Ухвала
від 10.12.2015 по справі 810/4359/13-а
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про заміну сторони виконавчого провадження

10 грудня 2015 року №810/4359/13-а

Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Панченко Н.Д., розглянувши у порядку письмового провадження у м. Києві заяву Управління Пенсійного фонду України у Білоцерківському районі Київської області про заміну сторони виконавчого провадження

В С Т А Н О В И В:

Прокурор Білоцерківського району в інтересах держави в особі Управління Пенсійного фонду України у Білоцерківському районі Київської області звернулось до Київського окружного адміністративного суду з позовом до Приватного підприємства "Дана-Сервіс" про стягнення заборгованості зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у розмірі 5650,65 грн.

Постановою Київського окружного адміністративного суду від 03 вересня 2013 року у справі №810/4359/13-а адміністративний позов задоволено.

04 грудня 2013 року Київським окружним адміністративним судом виданий виконавчий лист про стягнення з Приватного підприємства "Дана-Сервіс" (місцезнаходження: 09161, АДРЕСА_1; код ЄДРПОУ: 35088822) на користь Управління Пенсійного фонду України у Білоцерківському районі Київської області заборгованість у розмірі 5650 (п'ять тисяч шістсот п'ятдесят) гривень 65 копійок.

09 січня 2014 року державним виконавцем районного відділу державної виконавчої служби Білоцерківського міськрайонного управління юстиції у Київській області прийнято постанову про відкриття виконавчого провадження ВП №41512678 з примусового виконання даного виконавчого листа.

04 грудня 2015 року через канцелярію Київського окружного адміністративного суду від Управління Пенсійного фонду України у Білоцерківському районі Київської області надійшла заява про заміну сторони виконавчого провадження у виконавчому провадженні №41512678, відкритому з примусового виконання виконавчого листа, виданого Київським окружним адміністративним судом 04 грудня 2013 року у справі №810/4359/13-а.

Заява обґрунтована тим, що у зв'язку із набранням чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих атів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи» від 04.07.2013 №406-VII, адміністрування єдиного внеску покладено на органи доходів і зборів та його територіальні органи.

Крім того, у заяві зазначено, що Приватне підприємство "Дана-Сервіс" змінило юридичну адресу та зареєстроване у ІНФОРМАЦІЯ_1, офіс 4, пошт. індекс 04655 і перебуває на обліку у Державній податковій інспекції у Подільському районі Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві.

У зв'язку з цим, ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 07 грудня 2015 року призначено судове засідання на 10 грудня 2015 року.

У судове засідання, призначене на 10.12.2015, учасники процесу не з'явились, хоча про дату, час та місце розгляду справи були повідомленні своєчасно та належним чином, про що свідчать наявні у матеріалах справи телефонограма, факсограми та телеграма.

Відповідно до частини 2 статті 264 Кодексу адміністративного судочинства України, суд розглядає питання про заміну сторони виконавчого провадження в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або заінтересованої особи, що звернулися з поданням (заявою), та осіб, які беруть участь у справі. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.

Враховуючи наведене, судом прийнято рішення про розгляд даної заяви за відсутності учасників процесу.

Вирішуючи питання щодо наявності підстав для задоволення заяви, суд виходить з наступного.

Відповідно до частини четвертої статті 257 Кодексу адміністративного судочинства України, примусове виконання судових рішень в адміністративних справах здійснюється в порядку, встановленому Законом України В«Про виконавче провадженняВ» .

Згідно зі статтею 1 Закону України від 21.04.1999 №606-XIV В«Про виконавче провадженняВ» , виконавче провадження як завершальна стадія судового провадження та примусове виконання рішень інших органів (посадових осіб) - це сукупність дій органів і посадових осіб, визначених у цьому Законі, що спрямовані на примусове виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб), які провадяться на підставах, в межах повноважень та у спосіб, визначених цим Законом, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону та інших законів, а також рішеннями, що відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню (далі - рішення).

Відповідно до частини першої статті 8 зазначеного Закону, сторонами у виконавчому провадженні є стягувач і боржник.

Стягувачем є фізична або юридична особа, на користь чи в інтересах якої видано виконавчий документ. Боржником є фізична або юридична особа, визначена виконавчим документом.

Процесуальні питання, пов'язані із виконанням судових рішень в адміністративних справах регулюються розділом V Кодексу адміністративного судочинства України.

Частиною першою статті 264 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд може замінити сторону виконавчого провадження її правонаступником.

Як вбачається з копії постанови районного відділу державної виконавчої служби Білоцерківського міськрайонного управління юстиції у Київській області про відкриття виконавчого провадження від 09.01.2014 ВП № 41512678, стягувачем у даному виконавчому провадженні є Управління Пенсійного фонду України у Білоцерківському районі Київської області.

Разом з цим, згідно із Указом Президента України «Про деякі заходи з оптимізації центральних органів державної влади» від 24 грудня 2012 року № 726/2012 утворено Міністерство доходів і зборів України шляхом реорганізації Державної митної служби України та Державної податкової служби України, а також покладено на Міністерство, що утворилось, функцію з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

Відповідно до пункту 2 частини другої статті 1 Указу Президента України «Про затвердження положення про Міністерство доходів та зборів України» від 18 березня 2013 року № 141/2013, Міндоходів України є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

Статтею 7 зазначеного Указу Президента України встановлено, що Міндоходів України здійснює повноваження безпосередньо та через територіальні органи. До територіальних органів Міндоходів України належать його територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, міжрегіональні територіальні органи (повноваження яких поширюються на кілька адміністративно-територіальних одиниць), митниці, спеціалізовані департаменти та спеціалізовані органи Міндоходів України, державні податкові інспекції в районах, містах (крім міст Києва та Севастополя), районах у містах, об'єднані та спеціалізовані державні податкові інспекції.

Пунктом першим частини першої статті 12-1 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» від 08 липня 2010 року № 2464-VI встановлено, що Пенсійний фонд відповідно до покладених на нього завдань формує та веде реєстр застрахованих осіб Державного реєстру, здійснює заходи щодо надання інформації з Державного реєстру відповідно до цього Закону.

Відповідно до підпункту 14.1.1 1 пункту 14.1. статті 14 Податкового кодексу України, адміністрування податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) та інших платежів відповідно до законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи (далі - податків, зборів, платежів) - це сукупність рішень та процедур контролюючих органів і дій їх посадових осіб, що визначають інституційну структуру податкових та митних відносин, організовують ідентифікацію, облік платників податків і платників єдиного внеску та об'єктів оподаткування, забезпечують сервісне обслуговування платників податків, організацію та контроль за сплатою податків, зборів, платежів відповідно до порядку, встановленого законом.

Згідно із пунктом 3 Прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи» від 04 липня 2013 року № 406-VII (надалі - Закон України від 04.07.2013 №406-VII), процедури адміністрування, які здійснюють органи доходів і зборів, встановлені цим Законом, поширюються на періоди до набрання чинності цим Законом. Заходи адміністрування органами доходів і зборів здійснюються не раніше дня набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи". Органи Пенсійного фонду України продовжують адмініструвати єдиний внесок у частині завершення процедур такого адміністрування.

Відповідно до пункту 4 Прикінцевих положень наведеного Закону, Пенсійний фонд України протягом десяти днів з дня набрання чинності цим Законом передає центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, реєстр страхувальників станом на дату набрання чинності цим Законом. Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, формує новий реєстр страхувальників на підставі даних, отриманих із Пенсійного фонду України, відомостей, отриманих із Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, а також інформаційного фонду єдиного банку даних про платників податків - юридичних осіб та Державного реєстру фізичних осіб - платників податків.

Пунктом 5 Прикінцевих положень Закону України від 04.07.2013 №406-VII встановлено, що суми єдиного внеску, які надійшли на рахунки територіальних органів Пенсійного фонду України, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, та його територіальних органах для зарахування таких сум, підлягають перерахуванню на відповідні рахунки органів доходів і зборів, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, та його територіальних органах. Копії виписок про надходження таких коштів, надані органами Пенсійного фонду України відповідним органам доходів і зборів, є підставою для здійснення ними обліку в картках особових рахунків платників єдиного внеску.

Враховуючи зазначене, з метою захисту прав особи на належне виконання судового рішення суд вважає за необхідне замінити Управління Пенсійного фонду України у Білоцерківському районі Київської області, що є стягувачем у виконавчому провадженні №41512678 на підставі виконавчого листа №810/4359/13-а, виданого Київським окружним адміністративним судом 04.12.2013, його правонаступником - Державною податковою інспекцією у Подільському районі Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві.

Керуючись статтями 160, 165, 264 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

УХВАЛИВ:

1. Заяву Управління Пенсійного фонду України у Білоцерківському районі Київської області про заміну боржника у виконавчому провадженні №41512678 по адміністративній справі № 810/4359/13-а, - задовольнити.

2. Замінити сторону виконавчого провадження №41512678 із примусового виконання виконавчого листа №810/4359/13-а, виданого Київським окружним адміністративним судом, а саме - Управління Пенсійного фонду України у Білоцерківському районі Київської області його правонаступником - Державною податковою інспекцією у Подільському районі Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві.

3. Копію ухвали про заміну сторони виконавчого провадження надіслати учасникам процесу.

Ухвала набирає законної сили в порядку, встановленому статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга на ухвалу суду подається до Київського апеляційного адміністративного суду через Київський окружний адміністративний суд.

Згідно з частиною третьою статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 цього Кодексу, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Суддя Панченко Н.Д.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.12.2015
Оприлюднено16.12.2015
Номер документу54269962
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/4359/13-а

Ухвала від 10.12.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панченко Н.Д.

Ухвала від 07.12.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панченко Н.Д.

Постанова від 03.09.2013

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лисенко В.І.

Ухвала від 15.08.2013

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лисенко В.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні