Постанова
від 13.12.2010 по справі 2а-13501/10/0470
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

13.12.2010

< копія > ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

01 грудня 2010 р. Справа № 2а-13501/10/0470 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді ОСОБА_1 < Текст > при секретаріОСОБА_2 за участю: < найм. Пр. > < ПІБ Пр. > розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпропетровську адміністративну справу за адміністративним позовом Дніпропетровська МДПІ до Товариства з обмеженою відповідальністю "Ювітрейд" про стягнення заборгованості, -

ВСТАНОВИВ :

28 жовтня 2010 року Дніпропетровська міжрайонна Державна податкова інспекція Дніпропетровської області (далі - Позивач) звернулася до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом, в якому просить стягнути штрафні санкції з Товариства з обмеженою відповідальністю Ювітрейд (далі - Відповідач або ТОВ Ювітрейд ), посилаючись на те, що відповідач порушує вимоги діючого законодавства та не сплачує штрафні санкції в сумі 877 грн. 00коп за порушення Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг".

Представник позивача у судовому засіданні підтримав позовні вимоги у повному обсязі.

Представник відповідача не звЂ�явився у судове засідання, про дату, час та місце його проведення повідомлений належним чином, заперечення проти позову не надав, з клопотанням про відкладення розгляду справи не звертався.

Дослідивши всі документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню в повному обсязі з наступних підстав.

Судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, Товариство з обмеженою відповідальністю Ювітрейд (ЄДРПОУ 33826051) зареєстровано Дніпропетровською районною державною адміністрацією 05.10.2005р. за №12031020000001011 та перебуває на обліку в Дніпропетровській міжрайонній Державній податковій інспекції Дніпропетровської області з 06.10.2005р. (а.с.9).

Загальні умови і порядок контролю за додержанням суб'єктами підприємницької діяльності порядку проведення розрахунків за товари (послуги) встановлені Законом України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" від 06.07.1995 року № 265-ВР.

Так, статтями 15, 16 Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" встановлено, що контроль за додержанням суб'єктами підприємницької діяльності порядку проведення розрахунків за товари (послуги), інших вимог цього Закону здійснюють органи державної податкової служби України шляхом проведення планових або позапланових перевірок згідно із законодавством України.

Слід зазначити, що статтею 111 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" від 04.12.1990 року № 509 визначені підстави та порядок проведення планових та позапланових виїзних перевірок своєчасності, достовірності, повноти нарахування і сплати податків та зборів (обов'язкових платежів) і у зв'язку з цим, ці норми не поширюються на перевірки щодо контролю за дотриманням вимог Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", який регулює питання порядку проведення розрахунків і не відноситься до законодавства з питань оподаткування.

При здійсненні контролю за додержанням порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги), органи державної податкової служби керуються вимогами Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", яким контроль за проведенням готівкових розрахунків покладено на органи державної податкової служби, статтею 112 Закону України "Про державну податкову службу в Україні", в частині дотримання умов допуску посадових осіб органів державної податкової служби до проведення планових та позапланових перевірок та чинними наказами Державної податкової адміністрації України.

Згідно статті 112 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" посадові особи органу державної податкової служби вправі приступити до проведення планової або позапланової виїзної перевірки за наявності підстав для їх проведення, визначених цим та іншими законами України, та за умови надання платнику податків під розписку: 1) направлення на перевірку, в якому зазначаються дата його видачі, назва органу державної податкової служби, мета, вид (планова або позапланова), підстави, дата початку та тривалість перевірки, посади, звання та прізвища посадових осіб органу державної податкової служби, які проводитимуть перевірку. Направлення на перевірку є дійсним за умови наявності підпису керівника органу державної податкової служби, скріпленого печаткою органу державної податкової служби; 2) копії наказу керівника податкового органу про проведення позапланової виїзної перевірки, в якому зазначаються підстави проведення позапланової виїзної перевірки, дата її початку та тривалість.

02.12.2009 року посадовими особами Дніпропетровської міжрайонної Державної податкової інспекції Дніпропетровської області було проведено планову перевірку згідно з направленнями про проведення перевірки від 01.12.2009року № 000913 та № 000914, виданими на підставі пункту 2 статті 11 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" щодо контролю за здійсненням розрахункових операцій у сфері готівкового та безготівкового обігу магазину Центр-7 , що належить ТОВ Ювітрейд та розташований за адресою:м. Дніпропетровськ, вул.Фурманова, 8а. .

За результатами планової перевірки, посадовими особами Дніпропетровської міжрайонної Державної податкової інспекції Дніпропетровської області був складений акт перевірки № 0417333/233 (бланковий №006778) від 02.12.2009 року, в якому зафіксовано порушення п. 13 статті 3 Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" від 06.07.1995 року № 265/95-ВР (невідповідність сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в поточному звіті РРО у сумі 1грн. 67коп.).

Відповідно до абзацу 23 п.12 ст.1, п.2.1., п.2.6 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затверджений Постановою правління НБУ від 15.12.2004р. №637 (неоприбуткування готівкових коштів (несвоєчасне, неповне) оприбуткування на загальну суму 100грн. 00коп.).

Зазначені дії відповідача суперечать вимогам п.1, 9 ст. 3 Закону України "Про застосування РРО в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" №265/95-ВР від 06.07.1995 р.., якими встановлено, що суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані: 1) проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок; 2) щоденно друкувати на реєстраторах розрахункових операцій (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг) фіскальні звітні чеки і забезпечувати їх зберігання в книгах обліку розрахункових операцій;

Відповідно до п.1, 4 ст.17 Закону України "Про застосування РРО в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" за порушення вимог цього Закону до суб'єктів підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги), за рішенням відповідних органів державної податкової служби України застосовуються фінансові санкції у таких розмірах: 1) у п'ятикратному розмірі вартості проданих товарів (наданих послуг), на які виявлено невідповідність, - у разі проведення розрахункових операцій на неповну суму вартості проданих товарів (наданих - послуг), у разі непроведення розрахункових операцій через реєстратори розрахункових операцій, у разі нероздрукування відповідного розрахункового документа, що підтверджує виконання розрахункової операції, або проведення її без використання розрахункової книжки; 2) двадцять неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - у разі невиконання щоденного друку фіскального звітного чеку або його незберігання в книзі обліку розрахункових операцій.

На підставі акту перевірки № 0417333/233 (бланковий №006778) від 02.12.2009 року позивачем 14 грудня 2009 року було винесено рішенням про застосування штрафних (фінансових) санкцій форми С № НОМЕР_1 на суму 8грн. 35коп. та рішення про застосування фінансових санкцій №0004012306 на суму 500грн. 00коп., які були вручені відповідачу особисто 12.01.2010р.

15.12.2009 року посадовими особами Центральної міжрайонної Державної податкової інспекції у м.Кривому Розі було проведено планову перевірку згідно з направленнями про проведення перевірки від 14.12.2009року № 963 та № 964, виданими на підставі пункту 2 статті 11 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" щодо контролю за здійсненням розрахункових операцій у сфері готівкового та безготівкового обігу магазину Центр-2 , що належить ТОВ Ювітрейд та розташований за адресою: м.Кривий Ріг, вул.Вечірньокутська, буд.1.

За результатами планової перевірки, посадовими особами був складений акт перевірки № 0417348/233 від 15.12.2009 року, в якому зафіксовано порушення п. 9, 13 статті 3 Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" від 06.07.1995 року № 265/95-ВР (невідповідність сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в поточному звіті РРО у сумі 5грн. 67коп., а також, незабезпечення зберігання в КОРО фіскального чеку (Z-звіту) від 24.09.2009р..

На підставі акту перевірки № 0417348/233 позивачем 28 грудня 2009 року було винесено рішенням про застосування штрафних (фінансових) санкцій форми С № НОМЕР_2 на суму 368грн. 35коп., яке було вручені відповідачу особисто 12.01.2010р.

Відповідач в добровільному порядку не сплачує заборгованість перед бюджетом в сумі 877грн.00 коп.

Статтею 67 Конституції України передбачено, що кожен зобов'язаний сплачувати: податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Виходячи з викладеного позовні вимоги позивача підлягають задоволенню.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 2 , 3 , 11 , 35 , 69 , 71 , 86 , 94 , 158 - 163 , 254 Кодексу адміністративного судочинства України , Дніпропетровський окружний адміністративний суд ,

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Дніпропетровської міжрайонної Державної податкової інспекції Дніпропетровської області до Товариства з обмеженою відповідальністю Ювітрейд про стягнення заборгованості - задовольнити в повному обсязі.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю Ювітрейд (52005, вул. Мічуріна, буд.5, смт.Ювілейне, ЄДРПОУ 33826051) на користь держави, в особі управління державного казначейства у Дніпропетровському районі Дніпропетровської області, суму заборгованості в розмірі 877 (вісімсот сімдесят сім) грн. 00коп. на р/р 31110104700079 код платежу 21080900, , одержувач ГУДК в Дніпропетровській області, МФО 805012, Банк одержувач УДКУ в Дніпропетровському районі, код казначейства 24237480.

Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги через Дніпропетровський окружний адміністративний суд з одночасним направленням копії апеляційної скарги особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі складення постанови у повному обсязі, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна, скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

У разі якщо справа розглядалась судом за місцезнаходженням суб'єкта владних повноважень і він не був присутній у судовому засіданні під час проголошення судового рішення, але його було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо у суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова суду набирає законної сили відповідно до вимог ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст постанови складений 03.12.2010 року.

Суддя < (підпис) > < Текст > < Список > < Список > < Список >ОСОБА_1 < Текст > < ПІБ Судді > < ПІБ Судді >

Дата ухвалення рішення13.12.2010
Оприлюднено31.12.2015
Номер документу54595522
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-13501/10/0470

Постанова від 13.12.2010

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук Наталія Віталіївна

Ухвала від 29.10.2010

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні