Ухвала
від 24.12.2015 по справі 806/5218/15
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

(про відмову в забезпеченні позову)

24 грудня 2015 року Житомир Справа № 806/5218/15

Категорія 11.5

Суддя Житомирського окружного адміністративного суду Черняхович І.Е. , розглянувши позовну заяву ОСОБА_1 до Корольовського відділу державної виконавчої служби Житомирського міського управління юстиції про визнання неправомірними дій Корольовського відділу державної виконавчої служби Житомирського міського управління юстиції щодо вимоги до кооперативу "Ритм" звільнити приміщення по вул. Велика Бердичівська 67, м. Житомир, -

в с т а н о в и в :

Ухвалою від 27 листопада 2015 року було відкрито провадження у справі за позовом ОСОБА_1 до Корольовський відділ державної виконавчої служби Житомирського міського управління юстиції про визнання неправомірними дій Корольовського відділу державної виконавчої служби Житомирського міського управління юстиції щодо вимоги до кооперативу "Ритм" звільнити приміщення по вул. Велика Бердичівська 67, м. Житомир.

22 грудня 2015 року ОСОБА_1 звернувся до суду з клопотанням про забезпечення позову шляхом заборони Корольовському відділу державної виконавчої служби Житомирського міського управління юстиції здійснювати дії за виконавчим провадженням № 48215879 зобов'язано кооператив "Ритм" по виготовленню радіоелектронної апаратури (10002, м. Житомир, вул. В. Бердичівська, 67, код ЄДРПОУ 22047479) звільнити приміщення, що знаходиться за адресою: вул. В. Бердичівська 67, площею 123,7 кв.м. та передати його за актом прийому - передачі орендодавцю - Комунальному підприємству "Агентство з управління майном" Житомирської міської ради та балансоутримувачу - Комунальному підприємству "Виробниче житлове ремонтно - експлуатаційне підприємство №16".

Частиною 1 статті 118 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що клопотання про забезпечення адміністративного позову розглядається не пізніше наступного дня після його одержання й у разі обґрунтованості та терміновості вирішується ухвалою негайно без повідомлення відповідача та інших осіб, які беруть участь у справі.

З урахуванням викладених положень, суд дійшов висновку про доцільність розгляду клопотання без проведення судового засідання на підставі наявних матеріалів.

При вирішенні питання щодо наявності підстав для забезпечення адміністративного позову суд виходить з наступного.

Відповідно до частини 1 статті 117 Кодексу адміністративного судочинства України, суд за клопотанням позивача або з власної ініціативи може постановити ухвалу про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову, якщо існує очевидна небезпека заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача до ухвалення рішення в адміністративній справі, або захист цих прав, свобод та інтересів стане неможливим без вжиття таких заходів, або для їх відновлення необхідно буде докласти значних зусиль та витрат, а також якщо очевидними є ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень.

Із зазначеної норми вбачається, що застосування заходів забезпечення позову можливо лише у випадку існування очевидної небезпеки заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача до ухвалення рішення в адміністративній справі, або захист цих прав, свобод та інтересів стане неможливим без вжиття таких заходів, або для їх відновлення необхідно буде докласти значних зусиль та витрат, а також наявність ознак, які свідчать про очевидність протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень. При цьому небезпека заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача має бути очевидною.

Однак, позивачем доказів на підтвердження існування очевидної небезпеки заподіяння шкоди саме його правам, свободам та інтересам до ухвалення судового рішення у адміністративній справі.

Крім того, з матеріалів справи не вбачається, що відповідачем здійснюються дії, за яких небезпека заподіяння шкоди інтересам позивача може бути очевидною, через що відсутні підстави для задоволення клопотання про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову.

Разом з цим, варто зазначити, що розглядаючи клопотання про забезпечення позову, суд (суддя) має з урахуванням доказів, наданих заявником на підтвердження своїх вимог, пересвідчитися, зокрема, в тому, що між сторонами дійсно виник спір та існує реальна загроза невиконання чи утруднення виконання можливої постанови суду про задоволення позову; з'ясувати обсяг позовних вимог, дані про особу відповідача, а також відповідність способу забезпечення позову, який просить застосувати особа, котра звернулася з такою заявою, позовним вимогам.

Також слід відзначити, що під час вирішення питання щодо вжиття заходів забезпечення адміністративного позову суд враховує інтереси як позивача, так і відповідача.

Крім того, необхідно врахувати, що висновки щодо очевидності ознак протиправності оскаржуваних дій відповідача можуть бути зроблені лише під час судового розгляду даної справи по суті.

Враховуючи обсяг заявленого позову, беручи до уваги принцип співрозмірного вжиття заходів забезпечення позову, суд вважає, що позивач не навів обставин, що є достатніми для задоволення клопотання про вжиття заходів забезпечення позову, що є підставою для відмови у задоволенні клопотання.

Керуючись ст. ст. 117,118 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

у х в а л и в :

В задоволенні клопотання ОСОБА_1 про забезпечення позову- відмовити.

Апеляційна скарга на ухвалу суду подається до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Житомирський окружний адміністративний суд протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Суддя І.Е.Черняхович

СудЖитомирський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.12.2015
Оприлюднено31.12.2015
Номер документу54595535
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —806/5218/15

Ухвала від 21.03.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Іваненко Я.Л.

Ухвала від 16.03.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Іваненко Я.Л.

Ухвала від 10.06.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Іваненко Я.Л.

Ухвала від 16.12.2015

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Малахова Н.М.

Ухвала від 24.12.2015

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Черняхович Ірина Едуардівна

Ухвала від 30.11.2015

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Черняхович Ірина Едуардівна

Ухвала від 27.11.2015

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Черняхович Ірина Едуардівна

Ухвала від 27.11.2015

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Черняхович Ірина Едуардівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні