ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
місто Київ
21 грудня 2015 року №826/22457/15
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Літвінової А.В. розглянув у письмовому провадженні адміністративну справу
за позовомтовариства з обмеженою відповідальністю «Експрім» додержавної податкової інспекції в Оболонському районі головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві (відповідач-1) державного реєстратора відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Оболонського району реєстраційної служби головного управління юстиції у місті Києві Вертай Людмили Михайлівни (відповідач-2) провизнання дій протиправними, визнання протиправним та скасування рішення від 19.08.2015 №409/26-54-11-01-68, скасування запису, зобов'язання вчинити дії, ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Експрім» звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до державної податкової інспекції в Оболонському районі головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві, державного реєстратора відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Оболонського району реєстраційної служби головного управління юстиції у місті Києві Вертай Людмили Михайлівни, в якому просить:
- визнати протиправними дії державної податкової інспекції в Оболонському районі головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві по направленню (надсиланню) державному реєстратору відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Оболонського району реєстраційної служби головного управління юстиції у місті Києві повідомлення (форми №18-ОПП) від 09.07.2015 №3257/9/26-54-11-01-50/1171 щодо товариства з обмеженою відповідальністю «Експрім» (код ЄДРПОУ 30441106) «Про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням»;
- визнати протиправним та скасування рішення державної податкової інспекції в Оболонському районі головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві від 19.08.2015 №409/26-54-11-01-68 (вихідний №19420/10/26-54-11-01-50) про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість товариства з обмеженою відповідальністю «Експрім» (код ЄДРПОУ 30441106);
- скасувати з моменту внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису від 18.08.2015 №10691430008000979 «внесення інформації щодо відсутності за вказаною адресою» стосовно товариства з обмеженою відповідальністю «Експрім» (код ЄДРПОУ 30441106), внесений державним реєстратором відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Оболонського району реєстраційної служби головного управління юстиції у місті Києві Вертай Людмилою Михайлівною;
- зобов'язати державну податкову інспекцію в Оболонському районі головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві поновити реєстрацію платника ПДВ товариства з обмеженою відповідальністю «Експрім» (код ЄДРПОУ 30441106) датою попередньої реєстрації платником ПДВ (15.07.1999) шляхом внесення до Реєстру платників ПДВ відповідного запису;
- зобов'язати державну податкову інспекцію в Оболонському районі головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві поновити облікові дані та записи рахунків інтегрованої картки товариства з обмеженою відповідальністю «Експрім» (код ЄДРПОУ 30441106) в системі електронного адміністрування ПДВ (СЕА) щодо суми податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, які були наявні станом на 19.08.2015 - до прийняття рішення від 19.08.2015 №409/26-54-11-01-68 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість.
Позовні вимоги мотивовано тим, що державною податковою інспекцією в Оболонському районі головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві протиправно винесено рішення від 19.08.2015 №409/26-54-11-01-68 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість товариства з обмеженою відповідальністю «Експрім», оскільки вказане товариство з дня реєстрації знаходиться за адресою 04114, місто Київ, Оболонський район, вулиця Вишгородська, будинок 34/1, квартира 25, що підтверджується договором оренди, свідоцтвом про державну реєстрацію юридичної особи.
Відповідачі проти задоволення позовних вимог заперечували. Так, відповідачем-1 вказано, що оскаржуване рішення від 19.08.2015 №409/26-54-11-01-68 є правомірним та таким, що винесено у межах наявних у контролюючого органу повноважень. Водночас, відповідачем-1 наголошено, що у державної податкової інспекції в Оболонському районі головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві відсутні повноваження щодо внесення до Реєстру платників податків даних, оскільки цим правом наділена виключно Державна фіскальна служба України.
Відповідачем-2 зазначено, що запис від 18.08.2015 №10691430008000979 «внесення інформації щодо відсутності за вказаною адресою» внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців правомірно у зв'язку з тим, що поштове повідомлення, в якому містилося повідомлення про необхідність подання до державного реєстратора картки про підтвердження відомостей про юридичну особу, повернулося не врученим, що у відповідності до положень Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» є підставою для внесення такого запису.
Адміністративну справу №826/22457/15 розглянуто у письмовому провадженні згідно із приписами частини шостої статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України.
Розглянувши подані сторонами документи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд
ВСТАНОВИВ:
Як вбачається з матеріалів справи, на адресу начальника оперативного управління державної податкової інспекції в Оболонському районі головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві направлено запит на встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податків від 08.06.2015 №2450/26-54-15-10-22 щодо товариства з обмеженою відповідальністю «Експрім».
Надалі, згідно з довідкою про встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податків від 07.07.2015 №4156, посадовими особами державної податкової інспекції в Оболонському районі головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві встановлено, що товариство з обмеженою відповідальністю «Експрім», яке зареєстроване за адресою місто Київ, вулиця Вишгородська, будинок 34/1, квартира 25, фактично знаходиться за іншою адресою, а саме: місто Київ, вулиця Мурманська, офіс 3.
На підставі викладеного, державною податковою інспекцією в Оболонському районі головного управління державної фіскальної служби у місті Києві прийнято рішення про доцільність направлення державному реєстратору повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням за формою 18-ОПП від 09.07.2015 №1170, у зав'язку з чим відповідачем сформовано повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням від 09.07.2015 №3257/9/26-54-11-01-50/1171.
В подальшому, державним реєстратором відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Оболонського району реєстраційної служби головного управління юстиції у місті Києві направлено на адресу товариства з обмеженою відповідальністю «Експрім» (місто Київ, вулиця Вишгородська, будинок 34/1, квартира 25) повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу від 13.07.2015, яким позивача зобов'язано протягом місяця підтвердити реєстраційні відомості про товариство з обмеженою відповідальністю «Експрім».
Вказане повідомлення, у відповідності до наявних у матеріалах справи копій конверту та довідки про причини повернення (досилання), повернуто у зв'язку із закінченням встановленого строку зберігання, з огляду на що державним реєстратором відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Оболонського району реєстраційної служби головного управління юстиції у місті Києві Вертай Людмилою Михайлівною внесено запис до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 18.08.2015 №10691430008000979 «Внесення інформації щодо відсутності за вказаною адресою» стосовно товариства з обмеженою відповідальністю «Експрім».
Враховуючи наявні у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відомості щодо товариства з обмеженою відповідальністю «Експрім» від 18.08.2015 №10691430008000979, державною податковою інспекцією в Оболонському районі головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві прийнято рішення про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість товариства з обмеженою відповідальністю «Експрім» від 19.08.2015 №409/26-54-11-01-68 (вихідний №19420/10/26-54-11-01-50), яким на підставі положень підпункту «ж» пункту 184.1 статті 184 Податкового кодексу України анульовано реєстрацію товариства з обмеженою відповідальністю «Експрім», як платника податку на додану вартість, з 19.08.2015.
Вважаючи свої права та охоронювані законом інтереси порушеними внаслідок вказаних дій та рішень відповідачів, позивач звернувся з позовом до суду.
Досліджуючи підстави викладеного, суд аналізує наступні правові норми.
Так, приписами підпункту «ж» пункту 184.1 статті 184 Податкового кодексу України передбачено, що реєстрація діє до дати анулювання реєстрації платника податку, яка проводиться шляхом виключення з реєстру платників податку і відбувається, зокрема, у разі якщо в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців наявний запис про відсутність юридичної особи або фізичної особи за її місцезнаходженням (місцем проживання) або запис про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу.
У свою чергу, порядок внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, врегульовано положеннями ст. 19 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» від 15.05.2003 року №755-IV (надалі - Закон №755).
У силу приписів абзацу 2 частини 12 статті 19 Закону №755, у разі надходження (поштовим відправленням або в електронному вигляді в порядку взаємообміну) державному реєстратору від органу доходів і зборів повідомлення встановленого зразка про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням державний реєстратор зобов'язаний надіслати поштовим відправленням протягом п'яти робочих днів з дати надходження зазначеного повідомлення юридичній особі повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки.
Згідно з частиною 14 статті 19 Закону №755, у разі неподання юридичною особою протягом місяця з дати надходження їй відповідного повідомлення реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність підтвердження зазначених відомостей датою, яка встановлена для чергового подання реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу.
Якщо державному реєстратору повернуто поштове відправлення, державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням.
Як було зазначено вище, підставою для прийняття оскаржуваного рішення від 19.08.2015 №409/26-54-11-01-68 слугував наявний у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запис від 18.08.2015 №10691430008000979 «Внесення інформації щодо відсутності за вказаною адресою» стосовно товариства з обмеженою відповідальністю «Експрім», який, у свою чергу, внесений на підставі повідомлення державної податкової інспекції в Оболонському районі головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням від 09.07.2015 №3257/9/26-54-11-01-50/1171 (форма №18-ОПП)
Водночас, питання встановлення місцезнаходження (місця проживання) платників податків врегульовано розділом ХІІ Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 року №1588 (надалі - Порядок №1588).
У відповідності до пункту 12.2 Порядку №1588 у редакції, яка діяла станом на момент виникнення спірних правовідносин, підрозділи контролюючого органу: стосовно платників податків, якими не подано у встановлені законом терміни податкових декларацій (звітів, розрахунків), у порядку, передбаченому законодавством, самостійно визначають суму грошового зобов'язання, проводять роботу з узгодження грошового зобов'язання та інші заходи; стосовно платників податків, які мають податковий борг, у порядку, передбаченому законодавством, здійснюють заходи з погашення податкового боргу.
У рамках проведення цих заходів, а також при призначенні чи проведенні будь-якого виду перевірки платника податків чи при виконанні інших службових обов'язків працівниками контролюючих органів здійснюється або може здійснюватись перевірка місцезнаходження (місця проживання) платника податків . За наслідками перевірки складається акт перевірки місцезнаходження платника податків. Якщо встановлено відсутність платника податків за його місцезнаходженням (місцем проживання), то проводиться робота із з'ясування фактичного місця розташування (місцезнаходження, місця проживання) платника податків, відповідальних та пов'язаних осіб.
Згідно з пунктом 12.4 Порядку №1588 у редакції, яка діяла станом на момент виникнення спірних правовідносин, щодо кожного платника податків, стосовно якого виявлена відсутність його за місцезнаходженням (місцем проживання) та не з'ясоване його фактичне місцезнаходження (місце проживання), підрозділ контролюючого органу, який з'ясував зазначений факт, готує та передає підрозділам податкової міліції запит на встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податків за встановленою формою.
Якщо за результатами заходів щодо встановлення фактичного місцезнаходження юридичної особи підрозділами податкової міліції буде підтверджено відсутність такої особи за місцезнаходженням або встановлено, що фактичне місцезнаходження юридичної особи не відповідає зареєстрованому місцезнаходженню, керівник (заступник керівника) контролюючого органу протягом трьох робочих днів приймає рішення про надсилання до відповідного державного реєстратора повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням за формою N 18-ОПП (додаток 24) для вжиття заходів, передбачених частиною дванадцятою статті 19 Закону. Повідомлення за формою N 18-ОПП надсилається державному реєстратору поштовим відправленням або в електронному вигляді у порядку взаємного обміну інформацією з реєстрів центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, та Центрального контролюючого органу (пункт 12.5 Порядку №1588 у редакції, яка діяла станом на момент виникнення спірних правовідносин).
З аналізу викладених вище правових норм вбачається, що контролюючий орган надсилає повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням (форма №18-ОПП) державному реєстратору для вжиття заходів, передбачених абзацом 2 частини 14 статті 19 Закону №755, лише після здійснення передбачених Порядком №1588 заходів для встановлення фактичного місцезнаходження юридичної особи.
Слід зазначити, що аналогічна позиція викладена у постанові Верховного Суду України від 15.04.2014 (номер ЄДРСР 38655040).
Крім того, положеннями розділу ІV Положення про організацію взаємодії підрозділів податкової міліції з іншими структурними підрозділами органів державної податкової служби для встановлення місцезнаходження платника податків, затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України від 17.05.2010 №336 (надалі - Порядок №336) визначені дії підрозділів податкової міліції при отриманні запитів на встановлення місцезнаходження платника податків.
Так, згідно з пунктом 4.2 Порядку №336, підрозділ податкової міліції при прийнятті рішення про організацію заходів із встановлення місцезнаходження платника податків обов'язково здійснює вихід за його адресою.
У разі незнаходження за адресою платника податків необхідно: якщо платник податків зареєстрований за адресою жилого приміщення (квартири), опитати власника такого приміщення (квартири) (за згодою) щодо місцезнаходження за вказаною адресою платника податків, а також місцезнаходження посадових осіб платника податків, та оформити відповідно такі заходи (пояснення або рапорт); якщо платник податків зареєстрований за адресою приміщення, в якому розташовано виробництво, офіси тощо, необхідно опитати власника приміщення-орендодавця (за згодою) щодо оренди та місцезнаходження платника податків, вказаного у запиті (пояснення або рапорт).
У разі встановлення, що засновники та посадові особи не пов'язані з утворенням та господарською діяльністю платника податків, підрозділ податкової міліції готує та передає керівнику органу ДПС службову записку та матеріали відповідно до вимог п. 2.3.1 Порядку взаємодії структурних підрозділів органів державної податкової служби під час підготовки та супроводження справ у судах і ведення претензійно-позовної роботи, затвердженого наказом ДПА України від 22.02.2008 N 106 «Про організацію роботи юридичних підрозділів в органах державної податкової служби», із змінами.
За даними адресного бюро Міністерства внутрішніх справ України встановлюються місця реєстрації фізичних осіб та всіх посадових осіб, засновників платника податків (заходи оформити довідкою або рапортом) (пункт 4.3 Порядку №336).
За необхідності співробітник податкової міліції звертається із письмовим запитом до відповідного структурного підрозділу органів ДПС про отримання інформації щодо джерел доходів засновників і керівників платника податків (пункт 4.4 Порядку №336).
За встановленими адресами здійснюються виїзди та опитуються засновники і керівники платника податків (за згодою) щодо фактичного місцезнаходження платника податків та документів фінансово-господарської діяльності (заходи оформити поясненням або рапортом) (пункт 4.5 Порядку №336).
У випадку реєстрації посадових осіб платника податків за межами області, оперативний працівник протягом п'яти робочих днів з часу отримання запиту готує та направляє до регіонального підрозділу податкової міліції запит про проведення опитування щодо створення та діяльності платника податків (пункт 4.6 Порядку №336).
Проводяться інші заходи, які не суперечать чинному законодавству, з метою встановлення місцезнаходження платника податків (пункт 4.7 Порядку №336).
Кожний проведений захід оформлюється документально (довідкою або рапортом) (пункт 4.8 Порядку №336).
Так, відповідачем-1 на обґрунтування правомірності оскаржуваного рішення про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість товариства з обмеженою відповідальністю «Експрім» від 19.08.2015 №409/26-54-11-01-68 надано суду копії запиту на встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податків від 08.06.2015 №2450/26-54-15-10-22 та довідки про встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податків від 07.07.2015 №4156.
Проте, на підтвердження виконання всіх дій, передбачених процедурою встановлення місцезнаходження (місця проживання) платників податків, у відповідності до вищенаведених приписів Порядку №1588 та Порядку №336, на підставі яких направлено відповідне повідомлення до державного реєстратора, відповідачем-1 не надано суду доказів вжиття відповідним підрозділом податкової міліції заходів щодо встановлення фактичного місцезнаходження юридичної особи - товариства з обмеженою відповідальністю «Експрім».
Таким чином, з матеріалів справи не вбачається, а відповідачем-1, як суб'єктом владних повноважень, не доведено факту дотримання останнім процедури та вжиття необхідних заходів щодо встановлення фактичного місцезнаходження позивача, а, відтак, не підтверджено наявності законодавчо обґрунтованих передумов для надсилання повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням (форма №18-ОПП) державному реєстратору для вжиття заходів, передбачених абзацом 2 частини 14 статті 19 Закону №755, щодо товариства з обмеженою відповідальністю «Експрім».
Аналізуючи надані сторонами докази на предмет правомірності внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису від 18.08.2015 №10691430008000979 «внесення інформації щодо відсутності за вказаною адресою» стосовно товариства з обмеженою відповідальністю «Експрім», суд наголошує на наступному.
За посиланням позивача, товариство з обмеженою відповідальністю «Експрім» зареєстровано в 1999 році та постійно знаходиться за адресою: 04114, місто Київ, вулиця Вишгородська, будинок 34/1, кв.25. На підтвердження зазначеного позивачем надано суду копію свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи, договору оренди, листування із відповідачем (із доказами отримання поштової кореспонденції), нотаріально посвідчених заяв мешканців будинку АДРЕСА_1 ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5 тощо.
Зазначені докази позивача відповідачами не спростовано.
З матеріалів справи вбачається, що повідомлення державного реєстратора про необхідність товариству з обмеженою відповідальністю «Експрім» подати реєстраційну картку про підтвердження відомостей про юридичну особу датовано 13.07.2015.
Відповідне підтвердження відомостей з боку позивача відбулось 14.07.2015, що підтверджується описом документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії "Підтвердження відомостей про юридичну особу" від 14.07.2015 та записом в Єдиному державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 14.07.2015 №1069106000700979.
Відтак, товариством з обмеженою відповідальністю «Експрім» виконано свій обов'язок, визначений статтею 19 Закону №755, а тому оскаржуваний запис від 18.08.2015 №10691430008000979 «внесення інформації щодо відсутності за вказаною адресою» стосовно товариства з обмеженою відповідальністю «Експрім» підлягає скасуванню, як необгрунтований та безпідставний.
Враховуючи встановлені судом обставини щодо безпідставності надіслання державною податковою інспекцією державному реєстратору повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням, безпідставність запису державного реєстратора від 18.08.2015 №10691430008000979, рішення державної податкової інспекції в Оболонському районі головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві від 19.08.2015 №409/26-54-11-01-68 (вихідний №19420/10/26-54-11-01-50) про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість товариства з обмеженою відповідальністю «Експрім» (код ЄДРПОУ 30441106) не може вважатись обгрунтованим, а відтак останнє підлягає скасуванню.
Щодо решти позовних вимог суд зазначає про таке.
У відповідності до абзацу 3 пункту 5.10 Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затверджене наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 року №1130, підставою для внесення до Реєстру платників податку на додану вартість змін щодо скасування анулювання реєстрації, що відбулось за самостійним рішенням контролюючого органу, є рішення суду, яке набрало законної сили, або рішення контролюючого органу про скасування рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ. Рішення із копіями відповідних документів направляється до Державної фіскальної служби України для внесення відповідних змін до Реєстру, з огляду на що суд дійшов висновку, що станом на момент розгляду справи судом позовна вимога про зобов'язання державної податкової інспекції в Оболонському районі головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві поновити реєстрацію платника ПДВ товариства з обмеженою відповідальністю «Експрім» (код ЄДРПОУ 30441106) датою попередньої реєстрації платником ПДВ (15.07.1999) шляхом внесення до Реєстру платників ПДВ відповідного запису є передчасною, а право позивача - непорушеним, оскільки лише після набрання судовим рішенням, яким скасоване рішення про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість, такі зміни (з метою поновлення реєстрації товариства з обмеженою відповідальністю «Експрім» як платника податку на додану вартість) вносяться до реєстру. При цьому, вказана функція покладена на Державну фіскальну службу України, позовні вимоги до якої позивачем у розглядуваній адміністративній справі не заявлялись.
Також, суд звертає увагу, що позивачем в обґрунтування позовної вимоги про зобов'язання державної податкової інспекції в Оболонському районі головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві поновити облікові дані та записи рахунків інтегрованої картки товариства з обмеженою відповідальністю «Експрім» (код за ЄДРПОУ 30441106) в системі електронного адміністрування ПДВ (СЕА) щодо суми податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, які були наявні станом на 19.08.2015 - до прийняття рішення від 19.08.2015 №409/26-54-11-01-68 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість, не надано суду податкових накладених та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (наявні станом на 19.08.2015), які, за твердженням позивача, слід відобразити в облікових даних останнього, тобто позивачем не надано суду належних та допустимих доказів, які б підтверджували факт наявного порушеного права останнього у вказаній частині.
Беручи до уваги викладене, суд дійшов висновку про часткове задоволення позовних вимог.
Згідно з вимогами статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Керуючись статтями 69, 70, 71 та 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва
ПОСТАНОВИВ:
Позовні вимоги задовольнити частково.
Визнати протиправними дії державної податкової інспекції в Оболонському районі головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві з направлення (надсилання) державному реєстратору відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Оболонського району реєстраційної служби головного управління юстиції у місті Києві повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням (форми №18-ОПП) від 09.07.2015 №3257/9/26-54-11-01-50/1171 щодо товариства з обмеженою відповідальністю «Експрім» (код ЄДРПОУ 30441106).
Скасувати запис від 18.08.2015 №10691430008000979 «внесення інформації щодо відсутності юридичної особи за вказаною адресою» стосовно товариства з обмеженою відповідальністю «Експрім» (код ЄДРПОУ 30441106), внесений державним реєстратором відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Оболонського району реєстраційної служби головного територіального управління юстиції у місті Києві Вертай Людмилою Михайлівною.
Визнати протиправним та скасувати рішення державної податкової інспекції в Оболонському районі головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві від 19.08.2015 №409/26-54-11-01-68 (вихідний №19420/10/26-54-11-01-50) про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість товариства з обмеженою відповідальністю «Експрім» (код ЄДРПОУ 30441106).
В іншій частині позову відмовити.
Постанова набирає законної сили в порядку, визначеному статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Літвінова А.В.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 21.12.2015 |
Оприлюднено | 28.12.2015 |
Номер документу | 54525199 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Глущенко Яна Борисівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні