Рішення
від 14.12.2015 по справі 912/3738/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

Кіровоградської області

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14 грудня 2015 рокуСправа № 912/3738/15 Господарський суд Кіровоградської області в складі судді Колодій С.Б. розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи № 912/3738/15

за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Агродар ЛТД", Кіровоградська область, м. Олександрія

до Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області, м. Кіровоград

за участю у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Онуфріївської районної державної адміністрації, Онуфріївський район Кіровоградська область

про визнання укладеною додаткової угоди, визнання договору поновленим

за участю представників сторін:

від позивача - ОСОБА_1, довіреність № б/н від 05.01.2015 р.

від відповідача - ОСОБА_2, довіреність № ДС-31-11-0-6-6814/22-15 від 15.10.2015р.;

від третьої особи - участь не брали.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Агродар ЛТД" (далі по тексту - ТОВ) звернулося до господарського суду з позовною заявою від 24.09.2015 р. з вимогами про:

- визнання укладеною між товариством з обмеженою відповідальністю "Агродар ЛТД" (28035, Кіровоградська область, Олександрійський район, с. Березівка, вул. Миру, 2а, код ЄДРПОУ 31790783) та Головним управлінням Держгеокадастру України у Кіровоградській області додаткову угоду до Договору оренди земельної ділянки від 29.04.2005 р., зареєстрованого у Кіровоградській регіональній філії Державного підприємства "Центр державного земельного кадастру" 23.06.2005 р. за № 191 про його поновлення у редакції товариства з обмеженою відповідальністю "Агродар ЛТД", згідно п. 1 котрої сторони погодили поновити термін дії договору оренди земельної ділянки від 29.04.2005 р. (державна реєстрація від 23.06.2005 р. № 191) на 10 років;

- визнати поновленим на той самий строк і на тих самих умовах Договір оренди земельної ділянки від 29.04.2005 р. загальною площею255,8 га, в тому числі 255,8 га ріллі для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, яка знаходиться на території Зибківської сільської ради Онуфріївського району Кіровоградської області, укладений між СТОВ "Агрофірма Дніпро-Прогрес" повним правонаступником якого є ТОВ "Агродар ЛТД" та Онуфріївської районної державної адміністрації, зареєстрований у Кіровоградській регіональній філії "Центр державного земельного кадастру" 23.06.2005 р. за № 191.

Представником позивача в судовому засіданні 12.11.2015 р. подано заяву в порядку статті 78 Господарського процесуального кодексу України про часткову відмову від позову, за змістом якої просить прийняти відмову від позову в частині позовних вимог про визнання укладеною між ТОВ "Агродар ЛТД" та Головним управлінням Держгеокадастру України у Кіровоградській області додаткової угоди до договору оренди земельної ділянки від 29.04.2005 р. про його поновлення у редакції ТОВ "Агродар ЛТД" та припинити провадження у справі у частині позовних вимог про визнання укладеної Додаткової угоди до договору оренди землі від 29.04.2005 р.; в частині визнання поновленим на той самий строк і на тих самих умовах договору оренди землі від 29.04.2005 р. позовні вимоги підтримав в повному обсязі.

Відповідач згідно поданого відзиву на позовну заяву у задоволенні позову заперечує повністю, повідомляючи, що сам факт надіслання орендарем повідомлення про намір поновити договір оренди не означає його автоматичне поновлення, тоді як орендодавець наділений правом на законних підставах заперечувати проти поновлення договору оренди землі.

Розглянувши наявні матеріали справи та оцінивши подані сторонами докази і доводи наведені в обґрунтування підстав позову і заперечень проти позовних вимог, заслухавши пояснення представників сторін, господарський суд

ВСТАНОВИВ:

29.04.2005 року між Онуфріївською районною державною адміністрацією Онуфріївського району Кіровоградської області (Орендодавець) та "Агрофірмою Дніпро-Прогрес" (орендар) повним правонаступником якого є ТОВ "Агродар ЛТД" на підставі розпорядження голови названої РДА № 235-р від 23.04.2005 року укладено договір оренди землі, який зареєстровано у Онуфріївському відділі КР ФДП "ЦЗК", про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 23.06.2005 р. за № 191 (а.с. 20-22), відповідно до п. 1 Договору Орендодавець надає, а Орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, яка знаходиться на території Зибківської сільської ради Онуфріївсього району Кіровоградської області.

Згідно вказаного договору в оренду передається земельна ділянка загальною площею 255,8 га, в т.ч. 255,8 га ріллі (п. 2 Договору).

Відповідно до п. 9 Договору орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі рівними частинами та в розмірі 115,60 гривень за 1 га ріллі в рік.

Згідно з пунктом 8 Договору оренди договір укладено терміном на 10 (десять) років та передбачено, що після закінчення строку договору орендар має право поновлення його на новий строк. У цьому разі орендар повинен не пізніше ніж за 30 днів до закінчення строку дії договору повідомити письмово про намір продовжити його дію.

07.11.2005 р. головою Онуфріївської районної державної адміністрації прийнято розпорядження № 665-р "Про внесення змін до розпорядження Онуфріївської районної державної адміністрації від 23.04.2005 р. № 235-р", відповідно до пункту 1 якого вирішено у зв"язку з допущеною помилкою зміни до розпорядження Онуфріївської районної державної адміністрації від 23.04.2005 р. № 235-р, де пункт 3 вищевказаного розпорядження викласти в такій редакції: "Встановити орендну плату в розмірі 144,07 грн. за 1 га ріллі в рік".

07.11.2005 р. на виконання розпорядження Онуфріївської районної державної адміністрації за № 665-р від 07.11.2005 р. між СТОВ "Дніпро-Прогрес" та Онуфріївською районною державною адміністрацією Кіровоградської області було підписано Додаткову угоду № 1 до договору оренди земельної ділянки № 191 від 23.06.2005 р., якою були внесені відповідні зміни до пункту 9 Договору оренди землі.

20.01.2009 р. на виконання доручення голови Кіровоградської обласної державної адміністрації від 30.12.2008 р. № 27-1149/1 між СТОВ "Дніпро-Прогрес" та Онуфріївською районною державною адміністрацією було підписано Додаткову угоду № 2 до договору оренди земельної ділянки № 191 від 23.06.2005 р., якою пункт 9 Договору оренди землі був викладений в наступній редакції: "Орендна плата вноситься орендарем у формі та розмірі: у грошовій формі у розмір нормативної грошової оцінки землі, що становить 348,91 грн. за 1 га ріллі в рік". Всі інші умови договору залишились без змін та є чинними протягом дії договору.

Матеріалами справи підтверджено, що 15.12.2014 року ТОВ "Агродар-ЛТД" звернувся до Головного управління Дежземагенства у Кіровоградській області з листом - повідомленням про поновлення договору оренди землі додавши проект додаткової угоди, копію договору оренди землі від 29.04.2005 р. № 191, копію статуту ТОВ "Агродар ЛТД", передавального акту, повідомлення про проведення державної реєстрації припинення шляхом приєднання (документи, що підтверджують правонаступництво ТОВ "Агродар ЛТД" після СТОВ "Агрофірма Дніпро-Прогрес" (а.с. 27-28).

Листом від 02.03.2015 р. № 32-11-0.21-4116/2-15 Головне управління Держземагенства у Кіровоградській області на лист - повідомлення від 15.12.2014 року запропонувало ТОВ "Агродар-ЛТД" для вирішення питання щодо поновлення договору оренди землі до спливу строку договору оренди, але не пізніше ніж за місяць до спливу строку договору оренди землі повторно звернутися із листом-повідомленням про поновлення договору оренди землі та надати до нього наступні додаткові документи, а саме: витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку; витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель. Крім того, зазначило, що у 2015 році економічно обґрунтованою є орендна плата на рівні не менше 5% від нормативно грошової оцінки землі на рік(а.с.29).

15.04.2015 р. позивачем повторно направлено лист-повідомлення про поновлення договору оренди землі за № 1504/1 через Центр надання адміністративних послуг Онуфріївської районної державної адміністрації Кіровоградської області, реєстраційний номер 109 з усіма документами, що були зазначені у листі Головного управління Держземагенства у Кіровоградській області від 02.03.2015 р. за № 32-11-0.21-4116/2-15, а саме: проект додаткової угоди до договору оренди землі; копія договору оренди землі від 29.04.2005 р.; копія статуту ТОВ "Агродар ЛТД"; копія передавального акту; копія повідомлення про проведення державної реєстрації припинення; копія виписки з ЄДР юридичних осіб; витяги з Державного земельного кадастру про земельну ділянку; витяги з технічної документації з нормативно грошової оцінки землі; копія довіреності (а.с. 30-31).

Між ти, як повідомляє позивач, Головне управління Держземагенства у Кіровоградській області зазначені вище клопотання не розглянув, в зв"язку з чим позивач звернувся до суду та на підставі статті 33 Закону України "Про оренду землі" просить визнати договір оренди землі від 29.04.2005 р. поновленим.

Згідно статті 3 Земельного кодексу України земельні відносини регулюються Конституцією України, цим Кодексом, а також прийнятими відповідно до них нормативно -правовими актами.

Законом України "Про оренду землі" передбачено, що оренда землі - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності (статті 1 Закону). Договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов"язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов"язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства (статті 13 Закону).

В силу положень частини четвертої статті 4 Закону України "Про оренду землі" орендодавцями земельних ділянок, що перебувають у державній власності, є органи виконавчої влади, які відповідно до закону передають земельні ділянки у власність або користування.

Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності" від 06.09.2012 р. № 5245-VI внесено зміни до статті 122 Земельного кодексу України та встановлено, що центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин та його територіальні органи передають земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, крім випадків, визначених частиною восьмою цієї статті, у власність або у користування для всіх потреб. Вказані зміни набрали чинності з 01.01.2013 р.

Указом Президента України від 8 квітня 2011 року № 445 затверджено "Положення про Державне агентство земельних ресурсів України", за яким Державне агентство земельних ресурсів України (Держземагентство України) є центральним органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів та топографо-геодезичної і картографічної діяльності, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства України (далі - Міністр), входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики у сфері земельних відносин та топографо-геодезичної і картографічної діяльності.

Постановою Кабінету Міністрів України № 442 від 10.09.14 "Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади" здійснено реорганізацію Державного агентства земельних ресурсів України шляхом перетворення його в Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру (Держгеокадастр).

Згідно Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.2015 N 15, Держгеокадастр є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Віце-прем'єр-міністра України - Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства і який реалізує державну політику у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності та земельних відносин, а також у сфері Державного земельного кадастру, який розпоряджається землями державної власності сільськогосподарського призначення в межах, визначених Земельним кодексом України, безпосередньо або через визначені в установленому порядку його територіальні органи.

Оскільки земельна ділянка, яка передана позивачу в оренду за договором від 29.04.2005 належить до категорії земель сільськогосподарського призначення державної форми власності, то, відповідно, повноваження по розпорядженню даною земельною ділянкою на час розгляду справи належать територіальному управлінню Держгеокадастру, яким є Головне управління Держгеокадастру у Кіровоградській області.

Статтею 631 Цивільного кодексу України визначено, що строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов"язки відповідно до договору.

За правилами статті 19 Закону України "Про оренду землі" строк дії договору оренди землі визначається за згодою сторін, але не може перевищувати 50 років. Наслідками закінчення строку договору оренди землі, згідно статті 31 Закону України "Про оренду землі" є припинення договору оренди землі.

Пунктом 8 Договору оренди землі від 29.04.2005 р. встановлено строк дії договору 10 років, зареєстровано вказаний договір 23.06.2005 р., а отже з урахуванням положень Закону України "Про оренду землі" щодо набрання чинності договорами оренди землі в редакції Закону, яка діяла на момент укладення позивачем договорів, строк дії такого договору по 23.06.2015 р.

Положеннями статті 33 Закону України "Про оренду землі" передбачено, що по закінченню строку, на який було укладено договір оренди землі, орендар, який належно виконував обов'язки за умовами договору, має переважне право перед іншими особами на укладення договору оренди землі на новий строк (поновлення договору оренди землі) (частина перша).

Орендар, який має намір скористатися переважним правом на укладення договору оренди землі на новий строк, зобов'язаний повідомити про це орендодавця до спливу строку договору оренди землі у строк, встановлений цим договором, але не пізніше ніж за місяць до спливу строку договору оренди землі (частина друга).

До листа-повідомлення про поновлення договору оренди землі орендар додає проект додаткової угоди (частина третя).

При поновленні договору оренди землі його умови можуть бути змінені за згодою сторін. У разі недосягнення домовленості щодо орендної плати та інших істотних умов договору переважне право орендаря на укладення договору оренди землі припиняється (частина четверта).

Орендодавець у місячний термін розглядає надісланий орендарем лист-повідомлення з проектом додаткової угоди, перевіряє його на відповідність вимогам закону, узгоджує з орендарем (за необхідності) істотні умови договору і, за відсутності заперечень, приймає рішення про поновлення договору оренди землі (щодо земель державної та комунальної власності), укладає з орендарем додаткову угоду про поновлення договору оренди землі. За наявності заперечень орендодавця щодо поновлення договору оренди землі орендарю направляється лист-повідомлення про прийняте орендодавцем рішення (частина п'ята).

У разі якщо орендар продовжує користуватися земельною ділянкою після закінчення строку договору оренди і за відсутності протягом одного місяця після закінчення строку договору листа-повідомлення орендодавця про заперечення у поновленні договору оренди землі такий договір вважається поновленим на той самий строк і на тих самих умовах, які були передбачені договором. У цьому випадку укладання додаткової угоди про поновлення договору оренди землі здійснюється із:

власником земельної ділянки (щодо земель приватної власності);

уповноваженим керівником органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування без прийняття рішення органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування про поновлення договору оренди землі (щодо земель державної або комунальної власності) (частина шоста).

Керівник органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який уповноважений підписувати додаткову угоду до договору оренди землі щодо земельної ділянки державної або комунальної власності, визначається рішенням цього органу (частина сьома).

Додаткова угода до договору оренди землі про його поновлення має бути укладена сторонами у місячний строк в обов'язковому порядку (частина восьма).

Відмова, а також наявне зволікання в укладенні додаткової угоди до договору оренди землі може бути оскаржено в суді (частина дев'ята).

У разі зміни межі або цільового призначення земельної ділянки поновлення договору оренди землі здійснюється у порядку одержання земельної ділянки на праві оренди (частина десята).

Таким чином стаття 33 Закону України "Про оренду землі" фактично об'єднує два випадки пролонгації договору оренди. Так, у частинах першій - п'ятій статті 33 цього Закону передбачено переважне право орендаря на укладення договору оренди на новий строк, реалізація якого можлива лише за умови дотримання встановлених цією нормою певної процедури і строків

Частиною шостою статті 33 Закону України "Про оренду землі" передбачена інша підстава поновлення договору оренди, а саме у тому разі, якщо орендар продовжує користуватися земельною ділянкою після закінчення строку договору оренди і за відсутності протягом одного місяця після закінчення строку договору листа-повідомлення орендодавця про заперечення у поновленні договору оренди землі такий договір вважається поновленим на той самий строк і на тих самих умовах, які були передбачені договором.

Відповідної правової позиції дотримується Верховний Суд України у своїх постановах від 25.02.2015 у справах № 6-10цс15, № 6-219цс.

Матеріалами справи підтверджено, що позивач в межах встановлених пунктом 8 договору та частиною другою статті 33 Закону України "Про оренду землі" строку звернувся до Головного управління Держземагентства у Кіровоградській області через Центр надання адміністративних послуг Онуфріївської РДА із листами-повідомленнями, в яких просив поновити договір оренди землі від 29.04.2005 строком на 10 років, додавши до таких клопотань проекти додаткових угод (а.с. 27, 30).

Між тим, вказані звернення Головним управлінням Держземагентства у Кіровоградській області не розглянуто.

Однак, як встановлено матеріалами справи, позивач продовжив користуватися земельною ділянкою площею 255,8 га ріллі після закінчення договору оренди землі та сплачувати орендну плату, що підтверджується платіжними дорученнями, доданими до справи (а.с. 33-34). Докази повернення земельної ділянки позивачем відповідачу після закінчення строку договору оренди землі відсутні.

Виходячи з положень частини шостої статті 33 Закону України "Про оренду землі", для поновлення договору оренди землі з підстав, передбачених наведеною нормою, необхідна наявність наступних юридичних фактів: орендар продовжує користування виділеною земельною ділянкою; орендар належно виконує свої обов'язки за договором; відсутнє письмове повідомлення орендодавця про відмову у поновленні договору оренди; сторони укладають додаткову угоду про поновлення договорів оренди.

Такий висновок узгоджується з правовою позицією Верховного Суду України, висловленою у постановах від 25.02.2015 у справах № 6-10цс15, № 6-219цс.

При цьому, відповідно до частини шостої статті 33 Закону України "Про оренду землі" прийняття рішення органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування про поновлення договору оренди землі (щодо земель державної або комунальної власності) не вимагається, що є новелою порівняно з редакцією норми до 12.03.2011.

Матеріалами справи встановлено, що ТОВ "Агродар ЛТД" продовжив користуватися земельною ділянкою по закінченню строку договору оренди землі, не має заборгованості зі сплати орендної плати за землю, що підтверджується довідкою Олександрійської ОДПІ Головного управління ДФС у Кіровоградській області від 16.09.2015 (а.с. 32).

Натомість, відповідач у встановлений частиною шостою статті 33 Закону України "Про оренду землі" не повідомив позивача про заперечення у поновленні договору оренди землі, зокрема, докази такого повідомлення в матеріалах справи відсутні та у наданому до справи відзиву на позов відповідач не повідомляє про направлення позивачеві відповідного листа-повідомлення про заперечення у поновленні договору.

За таких обставин, в силу положень частини шостої статті 33 Закону України "Про оренду землі" договір оренди землі від 29.04.2005 вважається поновленим на той самий строк і на тих самих умовах, які були передбачені договором.

Слід також зазначити, що в процесі розгляду справи судом встановлено, що відповідно до умов договору оренди землі в оренду була надана одним масивом земельна ділянка площею 255,80 га, до складу якої відповідно до плану (схеми) входили як складові частини три поля площею 141,7342 га, 57,6136 га, 56,4546 га. При цьому кадастрові номери цим земельним ділянкам не присвоювались, оскільки діюче на день укладання договору оренди земельне законодавство не передбачало обов"язковості присвоєння таких номерів.

З пояснень позивача вбачається, що на виконання вимог Законів України "Про державний земельний кадастр", "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", а також на виконання листа Головного управління Держземагенства у Кіровоградській області від 02.03.2015 р. за №32-11-0.21-4116/2-15 ТОВ "Агродар ЛТД" замовлена Технічна документація з метою внесення даних поро земельну ділянку до державного земельного кадастру. В результаті цього кожній складовій частині , що входить до земельної ділянки площею 255,80 га, яка надавалась за договором оренди землі від 29.04.2005 року присвоєний окремий кадастровий номер.

Підтвердженням того, що земельні ділянки площею 141,7342 га, кадастровий номер 35241900:02:000:9035, площею 57,6136 га, кадастровий номер 35241900:02:000:9033, площею 56,4546 га, кадастровий номер 35241900:02:000:9034 є складовими частинами земельної ділянки площею 255,80 га, що є предметом договору оренди земельної ділянки від 29.04.2005 року являється лист відділу Держгеокадастру в Онуфріївському районі Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградської області (а.с.65).

Стаття 15 Цивільного кодексу України передбачає право кожної особи на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання та захист свого інтересу, який не суперечить загальним засадам цивільного законодавства.

Захист цивільних прав це передбачені законом способи охорони цивільних прав у разі їх порушення чи реальної небезпеки такого порушення. Загальний перелік таких способів захисту цивільних прав та інтересів визначений у статті 16 Цивільного кодексу України.

Між тим, законодавчі обмеження матеріально-правових способів захисту цивільного права чи інтересу підлягають застосуванню з дотриманням положень статей 55, 124 Конституції України та статті 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, відповідно до яких кожна особа має право на ефективний засіб правового захисту, не заборонений законом.

За положеннями частини шостої статті 33 Закону України "Про оренду землі" поновлення договору оренди землі за наведених в даній нормі умов презюмується.

Таким чином, звернення особи до суду з позовом про визнання договору оренди землі поновленим на підставі частини шостої ст. 33 Закону України "Про оренду землі" не є необхідним, проте такі вимоги можуть розглядатися судом у разі наявності відповідного спору.

На підставі викладеного, враховуючи, що між сторонами існує спір щодо поновлення договору оренди землі від 29.04.2005, господарський суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог та наявність підстав для задоволення позову в частині визнання договору оренди землі від 29.04.2005 поновленими.

Провадження у справі в частині позовних вимог про визнання укладеною додаткової угоди до договору оренди землі від 29.04.2005 підлягає припиненню на підставі пункту 4 частини 1 статті 80 Господарського процесуального кодексу України у зв'язку з відмовою позивача від позову у вказаній частині та прийняття такої відмови судом.

До прийняття відмови від позову, яка викладена у письмовій заяві позивача (а.с. 71) за підписом представника ТОВ "Агродар ЛТД", господарський суд роз'яснив присутньому в судовому засіданні представнику позивача наслідки припинення провадження у справі, що визначені частиною 2 статті 80 Господарського процесуального кодексу України, згідно яких у випадках припинення провадження у справі повторне звернення до господарського суду зі спору між тими ж сторонами, про той же предмет і з тих же підстав не допускається.

Судовий збір за правилами статті 49 Господарського процесуального кодексу України покладається на відповідача.

Керуючись статтями 22, 32, 33, 43, 44, 49, 78, 80, 82-85, 116 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги задовольнити частково.

Визнати поновленим на той же строк і на тих самих умовах договір оренди земельної ділянки від 29.04.2005, загальною площею 255,8 га, в тому числі 255,8 га ріллі для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, яка знаходиться на території Зибківської сільської ради Онуфріївського району Кіровоградської області, укладений між сільськогосподарським товариством з обмеженою відповідальністю "Агрофірма Дніпро-Прогрес" (ідентифікаційний код 21924627) повним правонаступником якого є товариство з обмеженою відповідальністю "Агродар ЛТД" (ідентифікаційний код 31790783) та Онуфріївською районною державною адміністрацією Кіровоградської області, зареєстрований у Кіровоградській регіональній філії Державного підприємства "Центр земельного кадастру" 23.06.2005 р. за № 191.

Прийняти відмову товариства з обмеженою відповідальністю "Агродар ЛТД" від позову в частині позовних вимог про визнання укладеною додаткової угоди до договору оренди землі від 29.04.2005, укладеного між сільськогосподарським товариством з обмеженою відповідальністю "Агрофірма Дніпро-Прогрес" повним правонаступником якого є товариство з обмеженою відповідальністю "Агродар ЛТД" та Онуфріївською районною державною адміністрацією Онуфріївського району Кіровоградської області, який зареєстрований за № 191, та припинити провадження у справі в цій частині.

Стягнути з Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області (25006, м. Кіровоград, вул. Тимірязєва, 84, ідентифікаційний код 38802868) на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Агродар ЛТД" (28035, Кіровоградська область, Олександрійський район, Кіровоградська область, с. Березівка, вул. Миру, 2а, ідентифікаційний код 31790783) 1218,00 грн. судового збору.

Наказ видати після набрання рішенням законної сили.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи Дніпропетровським апеляційним господарським судом.

Апеляційна скарга на рішення подається через місцевий господарський суд, який розглянув справу, протягом десяти днів з дня підписання рішення, оформленого відповідно до ст. 84 Господарського процесуального кодексу України.

Повне рішення складено 21.12.2015 р.

Суддя С. Б. Колодій

СудГосподарський суд Кіровоградської області
Дата ухвалення рішення14.12.2015
Оприлюднено25.12.2015
Номер документу54462785
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —912/3738/15

Рішення від 14.12.2015

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Колодій С. Б.

Ухвала від 26.11.2015

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Колодій С. Б.

Ухвала від 12.11.2015

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Колодій С. Б.

Ухвала від 15.10.2015

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Колодій С. Б.

Ухвала від 30.09.2015

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Колодій С. Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні