ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
28 вересня 2015 р. Справа № 804/11539/15 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі судді Ніколайчук С.В., розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративний позов Бабушкінського районного центру зайнятості до Товариства з обмеженою відповідальністю СПІН ТРАНС про стягнення заборгованості, -
ВСТАНОВИВ :
26.08.2015 року Бабушкінський районний центр зайнятості звернувся до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю СПІН ТРАНС , в якому просить суд стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю СПІН ТРАНС (АДРЕСА_1, 49000, код ЄДРПОУ 35496815) на користь Бабушкінського районного центру зайнятості м. Дніпропетровська (вул. Красна, 4, м. Дніпропетровськ, 49070, ЄДРПОУ 36842013 р/р 37173001011965 в ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області, МФО 805012), суму заборгованості зі сплати страхових внесків (недоїмку) в розмірі 213 (двісті тринадцять ) гривень 78 коп.
Свої позовні вимоги позивач обґрунтовує тим, що 08.11.2007 року Товариство з обмеженою відповідальністю СПІН ТРАНС взято на облік в Бабушкінському районному центрі зайнятості як платник страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Однак, згідно розрахункової відомості про нарахування та перерахування страхових внесків до Фонду за ІV квартал 2010 року, самостійно обрахованої та наданої відповідачем до Бабушкінського районного центру зайнятості, станом на дату пред'явлення позову борг зі сплати страхових внесків на випадок безробіття перед Фондом в розмірі 213,78 грн. не погашений.
Статтею 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що скорочене провадження застосовується в адміністративних справах щодо стягнення грошових сум, які ґрунтуються на рішеннях суб'єкта владних повноважень, щодо яких завершився встановлений цим Кодексом строк оскарження.
Ухвалою суду від 31.08.2015 року відкрито скорочене провадження у адміністративній справі №804/11539/15 та запропоновано відповідачу у 10-денний строк з дня отримання ухвали про відкриття скороченого провадження та копій документів подати заперечення проти позову та докази, які у нього є, або заяву про визнання позову.
Відповідачем, якому ухвала суду надсилались у відповідності до вимог, встановлених нормами Кодексу адміністративного судочинства України, про що свідчать матеріали справи, не виконано вимог ухвал суду, заперечень на позовну заяву та докази, які у нього є, або заяву про визнання позову не подано.
Враховуючи вищевикладене, суд вважає за можливе розглянути справу за наявними у ній матеріалами, оскільки судом вжито усіх заходів для повідомлення відповідача належним чином про розгляд судової справи у порядку скороченого провадження.
Судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що 08.11.2007 року Товариство з обмеженою відповідальністю СПІН ТРАНС взято на облік в Бабушкінському районному центрі зайнятості як платник страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.
Згідно з п.1 Положення про Бабушкінський районний центр зайнятості м. Дніпропетровська Бабушкінський районний центр зайнятості є органом державної служби зайнятості, на який покладаються функції робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська.
Підпунктом 2 п. 2 ст. 35 Закону України Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття від 02.03.2000 р. №1533-111 передбачено, що роботодавець зобов'язаний своєчасно та в повному розмірі сплачувати страхові внески до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття.
Нормами п.п. 7.1 п. 7 Інструкції про порядок обчислення і сплати внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття та обліку їх надходження до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України № 339 від 18.12.2000р. (зі змінами), у зв'язку з набранням чинності Законом України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на період повного стягнення заборгованості із сплати страхових внесків та сум фінансових санкцій, нарахованих та /або не сплачених у період до 01 січня 2001 року закріплено, що територіальні органи Державної служби зайнятості мають право перевіряти правильність нарахування, своєчасність і повноту перерахування страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.
Розмір страхових внесків на випадок безробіття встановлено Законом України «Про розмір внесків на деякі види загальнообов'язкового державного соціального страхування» від 11.01.2001р. № 2213-ІІІ.
Згідно з розрахунковою відомістю про нарахування та перерахування страхових внесків до Фонду за ІV квартал 2010 року, самостійно обрахованої та наданої відповідачем до Бабушкінського районного центру зайнятості, станом на час пред'явлення позову, борг відповідача зі сплати страхових внесків на випадок безробіття перед Фондом становить 213,78 грн.
Відповідно до абзацу 5 пункту 7 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» стягнення заборгованості із сплати страхових внесків за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування та сум штрафних санкцій, нарахованих та/або не сплачених у період до 01 січня 2011 року, в тому числі страхових внесків, строк сплати яких на 01 січня 2011 року не настав, здійснюється фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування відповідно до законодавства, що діяло на момент виникнення такої заборгованості або застосування штрафних санкцій.
Відповідальність за несвоєчасність та неповноту сплати страхових внесків передбачено ст.38 Закону України Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття .
Так, відповідач не виконував покладені на нього вказаним Законом обов'язки по сплаті страхових внесків, а отже, зобов'язаний нести передбачену відповідальність по сплаті недоїмки та пені.
Крім того, несплата відповідачем страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття завдає шкоди інтересам держави, оскільки це перешкоджає належному акумулюванню у державному Фонді коштів та своєчасному наданню соціальних послуг громадянам у разі їх безробіття, що обмежує гарантоване ст. 46 Конституції України право громадян на соціальний захист, а держава відповідно до ст. 8 Закону України Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття є гарантом забезпечення застрахованих осіб та надання їм соціальних послуг.
Відповідно до п. 4 ст. 38 Закону України Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття строк давності в разі стягнення штрафних санкцій, передбачених цим Законом та Законом України Про зайнятість населення , адміністративних штрафів, а також інших видів заборгованості перед Фондом не застосовується.
За таких обставин, суд вважає за необхідне стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю СПІН ТРАНС заборгованість зі сплати страхових внесків.
Відповідно до ч.4 ст.94 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати по справі з Відповідача не стягуються.
Керуючись ст.ст.158-163,183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Бабушкінського районного центру зайнятості до Товариства з обмеженою відповідальністю СПІН ТРАНС - задовольнити.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю СПІН ТРАНС (АДРЕСА_2, 49000, код ЄДРПОУ 35496815) на користь Бабушкінського районного центру зайнятості м. Дніпропетровська (вул. Красна, 4, м. Дніпропетровськ, 49070, ЄДРПОУ 36842013 р/р 37173001011965 в ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області, МФО 805012), суму заборгованості зі сплати страхових внесків (недоїмку) в розмірі 213 (двісті тринадцять ) гривень 78 коп.
Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги через Дніпропетровський окружний адміністративний суд з одночасним направленням копії апеляційної скарги особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі складення постанови у повному обсязі, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна, скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
У разі якщо справа розглядалась судом за місцезнаходженням суб'єкта владних повноважень і він не був присутній у судовому засіданні під час проголошення судового рішення, але його було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо у суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Постанова суду набирає законної сили відповідно до вимог ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя ОСОБА_1
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 28.09.2015 |
Оприлюднено | 31.12.2015 |
Номер документу | 54592204 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Боженко Наталія Василівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Боженко Наталія Василівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ніколайчук Світлана Василівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ніколайчук Світлана Василівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні