КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про заміну сторони виконавчого провадження
10 грудня 2015 року №810/4359/13-а
Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Панченко Н.Д., розглянувши у порядку письмового провадження у м. Києві заяву Управління Пенсійного фонду України у Білоцерківському районі Київської області про заміну сторони виконавчого провадження
В С Т А Н О В И В:
Прокурор Білоцерківського району в інтересах держави в особі Управління Пенсійного фонду України у Білоцерківському районі Київської області звернулось до Київського окружного адміністративного суду з позовом до Приватного підприємства "Дана-Сервіс" про стягнення заборгованості зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у розмірі 5650,65 грн.
Постановою Київського окружного адміністративного суду від 03 вересня 2013 року у справі №810/4359/13-а адміністративний позов задоволено.
04 грудня 2013 року Київським окружним адміністративним судом виданий виконавчий лист про стягнення з Приватного підприємства "Дана-Сервіс" (місцезнаходження: 09161, АДРЕСА_1; код ЄДРПОУ: 35088822) на користь Управління Пенсійного фонду України у Білоцерківському районі Київської області заборгованість у розмірі 5650 (п'ять тисяч шістсот п'ятдесят) гривень 65 копійок.
09 січня 2014 року державним виконавцем районного відділу державної виконавчої служби Білоцерківського міськрайонного управління юстиції у Київській області прийнято постанову про відкриття виконавчого провадження ВП №41512678 з примусового виконання даного виконавчого листа.
04 грудня 2015 року через канцелярію Київського окружного адміністративного суду від Управління Пенсійного фонду України у Білоцерківському районі Київської області надійшла заява про заміну сторони виконавчого провадження у виконавчому провадженні №41512678, відкритому з примусового виконання виконавчого листа, виданого Київським окружним адміністративним судом 04 грудня 2013 року у справі №810/4359/13-а.
Заява обґрунтована тим, що у зв'язку із набранням чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих атів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи» від 04.07.2013 №406-VII, адміністрування єдиного внеску покладено на органи доходів і зборів та його територіальні органи.
Крім того, у заяві зазначено, що Приватне підприємство "Дана-Сервіс" змінило юридичну адресу та зареєстроване у ІНФОРМАЦІЯ_1, офіс 4, пошт. індекс 04655 і перебуває на обліку у Державній податковій інспекції у Подільському районі Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві.
У зв'язку з цим, ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 07 грудня 2015 року призначено судове засідання на 10 грудня 2015 року.
У судове засідання, призначене на 10.12.2015, учасники процесу не з'явились, хоча про дату, час та місце розгляду справи були повідомленні своєчасно та належним чином, про що свідчать наявні у матеріалах справи телефонограма, факсограми та телеграма.
Відповідно до частини 2 статті 264 Кодексу адміністративного судочинства України, суд розглядає питання про заміну сторони виконавчого провадження в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або заінтересованої особи, що звернулися з поданням (заявою), та осіб, які беруть участь у справі. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.
Враховуючи наведене, судом прийнято рішення про розгляд даної заяви за відсутності учасників процесу.
Вирішуючи питання щодо наявності підстав для задоволення заяви, суд виходить з наступного.
Відповідно до частини четвертої статті 257 Кодексу адміністративного судочинства України, примусове виконання судових рішень в адміністративних справах здійснюється в порядку, встановленому Законом України В«Про виконавче провадженняВ» .
Згідно зі статтею 1 Закону України від 21.04.1999 №606-XIV В«Про виконавче провадженняВ» , виконавче провадження як завершальна стадія судового провадження та примусове виконання рішень інших органів (посадових осіб) - це сукупність дій органів і посадових осіб, визначених у цьому Законі, що спрямовані на примусове виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб), які провадяться на підставах, в межах повноважень та у спосіб, визначених цим Законом, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону та інших законів, а також рішеннями, що відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню (далі - рішення).
Відповідно до частини першої статті 8 зазначеного Закону, сторонами у виконавчому провадженні є стягувач і боржник.
Стягувачем є фізична або юридична особа, на користь чи в інтересах якої видано виконавчий документ. Боржником є фізична або юридична особа, визначена виконавчим документом.
Процесуальні питання, пов'язані із виконанням судових рішень в адміністративних справах регулюються розділом V Кодексу адміністративного судочинства України.
Частиною першою статті 264 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд може замінити сторону виконавчого провадження її правонаступником.
Як вбачається з копії постанови районного відділу державної виконавчої служби Білоцерківського міськрайонного управління юстиції у Київській області про відкриття виконавчого провадження від 09.01.2014 ВП № 41512678, стягувачем у даному виконавчому провадженні є Управління Пенсійного фонду України у Білоцерківському районі Київської області.
Разом з цим, згідно із Указом Президента України «Про деякі заходи з оптимізації центральних органів державної влади» від 24 грудня 2012 року № 726/2012 утворено Міністерство доходів і зборів України шляхом реорганізації Державної митної служби України та Державної податкової служби України, а також покладено на Міністерство, що утворилось, функцію з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 1 Указу Президента України «Про затвердження положення про Міністерство доходів та зборів України» від 18 березня 2013 року № 141/2013, Міндоходів України є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.
Статтею 7 зазначеного Указу Президента України встановлено, що Міндоходів України здійснює повноваження безпосередньо та через територіальні органи. До територіальних органів Міндоходів України належать його територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, міжрегіональні територіальні органи (повноваження яких поширюються на кілька адміністративно-територіальних одиниць), митниці, спеціалізовані департаменти та спеціалізовані органи Міндоходів України, державні податкові інспекції в районах, містах (крім міст Києва та Севастополя), районах у містах, об'єднані та спеціалізовані державні податкові інспекції.
Пунктом першим частини першої статті 12-1 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» від 08 липня 2010 року № 2464-VI встановлено, що Пенсійний фонд відповідно до покладених на нього завдань формує та веде реєстр застрахованих осіб Державного реєстру, здійснює заходи щодо надання інформації з Державного реєстру відповідно до цього Закону.
Відповідно до підпункту 14.1.1 1 пункту 14.1. статті 14 Податкового кодексу України, адміністрування податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) та інших платежів відповідно до законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи (далі - податків, зборів, платежів) - це сукупність рішень та процедур контролюючих органів і дій їх посадових осіб, що визначають інституційну структуру податкових та митних відносин, організовують ідентифікацію, облік платників податків і платників єдиного внеску та об'єктів оподаткування, забезпечують сервісне обслуговування платників податків, організацію та контроль за сплатою податків, зборів, платежів відповідно до порядку, встановленого законом.
Згідно із пунктом 3 Прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи» від 04 липня 2013 року № 406-VII (надалі - Закон України від 04.07.2013 №406-VII), процедури адміністрування, які здійснюють органи доходів і зборів, встановлені цим Законом, поширюються на періоди до набрання чинності цим Законом. Заходи адміністрування органами доходів і зборів здійснюються не раніше дня набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи". Органи Пенсійного фонду України продовжують адмініструвати єдиний внесок у частині завершення процедур такого адміністрування.
Відповідно до пункту 4 Прикінцевих положень наведеного Закону, Пенсійний фонд України протягом десяти днів з дня набрання чинності цим Законом передає центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, реєстр страхувальників станом на дату набрання чинності цим Законом. Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, формує новий реєстр страхувальників на підставі даних, отриманих із Пенсійного фонду України, відомостей, отриманих із Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, а також інформаційного фонду єдиного банку даних про платників податків - юридичних осіб та Державного реєстру фізичних осіб - платників податків.
Пунктом 5 Прикінцевих положень Закону України від 04.07.2013 №406-VII встановлено, що суми єдиного внеску, які надійшли на рахунки територіальних органів Пенсійного фонду України, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, та його територіальних органах для зарахування таких сум, підлягають перерахуванню на відповідні рахунки органів доходів і зборів, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, та його територіальних органах. Копії виписок про надходження таких коштів, надані органами Пенсійного фонду України відповідним органам доходів і зборів, є підставою для здійснення ними обліку в картках особових рахунків платників єдиного внеску.
Враховуючи зазначене, з метою захисту прав особи на належне виконання судового рішення суд вважає за необхідне замінити Управління Пенсійного фонду України у Білоцерківському районі Київської області, що є стягувачем у виконавчому провадженні №41512678 на підставі виконавчого листа №810/4359/13-а, виданого Київським окружним адміністративним судом 04.12.2013, його правонаступником - Державною податковою інспекцією у Подільському районі Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві.
Керуючись статтями 160, 165, 264 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
УХВАЛИВ:
1. Заяву Управління Пенсійного фонду України у Білоцерківському районі Київської області про заміну боржника у виконавчому провадженні №41512678 по адміністративній справі № 810/4359/13-а, - задовольнити.
2. Замінити сторону виконавчого провадження №41512678 із примусового виконання виконавчого листа №810/4359/13-а, виданого Київським окружним адміністративним судом, а саме - Управління Пенсійного фонду України у Білоцерківському районі Київської області його правонаступником - Державною податковою інспекцією у Подільському районі Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві.
3. Копію ухвали про заміну сторони виконавчого провадження надіслати учасникам процесу.
Ухвала набирає законної сили в порядку, встановленому статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга на ухвалу суду подається до Київського апеляційного адміністративного суду через Київський окружний адміністративний суд.
Згідно з частиною третьою статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 цього Кодексу, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Суддя Панченко Н.Д.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.12.2015 |
Оприлюднено | 16.12.2015 |
Номер документу | 54269962 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Панченко Н.Д.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні