Постанова
від 18.07.2006 по справі 6/270/06
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

6/270/06

  

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

=======================================================================

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

  

"18" липня 2006 р. Справа №  6/270/06

                                                                                              

м. Миколаїв

18.07.2006 р. 10 год. 29 хв. м. Миколаїв, Будинок Рад, вул. Адміральська, 22.каб. № 921

Господарський суд Миколаївської області в складі: судді Ткаченко О.В. при секретарі Карцев М.С.

Миколаїв

за позовомПрокурор м. Южноукраїнська в інтересах держави в особі Южноукраїнської об”єднаної державної податкової інспекції, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ.

до відповідачаТовариство з обмеженою відповідальністю “Майстер”, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, пр. Леніна, 1, кв. 138.

про Стягнення  податкового боргу за рахунок активів платника в сумі 41913,53 грн.

                                                                              Суддя   Ткаченко О.В.

Представники:

Від позивача Остапенко Л.М., довіреність від 02.06.06. № 18/10/10-010

Від відповідачаПредставник не з'явився.

У судовому засіданні приймає участь прокурор Круш Т.О.

Предмет спору:  Прокурор звернувся до господарського суду з позовною заявою про стягнення за рахунок активів відповідача податкової заборгованості в сумі 41913,53 грн.

Відповідач в судове засідання не з'явився, заперечень проти позову не надав. Ухвали про відкриття провадження у справі та проведення підготовчого провадження надіслані на його адресу та отримані відповідачем 31.05.2006 року, про що свідчить повідомлення про вручення поштового відправлення № 3994264. За таких обставин суд вважає, що відповідач був належним чином повідомленний про час і місце розгляду справи.

 Господарський суд, розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача,  

встановив:

Відповідач, зареєстрований як суб'єкт підприємницької діяльності –юридична особа виконкомом Южноукраїнської міської ради народних депутатів, про що свідчить свідоцтво про держреєстрацію від 21.03.2001 року № 613.

На підставі ст. 4 Закону України “Про систему оподаткування” від 25.06.1991  № 1251-XII відповідач є платником податків та зборів до бюджету та державних цільових фондів з 25.08.1993 року.

Станом на 24.03.2006 року, відповідач має заборгованість перед бюджетом в сумі 41913,53 грн., у тому числі:

-          Податок на прибуток в сумі 6787,77 грн.

-          податок на додану вартість в сумі 33425,78 грн., пеня –820,70 грн.

-          податок з доходів фізичних осіб в сумі 762,86 грн., пеня –2,31 грн.

-          комунальний податок в сумі 114,11 грн.

Заборгованість зі сплати податку на прибуток виникла у зв'язку з несплатою нарахованої до сплати платником суми податку в розмірі 4400,00 грн. в декларації  від 20.12.2005 року № 12506, а також  визначеної  у податковому повідомленні-рішенні від 17.08.2005 року № 0001701501/0  штрафної санкції в розмірі 3256,03 грн. Оскільки  відповідачем за даним платежем сплачено 868,26 грн., заборгованість зі сплати податку на прибуток складає 6787,77 грн.

Заборгованість зі сплати податку на додану вартість виникла у зв'язку з неповною сплатою нарахованих до сплати платником сум податку в деклараціях з податку на додану вартість за вересень - грудень 2005 року в загальному розмірі 34914,00 грн. Оскільки в рахунок погашення визначеного до сплати податку платником сплачено 5676,24 грн., сума заборгованості за деклараціями відповідача склала 29237,76 грн. Крім того, у зв'язку з несплатою нарахованих згідно податкових повідомлень-рішень від 25.01.2006 року № 0000121502 та № 0000131502  штрафних санкцій в загальному розмірі 4188,02 грн.,  розмір заборгованості з податку на додану вартість складає  33425,78 грн.

Крім того, відповідно до вимог ст. 16 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” № 2181-ІІІ, Інструкції про порядок нарахування та погашення пені за платежами, що контролюються органами державної податкової служби, затвердженої наказом ДПА України від 11.06.2003 року № 290 відповідачу у зв'язку з несвоєчасним погашенням податкового зобов'язання  з ПДВ нараховано 820,70 грн. пені.

Заборгованість зі сплати податку з доходів фізичних осіб у розмірі 762,86 грн. виникла у зв'язку з  частковою сплатою (16,82 грн.) нарахованої згідно податкового повідомлення-рішення від 06.12.04. № 000111701 штрафної санкції в сумі 779,68 грн. Також у зв'язку з несвоєчасним погашенням податкового зобов'язання  з податку з доходів фізичних осіб, відповідно до вимог ст. 16 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” № 2181-ІІІ, Інструкції про порядок нарахування та погашення пені за платежами, що контролюються органами державної податкової служби, затвердженої наказом ДПА України від 11.06.2003 року № 290 відповідачу нараховано 2,31 грн. пені.

Заборгованість зі сплати комунального податку виникла у зв'язку з неповною сплатою визначеної платником суми податку в податковому розрахунку комунального податку від 16.01.06. № 13794 в розмірі 54,40 грн., а також застосованих до відповідача згідно податкових повідомлень-рішень від 25.01.06. № 000241503 та № 000251503 в розмірі 10,20 грн. та 52,07 грн. Оскільки в рахунок погашення боргу зі штрафних санкцій відповідачем сплачено 2,56 грн., сума заборгованості зі сплати комунального податку складає 114,11 грн.

Виходячи з встановлених обставин, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню, з огляду на  наступне.

Відповідно до ст. 5 Закону України від 21.12.2000  № 2181-III “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” податкове зобов'язання,    самостійно   визначене   платником податків у податковій  декларації,  вважається  узгодженим  з  дня подання такої податкової декларації.

Оскільки вищезазначені повідомлення-рішення відповідачем отримані та не оскаржені ним в адміністративному та судовому порядках, визначені позивачем податкові зобов'язання вважаються узгодженими в розумінні ст. 5 Закону України   “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”.

Відповідно до п. 11 ст. 10 Закону України «Про державну податкову службу»від 04.12.1990 року № 509-XII Державні податкові інспекції в районах,  містах без районного поділу,   районах  у  містах,  міжрайонні  та  об`єднані  державні податкові інспекції  подають   до  судів  позови  до  підприємств,  установ, організацій та громадян про стягнення  заборгованості  перед бюджетом і державними цільовими  фондами  за  рахунок  їх майна.

          Станом на день розгляду справи податковий борг в сумі 41913,53 грн. відповідачем не сплачений.

          За таких обставин позовні вимоги обґрунтовані та підлягають задоволенню.

Керуючись ст.ст. 94, 161-163 КАС України,  господарський суд

ПОСТАНОВИВ :

1.          Позовні вимоги задовольнити.

2. Стягнути за рахунок активів з товариства з обмеженою відповідальністю “Майстер”, 55000, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, пр. Леніна, 1, кв. 138, код 31009946  на користь Южноукраїнської об'єднаної державної податкової інспекції, 55000, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, вул. Комсомольська, 3, код 22427874, р/р 35213004000364 в УДК в Миколаївській області, МФО 326013, податковий борг в сумі 41913,53 грн.

Постанова  або ухвала суду першої інстанції,  якщо інше не встановлено цим Кодексом, набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано.

Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Про апеляційне оскарження рішення  суду  першої  інстанції спочатку подається заява. Обґрунтування мотивів оскарження і вимоги до суду апеляційної інстанції викладаються в апеляційній скарзі.

Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд  першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом  десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 цього Кодексу - з дня складення в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.

Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

Заява про апеляційне оскарження чи апеляційна скарга, подані після закінчення строків, встановлених цією статтею, залишаються без розгляду, якщо суд апеляційної інстанції за заявою особи, яка їх подала, не знайде підстав для поновлення строку, про що постановляється ухвала.

Суддя О.В.Ткаченко

                        

СудГосподарський суд Миколаївської області
Дата ухвалення рішення18.07.2006
Оприлюднено27.08.2007
Номер документу54161
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —6/270/06

Постанова від 18.07.2006

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ткаченко О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні