Ухвала
від 21.12.2015 по справі 916/106/14
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ


ОКРЕМА УХВАЛА

"21" грудня 2015 р.Справа № 916/106/14

За заявою кредитора: Товариства з обмеженою відповідальністю „НІКОНІУМ» (65078, м. Одеса, вул. Космонавтів, буд. 32; код ЄДРПОУ 34599151);

до боржника: Публічного акціонерного товариства „ОЛИМП-КРУГ» (65031, м. Одеса, вул. Хімічна, буд. 1; код ЄДРПОУ 00203708);

про визнання банкрутом,

Господарський суд Одеської області у складі:

судді Антощук С.І.

при секретарі судового засідання Карагяур Н.М.

Представники сторін:

ліквідатор: арбітражний керуючий ОСОБА_1;

від кредиторів: ОСОБА_2 - представник ТОВ „НІКОНІУМ» за довіреністю №б/н від 10.09.2015р.; ОСОБА_3 - представник УПФУ в Малиновському районі м.Одеса за довіреністю №6702/11 від 11.09.2015р.;

від Департаменту міського господарства ОМР: не з'явились.

СУТЬ СПОРУ: про визнання банкрутом

11.04.2014р. господарським судом Одеської області по справі №916/106/14 прийнято постанову про визнання Публічного акціонерного товариства „ОЛИМП-КРУГ» банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та призначення ліквідатором банкрута арбітражного керуючого ОСОБА_4. Постановою Одеського апеляційного господарського суду від 17.06.2014р. постанову господарського суду Одеської області від 11.04.2014р. у справі №916/106/14 залишено без змін, а апеляційну скаргу без задоволення. Постановою Вищого господарського суду України від 03.12.2014р. касаційну скаргу арбітражного керуючого ОСОБА_5 залишено без задоволення; постанову Одеського апеляційного господарського суду від 17.06.2014р. та постанову господарського суду Одеської області від 11.04.2014р. у справі №916/106/14 залишено без змін.

Ухвалою господарського суду Одеської області від 16.01.2015р. відсторонено арбітражного керуючого ОСОБА_4 від виконання повноважень ліквідатора Публічного акціонерного товариства „ОЛИМП-КРУГ» у справі №916/106/14; призначено ліквідатором Публічного акціонерного товариства „ОЛИМП-КРУГ» арбітражного керуючого ОСОБА_1.

12.08.2015р. до господарського суду Одеської області від ліквідатора банкрута надійшло клопотання вих.№02-01 від 12.08.2015р. (вх.№3-1343/15 від 12.08.2015р.), уточнене у судовому засіданні 11.09.2015р., про зобов'язання Департаменту міського господарства Одеської міської ради негайно прийняти із державної до комунальної власності територіальної громади м.Одеси житлові будинки з інженерними мережами та зовнішніми інженерними мережами, розташованими за адресами: м. Одеса, вул. Тираспольське шосе, 23; м. Одеса, вул. Поштова, 30; м. Одеса, вул. Зоринська, будинки №№8, 10, 12, 16, які у процесі приватизації не увійшли до статутного капіталу, але залишились на балансі підприємства-банкрута Публічного акціонерного товариства „ОЛИМП-КРУГ» у зв'язку із порушенням органом територіальної громади м.Одеси вимог ч.13 ст.41 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» .

Ухвалою господарського суду Одеської області від 11.09.2015р. продовжено строк ліквідаційної процедури Публічного акціонерного товариства „ОЛИМП-КРУГ» на два місяці до 14.11.2015р. включно.

07.10.2015р. господарським судом Одеської області було надіслано Міському голові Одеської міської ради окрему ухвалу, в якій зобов'язано Міського голову Одеської міської ради провести заходи у відношенні працівників Департаменту міського господарства Одеської міської ради щодо дотримання останніми вимог чинного законодавства та повідомити про їх результатаи господарський суд.

09.11.2015р. до господарського суду Одеської області надійшли письмові пояснення щодо результатів розгляду окремої ухвали суду (вх.№27861/15). Згідно вказаних пояснень, міською радою було повідомлено суд про врахування викладених в окремій ухвалі фактів та зазначено, що в подальшому представник департаменту братиме участь у даній справі із наданням відповідних пояснень та вживатиме дії, необхідні для повного та всебічного розгляду справи.

20.11.2015р. від Департаменту міського господарства Одеської міської ради до господарського суду надійшли письмові пояснення (вх.№29098/15), в яких департамент зазначив про готовність виконати законні вимоги суду, а також зазначив, що насамперед ліквідатор, як сторона, що передає майно, володіє документами та інформацією про його місцезнаходження, кількість, стан тощо, і може надати пояснення з цього приводу членам комісії, яка повинна самостійно вжити заходи щодо підписання актів приймання-передачі та надати їх на затвердження виконавчому комітету ОМР.

27.11.2015р. у судовому засіданні представником Департаменту міського господарства Одеської міської ради були надані пояснення щодо порядку прийняття із державної до комунальної власності житлових будинків. На повідомлення суду щодо обов'язку прийняття органом місцевого самоврядування об'єктів житлового фонду без додаткових умов, згідно вимог ч.13 ст.41 Законом України Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", представником департаменту було заявлено усне клопотання про відкладення розгляду клопотання ліквідатора на наступне судове засідання для можливості здійснення передбачених законом заходів, про що вказано у протоколі суду від 27.11.2015р.

У судовому засіданні 11.12.2015р. ліквідатор зазначив, що житлові будинки до комунальної власності до даного часу не прийнято; зазначив про відсутність конкретного складу комісії з цього питання; зазначив про отримання відповіді від Суворівської районної державної адміністрації, яка містить посилання на постанову Кабінету Міністрів України 1995р., відповідно до якої в разі відсутності технічної документації на житлові будинки, вона відновлюється за рахунок особи, яка передає майно, що, на думку ліквідатора, суперечить положенням Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» .

На запитання суду у судовому засіданні 11.12.2015р. про причини не сформування конкретного складу комісії, представник Департаменту міського господарства ОМР зазначив, що до складу комісії включаються особи, які на час прийняття об'єктів житлового фонду обіймають зазначені посади. На запитання суду про причини не призначення засідання комісії з прийняття об'єктів житлового фонду та нездійснення обстеженні зазначених житлових будинків, представник Департаменту міського господарства ОМР не змогла надати відповіді та попросила суд відкласти розгляд вказаного клопотання ліквідатора банкрута на наступне судове засідання для здійснення передбачених законом заходів.

Ухвалою господарського суду Одеської області від 11.12.2015р. було відкладено розгляд справи на 21.12.2015р. о 14:15год.; відкладено розгляд клопотання ліквідатора банкрута вих.№02-01 від 12.08.2015р. (вх.№3-1343/15 від 12.08.2015р.) на 21.12.2015р. о 14:15год.; викликано у судове засідання, призначене на 21.12.2015р. о 14:15год., уповноважену особу Департаменту міського господарства Одеської міської ради для надання пояснень по суті клопотання ліквідатора банкрута; повідомлено Міського голову Одеської міської ради про розгляд судом клопотання ліквідатора банкрута про зобов'язання Департаменту міського господарства Одеської міської ради вчинити дії у зв'язку із порушенням органом територіальної громади м.Одеси вимог ч.13 ст.41 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» . Також, вказаною ухвалою зобов'язано, серед інших, Департамент міського господарства Одеської міської ради надати суду за три робочих дні до дня проведення судового засідання докази прийняття у ліквідатора банкрута об'єктів житлового фонду ПАТ „ОЛИМП-КРУГ» (акти приймання-передачі); визнано явку уповноваженої особи Департаменту міського господарства Одеської міської ради у наступне судове засідання визнано обов'язковою.

В силу положень ст.86 ГПК України, копія вищевказаної ухвали суду не направлялась на адресу Департаменту міського господарства Одеської міської ради, оскільки представник департаменту був присутній у судовому засіданні 11.12.2015р. та про вимоги ухвали був повідомлений належним чином.

В супереч вимогам ухвали суду від 11.12.2015р., у судове засідання, призначене на 21.12.2015р. о 14:15год., представник Департаменту міського господарства Одеської міської ради не з'явився; доказів поважності підстав нез'явлення не надав; витребуваних судом документів не надав.

У судовому засіданні ліквідатором банкрута було подано до суду супровідним листом його звернення до Департаменту міського господарства Одеської міської ради від 26.12.2015р., яке згідно відбитку штемпелю, дати та особистого підпису отримано уповноваженим представником департаменту.

Звернення ліквідатора було наступного змісту.

21.09.2015р. за вих. № 02-01/91 на адресу Департаменту було направлено акти про прийняття із державної до комунальної власності територіальної громади м. Одеси житлові будинки з інженерними мережами та зовнішніми інженерними мережами, розташованими з адресами: м. Одеса, вул. Тираспольське шосе, 23; м. Одеса, вул. Поштова, 30; м. Одеса, вул. Зоринська, будинки №№8, 10, 12, 16, які у процесі приватизації не увійшли до статутного капіталу, але залишилися на балансі підприємства-банкрута Публічного акціонерної товариства ОЛИМП-КРУГ . Проте, станом на сьогоднішній день від Департаменту не отримано жодної інформації щоод розгляду питання про прийняття із державної до комунальної власності територіальні громади м. Одеси житлові будинки з інженерними мережами та зовнішніми інженерним мережами, які у процесі приватизації не увійшли до статутного капіталу, але залишилися на балансі підприємства-банкрут Публічного акціонерного товариства ОЛИМП-КРУГ .

На підставі викладеного, ліквідатор у зверненні попросив з метою недопущення затягування строків ліквідаційні процедури і як наслідок завдання збитків кредиторам та боржнику, керуючись ст.ст. 41, 42 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання йоі банкрутом надати інформацію про прийняття із державної до комунальної власності територіальної громади м. Одеси житлові будинки з інженерними мережами та зовнішнім інженерними мережами, розташованими за адресами: м. Одеса, вул. Тираспольське шосе, 23; м. Одеса, вул. Поштова, 30; м. Одеса, вул. Зоринська, будинки №№8, 10, 12, 16, які у процесі приватизації не увійшли до статутного капіталу, але залишилися на балансі підприємств банкрута Публічного акціонерного товариства ОЛИМП-КРУГ .

Також, у зв'язку з необхідністю часу для передачі на баланс органів місцевого самоврядування об'єктів житлового фонду, які не увійшли в статутний капітал ПАТ „ОЛИМП-КРУГ» , але знаходяться на його балансі, ліквідатором подано у судовому засіданні клопотання (вих.№02-01/147 від 21.12.2015р., вх.№3-2210/15 від 21.12.2015р.) про продовження строку ліквідаційної процедури ПАТ „ОЛИМП-КРУГ» та повноважень ліквідатора банкрута арбітражного керуючого ОСОБА_1

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 4-5 Господарського процесуального кодексу України господарські суди здійснюють правосуддя шляхом прийняття обов'язкових до виконання на усій території України рішень, ухвал, постанов. Рішення і постанови господарських судів приймаються іменем України. Невиконання вимог рішень, ухвал, постанов господарських судів тягне відповідальність, встановлену цим Кодексом та іншими законами України.

Згідно ст.32 Господарського процесуального кодексу України доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення господарського спору.

Господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи. Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтвердженні певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування (ст. 34 Господарського процесуального кодексу України).

Письмовими доказами є документи і матеріали, які містять дані про обставини, що мають значення для правильного вирішення спору (ч.1 ст. 36 Господарського процесуального кодексу України).

Частиною 1 ст.38 Господарського процесуального кодексу України встановлено, що якщо поданні сторонами докази є недостатніми, господарський суд зобов'язаний витребувати від підприємств та організацій незалежно від їх участі у справі документи і матеріали, необхідні для вирішення спору.

Згідно зі ст. 43 Господарського процесуального кодексу України господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом.

З огляду на зазначене, викладені у вищезазначеній ухвалі господарського суду Одеської області вимоги, необхідні для вирішення господарського спору відповідно до ст. 4-5 Господарського процесуального кодексу України є обов'язком Департаменту міського господарства Одеської міської ради, невиконання якого перешкоджає правильному і своєчасному провадженню правосуддя відповідно до делегованих суду повноважень Конституцією України, Законом України „Про судоустрій і статус суддів» , Господарським процесуальним кодексом України, Законом України Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Таким чином, судом ПОВТОРНО!!! встановлено у діях працівників Департаменту міського господарства Одеської міської ради неналежне ставлення до своїх посадових обов'язків та ухилення від вчинення дій, покладених судом на сторону, що призвели до затягування розгляду справи, неможливості її розгляду судом всесторонньо та у встановлені строки.

Відповідно до ст.6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом.

Згідно ч.ч.1, 2 ст. 90 Господарського процесуального кодексу України господарський суд, виявивши при вирішенні господарського спору порушення законності або недоліки в діяльності підприємства, установи, організації, державного чи іншого органу, виносить окрему ухвалу. Окрема ухвала надсилається відповідним підприємствам, установам, організаціям, державним та іншим органам, посадовим особам, які несуть відповідальність за ухилення від виконання вказівок, що містяться в окремій ухвалі, в порядку та розмірі, передбачених частиною першою ст.119 цього кодексу.

З огляду на зазначене, доводжу до відома Міського голови Одеської міської ради про суттєві недоліки, виявлені судом у діяльності співробітників Департаменту міського господарства Одеської міської ради.

За таких умов, прошу Міського голову Одеської міської ради провести заходи у відношенні працівників Департаменту міського господарства Одеської міської ради щодо дотримання останніми вимог чинного законодавства та виключення можливості їх порушення в подальшому.

Керуючись ст.86, ст. 90 Господарського процесуального кодексу України, суд -

УХВАЛИВ:

1.Окрему ухвалу надіслати Міському голові Одеської міської ради.

2.Міському голові Одеської міської ради провести заходи у відношенні працівників Департаменту міського господарства Одеської міської ради щодо дотримання останніми вимог чинного законодавства.

3.Про результати розгляду окремої ухвали повідомити господарський суд Одеської області в строк до 15.01.2016р.

Суддя С.І. Антощук

СудГосподарський суд Одеської області
Дата ухвалення рішення21.12.2015
Оприлюднено30.12.2015
Номер документу54542593
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —916/106/14

Ухвала від 15.01.2016

Господарське

Господарський суд Одеської області

Антощук С.І.

Ухвала від 21.12.2015

Господарське

Господарський суд Одеської області

Антощук С.І.

Ухвала від 21.12.2015

Господарське

Господарський суд Одеської області

Антощук С.І.

Ухвала від 11.12.2015

Господарське

Господарський суд Одеської області

Антощук С.І.

Ухвала від 27.11.2015

Господарське

Господарський суд Одеської області

Антощук С.І.

Ухвала від 18.11.2015

Господарське

Господарський суд Одеської області

Антощук С.І.

Ухвала від 05.11.2015

Господарське

Господарський суд Одеської області

Антощук С.І.

Ухвала від 07.10.2015

Господарське

Господарський суд Одеської області

Антощук С.І.

Ухвала від 07.10.2015

Господарське

Господарський суд Одеської області

Антощук С.І.

Ухвала від 11.09.2015

Господарське

Господарський суд Одеської області

Антощук С.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні