та іншого законодавства за період з 18.07.2012 року по 31.12.2014 року", на підставі якого 14.07.2015 року було прийнято спірне податкове повідомлення-рішення №0025381702. За наслідками адміністративного оскарження до органів ДФС, скаргу позивача залишено без задоволення та винесено нове податкове повідомлення-рішення №0036311702 від 07.10.2015 року, яким збільшено штрафну санкцію на 3378,41 грн. Позивач стверджує, що не вчиняв податкових правопорушень, про які згадується в акті перевірки. Викладені в акті судження інспекції є помилковими, не відповідають положенням закону та не узгоджуються з дійсними фактичними обставинами проведених платником податків господарських операцій. ТОВ "ВСП Констракшн" виконані всі необхідні вимоги повноти перерахування до бюджету податку на доходи фізичних осіб.

Представник позивача у судовому засіданні підтримав доводи, викладені в позовній заяві, просив суд ухвалити рішення про задоволення позову.

Відповідач - Західна об'єднана державна податкова інспекція м. Харкова Головного управління ДФС у Харківській області, позов не визнав.

У письмових запереченнях на позов (а.с.88) відповідач вказав, що викладені в акті №1196/20-33-22-01-07 від 25.06.2015 р. судження ОДПІ про вчинення платником податків податкових правопорушень є правильними та вірними. Вказані порушення встановлені цілком об'єктивно. В ході перевірки також була досліджена вся наявна податкова інформація щодо порядку обчислення та перерахування до бюджету податку на доходи з фізичних осіб на відповідність положенням ст.168 Податкового кодексу України. За таких підстав, податкові повідомлення-рішення від 14.07.2015 року №0025381702 та від 07.10.2015 року №0036311702 є правомірними та обґрунтованими. Посилаючись на викладені вище доводи, відповідач просив суд ухвалити рішення про відмову у задоволенні заявлених вимог.

Представник відповідача у судовому засіданні підтримав доводи, викладені у письмових запереченнях на позов, просив суд ухвалити рішення про відмову у задоволенні позову.

Суд, вивчивши доводи позову та заперечень проти нього, заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши зібрані по справі докази в їх сукупності, проаналізувавши зміст норм матеріального і процесуального права, які врегульовують спірні правовідносини, виходить з наступних підстав та мотивів:

Судовим розглядом встановлено, що позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю "ВСП "Констракшн", пройшов передбачену законодавством процедуру державної реєстрації, набув правового статусу суб'єкта господарювання - юридичної особи 17.07.2012 року, включений до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, код - 38278077. (а.с.11).

На обліку як платник податків підприємство перебуває в Західній ОДПІ м.Харкова ГУ Міндоходів у Харківській області з 18.07.2012 р. №302.

На підставі наказу від 21.04.2014 р. № 883, виданого Західною ОДПІ м.Харкова ГУ Міндоходів у Харківській області, відповідачем проведена планова виїзна перевірка Товариства з обмеженою відповідальністю "ВСП Констракшн", код ЄДРПОУ - 38278077, з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 18.07.2012 року по 31.12.2014 року, валютного та іншого законодавства за період з 18.07.2012 року по 31.12.2014 року.

Результати перевірки оформлені актом №1196/20-33-22-01-07 від 25.06.2015 р. (а.с.12-52).

За висновками перевірки, позивачем - ТОВ "ВСП Констракшн", порушено:

1) п.198.6 ст.198 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. №2755 - ІV (із змінами і доповненнями), внаслідок чого підприємством занижено податок на додану вартість в загальній сумі 422831 грн., в тому числі за червень 2013р. в сумі 8119 грн., за липень 2013 р. в сумі 138403 грн., за вересень 2014 р. в сумі 380269 грн. ;

2) п.п.139.1.9 п.139.1 ст. 139 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. №2755 - ІV (із змінами і доповненнями), внаслідок чого підприємством занижено до сплати в бюджет податок на прибуток по декларації за 2013 рік на загальну суму 418138 грн.;

3) ст.24 Закону України від 24.03.1995 р. №108/95-ВР "Про оплату праці", а саме: заробітна плата сплачувалась з порушенням термінів сплати заробітної плати;

4) п.168.1.2, пп.168.1.5 п.168.1 ст.168, п.176.2 ст.176 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. №2755 - ІV (із змінами і доповненнями), внаслідок чого підприємством порушено строки перерахування до бюджету податку на доходи фізичних осіб серпень-листопад 2012 року, березень-грудень 2013 року, січень- грудень 2014 року;

5) ст.7 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування " від 08.07.2010 №2464-VІ у результаті чого занижено суму єдиного соціального внеску на 23408,56 грн., та яку відкориговано платником самостійно;

6) пп.1.4 п.16-1 підрозділу 10 ХІХ Податкового кодексу України №2755-VІ від 02.12.2010 р., яким підприємством несвоєчасно та не в повному обсязі сплачено військовий збір за листопад-грудень 2014 р.;

7) п.1 указу Президента України "Про застосування штрафних санкцій за порушення норм регулювання обігу готівки" від 12.06.1995 №436/95-ВР.

З посиланням на вказаний вище акт перевірки, Західною об'єднаною державною податковою інспекцією м.Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області прийнято спірне податкове повідомлення-рішення від 14.07.2015 р. № НОМЕР_1, яким ТОВ "ВСП Констракшн" збільшено суму грошового зобов'язання з податку на доходи фізичних осіб, що сплачуються податковими агентами із доходів платника податку у вигляді заробітної плати у розмірі 346293,22 грн. (а.с.53).

Позивачем 22 липня 2015 року подано скаргу до Головного управління ДФС у Харківській області з вимогою переглянути та скасувати повністю повідомлення-рішення №0025381702 від 14.07.2015 року до акту перевірки № 1196/20-33-22-01-07 від 25.06.2015 року, чим було розпочато процедуру адміністративного оскарження. (а.с.55-56).

Рішенням Головного управлінням ДФС у Харківській області №3012/10/20-40-10-04-14 про результати розгляду скарги від 16.09.2015 року відмовлено у задоволенні вказаної скарги позивача та збільшено штрафну санкцію на 3378,41 грн. (а.с.57-58).

29.09.2015 року позивачем подано скаргу до Державної фіскальної служби України з вимогою переглянути та скасувати в повному обсязі повідомлення-рішення № НОМЕР_1 від 14.07.2015 року, прийняте на підставі акту перевірки №1196/20-33-22-01-07 від 25.06.2015 року. (а.с.59-60). За результатами вказаної скарги ДФС України прийнято рішення про результати розгляду повторної скарги №21447/14/99-99-10-01-03-15 від 09.10.2015 року, яким відмовлено ТОВ "ВСП Констракшн" у задоволенні вищезазначеної скарги. (а.с.61-62).

13 жовтня 2015 року на адресу позивача надійшло від Західної ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області податкове повідомлення-рішення № НОМЕР_2 від 07.10.2015 року, яким збільшено штрафну санкцію з податку на доходи фізичних осіб, що сплачуються податковими агентами із доходів платника податку у вигляді заробітної плати на суму 3378,41 грн. (а.с.54).

Перевіряючи юридичну та фактичну обґрунтованість мотивів, покладених суб'єктом владних повноважень в основу спірних податкових повідомлень-рішень, а також суджень, відображених суб'єктом владних повноважень в акті №1196/20-33-22-01-07 від 25.06.2015 р. на відповідність вимогам ч.3 ст.2 КАС України, суд встановив наступне:

Предметом судового розгляду в даній адміністративній справі є позовні вимоги про скасування податкових повідомлень-рішень від 14.07.2015 року № НОМЕР_1 та від 07.10.2015 року № НОМЕР_2.

Пунктом 56.18 статті 56 ПК України передбачено, що з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 цього Кодексу, платник податків має право оскаржити в суді податкове повідомлення-рішення або інше рішення контролюючого органу про нарахування грошового зобов'язання у будь-який момент після отримання такого рішення.

Згідно із частиною другою статті 17 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) юрисдикція адміністративних судів поширюються на публічно-правові спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.

При вирішенні спору про оскарження рішення, прийнятого відповідачем як суб'єктом владних повноважень, судом перевірялись його відповідність вимогам частини третьої статті 2 КАС України.

Відповідно до частин першої, другої статті 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Аналізуючи норми чинного законодавства та оцінюючи досліджені в судовому засіданні докази, суд приходить до переконання, що Західна ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області як суб'єкт владних повноважень, заперечуючи проти адміністративного позову, не довела правомірності прийнятого податкового повідомлення-рішення з огляду на таке.

Відповідно до визначення термінів, наведених у ПК України, податковий агент щодо податку на доходи фізичних осіб - це юридична особа (її філія, відділення, інший відокремлений підрозділ), самозайнята особа, представництво нерезидента - юридичної особи, інвестор (оператор) за угодою про розподіл продукції, які незалежно від організаційно-правового статусу та способу оподаткування іншими податками та/або форми нарахування (виплати, надання) доходу (у грошовій або негрошовій формі) зобов'язані нараховувати, утримувати та сплачувати податок, передбачений розділом IV цього Кодексу, до бюджету від імені та за рахунок фізичної особи з доходів, що виплачуються такій особі, вести податковий облік, подавати податкову звітність контролюючим органам та нести відповідальність за порушення його норм в порядку, передбаченому статтею 18 та розділом IV цього Кодексу (підпункт 14.1.180 пункту 14.1 статті 14 ПК України).

ТОВ "ВСП Констракшн" виступає податковим агентом щодо податку на доходи фізичних осіб і в розумінні статті 162 ПК України є одночасно платником податку на доходи фізичних осіб.

Так, пункт 162.1 статті 162 ПК України визначає, що платниками податку є: фізична особа - резидент, яка отримує доходи як з джерела їх походження в Україні, так і іноземні доходи (підпункт 162.1.1); фізична особа - нерезидент, яка отримує доходи з джерела їх походження в Україні (підпункт 162.1.2); податковий агент (підпункт 162.1.3).

Порядок нарахування, утримання та сплати (перерахування) податку на доходи фізичних осіб до бюджету регламентує стаття 168 ПК України, пункт 168.1, якої передбачає порядок оподаткування доходів, нарахованих (виплачених, наданих) платнику податку податковим агентом.

Відповідно до підпунктів 168.1.1, 168.1.2 пункту 168.1 статті 168 ПК України податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов'язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку, визначену в статті 167 цього Кодексу. Податок сплачується (перераховується) до бюджету під час виплати оподатковуваного доходу єдиним платіжним документом. Банки приймають платіжні документи на виплату доходу лише за умови одночасного подання розрахункового документа на перерахування цього податку до бюджету.

Якщо оподатковуваний дохід нараховується податковим агентом, але не виплачується (не надається) платнику податку, то податок, який підлягає утриманню з такого нарахованого доходу, підлягає перерахуванню до бюджету податковим агентом у строки, встановлені цим Кодексом для місячного податкового періоду (підпункт 168.1.5 пункту 168.1 статті 168 ПК України).

Для цілей цього розділу та пункту 54.2 статті 54 цього Кодексу під терміном "граничний термін сплати до бюджету податку" розуміються строки сплати податку, визначені цим пунктом (підпункт 168.1.6 пункту 168.1 статті 168 ПК України).

Таким чином, ТОВ "ВСП Констракшн" як податковий агент щодо податку на доходи фізичних осіб мало сплачувати (перераховувати) податок до бюджету під час виплати заробітної плати працівникам, а у випадку нарахування заробітної плати, але її невиплати, мала проводити перерахування податку до бюджету у строки встановлені ПК України для місячного податкового періоду, тобто не пізніше 30 календарних днів, наступних за місяцем нарахування доходу (строк сплати податкових зобов'язань, за якими податковий період складає один місяць обчислюється, виходячи з положень підпункту 49.18.1 пункту 49.18 статті 49 та пункту 57.1 статті 57 ПК України).

В акті перевірки від 25.06.2015 р. № 1196/20-33-22-01-07 наведено реєстр сум податку на доходи фізичних осіб, які підприємством до бюджету перераховано не своєчасно та не у повному обсязі. З такого реєстру вбачається, що платником податків щомісяця у періоди серпень, вересень, листопад 2012 року, березень - грудень 2013 року, січень - грудень 2014 року нараховувався податок на доходи фізичних осіб, в реєстрі відображено суму нарахованого податку та зазначено граничний строк сплати податку до бюджету, а також наведено відомості щодо фактичного перерахування податку до бюджету з вказівкою на дату і суму.

Таким чином, встановлені судом обставини справи свідчать про те, що ТОВ "ВСП Констракшн" як податковим агентом було допущено несвоєчасне перерахування податку на доходи фізичних осіб до бюджету у період серпень, вересень, листопад 2012 року, березень - грудень 2013 року, січень - грудень 2014 року, при його фактичному нарахуванні та утриманні при виплаті доходу працівникам у вигляді заробітної плати.

Такі висновки суду узгоджуються з нормами ПК України. Так, відповідно до пункту 31.1 статті 31 ПК України строком сплати податку та збору визнається період, що розпочинається з моменту виникнення податкового обов'язку платника податку із сплати конкретного виду податку і завершується останнім днем строку, протягом якого такий податок чи збір повинен бути сплачений у порядку, визначеному податковим законодавством. Податок чи збір, що не був сплачений у визначений строк, вважається не сплаченим своєчасно. Момент виникнення податкового обов'язку платника податків, у тому числі податкового агента, визначається календарною датою.

Грошове зобов'язання щодо суми податкових зобов'язань з податку, що підлягає утриманню та сплаті (перерахуванню) до бюджету в разі нарахування/виплати доходу на користь платника податку - фізичної особи, вважається узгодженим податковим агентом або платником податку, який отримує доходи не від податкового агента, в момент виникнення податкового зобов'язання, який визначається за календарною датою, встановленою розділом IV цього Кодексу для граничного строку сплати податку до відповідного бюджету (пункт 54.2 статті 54 ПК України).

Податковий агент зобов'язаний сплатити суму податкового зобов'язання (суму нарахованого (утриманого) податку), самостійно визначеного ним з доходу, що виплачується на користь платника податку - фізичної особи та за рахунок такої виплати, у строки, передбачені цим Кодексом (пункт 57.1 статті 57 ПК України), тобто у строки передбачені статтею 168 ПК України, яка наведена вище.

Таким чином, положення ПК України чітко визначають момент узгодження грошового зобов'язання по податку на доходи фізичних осіб та строки перерахування податку до бюджету. У разі несплати сум узгоджених грошових зобов'язань у строки, встановленні податковим законодавством, вони набувають статусу податкового боргу і платник податків несе відповідальність у вигляді штрафу за порушення строків перерахування податку.

Крім того, доказом того, що мав місце саме факт несвоєчасного перерахування податку на доходи фізичних до бюджету свідчить і нарахування контролюючим органом за результатами податкової перевірки пені, яка в розмінні підпункту 14.1.162 пункту 14.1 статті 14, статті 129 ПК України нараховується на суми грошових зобов'язань, не сплачених у встановлені законодавством строки, ї її нарахування закінчується у день зарахування коштів на відповідний рахунок органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, та/або в інших випадках погашення податкового боргу та/або грошових зобов'язань.

Відповідальність платників податків за податкові правопорушення регламентується главою 11 ПК України, яка серед іншого, передбачає відповідальність за порушення правил сплати (перерахування) податків (стаття 126 ПК України) та за порушення правил нарахування, утримання та сплати (перерахування) податків у джерела виплати (стаття 127 ПК України).

Відповідно до статті 126 ПК України у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов'язання та/або авансових внесків з податку на прибуток підприємств протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах: при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу; при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.

Вказане правопорушення полягає у виконанні платником податків або податковим агентом обов'язку щодо сплати узгодженої суми грошового зобов'язання після закінчення встановлених ПК України строків їх сплати, тобто таке порушення може мати місце, якщо контролюючий орган встановить, що платник податків (податковий агент) сплатив узгоджене грошове зобов'язання, але несвоєчасно.

Згідно зі статтею 127 ПК України ненарахування, неутримання та/або несплата (неперерахування) податків платником податків, у тому числі податковим агентом, до або під час виплати доходу на користь іншого платника податків, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 25 відсотків суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету.

Відповідальність за правопорушення, передбачене статтею 127 ПК України, може наставати у разі, коли платник податків, у тому числі податковий агент, допускає бездіяльність щодо нарахування, утримання та/або сплати (перерахування) податків до або під час виплати доходу на користь іншого платника, тобто взагалі відсутній факт виконання вказаних обов'язків платником податків (податковим агентом). В такому випадку контролюючий орган за результатами перевірки визначає грошове зобов'язання платнику податків та застосовує штраф у розмірі 25 відсотків суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету.

Судом встановлено, що у спірних правовідносинах мало місце несвоєчасне перерахування платником податків до бюджету нарахованих сум податку на доходи фізичних осіб. В такому випадку штрафна (фінансова) санкція має бути застосована саме за несплату узгодженої суми грошових зобов'язань, у строк визначений ПК України, тобто у розмірі зазначеному у статті 126 ПК України.

Як вбачається з акту перевірки від 25.06.2015 р. № 1196/20-33-22-01-07, відповідачем було встановлено порушення податкового законодавства саме в частині несплати податку на доходи фізичних осіб, утриманого при виплаті заробітної плати працівникам, у строки, встановлені ПК України для місячного податкового періоду, що відповідає складу порушення, передбаченому статтею 126 ПК України. Натомість Західною ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області при прийнятті оскаржуваного рішення визначено розмір штрафу на підставі статті 127 ПК України, тобто несплату узгодженого грошового зобов'язання взагалі.

Таким чином, враховуючи встановлені судом обставини справи та аналізуючи положення податкового законодавства, суд доходить висновку про протиправність оскаржуваних податкових повідомлень-рішень, у зв'язку з помилковим застосуванням відповідальності до платника податків на підставі статті 127 ПК України. Разом з тим, суд, надаючи правову оцінку підстав відповідальності і розміру штрафної (фінансової) санкції, застосованої контролюючим органом, не вправі підміняти собою компетентний орган та приймати рішення щодо зміни підстав застосування штрафної (фінансової) санкції та визначення її розміру, а тому податкові повідомлення-рішення від 14.07.2015 року № НОМЕР_1 та від 07.10.2015 року № НОМЕР_2 підлягають скасуванню.

Керуючись ст.ст. 11, 12, 51, 71, ст. 158, ст. 159, ст. 160, ст. 161ст. 162, ст. 163, ст. 167, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "ВСП КОНСТРАКШН" до Західної об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області про скасування податкових повідомлень-рішень - задовольнити.

Скасувати податкові повідомлення - рішення Західної об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області від 14.07.2015 року № НОМЕР_1 та від 07.10.2015 року № НОМЕР_2.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ВСП КОНСТРАКШН" (місцезнаходження: 61064, Комсомольське шосе, буд.30, м.Харків, код ЄДРПОУ - 38278077) судовий збір у розмірі 4757 (чотири тисячі сімсот п'ятдесят сім) грн. 87 коп. за рахунок асигнувань Західної об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління ДФС у Харківській області (код ЄДРПОУ 39860260, адреса: 61052, м.Харків, вул. Карла Маркса, буд.30).

Постанова набирає законної сили згідно з ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України, а саме: після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова чи ухвала суду не набрала законної сили.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Харківського апеляційного адміністративного суду згідно з ст.186 Кодексу адміністративного судочинства України, а саме: шляхом подачі через Харківський окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня її проголошення (у разі застосування судом ч. 3, ст. 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні - з дня отримання копії постанови, у разі повідомлення суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених ч.4 ст.167 цього Кодексу, про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду) апеляційної скарги з одночасним надсиланням копії апеляційної скарги до суду апеляційної інстанції.

Повний текст постанови виготовлений 01 грудня 2015 року.

Суддя Панченко О.В.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.11.2015
Оприлюднено14.12.2015
Номер документу54158752
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —820/10987/15

Ухвала від 10.06.2016

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панченко О.В.

Постанова від 26.11.2015

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панченко О.В.

Ухвала від 25.11.2015

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панченко О.В.

Ухвала від 03.11.2015

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панченко О.В.

Ухвала від 03.11.2015

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панченко О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні