ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
07 жовтня 2015 р. Справа № 804/12946/15 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі судді Ніколайчук С.В., розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративний позов Жовтневого районного центру зайнятості м. Дніпропетровська до Підприємства «Дніпроком» про стягнення заборгованості, -
ВСТАНОВИВ :
31.08.2015 року Жовтневий районний центр зайнятості звернувся до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Підприємства «Дніпроком», в якому просить суд стягнути з Підприємства «Дніпроком» (код ЄДРПОУ 31251022) на користь Жовтневого районного центру зайнятості м. Дніпропетровська (ЄДРПОУ 36841685) суму заборгованості зі сплати страхових внесків (недоїмку) в розмірі 122,17 грн. (сто двадцять дві грн. 17 коп.).
Свої позовні вимоги позивач обґрунтовує тим, що 03.01.2001 року Підприємство «Дніпроком» взято на облік в Жовтневому районному центрі зайнятості як юридична особа та роботодавець, що використовує найману працю. Однак, згідно розрахункової відомості про нарахування та перерахування страхових внесків до Фонду за І квартал 2006 року, самостійно обрахованої та наданої відповідачем до Жовтневого районного центру зайнятості, станом на дату пред’явлення позову борг зі сплати страхових внесків на випадок безробіття перед Фондом в розмірі 122,17 грн. не погашений.
Статтею 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що скорочене провадження застосовується в адміністративних справах щодо стягнення грошових сум, які ґрунтуються на рішеннях суб’єкта владних повноважень, щодо яких завершився встановлений цим Кодексом строк оскарження.
Ухвалою суду від 07.09.2015 року відкрито скорочене провадження у адміністративній справі №804/12946/15 та запропоновано відповідачу у 10-денний строк з дня отримання ухвали про відкриття скороченого провадження та копій документів подати заперечення проти позову та докази, які у нього є, або заяву про визнання позову.
Відповідачем, якому ухвали суду надсилались у відповідності до вимог, встановлених нормами Кодексу адміністаривного судочинства України, про що свідчать матеріали справи, не виконано вимог ухвал суду, заперечень на позовну заяву та докази, які у нього є, або заяву про визнання позову не подано.
Враховуючи вищевикладене, суд вважає за можливе розглянути справу за наявними у ній матеріалами, оскільки судом вжито усіх заходів для повідомлення відповідача належним чином про розгляд судової справи у порядку скороченого провадження.
Судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що 03.01.2001 року Підприємство «Дніпроком» взято на облік в Жовтневому районному центрі зайнятості як юридична особа та роботодавець, що використовує найману працю.
Згідно п. 1 Положення про Жовтневий районний центр зайнятості м. Дніпропетровська Жовтневий районний центр зайнятості є органом державної служби зайнятості, на який покладаються функції робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття у Жовтневому районі м. Дніпропетровська.
Підпунктом 2 п. 2 ст. 35 Закону України В«Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіттяВ» від 02.03.2000 р. №1533-111 передбачено, що роботодавець зобов'язаний своєчасно та в повному розмірі сплачувати страхові внески до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття.
Нормами п.п. 7.1 п. 7 Інструкції про порядок обчислення і сплати внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття та обліку їх надходження до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України № 339 від 18.12.2000р. (зі змінами), у зв'язку з набранням чинності Законом України В«Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхуванняВ» на період повного стягнення заборгованості із сплати страхових внесків та сум фінансових санкцій, нарахованих та /або не сплачених у період до 01 січня 2001 року закріплено, що територіальні органи Державної служби зайнятості мають право перевіряти правильність нарахування, своєчасність і повноту перерахування страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.
Розмір страхових внесків на випадок безробіття встановлено Законом України В«Про розмір внесків на деякі види загальнообов'язкового державного соціального страхуванняВ» від 11.01.2001р. № 2213-ІІІ.
Згідно розрахункової відомості про нарахування та перерахування страхових внесків до Фонду за І квартал 2006 року, самостійно обрахованої та наданої відповідачем до Жовтневого районного центру зайнятості, станом на час пред’явлення позову, борг відповідача зі сплати страхових внесків на випадок безробіття перед Фондом становить 122,17грн.
Відповідно до абзацу 5 пункту 7 Прикінцевих та перехідних положень Закону України В«Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхуванняВ» стягнення заборгованості із сплати страхових внесків за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування та сум штрафних санкцій, нарахованих та/або не сплачених у період до 01 січня 2011 року, в тому числі страхових внесків, строк сплати яких на 01 січня 2011 року не настав, здійснюється фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування відповідно до законодавства, що діяло на момент виникнення такої заборгованості або застосування штрафних санкцій.
Відповідальність за несвоєчасність та неповноту сплати страхових внесків передбачено ст. 38 Закону України В«Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіттяВ» .
Так, відповідач не виконував покладені на нього вказаним Законом обов'язки по сплаті страхових внесків, а отже, зобов'язаний нести передбачену відповідальність по сплаті недоїмки та пені.
Крім того, несплата відповідачем страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття завдає шкоди інтересам держави, оскільки це перешкоджає належному акумулюванню у державному Фонді коштів та своєчасному наданню соціальних послуг громадянам у разі їх безробіття, що обмежує гарантоване ст. 46 Конституції України право громадян на соціальний захист, а держава відповідно до ст. 8 Закону України В«Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіттяВ» є гарантом забезпечення застрахованих осіб та надання їм соціальних послуг.
Відповідно до п. 4 ст. 38 Закону України В«Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіттяВ» строк давності в разі стягнення штрафних санкцій, передбачених цим Законом та Законом України В«Про зайнятість населенняВ» , адміністративних штрафів, а також інших видів заборгованості перед Фондом не застосовується.
За таких обставин, суд вважає за необхідне стягнути з Підприємства «Дніпроком» заборгованість зі сплати страхових внесків.
Відповідно до ч.4 ст.94 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати по справі з Відповідача не стягуються.
Керуючись ст.ст.158-163, 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Жовтневого районного центру зайнятості м. Дніпропетровська до Підприємства «Дніпроком» про стягнення заборгованості - задоволити.
Стягнути з Підприємства «Дніпроком» (код ЄДРПОУ 31251022) на користь Жовтневого районного центру зайнятості м. Дніпропетровська (ЄДРПОУ 36841685) суму заборгованості зі сплати страхових внесків (недоїмку) в розмірі 122,17 грн. (сто двадцять дві грн. 17 коп.).
Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги через Дніпропетровський окружний адміністративний суд з одночасним направленням копії апеляційної скарги особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі складення постанови у повному обсязі, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна, скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
У разі якщо справа розглядалась судом за місцезнаходженням суб'єкта владних повноважень і він не був присутній у судовому засіданні під час проголошення судового рішення, але його було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо у суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Постанова суду набирає законної сили відповідно до вимог ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя ОСОБА_1
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.10.2015 |
Оприлюднено | 14.12.2015 |
Номер документу | 54163258 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ніколайчук Світлана Василівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ніколайчук Світлана Василівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні