Справа № 815/6423/15
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
07 грудня 2015 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Стефанова С.О.,
за участю секретаря судового засідання Гунько О.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом публічного акціонерного товариства «Комерційний банк «Глобус» до Одеського міського управління юстиції, державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців Одеського міського управління юстиції ОСОБА_1, третя особа: товариство з обмеженою відповідальністю «Бізнес-Галактика» про скасування запису про реєстрацію припинення юридичної особи, -
В С Т А Н О В И В:
Публічне акціонерне товариство «Комерційний банк «Глобус» (надалі по тексту - позивач або ПАТ «КБ «Глобус») звернулося до суду з позовом до Реєстраційної служби Одеського міського управління юстиції, третя особа: товариство з обмеженою відповідальністю «Бізнес-Галактика» (надалі по тексту ТОВ «Бізнес Галактика»), в якому просить суд скасувати запис державного реєстратора Реєстраційної служби Одеського міського управління юстиції ОСОБА_1 про реєстрацію припинення ТОВ «Бізнес-Галактика» (код ЄДРПОУ 38509627).
Ухвалою суду на місці від 12.11.2015 року, яка занесена до журналу судового засідання здійснено заміну неналежного відповідача по справі - Реєстраційної служби Одеського міського управління юстиції на належного - Одеське міське управління юстиції.
Ухвалою суду від 26.11.2015 року, яка занесена до журналу судового засідання залучено до розгляду справи у якості другого відповідача - державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців Одеського міського управління юстиції ОСОБА_1
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців ПАТ «КБ «Глобус» стало відомо, що до реєстраційної картки TOB «Бізнес-Галактика» (код ЄДРПОУ 38509627) державним реєстратором Реєстраційної служби Одеського міського управління юстиції ОСОБА_1 внесено наступні дані про реєстраційні дії: 21.04.2015 року запис про внесення рішення засновників (учасників) юридичної особи в результаті реорганізації; 10.07.2015 року запис про припинення юридичної особи в результаті реорганізації. При цьому, в Єдиному державному реєстрі відсутня інформація щодо способу реорганізації TOB «Бізнес-Галактика» (код ЄДРПОУ 38509627) та його правонаступників. Як зазначив позивач, на сьогоднішній день у TOB «Бізнес-Галактика» наявна прострочена заборгованість перед ПАТ «КБ «Глобус» за Договором про переведення боргу №23/12/2011-14 від 09.10.2014 року у розмірі 62 880 848,00 грн. З огляду на наявність майнових претензій позивача до TOB «Бізнес-Галактика», позивач листом від 12.08.2015 року за №2267 звернувся до відповідача з вимогою про скасування запису про припинення юридичної особи TOB «Бізнес-Галактика». Листом №128-10104/6942РЄ-128 від 31.08.2015 року відповідач повідомив позивача про спосіб реорганізації TOB «Бізнес-Галактика» шляхом перетворення та відсутність з боку державного реєстратора реєстраційної служби Одеського міського управління юстиції порушень при внесенні запису про припинення юридичної особи. При цьому, жодної інформації щодо найменування нової юридичної особи, яка була утворена при реорганізації TOB «Бізнес-Галактика» шляхом його перетворення, на адресу позивача відповідачем не надано.
Таким чином, позивач зазначає, що в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців є наявним запис про припинення юридичної особи TOB «Бізнес-Галактика» в результаті реорганізації, але відсутній запис про реєстрацію нової юридичної особи, яка була утворена при реорганізації TOB «Бізнес-Галактика» шляхом його перетворення, що унеможливлює пред'явлення претензій до правонаступника TOB «Бізнес-Галактика» з боку його кредиторів. За таких умов, позивач вважає, що запис про реєстрацію припинення TOB «Бізнес-Галактика» (код ЄДРПОУ 38509627) підлягає скасуванню, оскільки внесення запису про припинення юридичної особи внаслідок перетворення без одночасного внесення запису про реєстрацію нової юридичної особи, в яку було перетворено вказане товариство, є прямим порушенням ст. 107 ЦК України, та ст. 37 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців».
Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав та просив їх задовольнити у повному обсязі, посилаючись на обставини, викладені в позовній заяві.
Представник відповідача - Одеського міського управління юстиції у судовому засіданні позовні вимоги не визнала та просила суд в їх задоволенні відмовити, посилаючись на обставини викладені у письмових запереченнях на позов, зазначивши, що державний реєстратор при внесенні запису про припинення юридичної особи ТОВ «Бізнес-Галактика» в результаті перетворення діяв в межах повноважень наданих ст. 6 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців».
Відповідач - державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців Одеського міського управління юстиції ОСОБА_1 у судовому засіданні позовні вимоги не визнав та просив суд в їх задоволенні відмовити, посилаючись на обставини викладені у письмових поясненнях, зокрема, зазначивши, що підстав для залишення документів без розгляду, які були подані ТОВ «Бізнес-Галактика» для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення ним не було встановлено, а тому державну реєстрацію припинення було проведено у відповідності з вимогами чинного законодавства України. Крім того, заявником (уповноваженою особою) також були подані документи для проведення державної реєстрації юридичної особи шляхом перетворення. Проте, під час розгляду документів державним реєстратором виявлені підстави залишення документів без розгляду, а саме, відповідно до Закону документи подає засновник, або уповноважена особа засновника. А в даному випадку, документи були подані уповноваженою особою голови комісії з припинення, що не відповідає ст. 24 Закону. Таким чином, відповідач вважає, що при внесенні запису про припинення юридичної особи ТОВ «Бізнес-Галактика» в результаті перетворення він діяв в межах повноважень наданих ст. 6 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців».
Представник третьої особи у судове засідання не з’явився, про дату, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином.
Вивчивши матеріали справи, заслухавши пояснення осіб, які брали участь у розгляді справи, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позовні вимоги та заперечення, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає встановленими наступні обставини та відповідні їм правовідносини.
Судом встановлено, що 12.12.2012 року до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців внесено запис за № 10271020000000810 про проведення державної реєстрації юридичної особи - товариства з обмеженою відповідальністю «Бізнес-Галактика» (код ЄДРПОУ 38509627).
З матеріалами справи вбачається, що державним реєстратором Реєстраційної служби Одеського міського управління юстиції 21.04.2015 року було внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запис про прийняття рішення про припинення ТОВ «Бізнес-Галактика» в результаті реорганізації № 15561270011054943.
10.07.2015 року державним реєстратором Реєстраційної служби Одеського міського управління юстиції до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців був внесений запис № 15561120012054943 про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи ТОВ «Бізнес-Галактика» (код ЄДРПОУ 38509627) за рішенням засновників, про що стало відомо ПАТ «КБ «Глобус».
Як зазначив позивач, на сьогоднішній день у TOB «Бізнес-Галактика» наявна прострочена заборгованість перед ПАТ «КБ «Глобус» за Договором про переведення боргу №23/12/2011-14 від 09.10.2014 року у розмірі 62 880 848,00 грн. (а.с. 7-8).
З огляду на наявність майнових претензій позивача до TOB «Бізнес-Галактика», позивач листом від 12.08.2015 року за №2267 звернувся до начальника Реєстраційної служби Одеського міського управління юстиції з вимогою про скасування запису про припинення юридичної особи TOB «Бізнес-Галактика» (а.с. 9-10).
Листом №128-10104/6942РЄ-128 від 31.08.2015 року відповідач повідомив позивача про спосіб реорганізації TOB «Бізнес-Галактика» шляхом перетворення та відсутність з боку державного реєстратора реєстраційної служби Одеського міського управління юстиції порушень при внесенні запису про припинення юридичної особи (а.с. 11). При цьому, як вбачається з листа, жодної інформації щодо найменування нової юридичної особи, яка була утворена при реорганізації TOB «Бізнес-Галактика» шляхом його перетворення, на адресу позивача відповідачем не надано.
При цьому, з матеріалів справи та пояснень державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців Одеського міського управління юстиції ОСОБА_1 вбачається, що ТОВ «Бізнес-Галактика» (уповноваженою особою) також були подані документи для проведення державної реєстрації юридичної особи шляхом перетворення, проте, під час розгляду документів державним реєстратором виявлені підстави залишення вказаних документів без розгляду, оскільки документи подані особою, що не має на це повноважень. Так, як пояснив відповідач, відповідно до Закону документи подає засновник, або уповноважена особа засновника, проте в даному випадку, документи були подані уповноваженою особою голови комісії з припинення, що не відповідає ст. 24 Закону.
Таким чином, судом встановлено, що в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців наявний запис про державну реєстрацію припинення юридичної особи TOB «Бізнес-Галактика» в результаті реорганізації, проте відсутній запис про реєстрацію нової юридичної особи, яка була утворена при реорганізації TOB «Бізнес-Галактика» шляхом його перетворення.
Вважаючи такі дії відповідачів протиправними, позивач звернувся з даним адміністративним позовом до суду, з приводу чого суд зазначає наступне.
Відповідно до частини першої статті 59 Господарського кодексу України припинення діяльності суб'єкта господарювання здійснюється шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації - за рішенням власника (власників) чи уповноважених ним органів, за рішенням інших осіб - засновників суб'єкта господарювання чи їх правонаступників, а у випадках, передбачених законами, - за рішенням суду.
Згідно з ч. 9 ст. 59 Господарського кодексу України, порядок припинення суб'єкта господарювання визначається законодавством.
Частиною 1 ст. 104 Цивільного кодексу України передбачено, що юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов'язки переходять до правонаступників.
Відносини, які виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, а також фізичних осіб-підприємців регулюються Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» від 15.05.2003 № 755-IV (далі - Закон №755).
Відповідно до вимог ст. 33 Закону України № 755 юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам у результаті злиття, приєднання, поділу, перетворення (реорганізації) або в результаті ліквідації за рішенням, прийнятим засновниками (учасниками) юридичної особи або уповноваженим ними органом, за судовим рішенням або за рішенням державного органу, прийнятим у випадках, передбачених законом. Юридична особа є такою, що припинилася, з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.
Таким чином, вказані норми визначають поняття реорганізації підприємства та обов'язок юридичних осіб за наслідками реорганізації, а саме реорганізація підприємницьких товариств пов'язана з правонаступництвом в їх правах та обов'язках, тобто з переданням усього майна, прав та обов'язків однією юридичною особою, яка припиняється, іншим юридичним особам-правонаступникам.
Частинами 1, 2 ст. 34 Закону України № 755 встановлено, що для внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення щодо припинення юридичної особи заявник повинен подати (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) державному реєстраторові оригінал або нотаріально засвідчену копію рішення засновників (учасників) або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи. У випадках, встановлених законом, крім документів, що передбачені частиною першою цієї статті, додатково подається документ, який підтверджує одержання згоди відповідних державних органів на припинення юридичної особи.
Згідно з ч. 1 ст. 35 Закону України № 755 державний реєстратор за відсутності підстав для залишення документів, які подані для внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи, без розгляду повинен у день надходження цих документів внести до Єдиного державного реєстру запис про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи та в той же день повідомити органи статистики, доходів і зборів, Пенсійного фонду України відомості про внесення такого запису.
Повідомлення про внесення запису до Єдиного державного реєстру щодо прийняття рішення засновників (учасників) юридичної особи, суду або уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи публікується у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації.
Відомості про дату публікації повідомлення, яке містить інформацію про строк заявлення вимог кредиторів щодо юридичної особи, що припиняється, надаються органам доходів і зборів, Пенсійного фонду України не пізніше наступного дня з дати публікації такого повідомлення.
Як встановлено судом, ТОВ «Бізнес-Галактика» було припинено як юридичну особу в результаті реорганізації, тобто за ст. 37 Закону України № 755.
Відповідно до положень ч. 1-3 ст. 37 Закону України № 755 для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення голова комісії з припинення або уповноважена ним особа після закінчення процедури припинення, передбаченої законом, але не раніше закінчення строку заявлення вимог кредиторами повинна подати особисто (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) державному реєстраторові такі документи: заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення; підписаний головою і членами комісії з припинення юридичної особи та затверджений засновниками (учасниками) юридичної особи або органом, який прийняв рішення про припинення юридичної особи, примірник оригіналу передавального акта, якщо припинення здійснюється в результаті злиття, приєднання або перетворення, чи розподільчого балансу, якщо припинення здійснюється в результаті поділу, або їх нотаріально засвідчені копії; довідку архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; документ про узгодження плану реорганізації з органом доходів і зборів (за наявності податкового боргу); довідку відповідного органу доходів і зборів про відсутність заборгованості із сплати податків, зборів; довідку відповідного органу Пенсійного фонду України про відсутність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування.
У випадках, що встановлені законом, крім документів, які передбачені частиною першою цієї статті, додатково подається висновок аудитора щодо достовірності та повноти передавального акта або розподільчого балансу.
У реєстраційній картці на проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення голова комісії з припинення або уповноважена ним особа зазначають та підтверджують своїм особистим підписом, що ними вчинено всі передбачені законодавством дії стосовно порядку припинення юридичної особи, включаючи завершення розрахунків з кредиторами (у тому числі із сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування).
У разі державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті перетворення документи, які передбачені абзацами четвертим - сьомим частини першої цієї статті, державному реєстратору не подаються.
Згідно з ч. 9 ст. 37 Закону України № 755 державний реєстратор має право залишити без розгляду документи, які подані для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення, якщо: документи подані за неналежним місцем проведення державної реєстрації; документи подані не у повному обсязі;
документи не відповідають вимогам, які встановлені частинами першою та другою статті 8 цього Закону; передавальний акт або розподільчий баланс не відповідає вимогам, які встановлені частиною четвертою цієї статті; документи подані раніше строку, встановленого абзацом першим частини першої цієї статті; в Єдиному державному реєстрі щодо юридичної особи, що припиняється, містяться відомості про те, що вона є учасником (власником) інших юридичних осіб та/або має не закриті відокремлені підрозділи;не скасовано реєстрацію всіх випусків акцій, якщо юридична особа, що припиняється, є акціонерним товариством;від органів доходів і зборів та/або Пенсійного фонду України надійшло повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення, і воно не відкликане;не зазначені та не підтверджені особистим підписом голови комісії з припинення або уповноваженою ним особою відомості, передбачені частиною другою цієї статті.
Частиною 10 ст. 37 Закону України № 755 встановлено, що порядок залишення документів, які передбачені частинами першою та другою цієї статті, без розгляду встановлюється частиною дев'ятою статті 36 цього Закону.
При цьому, суд зазначає, що ч. 17 ст. 37 Закону №755 визначено, що державна реєстрація юридичної особи, яка утворена в результаті перетворення, здійснюється у порядку, який встановлено статтями 24 - 27 цього Закону. Перетворення вважається завершеним з моменту державної реєстрації новоутвореної юридичної особи та державної реєстрації припинення юридичної особи, що припиняється у результаті перетворення.
Системний аналіз наведених норм дає підстави дійти висновку, що процес державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті перетворення проходить у три етапи.
Першим етапом, відповідно до ст. 34 Закону про реєстрацію, є внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про рішення засновників (учасників) щодо припинення юридичної особи. Частиною 1 цієї статті визначено перелік документів, що подаються державному реєстратору.
Другим етапом є безпосереднє проведення державної реєстрації юридичної особи, утвореної шляхом перетворення, але не раніше двох місяців з дня публікації повідомлення у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації про прийняття засновниками (учасниками) або уповноваженим ними органом рішення про припинення юридичних осіб, що перетворюється. Порядок проведення державної реєстрації новоутвореної юридичної особи здійснюється у порядку, встановленому статтями 24-27 Закону про реєстрацію.
Крім того, абзацом другим ч. 3 ст. 107 ЦК України встановлено, що підписані головою і членами комісії з припинення юридичної особи та затверджені учасниками юридичної особи або органом, який прийняв рішення про припинення юридичної особи, примірники передавального акта та розподільчого балансу передаються в орган, який здійснює державну реєстрацію юридичної особи, що припиняється, за місцем її державної реєстрації, а також в орган, який здійснює державну реєстрацію юридичної особи - правонаступника, за місцем її державної реєстрації.
Відтак третім етапом, що наступає після проведення державної реєстрації юридичної особи, утвореної шляхом перетворення, є проведення державної реєстрації припинення юридичної особи, яка припиняється в результаті перетворення, що проводиться в порядку, встановленому статтею 37 Закону про реєстрацію. Зокрема, частиною першою цієї статті визначено перелік документів, що подаються державному реєстратору для проведення державної реєстрації припинення юридичних осіб.
Таким чином, приписи даної норми зобов'язують державного реєстратора у випадку припинення юридичної особи в результаті перетворення спочатку зареєструвати у встановленому законом порядку новоутворену юридичну особу, до якої переходять права та обов'язки особи, що припиняється, а потім здійснювати державну реєстрацію припинення юридичної особи.
Така сама правова позиція викладена в постанові Вищого адміністративного суду України від 12.02.2015 у справі № 826/17434/13-а (номер в Єдиному державному реєстрі судових рішень 42763050).
Відтак, законодавством визначено, що державна реєстрація припинення юридичної особи, що припиняється в результаті перетворення та державна реєстрація новоутвореної юридичної особи, до якої переходять права та обов'язки попередньої, здійснюється державним реєстратором в один день, а державна реєстрація припинення юридичної особи, що припиняється без державної реєстрації юридичної особи - правонаступника - не допускається.
Статтею 1 Закону України № 755 визначено, що Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців є автоматизованою системою збирання, накопичення, захисту, обліку та надання інформації про юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Відповідно до ст. 4 Закону № 755 державною реєстрацією юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців є засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, а також вчинення інших реєстраційних дій, які передбачені цим Законом, шляхом внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру.
Згідно з ч. 2 ст. 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» до Державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців заноситься інформація про дату затвердження передавального акту та про юридичних осіб, правонаступником яких є зареєстрована юридична особа.
За таких обставин, у разі проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її реорганізації шляхом перетворення, внесенню державним реєстратором до Реєстру відповідного запису про припинення має передувати внесення запису про реєстрацію новоутвореної особи як правонаступника особи, що припиняється, у той час як згідно Спеціального витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців станом на 07.12.2015 року інформація про правонаступників припиненої юридичної особи ТОВ «Бізнес-Галактика» в Реєстрі відсутня (а.с. 153-155).
Таким чином, враховуючи підтвердження матеріалами справи недотримання відповідачем процедури державної реєстрації припинення юридичної особи, суд дійшов висновку щодо правомірності вимог позивача.
Відповідно до частин 1-3 статті 41 Закону України № 755 підставою для внесення до Єдиного державного реєстру запису про відміну державної реєстрації припинення юридичної особи є постановлення судом рішення щодо відміни державної реєстрації припинення юридичної особи.
Суд, який постановив рішення щодо відміни державної реєстрації припинення юридичної особи, у день набрання таким рішенням законної сили направляє його державному реєстратору за місцем реєстрації юридичної особи для внесення до Єдиного державного реєстру запису про відміну державної реєстрації припинення юридичної особи.
Дата надходження судового рішення щодо відміни державної реєстрації припинення юридичної особи вноситься державним реєстратором до журналу обліку реєстраційних дій.
Державний реєстратор повинен не пізніше наступного робочого дня з дати надходження судового рішення щодо відміни держаної реєстрації припинення юридичної особи внести до Єдиного державного реєстру запис про відміну державної реєстрації припинення юридичної особи, а також повідомити юридичну особу про внесення до Єдиного державного реєстру запису про відміну державної реєстрації її припинення.
З огляду на вищевикладене, на підставі ст. 10 КАС України, згідно якої, усі учасники адміністративного процесу є рівними та ст. 11 КАС України, згідно якої розгляд і вирішення справ у адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними доказів, з’ясувавши обставини у справі; перевіривши всі доводи і заперечення сторін та надавши правову оцінку всім наданим сторонами на час розгляду справи доказам; суд дійшов висновку, що відповідач - державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців Одеського міського управління юстиції ОСОБА_1 діяв в порушення вимог ст.ст. 33, 37 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» під час здійснення реєстраційних дій щодо припинення юридичної особи ТОВ «Бізнес-Галактика» в результаті реорганізації, у зв'язку із чим позовні вимоги публічного акціонерного товариства «Комерційний банк «Глобус» підлягають задоволенню.
Судові витрати розподілити відповідно до вимог ст. 94 КАС України.
Керуючись ст.ст.158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов публічного акціонерного товариства «Комерційний банк «Глобус» до Одеського міського управління юстиції, державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців Одеського міського управління юстиції ОСОБА_1, третя особа: товариство з обмеженою відповідальністю «Бізнес-Галактика» про скасування запису про реєстрацію припинення юридичної особи, - задовольнити.
Скасувати запис від 10.07.2015 року № 15561120012054943 у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про державну реєстрацію припинення юридичної особи - товариства з обмеженою відповідальністю «Бізнес-Галактика» (код ЄДРПОУ 38509627), який внесено державним реєстратором Реєстраційної служби Одеського міського управління юстиції ОСОБА_1
Стягнути з Державного бюджету України на користь публічного акціонерного товариства «Комерційний банк «Глобус» (код ЄДРПОУ 35591059) сплачений судовий збір у розмірі 1378 грн.
Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку на подання апеляційної скарги. Якщо апеляційну скаргу не буде подано в строк, встановлений ст. 186 КАС України, постанова суду набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним судом.
Постанова суду може бути оскаржена до Одеського апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги до Одеського окружного адміністративного суду протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Вступна та резолютивна частина постанови складена у нарадчій кімнаті та проголошена у судовому засіданні 07 грудня 2015 року.
Постанова у повному обсязі виготовлена 09 грудня 2015 року.
Суддя С.О. Cтефанов
.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 09.12.2015 |
Оприлюднено | 14.12.2015 |
Номер документу | 54167766 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Стефанов С. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні