ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
----------------------
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
17 грудня 2015 р. Справа № 815/3644/15
Категорія: 8.1 Головуючий в 1 інстанції: Бойко О.Я.
Одеський апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
доповідача - судді Стас Л.В.
суддів - Турецької І.О., Косцової І.П.,
за участю секретаря - Худика С.А.,
за участю представника апелянта - ОСОБА_1
за участю представника відповідача - ОСОБА_2,
за участю представника відповідача -ОСОБА_3,
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за апеляційною скаргою Товариства з обмеженою відповідальністю «Червоний лобстер» на постанову Одеського окружного адміністративного суду від 19 жовтня 2015 року по справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Червоний лобстер» до Одеського міського управління юстиції Головного територіального управління юстиції в Одеській області, Державної податкової інспекції в Приморському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області, Державної фіскальної служби України про визнання протиправними дій, визнання протиправним та скасування запису, зобов'язання вчинити певні дії, скасування рішення, -
ВСТАНОВИВ:
Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю «Червоний лобстер», звернувся до Одеського міського управління юстиції Головного територіального управління юстиції в Одеській області, Державної податкової інспекції в Приморському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області, Державної фіскальної служби України з позовом, в якому просив:
- визнати протиправними дії Одеського міського управління юстиції Головного територіального управління юстиції в Одеській області щодо внесення до Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців запису від 05.06.2015 року за номером 15561430008006360 про відсутність Товариства з обмеженою відповідальністю «Червоний лобстер» (код ЄДРПОУ 30047226) за вказаним місцезнаходженням;
- визнати протиправним та скасувати запис в Єдиному державному реєстрі юридичних та фізичних осіб-підприємців від 05.06.2015 року за номером 15561430008006360 про відсутність Товариства з обмеженою відповідальністю «Червоний лобстер» (код ЄДРПОУ 30047226) за вказаним місцезнаходженням;
- зобов'язати Одеське міське управління юстиції Головного територіального управління юстиції в Одеській області внести запис до Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців про скасування запису в Єдиному державному реєстрі юридичних та фізичних осіб-підприємців від 05.06.2015 року запису за номером 15561430008006360 про відсутність Товариства з обмеженою відповідальністю «Червоний лобстер» (код ЄДРПОУ 30047226) за вказаним місцезнаходженням;
- скасувати Рішення про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість № 1179 від 09.06.2015 року, прийняте ДПІ в Приморському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області;
- зобов'язати ДФС України внести до Реєстру платників податку на додану вартість зміни пов'язані зі скасуванням анулювання реєстрації Товариства з обмеженою відповідальністю «Червоний лобстер» (код ЄДРПОУ 30047226) з датою реєстрації платником ПДВ 03.03.1999 року.
Мотивуючи позовні вимоги позивач посилається на те, що ТОВ «Червоний лобстер» в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців зареєстровано і фактично знаходиться за адресою: 65014, місто Одеса, вулиця Маразлієвська, 1-Г. Також, позивач стверджує, що директор Товариства, та його посадові особи постійно знаходяться за зазначеною адресою, будь-яка поштова кореспонденція надходить до Товариства, та відправляється позивачем з адреси: 65014, місто Одеса, вулиця Маразлієвська, 1-Г.
Постановою Одеського окружного адміністративного суду від 19 жовтня 2015 року у задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю «Червоний лобстер» - відмовлено.
В апеляційній скарзі, ТОВ «Червоний лобстер», посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального права, просить постанову Одеського окружного адміністративного суду від 19 жовтня 2015 року - скасувати та прийняти нову постанову про задоволення позовних вимог в повному обсязі.
Колегія суддів, заслухавши доповідача, вивчивши матеріали справи, перевіривши законність і обґрунтованість постанови суду в межах доводів апеляційної скарги, вважає, що апеляційна скарга підлягає задоволенню, з наступних підстав.
Судом першої інстанції встановлено, що позивач, ТОВ «Червоний лобстер», зареєстрований Виконавчим комітетом Одеської міської ради 04.02.1999 року № 15561200000006360 (а.с.18-19).
03 березня 1999 року позивачем отримано свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість.
Позивач зареєстрований та перебуває на обліку ДПІ у Приморському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області з 01 березня 1999 року № 4601.
Позивач здійснює свою підприємницьку діяльність за адресою: 65014, м. Одеса, вул. Маразліївська, 1-г (а.с.11).
05 червня 2015 року державним реєстратором зроблений запис про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу (а.с.15).
17 січня 2015 року ДПІ у Приморському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області прийняте рішення № 1179 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість ТОВ «Червоний лобстер» (а.с.11), яке прийнято у зв'язку з наявністю в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб підприємців запису про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу.
Відносини, які виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб врегульовано Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» від 15 травня 2003року №755-IV (зі змінами та доповненнями), відповідно до ч.1 ст.19 якого у разі якщо зміна відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, не пов'язана із змінами, що вносяться до установчих документів юридичної особи, або не підлягає державній реєстрації, особа, уповноважена діяти від імені юридичної особи (виконавчого органу), подає (надсилає поштовим відправленням з описом вкладення) державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи юридичної особи заповнену реєстраційну картку про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі.
Якщо зміни до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, вносяться у зв'язку із зміною місцезнаходження та/або найменування юридичної особи, утвореної на підставі модельного статуту, крім документів, передбачених частиною першою цієї статті, особа, уповноважена діяти від імені юридичної особи (виконавчого органу), додатково подає примірник оригіналу або нотаріально засвідчену копію рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про внесення таких змін.
Згідно з ч.11 ст.19 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» юридична особа зобов'язана подавати (надсилати) щороку протягом місяця, що настає за датою державної реєстрації, починаючи з наступного року, державному реєстратору для підтвердження відомостей про юридичну особу реєстраційну картку про підтвердження відомостей про юридичну особу.
Відповідно до ч.12 ст.19 вказаного Закону у разі ненадходження в установлений частиною одинадцятою цієї статті строк реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу державний реєстратор зобов'язаний надіслати поштовим відправленням протягом п'яти робочих днів з дати, встановленої для подання реєстраційної картки, юридичній особі повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору зазначеної реєстраційної картки.
Зокрема, як вбачається з матеріалів справи, 26.03.2015р. Реєстраційною службою Одеського міського управління юстиції на адресу Товариства з обмеженою відповідальністю «Червоний лобстер» (65014, місто Одеса, вулиця Маразлієвська, 1-Г) було надіслано Повідомлення №12.8-4271 щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу, яким відповідно до ч.12 ст.19 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», та у зв'язку з настанням строку щорічного підтвердження відомостей про юридичну особу, повідомлено про те, що протягом місяця, необхідно підтвердити реєстраційні відомості про Товариство з обмеженою відповідальністю «Червоний лобстер». Також, в означеному Повідомленні від 26.03.2015р. №12.8-4271 було викладено прохання щодо надіслання поштовим відправленням з описом вкладення або подання особисто (або через уповноважену особу) державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи заповнену реєстраційну картку (форми №6) про підтвердження відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Судом встановлено, що надіслане Реєстраційною службою Одеського міського управління юстиції на адресу Товариства з обмеженою відповідальністю «Червоний лобстер» (65014, місто Одеса, вулиця Маразлієвська, 1-Г) рекомендованим листом Повідомлення №12.8-4271 щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу, було повернуто на адресу відправника з відміткою органу поштового зв'язку - "за закінченням терміну зберігання", що, на думку відповідача, послугувало законодавчо передбаченою підставою для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису №15561430008006360 про відсутність ТОВ «Червоний лобстер» за його місцезнаходженням.
Відповідно до абзацу 2 частини 14 статті 19 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» якщо державному реєстратору повернуто поштового відправлення, державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням.
Колегія суддів зазначає, що порядок надання послуг поштового зв'язку, права та обов'язки операторів поштового зв'язку і користувачів послуг поштового зв'язку визначено Правилами надання послуг поштового зв'язку, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 5 березня 2009р. №270 (зі змінами та доповненнями), відповідно до п.2 яких рекомендоване поштове відправлення - реєстрований лист, поштова картка, бандероль, секограма, дрібний пакет, мішок «М», які приймаються для пересилання без оцінки відправником вартості його вкладення.
Згідно з п.17 вказаних Правил внутрішні реєстровані поштові відправлення (крім прямих контейнерів), поштові перекази можуть прийматися для пересилання з рекомендованим повідомленням про їх вручення. Пунктом 2 Правил надання послуг поштового зв'язку, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 5 березня 2009р. №270 визначено, що повідомлення про вручення поштового відправлення, поштового переказу - повідомлення, яким оператор поштового зв'язку доводить до відома відправника чи уповноваженої ним особи інформацію про дату вручення реєстрованого поштового відправлення, виплати коштів за поштовим переказом та прізвище одержувача.
Згідно з п.116 Правил надання послуг поштового зв'язку, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 5 березня 2009р. №270 у разі неможливості вручення одержувачам, поштові відправлення, внутрішні поштові перекази зберігаються об'єктом поштового зв'язку місця призначення протягом одного місяця з дня їх надходження.
Відповідно до абз.2 п.119 вищевказаних Правил не вручені одержувачам або відправникам поштові відправлення, поштові перекази зберігаються об'єктом поштового зв'язку протягом строку, визначеного цими Правилами. Після закінчення встановленого строку зберігання поштові відправлення вважаються такими, що не вручені. Не вручені поштові відправлення зберігаються об'єктом поштового зв'язку до закінчення шестимісячного строку з дня прийняття їх для пересилання.
Тому, що за встановленої обставини про повернення державному реєстратору рекомендованого листа з відміткою відділення зв'язку, тобто фактичного не надходження до юридичної особи такого листа з певної причини, у державного реєстратора відсутні законодавчо передбачені підстави для внесення до Єдиного державного реєстру запису про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу, оскільки відмітка відділення зв'язку про причину повернення «за закінченням терміну зберігання» не може ототожнюватись з відміткою «відсутність юридичної особи за зазначеною адресою», так як поштові відправлення зберігаються об'єктом поштового зв'язку місця призначення у разі неможливості вручення одержувачам з низки причин (зокрема і поважних), а не виключно з однієї причини: «відсутність юридичної особи (одержувача) за зазначеною адресою».
Таким чином, надіслане Реєстраційною службою Одеського міського управління юстиції на адресу Товариства з обмеженою відповідальністю «Червоний лобстер» (65014, місто Одеса, вулиця Маразлієвська, 1-Г) рекомендованим листом Повідомлення №12.8-4271 щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу, було повернуто на адресу відправника з відміткою органу зв'язку - «за закінченням терміну зберігання», та в жодному разі не з відміткою - «за зазначеною адресою не знаходиться», а відтак, державним реєстратором Виконавчого комітету Одеської міської ради рішення щодо внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису №15561430008006360 про відсутність ТОВ «Червоний лобстер» за його місцезнаходженням, було прийнято протиправно.
Аналогічна правова позиція викладена в ухвалі Вищого адміністративного суду України від 23.09.2013року по справі № К/9991/68903/11 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ТАМ-ТРАНС» до Коростенської об'єднаної державної податкової інспекції, Державного реєстратора Коростенської районної державної адміністрації Житомирської області про визнання рішення незаконним.
Метою правового регулювання, встановленого нормами ст.19 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», щодо визначення порядку дій державного реєстратора у випадку виникнення обставин, які ставлять під сумнів відомості, зокрема, щодо місцезнаходження, вказані юридичною особою при її реєстрації, є перевірка достовірності означених відомостей.
Так, анулювання реєстрації ТОВ «Червоний лобстер» як платника ПДВ на підставі підпункту «ж» пункту 184.1 статті184 Податкового кодексу України було зумовлено наявністю відповідного запису в ЄДР щодо відсутності юридичної особи за вказаною адресою, підставою для внесення державним реєстратором якого слугувало повернення рекомендованого листа, надісланого реєстратором на адресу позивача відповідно до абзацу 2 частини 12 статті 19 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців».
Встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податку до направлення державному реєстратору органом ДПС повідомлення встановленого зразка, передбачено Положенням про організацію взаємодії підрозділів податкової міліції з іншими структурними підрозділами органів державної податкової служби для встановлення місцезнаходження платника податків, затвердженого Наказом Державної податкової адміністрації України від 17 травня 2010року №336 (зі змінами та доповненнями), відповідно до п.п.3.1.1, 3.1.2 п.3.1 якого щодо кожного платника податків, який відсутній за місцезнаходженням (місцем проживання) та місцезнаходження (місце проживання) якого не з'ясовано, структурний підрозділ органу ДПС проводить такі заходи: шляхом спілкування (телефон, пошта, факс, виїзд за місцезнаходженням тощо) із платником податків з'ясовує його фактичне місцезнаходження (місце проживання); за допомогою Єдиного банку даних платників податків встановлює місце проживання засновників і керівників платника податків, та отримує інформацію стосовно інших платників податків, де зазначені особи є засновниками чи керівниками.
Відповідно до пункту 7.2 Порядку взаємодії між структурними підрозділами органів ДПС з питань реєстрації та обліку платників податків, затвердженого Наказом Державної податкової служби України від 01.08.2012р. №671 (зі змінами та доповненнями) щодо кожного платника податків, за яким виявлено відсутність його за місцезнаходженням (місцем проживання) та не з'ясовано фактичне місцезнаходження (місце проживання), відповідний підрозділ органу ДПС, який з'ясував зазначений факт, готує та передає підрозділам податкової міліції запит на встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податків за формою та у порядку, згідно з Положенням про організацію взаємодії підрозділів податкової міліції з іншими структурними підрозділами органів державної податкової служби для встановлення місцезнаходження платника податків, затвердженим Наказом ДПА України від 17.05.2010р. №336.
Згідно з п.7.4 означеного Порядку якщо за результатами заходів щодо встановлення фактичного місцезнаходження юридичної особи підрозділами податкової міліції буде підтверджено відсутність такої особи за місцезнаходженням або встановлено, що фактичне місцезнаходження юридичної особи не відповідає зареєстрованому місцезнаходженню, керівник (заступник керівника) органу ДПС приймає рішення про направлення до відповідного державного реєстратора повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням за ф. №18-ОПП.
Пунктом 3.2 Положення про організацію взаємодії підрозділів податкової міліції з іншими структурними підрозділами органів державної податкової служби для встановлення місцезнаходження платника податків, затвердженого Наказом Державної податкової адміністрації України від 17 травня 2010року №336 передбачено, що у разі підтвердження відсутності платника податків за місцезнаходженням (місцем проживання) структурний підрозділ органу ДПС, який є ініціатором запиту, готує за відповідною формою запит на встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податків та направляє до підрозділу податкової міліції.
Колегія суддів приходить до висновку, що відповідачем - ДПІ у Приморському районі м.Одеси ГУ ДФС в Одеській області, в порушення вимог ч.2 ст.71 Кодексу адміністративного судочинства України, жодних доказів щодо здійснення усіх передбачених Положенням про організацію взаємодії підрозділів податкової міліції з іншими структурними підрозділами органів державної податкової служби для встановлення місцезнаходження платника податків, затвердженого Наказом Державної податкової адміністрації України від 17 травня 2010року №336 заходів для встановлення фактичного місцезнаходження юридичної особи - ТОВ «Червоний лобстер», не надано.
Аналогічна правова позиція викладена у Постанові Верховного Суду України від 15.04.2014 року по справі №21-4а14.
Відповідно до ст.244-2 КАС України рішення Верховного Суду України, прийняте за результатами розгляду заяви про перегляд судового рішення з мотивів неоднакового застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права у подібних правовідносинах, є обов'язковим для всіх суб'єктів владних повноважень, які застосовують у своїй діяльності нормативно-правовий акт, що містить зазначені норми права, та для всіх судів України. Суди зобов'язані привести свою судову практику у відповідність з рішенням Верховного Суду України.
Колегія вважає, що Одеським міським управлінням юстиції в особі відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців реєстраційної служби Одеського міського управління юстиції, на виконання вимог ч.2 ст.71 Кодексу адміністративного судочинства України, до суду не надано жодних належних доказів на підтвердження та обґрунтування правомірності внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису №від 26.03.2015р. про відсутність ТОВ «Червоний лобстер» за його місцезнаходженням, у зв'язку з чим Рішення Державної податкової інспекції у Приморському районі м.Одеси Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області №1179 від 09.06.2015р. про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість ТОВ «Червоний лобстер», винесено податковим органом неправомірно, безпідставно, та всупереч положенням чинного законодавства України.
Відповідно п.5.10 Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 14 листопада 2014року №1130, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 листопада 2014р. за №1456/26233 (зі змінами та доповненнями) підставою для внесення до Реєстру змін щодо скасування анулювання реєстрації, що відбулось за ініціативою контролюючого органу, є рішення суду, яке набрало законної сили, або рішення контролюючого органу про скасування рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ. Рішення із копіями відповідних документів направляється до Державної фіскальної служби України для внесення відповідних змін до Реєстру.
У разі скасування рішення про анулювання реєстрації, якщо інше не визначено судовим рішенням, контролюючий орган вносить до Реєстру запис про реєстрацію платника ПДВ із урахуванням таких особливостей: 1) якщо на дату скасування рішення про анулювання реєстрації в особи відсутня наступна (повторна) реєстрація, дата реєстрації платником ПДВ не змінюється; 2) якщо на дату скасування рішення про анулювання реєстрації особа зареєстрована платником ПДВ повторно, дата реєстрації платником ПДВ відповідає даті попередньої реєстрації платником ПДВ; 3) якщо на дату скасування рішення про анулювання реєстрації особа зареєстрована як платник єдиного податку, умова сплати якого не передбачає сплати податку на додану вартість, дата реєстрації платником ПДВ не змінюється, дата анулювання реєстрації відповідає даті, що передує дню переходу особи до застосування відповідної ставки єдиного податку, а причина анулювання - підпункту "в" пункту 184.1 статті 184 розділу V Кодексу. Анулювання реєстрації проводиться за заявою про анулювання реєстрації платника ПДВ або за рішенням контролюючого органу; 4) якщо на дату скасування рішення про анулювання реєстрації в особи є анульованою наступна (повторна) реєстрація, дата реєстрації платником ПДВ відповідає даті попередньої реєстрації платником ПДВ, а дата та причина анулювання реєстрації - даті та причині анулювання повторної реєстрації.
З урахуванням вказаних вище норм Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 14 листопада 2014року №1130, та з метою повного відновлення порушених прав позивача - ТОВ «Червоний лобстер», колегія суддів приходить до висновку про необхідність зобов'язання Державну податкову інспекцію у Приморському районі м. Одеси Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області поновити ТОВ «Червоний лобстер» в реєстрі платників податків на додану вартість як платника податку.
Як встановлено ч.2 ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
З огляду на наведене, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції повно та всебічно встановив обставини справи, однак зробив висновки, які не відповідають обставинам справи, та прийняв постанову з порушенням норм матеріального права, яка підлягає скасуванню.
Керуючись ч. 1 ст. 195, п.3 ч. 1 ст. 198, п.4ст. 202,ч. 2 ст. 205, ст.254 КАС України, колегія суддів, -
ПОСТАНОВИЛА:
Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Червоний лобстер» - задовольнити.
Постанову Одеського окружного адміністративного суду від 19 жовтня 2015 року - скасувати.
Прийняти нову постанову, якою позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Червоний лобстер» - задовольнити.
Визнати протиправними дії Одеського міського управління юстиції Головного територіального управління юстиції в Одеській області щодо внесення до Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців від 05.06.2015 року запису за номером 15561430008006360 про відсутність Товариства з обмеженою відповідальністю «Червоний лобстер» (код ЄДРПОУ 30047226) за вказаним місцезнаходженням;
Визнати протиправним та скасувати запис в Єдиному державному реєстрі юридичних та фізичних осіб-підприємців від 05.06.2015 року запису за номером 15561430008006360 про відсутність Товариства з обмеженою відповідальністю «Червоний лобстер» (код ЄДРПОУ 30047226) за вказаним місцезнаходженням;
Зобов'язати Одеське міське управління юстиції Головного територіального управління юстиції в Одеській області внести запис до Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців про скасування запису в Єдиному державному реєстрі юридичних та фізичних осіб-підприємців від 05.06.2015 року запису за номером 15561430008006360 про відсутність Товариства з обмеженою відповідальністю «Червоний лобстер» (код ЄДРПОУ 30047226) за вказаним місцезнаходженням.
Скасувати рішення Державної податкової інспекції у Приморському районі міста Одеси ГУ ДФС в Одеській області №1179 від 09.06.2015 року про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю «Червоний лобстер».
Зобов'язати Державну податкову інспекцію в Приморському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області поновити Товариство з обмеженою відповідальністю «Червоний лобстер» в реєстрі платників податків на додану вартість як платника податку.
Постанова апеляційного суду набирає чинності негайно після її проголошення, але може бути оскаржена в касаційному порядку до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів з моменту виготовлення її в повному обсязі.
Головуючий:
Судді:
Суд | Одеський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.12.2015 |
Оприлюднено | 27.12.2015 |
Номер документу | 54509932 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Васильєва І.А.
Адміністративне
Одеський апеляційний адміністративний суд
Стас Л.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні