Постанова
від 01.12.2015 по справі 808/7182/15
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

01 грудня 2015 року о/об 10 год. 50 хв.Справа № 808/7182/15 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Татаринова Д.В., при секретарі Ширшові А.А., розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Донецьк» до Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Запоріжжя Головного управління ДФС у Запорізькій області про визнання дій протиправними та скасування рішення, -

за участю:

представник позивача - ОСОБА_1

(довіреність №б/н від 15.07.15);

представник позивача - ОСОБА_2

(довіреність №61 від 01.11.15);

представник відповідача - ОСОБА_3

(довіреність №10386/10/10-017 від 23.07.15), -

ВСТАНОВИВ:

14 вересня 2015 року до Запорізького окружного адміністративного суду (далі - суд) надійшов адміністративний позов від Товариства з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Донецьк» (далі - позивач) до Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Запоріжжя Головного управління ДФС у Запорізькій області (далі - відповідач), в якому позивач просить суд визнати протиправним та скасувати рішення Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Запоріжжя ГУ ДФС у Запорізькій області № НОМЕР_1 від 19 червня 2015 року про застосування до Товариства з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Донецьк» штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальну суму 31 731 грн. 30 коп.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 19 червня 2015 року відповідачем винесено рішення №0006081703 про застосування до позивача штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальну суму 31 731,30 грн. Позивач вважає таке рішення протиправним. Вказує, що з 2000 року до 04 грудня 2014 року ТОВ «Пожежне спостереження - Донецьк» мало фактичну та юридичну адресу у м. Донецьк, та перебувало як платник відповідних податків та як платник єдиного внеску в ДПІ Ленінського району м. Донецька ГУ ДФС Донецької області. Проте у зв'язку з бойовими діями, антитерористичною операцією на окупованих територіях Донецької області позивач переїхав у м. Запоріжжя та має фактичну та юридичну адресу: м. Запоріжжя, вул. Піщана, - і перебуває як платник відповідних податків та як платник єдиного внеску в ДПІ Ленінського району м. Запоріжжя ГУ ДФС у Запорізькій області. Позивач звертає увагу, що відповідно до норм чинного законодавства України ТОВ «Пожежне спостереження - Донецьк» у період з квітня 2014 року по грудень 2014 року здійснило виплату заробітної плати за вказаний період без сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, оскільки місцезнаходження позивача у вказаний період було у зоні проведення АТО. Позивач також наголошує, що відповідач порушив норми чинного законодавства України, а саме не склав та не надсилав позивачу ОСОБА_4, в якому б були викладені порушення ТОВ «Пожежне спостереження - Донецьк», а лише надіслав спірне податкове повідомлення-рішення. З огляду на все вищевикладене, ТОВ «Пожежне спостереження - Донецьк» вважає, що ним дотримано усіх вимог законодавства, у тому числі стосовно сплати єдиного внеску, а дії відповідача є протиправними, отже рішення № НОМЕР_1 від 19 червня 2015 року є безпідставним і необґрунтованим, та підлягає скасуванню.

В судовому засіданні представники позивача позовні вимоги підтримали у повному обсязі та просили їх задовольнити.

Представник відповідача проти позову заперечив з підстав викладених в запереченнях (вх.№ 48530) від 29 жовтня 2015 року, відповідно до яких зазначив, що ТОВ «Пожежне спостереження - Донецьк» єдиний внесок сплачено з порушенням законодавчо встановленого строку. Відповідач зазначає, що при прийнятті рішення про застосування до ТОВ «Пожежне спостереження - Донецьк» штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску № НОМЕР_1 від 19 червня 2015 року відсутні підстави для незастосування штрафних санкцій та пені у відповідності із вимогами абзацу б) пункту 8 статті 14-1 Закону України «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції від 02 вересня 2014 року №1669-VII.

Під час розгляду справи по суті представник відповідача підтримав заперечення з підстав викладених вище, просив відмовити у задоволенні позову.

ОСОБА_5 до статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) сторонам проголошено вступну та резолютивну частину постанови та оголошено про час виготовлення постанови у повному обсязі.

ОСОБА_5 до статті 41 КАС України, у судовому засіданні здійснювалось повне фіксування судового засідання за допомогою технічних засобів, а саме: комплексу «Камертон».

Вислухавши пояснення представників позивача та представника відповідача, дослідивши наявні матеріали та фактичні обставини справи, перевіривши їх наявними у справі доказами, суд з'ясував наступне.

ОСОБА_5 до Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи Серія А01 №436113 Товариство з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Донецьк» (код ЄДРПОУ 31128723) зареєстроване за адресою: 83016, Донецька область, м. Донецьк, бульвар Франка, буд.1.

ОСОБА_5 з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців №21148328 від 10 вересня 2015 року Товариство з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Донецьк» (код ЄДРПОУ 31128723) зареєстроване за новою адресою: 69089, Запорізька область, м. Запоріжжя, Ленінський район, вул. Піщана, буд. 3.

19 червня 2015 року ДПІ у Ленінському районі м. Запоріжжя ГУ ДФС у Запорізькій області щодо Товариства з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Донецьк» прийнято Рішення №0006081703 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску, яким до позивача застосовано штраф у розмірі 28742,20 грн., та нараховано пеню у розмірі 2989,1 грн.

Позивач подав до Головного управління ДФС у Запорізькій області скаргу на рішення ДПІ у Ленінському районі м. Запоріжжя ГУ ДФС у Запорізькій області від 19 червня 2015 року №0006081703.

Рішенням Головного управління ДФС у Запорізькій області від 06 серпня 2015 року №5795/7/08-01-10-04-13 рішення ДПІ у Ленінському районі м. Запоріжжя ГУ ДФС у Запорізькій області від 19 червня 2015 року №0006081703 залишене без змін, а скаргу - без задоволення.

Не погоджуючись з рішенням ДПІ у Ленінському районі м. Запоріжжя ГУ ДФС у Запорізькій області від 19 червня 2015 року №0006081703 позивач звернувся з адміністративним позовом до суду.

Суд, заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, з'ясувавши обставини та перевіривши їх доказами, дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню, виходячи з наступного.

Правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку визначає Закон України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" № 2464-VI від 8 липня 2010 року (далі - Закон № 2464-VI).

Згідно пункту 2 часини 1 статті 1 цього Закону, єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) - консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов'язкового державного соціального страхування в обов'язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб та членів їхніх сімей на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування.

У відповідності до пункту 1 частини 1 статті 4 Закону № 2464-VI, платниками єдиного внеску є: роботодавці - підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності, зазначеним у свідоцтві про державну реєстрацію її як підприємця), у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами.

Обов'язком платника єдиного внеску у розумінні положень Закону № 2464-VI є своєчасність, повність нараховування, обчислення та сплата єдиного внеску. Єдиний внесок нараховується для платників, зазначених у пунктах 1 (крім абзацу сьомого), 2, 3, 6, 7 і 8 частини першої статті 4 цього Закону, - на суму нарахованої заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону України «Про оплату праці», та суму винагороди фізичним особам за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами.

Згідно частини 8 статті 9 Закону № 2464-VI, платники єдиного внеску зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за відповідний базовий звітний період, не пізніше 20 числа місяця, що настає за базовим звітним періодом.

У відповідності до частини 12 статті 9 даного Закону єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника.

Згідно до частини 1 статті 8 Закону № 2464-VI, розмір єдиного внеску для кожної категорії платників, визначених цим Законом, та пропорції його розподілу за видами загальнообов'язкового державного соціального страхування встановлюються з урахуванням того, що вони повинні забезпечувати застрахованим особам страхові виплати і соціальні послуги, передбачені законодавством про загальнообов'язкове державне соціальне страхування; фінансування заходів, спрямованих на профілактику страхових випадків; створення резерву коштів для забезпечення страхових виплат та надання соціальних послуг застрахованим особам; покриття адміністративних витрат із забезпечення функціонування системи загальнообов'язкового державного соціального страхування.

ОСОБА_5 до вимог статті 25 цього Закону, у разі виявлення своєчасно не сплачених сум страхових внесків платники єдиного внеску зобов'язані самостійно обчислити ці внески і сплатити їх з нарахуванням пені в порядку і розмірах, визначених цією статтею.

Суми недоїмки стягуються з нарахуванням пені та застосуванням штрафів.

Частиною 14 статті 25 Закону № 2464-VI вказано, що суми пені та штрафів, передбачених цим Законом, підлягають сплаті платником єдиного внеску протягом десяти робочих днів після надходження відповідного рішення. Зазначені суми зараховуються на рахунки органів доходів і зборів , відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, для зарахування єдиного внеску. При цьому платник у зазначений строк має право оскаржити таке рішення до органу доходів і зборів вищого рівня або до суду з одночасним обов'язковим письмовим повідомленням про це територіального органу доходів і зборів, яким прийнято це рішення.

Указом Президента України № 405/2014 від 14 квітня 2014 року введено в дію рішення РНБО України від 13 квітня 2014 року «Про невідкладні заходи щодо боротьби з терористичною загрозою і збереження територіальної цілісності України» та розпочато проведення Антитерористичної операції (далі - АТО) на території Донецької і Луганської областей.

ОСОБА_5 до статті 1 Закону України «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції» від 02 вересня 2014 року № 1669-VII період проведення антитерористичної операції - час між датою набрання чинності Указом Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року «Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України» від 14 квітня 2014 року № 405/2014 та датою набрання чинності Указом Президента України про завершення проведення антитерористичної операції або військових дій на території України; територія проведення антитерористичної операції - територія України, на якій розташовані населені пункти, визначені у затвердженому Кабінетом Міністрів України переліку, де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року «Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України» від 14 квітня 2014 року № 405/2014.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України № 1053-р від 30 жовтня 2014 року затверджено перелік населених пунктів, на території яких здійснювалась антитерористична операція, у пункті 1 якого зазначено м. Донецьк, де до 04 грудня 2014 року був зареєстрований позивач (83016, Донецька область, м. Донецьк, бульвар Франка, буд.1).

Згідно частини 4 статті 11 Закону України «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції» внесено зміни до Закону № 2464-VI, а саме розділ VIII «Прикінцеві та перехідні положення» доповнено пунктом 9-3 такого змісту: платники єдиного внеску, визначені статтею 4 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», які перебувають на обліку в органах доходів і зборів, розташованих на території населених пунктів, визначених переліком, зазначеним у статті 2 Закону України «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції», де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року «Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України» від 14 квітня 2014 року № 405/2014, звільняються від виконання своїх обов'язків, визначених частиною 2 статті 6 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», на період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції або військового чи надзвичайного стану.

Підставою для такого звільнення є заява платника єдиного внеску, яка подається ним до органу доходів і зборів за основним місцем обліку або за місцем його тимчасового проживання у довільній формі не пізніше тридцяти календарних днів, наступних за днем закінчення антитерористичної операції.

Відповідальність, штрафні та фінансові санкції, передбачені цим Законом за невиконання обов'язків платника єдиного внеску в період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції, до платників єдиного внеску, зазначених у цьому пункті, не застосовуються.

Недоїмка, що виникла у платників єдиного внеску, які перебувають на обліку в органах доходів і зборів, розташованих на території населених пунктів, визначених переліком, зазначеним у ст. 2 Закону України «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції», де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року «Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України» від 14 квітня 2014 року № 405/2014, визнається безнадійною та підлягає списанню в порядку, передбаченому Податковим кодексом України для списання безнадійного податкового боргу.

Згідно статті 10 Закону України «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції» протягом терміну дії цього Закону єдиним належним та достатнім документом, що підтверджує настання обставин непереборної сили (форс-мажору), що мали місце на території проведення антитерористичної операції, як підстави для звільнення від відповідальності за невиконання (неналежного виконання) зобов'язань, є сертифікат Торгово-промислової палати України.

Як встановлено під час розгляду справи, позивачем своєчасно та в повному обсязі сплачувався єдиний внесок, за винятком жовтня 2014 року, про що свідчить зведена таблиця нарахування та перерахування єдиного внеску, яка міститься в матеріалах адміністративної справи, а також платіжні доручення: №831 від 01 вересня 2014 року, №833 від 01 вересня 2014 року, №152 від 12 вересня 2014 року, №154 від 12 вересня 2014 року, №194 від 26 вересня 2014 року, №198 від 26 вересня 2014 року, №846 від 08 жовтня 2014 року, №848 від 08 жовтня 2014 року, №849 від 08 жовтня 2014 року, №852 від 08 жовтня 2014 року, №853 від 08 жовтня 2014 року, №880 від 22 жовтня 2014 року, №882 від 22 жовтня 2014 року, №389 від 18 листопада 2014 року, №385 від 18 листопада 2014 року, №386 від 18 листопада 2014 року, №388 від 18 листопада 2014 року, №405 від 04 грудня 2014 року, №407 від 04 грудня 2014 року, №863 від 24 грудня 2014 року, №865 від 24 грудня 2014 року, №874 від 26 грудня 2014 року, №875 від 26 грудня 2014 року, №890 від 14 січня 2015 року, №885 від 14 січня 2015 року, №887 від 14 січня 2015 року, №889 від 14 січня 2015 року, №891 від 14 січня 2015 року, №917 від 06 лютого 2015 року, №919 від 06 лютого 2015 року, №921 від 06 лютого 2015 року, №926 від 06 лютого 2015 року, №855 від 13 лютого 2015 року, №857 від 13 лютого 2015 року, №884 від 26 лютого 2015 року, №885 від 26 лютого 2015 року, №901 від 06 березня 2015 року, №902 від 06 березня 2015 року, №944 від 06 квітня 2015 року, №949 від 06 квітня 2015 року.

Також позивачем надано Сертифікат Торгово-промислової палати України №5196 про форс-мажорні обставини від 01 жовтня 2015 року №3062/05-4, відповідно до якого Торгово-промислова палата України на підставі пунктів 100.4, 100.5 статті 100 Податкового кодексу України засвідчила настання обставин непереборної сили Товариству з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Донецьк» при здійсненні господарської діяльності на території Донецької області та дотриманні законодавчих актів України, які стосуються справлення та сплати податків та обов'язкових платежів.

Крім того судом з'ясовано, що 02 вересня 2015 року ТОВ «Пожежне спостереження - Донецьк» до ДПІ у Ленінському районі м. Запоріжжя ГУ ДФС у Запорізькій області направлений лист за вих..№116 з проханням роз'яснити на якій підставі платежі з ЄСВ за листопад 2014 року спрямовувалися на погашення платежу з ЄСВ за жовтень 2014 року, а за грудень 2014 року на погашення платежу за листопад 2014 року і т.д., а також просили переглянути рішення від 19 червня 2015 року №0006081703.

Відповідач листом від 08 вересня 2015 року №14313/10/08-28-11 надав позивачу відповідь, що заяву про надання консультації направлено до ГУ ДФС у Запорізькій області.

Листом від 02 жовтня 2015 року №3806/10/08-01-10-07-10 ГУ ДФС у Запорізькій області надало відповідь.

Позивач звернувся до ДПІ у Ленінському районі м. Запоріжжя ГУ ДФС у Запорізькій області із заявою від 25 вересня 2015 року вих.№124 про звільнення його від сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за жовтень 2014 року, а також про перегляд рішення від 19 червня 2015 року №0006081703.

Листом від 02 жовтня 2015 року №15614/10/08-28/17-03 в якій зазначено, що ДПІ у Ленінському районі м. Запоріжжя ГУ ДФС у Запорізькій області не має права на перегляд рішення від 19 червня 2015 року №0006081703.

Отже, зважаючи на вищевикладене, оскільки позивач був зареєстрований та знаходився на території проведення антитерористичної операції, яка тривала на момент виникнення спірних правовідносин та на час розгляду справи у суді, позивач подав до податкового органу Сертифікат Торгово-промислової палати України та заяву про звільнення від виконання своїх обов'язків, визначених частиною 2 статті 6 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», суд дійшов висновку, що позивачем не порушені норми чинного законодавства щодо сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, а відповідачем не доведено правомірність та обґрунтованість винесення рішення від 19 червня 2015 року №0006081703 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску, яким до Товариства з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Донецьк» застосовано штраф у розмірі 28742,20 грн., та нараховано пеню у розмірі 2989,1 грн., - отже воно підлягає скасуванню.

ОСОБА_5 до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з частиною 1 статті 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Частиною 3 статті 2 КАС України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Частиною 1 статті 11 КАС України встановлено, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно із частиною 1 статті 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Частиною 2 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Виходячи з заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд оцінивши докази, які є у справі, в їх сукупності дійшов висновку, що відповідачем не доведено законність та обґрунтованість оскаржуваного рішення від 19 червня 2015 року №0006081703 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску, докази позивача не спростовані, тому з огляду на викладене, суд вважає, що позовні вимоги є доведеними, обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

ОСОБА_5 до частини 1 статті 94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійсненні нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа).

Керуючись статтями 86, 158, 160-163,167 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Державної податкової інспекції у Ленінському районі міста Запоріжжя ГУ ДФС України у Запорізькій області № НОМЕР_1 від 19 червня 2015 року про застосування до ТОВ «Пожежне спостереження - Донецьк» штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальну суму 31731 (тридцять одна тисяча сімсот тридцять одна) грн. 30 коп.

Судові витрати у розмірі 1218,00 (одна тисяча двісті вісімнадцять гривень 00 копійок) стягнути з Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Запоріжжя Головного управління ДФС України в Запорізькій області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Пожежне спостереження - Донецьк» (ЄДРПОУ 31128723).

Постанова набирає законної сили відповідно до частини 1 статті 254 КАС України та може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів за правилами встановленими статтями 185-186 КАС України.

Суддя Д.В. Татаринов

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.12.2015
Оприлюднено22.12.2015
Номер документу54353869
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —808/7182/15

Ухвала від 12.09.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Чумаченко Т.А.

Ухвала від 15.06.2016

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Юхименко О.В.

Ухвала від 28.01.2016

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Юхименко О.В.

Ухвала від 01.12.2015

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Татаринов Дмитро Вікторович

Постанова від 01.12.2015

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Татаринов Дмитро Вікторович

Постанова від 01.12.2015

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Татаринов Дмитро Вікторович

Ухвала від 10.11.2015

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Татаринов Дмитро Вікторович

Ухвала від 10.11.2015

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Татаринов Дмитро Вікторович

Ухвала від 05.10.2015

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Татаринов Дмитро Вікторович

Ухвала від 17.09.2015

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Татаринов Дмитро Вікторович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні