Постанова
від 13.10.2015 по справі 804/11251/15
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 жовтня 2015 р. Справа № 804/11251/15 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі судді Барановського Р.А., розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративний позов Лівобережної об'єднаної державної податкової інспекції м.Дніпропетровська Головного управління ДФС у Дніпропетровській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Кондор-Д" про припинення юридичної особи, -

ВСТАНОВИВ :

Лівобержна об'єднана державна податкова інспекція м.Дніпропетровська Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (далі-Лівобережна ОДПІ, податковий орган) просить суд припинити юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю "Кондор-Д" (код ЄДРПОУ 23372282).

Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідач більше року не надає податкову звітність, що відповідно до ст. 2, 51, 247 Господарського кодексу України, а також ст. 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" є підставою для постановлення судового рішення про припинення юридичної особи.

Відповідачем заперечень до суду не надано.

Дослідивши матеріали справи судом встановлено, що позов підлягає задоволенню із наступних підстав.

Матеріалами справи підтверджено, що юридична особа - Товариство з обмеженою відповідальністю "Кондор-Д" (код ЄДРПОУ 23372282), зареєстрована Виконавчим комітетом Дніпропетровської міської ради від 06.10.1995р. за адресою: 49000, м.Дніпропетровськ, вул. Байкальська, буд. 1.

Відповідач перебуває на податковому обліку у Лівобережній ОДПІ з 26.10.1995 року.

Довідкою Лівобережної ОДПІ підтверджується, що відповідач не подає передбачені законодавством податкові декларації та документи бухгалтерської звітності в податковий орган з 10.08.2013р., тобто більше одного року.

Крім того, за даними податкового органу відповідач не має заборгованості перед державним бюджетом.

У зв'язку з цим, позивачем подано позов до суду про припинення юридичної особи.

Відповідно до пункту 4 частини першої статті 17 Кодексу адміністративного судочинства України компетенція адміністративних судів поширюється на спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках, встановлених законом.

Пунктом 8 частини першої статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що позивачем у адміністративній справі також є суб'єкт владних повноважень, на виконання повноважень якого подана позовна заява до адміністративного суду.

За положеннями пункту 5 частини четвертої статті 50 Кодексу адміністративного судочинства України суб'єкти владних повноважень можуть бути позивачами у справі у випадках, встановлених законом.

Крім того, пунктом 1 частини першої статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що справа адміністративної юрисдикції - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Пунктом 7 частини першої статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України дано визначення суб'єкта владних повноважень, згідно з яким - це орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Відповідно до підпункту 20.1.37 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України - контролюючі органи мають право у випадках, встановлених законом, звертатися до суду щодо припинення юридичної особи та припинення фізичною особою - підприємцем підприємницької діяльності та/або про визнання недійсними установчих (засновницьких) документів суб'єктів господарювання.

Відповідно до ч. 6 ст. 59 Господарського кодексу України суб'єкт господарювання ліквідується, у тому числі, у разі скасування його державної реєстрації у випадках, передбачених законом.

Частиною 2 статті 247 Господарського кодексу України визначено, що скасування державної реєстрації суб'єкта господарювання провадиться за рішенням суду, що є підставою для ліквідації даного суб'єкта господарювання відповідно до статті 59 цього Кодексу.

Крім того, ст. 110 Цивільного кодексу України також передбачена ліквідація юридичної особи за рішенням суду у випадках, встановлених законом.

Згідно із п.п. 16.1.3. п. 16.1. ст. 16 Податкового Кодексу України, платник податків зобов'язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

У відповідності до п. 61.1. ст. 61 Податкового кодексу України податковий контроль - система заходів, що вживаються контролюючими органами з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Згідно з пунктом 67.2 статті 67 Податкового кодексу України , контролюючі органи в установленому законом порядку мають право звертатися до суду про винесення судового рішення щодо:

-припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб - підприємців;

-відміни державної реєстрації припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб - підприємців;

-скасування державної реєстрації змін до установчих документів.

Тобто, позивач - як контролюючий орган є суб'єктом владних повноважень, який у спірних правовідносинах реалізує надані йому владні управлінські функції по веденню оперативного обліку податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджетів та державних цільових фондів на підставі законодавства.

Відповідно до статті 33 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних і фізичних осіб-підприємців", юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам у результаті злиття, приєднання, поділу, перетворення (реорганізації) або в результаті ліквідації за рішенням, прийнятим засновниками (учасниками) юридичної особи або уповноваженим ними органом, за судовим рішенням або за рішенням державних органів, прийнятим у випадках, передбачених законом. Юридична особа є такою, що припинилася, з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.

Частиною 2 статті 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" передбачені підстави для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи, зокрема: неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону.

У відповідності до ч. 2 ст. 41 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних і фізичних осіб-підприємців", суд, який постановив рішення щодо відміни державної реєстрації припинення юридичної особи, у день набрання таким рішенням законної сили направляє його державному реєстратору за місцем реєстрації юридичної особи для внесення до Єдиного державного реєстру запису про відміну державної реєстрації припинення юридичної особи.

На підставі викладеного, враховуючи відсутність заперечень на позов, вимоги про припинення підприємницької діяльності відповідача з підстави неподання протягом року контролюючим податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону, правомірні та обґрунтовані, тому позов підлягає задоволенню.

Керуючись ст.ст. 11, 14, 70, 71, 86, 159-163 Кодексу адміністративного судочинства України, ст. 16, 67 Податкового кодексу України, ст. 38 Закону України В«Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємцівВ» , суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Припинити юридичну особу- Товариство з обмеженою відповідальністю "Кондор-Д" (код ЄДРПОУ 23372282), зареєстроване за адресою: 49000, м.Дніпропетровськ, вул. Байкальська, буд. 1.

Копію постанови направити сторонам, а також Державному реєстратору для виконання вимог статті 38 Закону України "Про Державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців".

Постанова підлягає негайному виконанню відповідно до ч.6 ст.183-2 та ч.1 ст. 256 КАС України.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі в десятиденний строк з дня отримання копії постанови апеляційної скарги, з подачею її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі. Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною.

Суддя ОСОБА_1

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.10.2015
Оприлюднено15.12.2015
Номер документу54222786
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/11251/15

Постанова від 13.10.2015

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Барановський Роман Анатолійович

Ухвала від 02.09.2015

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Барановський Роман Анатолійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні