Ухвала
від 04.09.2014 по справі 757/25318/14-к
ПЕЧЕРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

печерський районний суд міста києва

Справа № 757/25318/14

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04 вересня 2014 року слідчий суддя Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю слідчого ОСОБА_3 , розглянувши у відкритому судовому засіданні у залі суду в м. Києві клопотання старшого слідчого в особливо важливих справах ГСУ МВС України ОСОБА_4 про проведення позапланової виїзної ревізії,

В С Т А Н О В И В :

Слідчий ОСОБА_4 звернулась з клопотанням, погодженим прокурором третього відділу процесуального керівництва досудовим розслідуванням і підтримання державного обвинувачення Генеральної прокуратури України ОСОБА_5 про проведення позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності Консорціуму «ЄДАПС» (код за ЄДРПОУ 32912741).

Зі змісту та матеріалів клопотання, Головним слідчим управлінням МВС України здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12014000000000205 від 14.05.2014, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2ст. 364ККУкраїни.

За матеріалами клопотання, департаментом внутрішнього аудиту МВС України проведено позапланову перевірку окремих питань фінансово-господарської діяльності апарату МВС України, Державної міграційної служби та Державного підприємства «Державний центр персоналізації документів» за період з 01.01.2010 по 31.03.2014 по взаємовідносинам з Консорціумом «ЄДАПС». За результатами перевірок встановлено, що в указаний період апаратом МВС України, Державною міграційною службою та ДП «Державний центр персоналізації документів» укладалися договори з Консорціум «ЄДАПС» на придбання бланків паспортів громадянина України для виїзду за кордон. При цьому вартість паспорту визначалась з урахуванням терміну виготовлення, а саме: 30 діб вартість паспорту 120 грн., 10 діб 270 грн., 3 доби 420 грн.

Згідно інформації ДП «Державний центр персоналізації документів» вартість виготовлення паспорту не може залежати від терміну його виготовлення у звичайному режимі до 30 діб або за 3 чи 10 діб. Крім того, зазначені послуги з виготовлення паспорту не містили ознак конкурентної спроможності внаслідок того, що закуповувались в одного учасника (Консорціум «ЄДАПС»), який був монополістом на ринку таких послуг.

Установлено, що сума додатково сплачених коштів, пов`язаних з терміновістю виготовлення паспорту, склала апаратом МВС 82 млн. 992 тис. грн., Державною міграційною службою 12 млн. 652 тис. грн., а всього на загальну суму 96 млн. 644 тис. грн. Крім того, в указаний період часу апаратом МВС України у Консорціуму «ЄДАПС» проводилось придбання іншої бланкової продукції у вигляді пластикових карток. Вказане підтверджується документами позапланових перевірок Державної міграційної служби України, апарату МВС та Державного підприємства «Державний центр персоналізації документів», проведених Департаментом внутрішнього аудиту МВС України.

На даний час отримано достатні відомості про те, що Консорціум «ЄДАПС» (код за ЄДРПОУ 32912741) у період часу 2010-2012 років мав фінансово-господарські взаємовідносини з апаратом МВС та протягом першого півріччя 2013 року з Державною міграційною службою, що проявлялись у придбанні бланків паспортів громадянина України для виїзду за кордон по явно завищеним цінам, тобто було додатково сплачено кошти в сумі 96 млн. 644 тис. грн. за терміновість виготовлення паспорту.

Таким чином, слідчий вказує, що з метою виявлення та документального підтвердження відомостей про обставини вчинення службовими особами Консорціуму «ЄДАПС» (код за ЄДРПОУ 32912741) кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України; перевірки законності укладання між Консорціумом «ЄДАПС» та апаратом МВС і Державною міграційною службою України договорів щодо продажу продукції та надання послуг, виникла необхідність у проведенні позапланової ревізії у Консорціумі «ЄДАПС» (код за ЄДРПОУ 32912741), розташованому за адресою: м. Київ, вул. Леніна, 64.

Заслухавши пояснення слідчого, який підтримав клопотання, дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, надходжу до наступного висновку.

Згідно з ч. 6 ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду.

Відповідно до ч. 7 ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за рішенням суду, ухваленим на підставі клопотання слідчого, прокурора для забезпечення розслідування під час кримінального провадження.

Вважаю, що для забезпечення розслідування в кримінальному провадженні та збирання доказів, перевірки законності укладання між Консорціумом «ЄДАПС» та апаратом МВС і Державною міграційною службою України договорів щодо продажу продукції та надання послуг, виникла необхідність у проведенні позапланової ревізії у Консорціумі «ЄДАПС».

Таким чином, клопотання підлягає задоволенню.

Керуючись ст.ст. 40, 107, 110, 309 КПК України, ст.ст. 5, 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», слідчий суддя, -

У Х В А Л И В :

Клопотання старшого слідчого в особливо важливих справах ГСУ МВС України ОСОБА_4 , - задовольнити.

Надати дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності Консорціуму «ЄДАПС» (код за ЄДРПОУ 32912741), юридична адреса: м. Київ, вул.Леніна, 64, за період з 01.01.2009 по 08.09.2014, проведення якої доручити фахівцям Державної фінансової інспекції в місті Києві.

Встановити термін ревізії в кількості 15 робочих днів з 08.09.2014.

В ході ревізії вирішити наступні питання:

- повнота надходження, достовірність і правильність визначення доходів Консорціумі «ЄДАПС» (код за ЄДРПОУ 32912741);

- законність здійснення та достовірність відображення (віднесення) витрат до собівартості реалізованої продукції за договорами, укладеними між Консорціумом «ЄДАПС» та апаратом МВС України, а також між Консорціумом «ЄДАПС» та Державною міграційною службою України;

-правильність відображення дебіторської та кредиторської заборгованості в бухгалтерському обліку та податковій звітності Консорціуму «ЄДАПС»;

- проведення зустрічних звірок.

Ухвала оскарженню не підлягає. Заперечення на ухвалу можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Ухвала виготовлена в двох примірниках.

Примірник 1 - матеріали судового провадження № 757/25318/14

Примірник 2 слідчому ОСОБА_4

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудПечерський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення04.09.2014
Оприлюднено06.01.2023
Номер документу54245340
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —757/25318/14-к

Ухвала від 04.09.2014

Кримінальне

Печерський районний суд міста Києва

Фаркош Ю. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні