Україна
Донецький окружний адміністративний суд
У Х В А Л А
про залишення позовної заяви без руху
04 грудня 2015 року Справа № 805/4512/15-а
приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов'янськ, вул. Добровольського, 1
Суддя Донецького окружного адміністративного суду Дмитрієв В.С., розглянувши заяву Мар'їнської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області про перегляд постанови Донецького окружного адміністративного суду від 19.10.2015 за нововиявленими обставинами по справі №805/4512/15-а, -
В С Т А Н О В И В:
Мар'їнська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області звернулося до Донецького окружного адміністративного суду з заявою про перегляд постанови Донецького окружного адміністративного суду від 19.10.2015 за нововиявленими обставинами по справі №805/4512/15-а.
Відповідно до ч. 1 ст. 245 Кодексу адміністративного судочинства України (далі за текстом – КАС України) постанова або ухвала суду, що набрала законної сили, може бути переглянута у зв'язку з нововиявленими обставинами.
Згідно з ч. 1 ст. 246 КАС України особи, які брали участь у справі, а також особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтересу чи обов'язки, мають право подати заяву про перегляд судового рішення суду будь-якої інстанції, яке набрало законної сили, за нововиявленими обставинами.
Статтею 248 КАС України передбачені вимоги до заяви про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами.
Частиною 4 цієї статті визначено, що до заяви додаються копії заяви відповідно до кількості осіб, які брали участь у справі, та документ про сплату судового збору.
Правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначаються Законом України «Про судовий збір» (у редакції, яка діє з 1 вересня 2015 року).
Згідно п. 2 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» за подання заяви про перегляд судового рішення у зв'язку з нововиявленими обставинами визначена ставка -110 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги.
Відповідно до позовної заяви від 28.08.2015 Мар'їнська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області звернулась до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Мар'їнкаспецмонтаж» про припинення юридичної особи.
Тобто позовна заява про припинення юридичної особи є адміністративним позовом немайнового характеру.
Згідно з пп. 1 п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень встановлена ставка судового збору 1 розмір мінімальної заробітної плати.
Відповідно до ст. 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2015 рік» установлено з 1 січня мінімальну заробітну плату – 1218 гривень.
Таким чином, позивач при поданні заяви про перегляд постанови Донецького окружного адміністративного суду від 19.10.2015 по справі № 805/4512/15-а за нововиявленими обставинами повинен сплати суму в розмірі 1339,80 грн. на реквізити суду:
Отримувач коштів: Слов'янське УК/м. Слов'янськ/22030001
Код отримувача (код ЄДРПОУ): 3783368
Банк отримувача: ГУДКСУ у Донецькій області
МФО: 834016
Рахунок отримувача: 31214206784075
Код класифікації доходів бюджету: 22030001
Призначення платежу: судовий збір за подання позову (найменування позивача) до ДОАС (код ЄДРПОУ 35099148)
Позивач у своїй заяві про перегляд постанови за нововиявленими обставинами зазначив, що у зв'язку із набранням чинності Закону України № 484 від 22.05.2015 та внесеними змінами до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору, у органів ДФС відсутні пільги по сплаті судового збору, але державою не передбачено фінансування з цієї статті витрат. На даний час фінансування Мар'їнська ОДПІ не отримала. Крім того, представник позивача зазначила, що оскільки до 01.09.2015 органи Державної фіскальної служби були звільнені від сплати судового збору на підставі ст. 5 Закону України «Про судовий збір» та враховуючи те, що до пред'явлення позову Мар'їнською ОДПІ судовий збір не підлягав сплаті, тому позивач вважає, що судовий збір за подання заяви про перегляд постанови за нововиявленими обставинами не повинен сплачуватися.
Відповідно до ч. 1 ст. 88 Кодексу адміністративного судочинства України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.
Постановою Пленуму Вищого адміністративного суду України від 23.01.2015 № 2 «Про практику застосування адміністративними судами положень Закону України від 8 липня 2011 року № 3674-VI «Про судовий збір» доведено до відома суддів апеляційних, окружних адміністративних судів та місцевих загальних судів довідку про результати вивчення та узагальнення практики застосування адміністративними судами положень Закону України «Про судовий збір», з якої вбачається, якщо бюджетні установи діють як суб'єкти владних повноважень, то обмежене фінансування такої установи не є підставою для відстрочення та розстрочення сплати судового збору, зменшення його розміру або звільнення від сплати.
На підставі вищевикладеного, суд вважає доводи представника Мар'їнською ОДПІ щодо справляння судового збору необґрунтованими та таким, що не підлягає задоволенню.
Відповідно до ч. 1ст. 108 КАС Українисуддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановленихстаттею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.
За таких обставин, заява про перегляд постанови Донецького окружного адміністративного суду від 19.10.2015 за нововиявленими обставинами вважається поданою без дотримання вимогст. 248 КАС України та підлягає залишенню без руху з наданням строку для усунення виявлених недоліків шляхом надання документу про сплату судового збору за подання заяви про перегляд судового рішення у зв'язку з нововиявленими обставинами в розмірі 1339,80 грн. на реквізити суду.
На підставі викладеного, керуючись ч. 3 ст.106, ст.108 Кодексу адміністративного судочинства України, -
У Х В А Л И В:
Заяву Мар'їнської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області про перегляд постанови Донецького окружного адміністративного суду від 19.10.2015 за нововиявленими обставинами по справі №805/4512/15-а - залишити без руху.
Встановити термін для усунення виявлених судом недоліків заяви - протягомдесяти днів з дня отримання цієї ухвали.
В разі невиконання ухвали заява вважатиметься неподаною і буде повернута позивачеві.
Ухвала набирає законної сили у строк та у порядку, що визначеністаттею 254 КАС України, і може бути оскаржена до Донецького апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції у порядку, визначеномустаттею 186 КАС України, шляхом подачі апеляційної скарги протягом п'яти днів з дня отримання особою копії ухвали.
Суддя Дмитрієв В.С.
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.12.2015 |
Оприлюднено | 14.12.2015 |
Номер документу | 54163626 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Дмитрієв В.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні