Постанова
від 02.11.2015 по справі 804/10334/15
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

копія ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 листопада 2015 р. Справа № 804/10334/15 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі судді Юркова Е.О., розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративний позов Широківського районного центру зайнятості до Товариства з обмеженою відповідальністю «Сільськогосподарського підприємства «Скорпіон» про стягнення коштів,-

ВСТАНОВИВ :

До Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов позов Широківського районного центру зайнятості до Товариства з обмеженою відповідальністю «Сільськогосподарського підприємства «Скорпіон» з вимогою - стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «ѳльськогосподарське підприємствоВ» СкорпіонВ» (вул. Набережна, 1, с. Ранній Ранок, 53054) ЄДРПОУ 21900854, р/р 26009066000137 в ВАТ В«Родовід БанкВ» МФО 321712) на користь Широківського районного центру зайнятості (вул. Карла Маркса, 1, смт. Широке, 53700, Широківський район, Дніпропетровська область) Р-р 37178001003031 ГУ ДКСУ України у Дніпропетровській області, код ОКПО 23068124, МФО 805012 суму заборгованості зі сплати страхових внесків (недоїмку) в розмірі 87 грн. 58 коп. (вісімдесят сім грн. 58 коп.).

В обґрунтування позову позивач зазначив, що відповідач перебуває на обліку як суб'єкт підприємницької діяльності та роботодавець, що використовує найману працю. В порушення вимог Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» не здійснив своєчасно сплату обов'язкових страхових внесків за 2010 рік у розмірі 87,58 грн., внаслідок чого у нього виникла прострочена заборгованість (недоїмка) за цей період.

Згідно п.4 ч.1 ст.183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, скорочене провадження застосовується в адміністративних справах щодо стягнення грошових сум, які ґрунтуються на рішеннях суб'єкта владних повноважень, щодо яких завершився встановлений цим Кодексом строк оскарження.

На адресу відповідача судом було направлено копію ухвали про відкриття скороченого провадження в адміністративній справі та інформацію про права та обов'язки осіб, які беруть участь у справі, які були отримані останнім 01.10.2015 року.

У строк встановлений ч. 3 ст. 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, заперечень проти позиву або заяви про визнання позову до суду відповідач не надав.

Згідно пункту 3 частини 5 статті 183-2 Кодексу адміністративного. судочинства України справа повинна бути розглянута у порядку скороченого провадження не пізніше трьох днів -у разі якщо протягом семи днів з дня закінчення строку, встановленого для надання заперечень, до суду не надійшло заперечення відповідача та за умови, що справа не розглядається судом за місцезнаходженням відповідача.

У зв'язку з перебуванням головуючого суді у період з 21.10.2015 року по 30.10.2015 року на лікарняному, розгляд справи було перенесено на 02.11.2015 року.

Суд, дослідивши наявні в справі докази та оцінивши їх у сукупності вважає необхідним задовольнити позов повністю з наступних підстав.

Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Сільськогосподарського підприємства «Скорпіон» 28.07.2008 р. зареєстровано як юридична особа та взято на облік в Широківському районному центрі зайнятості як роботодавець, що використовує найману працю.

Відповідно до розрахункової відомості про нарахування і перерахування страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття за 2010 рік, самостійно обрахованої та наданої відповідачем до Дніпродзержинського міського центру зайнятості, заборгованість відповідача зі сплати страхових внесків на випадок безробіття становить 1246,06 грн.

Вказана заборгованість була сплачена відповідачем частково, про що свідчить казначейська виписка по рахунку отримувача; залишок заборгованості складає 87,58 грн.

Відносини, що виникають з загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття врегульовані, зокрема, нормами Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» від 02.03.2000 року, та Інструкцією «Про порядок обчислення і сплати внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття та обліку їх надходження до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття», затвердженої наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 18.12.2000 року за № 339, якими встановлено наступне.

Відповідно до положень статті 1 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин), страхувальники - роботодавці, застраховані особи, фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності та інші особи (включаючи юридичних осіб), які використовують працю фізичних осіб за договорами цивільно-правового характеру, які відповідно до цього Закону сплачують страхові внески.

Страхування на випадок безробіття є самостійним видом загальнообов'язкового державного соціального страхування, за допомогою якого здійснюється соціальний захист громадян у процесі їх трудової діяльності.

Відповідно до ч. 1 ст. 8 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» управління страхуванням на випадок безробіття здійснює Фонд загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття.

У відповідності до ч. 1 ст.12 зазначеного Закону, функції виконавчої дирекції Фонду покладаються на органи державної служби зайнятості.

Згідно із ч.1, 2 ст. 34 цього Закону Фонд зобов'язаний контролювати правильність нарахування, своєчасність сплати страхових внесків. Також Фонду надане право застосовувати фінансові санкції у разі порушення порядку сплати страхувальниками страхових внесків.

Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» роботодавець зобов'язаний своєчасно та в повному розмірі сплачувати страхові внески.

Згідно до ч. 4 ст. 38 вказаного Закону України строк давності в разі стягнення штрафних санкцій, передбачених цим Законом та Законом України «Про зайнятість населення», адміністративних штрафів, а також інших видів заборгованості перед Фондом не застосовується.

З 01.01.2011 року набрав чинності Закон України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 року №2464-17, відповідно до п. 7 Прикінцевих та перехідних положень якого, стягнення заборгованості із сплати страхових внесків за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування та сум штрафних санкцій, нарахованих та/або не сплачених у період до 1 січня 2011 року, в тому числі страхових внесків, строк сплати яких на 1 січня 2011 року не настав, здійснюється фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування відповідно до законодавства, що діяло на момент виникнення такої заборгованості або застосування штрафних санкцій. Погашення заборгованості з використанням коштів, що надходять у рахунок сплати єдиного внеску, забороняється.

Згідно п.7.1 Інструкції про порядок обчислення і сплати внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття та обліку їх надходження до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, затвердженою наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 18.12.2000 року N 339, у зв'язку з набранням чинності Законом України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», на період до повного стягнення заборгованості із сплати страхових внесків та сум фінансових

санкцій, нарахованих та/або не сплачених у період до 01 січня 2011 року, територіальні органи Державної служби зайнятості в районах, містах, районах у містах мають право перевіряти правильність нарахування, своєчасність і повноту перерахування страхових внесків, у тому числі, коли за даними перевірки була підтверджена наявність заборгованості зі сплати страхових внесків, строк сплати яких не настав на 01 січня 2011 року, та застосовувати фінансові санкції у порядку, який діяв до набрання чинності цим Законом.

Враховуючи ту обставину, що відповідачем добровільно не сплачено самостійно визначену суму заборгованості зі сплати страхових внесків в розмірі 87,58 грн., вона підлягає стягненню в судовому порядку.

Відповідно до ч.1 ст.71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу, а суд згідно ст.86 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

На підставі викладеного, враховуючи відсутність заперечень, оскільки доказів добровільного погашення заборгованості відповідач не надав, суд вважає правомірним стягнення з відповідача на користь Широківського районного центру зайнятості суму заборгованості зі сплати страхових внесків (недоїмку) у розмірі 87,58 грн.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 2, 9, 11, 70-71, 86, 160-163, 167, 183-2, 186, 254, 25 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Широківського районного центру зайнятості до Товариства з обмеженою відповідальністю «Сільськогосподарського підприємства «Скорпіон» про стягнення коштів - задовольнити.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «ѳльськогосподарське підприємствоВ» СкорпіонВ» (вул. Набережна, 1, с. Ранній Ранок, 53054 ) ЄДРПОУ 21900854, р/р 26009066000137 в ВАТ В«Родовід БанкВ» МФО 321712) на користь Широківського районного центру зайнятості (вул. Карла Маркса, 1, смт. Широке, 53700, Широківський район, Дніпропетровська область) Р-р 37178001003031 ГУ ДКСУ України у Дніпропетровській області, код ОКПО 23068124, МФО 805012 суму заборгованості зі сплати страхових внесків (недоїмку) в розмірі 87 грн. 58 коп. (вісімдесят сім грн. 58 коп.).

Постанова підлягає негайному виконанню.

Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд в порядку та в строки, встановленні статтею 186 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя (підпис) ОСОБА_1

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.11.2015
Оприлюднено14.12.2015
Номер документу54163520
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/10334/15

Постанова від 02.11.2015

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Юрков Едуард Олегович

Ухвала від 11.09.2015

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Юрков Едуард Олегович

Ухвала від 19.08.2015

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Юрков Едуард Олегович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні