Ухвала
від 21.12.2015 по справі 923/1919/14
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

73000, м. Херсон, вул. Горького, 18

тел. /0552/ 49-31-78

Веб сторінка : ks.arbitr.gov.ua/sud5024/


УХВАЛА

"21" грудня 2015 р. Справа № 923/1919/14

Господарський суд Херсонської області у складі судді Пінтеліна Т.Г. при секретарі Івлевій В.О., розглянувши справу порушену

за заявою: Приватного акціонерного товариства "КОМЕТА" місцезнаходження: м.Скадовськ, Херсонської області, вул. Комсомольська, буд.9, каб.2, код ЄДРПОУ 05825863

до: Приватного акціонерного товариства "КОМЕТА" місцезнаходження: м.Скадовськ, Херсонської області, вул. Комсомольська, буд.9, каб.2, код ЄДРПОУ 05825863

про визнання банкрутом

за участю представників:

від кредиторів:

від Тернівського районного центру зайнятості м. Кривого Рогу - не з'явились;

від ВД ХОВ ФСС з ТВП- не з'явились;

від Скадовської ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області - не з'явились;

від ТОВ "Юридична фірма "ЛОГАРД", від ТОВ "ГРАНИТНИЙ ДВІР "КОМЕТА", від ТОВ "ТОРГІНВЕСТ ПЛЮС", ТОВ "ФАБРИКА "ФЕРРУМ", від ТОВ "ПРОМКАНАТ"- ОСОБА_1 дов. від 16.12.2015р.

від УПФ України в Скадовському районі Херсонської області - ОСОБА_2 дов. № 6905/09 від 27.10.2015р.;

ОСОБА_3 - не з'явився;

ОСОБА_4 - не з'явився;

Криворізька північна ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області - не з'явились;

КП "Криворіжтепломережа" - не з'явились;

ПАТ "ДТЕК ДНІПРООБЛЕНЕРГО" - не з'явились;

від Криворізької міської ради - не з'явились;

від Володарсько-Волинської ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області - не з'явились;

від боржника - ліквідатор, арбітражний керуючий ОСОБА_5, представник ОСОБА_6, дов. б/н від 23.11.2015р.

в с т а н о в и в:

Постановою від 02 лютого 2015р. суд визнав Приватне акціонерне товариства "КОМЕТА" банкрутом та відкрив щодо нього ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців., ліквідатором банкрута призначив арбітражного керуючого ОСОБА_5 зобов'язав його здійснити повноваження ліквідатора згідно ст.ст. 37 - 47 Закону, щомісяця надавати повні звіти суду та кредиторам, після закінчення ліквідаційної процедури подати суду звіт та ліквідаційний баланс боржника згідно ст. 46 Закону.

Повідомлення про визнання банкрутом Приватне акціонерне товариство Комета ( код ЄДРПОУ 05825863, місцезнаходження: м. Скадовськ, Херсонської області, вул. Комсомольська, буд.9, каб.2 ) оприлюднено на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України - дата публікації 03.02.2015р. № 14174.

Ухвалою суду від 26.05.2015р. затверджено реєстр вимог кредиторів.

До суду надійшов звіт ліквідатора ОСОБА_5 про здійснення повноважень, завершення ліквідаційної процедури, клопотання затвердити звіт, ліквідаційний баланс боржника, ліквідувати юридичну особу Боржника та припинити провадження у справі.

Ухвалою від 12 листопада 2015р. суд призначив судове засідання для розгляду звіту ліквідатора та прийняття рішення про його затвердження, вирішення питання ліквідації юридичної особи банкрута та припинення провадження у справі.

За клопотанням ліквідатора арбітражного керуючого ОСОБА_5 ухвалою від 27 листопада 2015р. суд відклав судове засідання для надання ліквідатором додаткових документів.

Сторони належним чином повідомлені про час і місце розгляду справи, ухвала про призначення засідання направлена сторонам рекомендованою поштою.

До суду від УПФУ в Скадовському р-ні Херсонської області надійшло клопотання про розгляд справи без участі представника, аналогічне клопотання надійшло від КПТМ "Криворіжтепломедежа".

Від ліквідатора ОСОБА_5 надійшли доповнення до звіту та супровідним листом надано уточнений реєстр вимог кредиторів ПАТ " Комета".

У судовому засіданні суд заслухав звіт ліквідатора та пояснення представників сторін, які підтримують клопотання ліквідатора про затвердження звіту та припинення провадження у справі, проведену ліквідатором роботу визнано задовільною, будь - яких скарги на дії ліквідатора на адресу суду не надходило.

Відповідно до ч.2 ст.4-1 Господарського процесуального кодексу України суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (надалі - Закон про банкрутство). Згідно ч.1 ст.5 цього Закону провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.

Отже, господарський суд, розглядаючи справу про банкрутство, повинен керуватись нормами Закону про банкрутство i застосовувати лише ті статті або відповідні частини статей Господарського процесуального кодексу України, які мають універсальний характер для будь-якої форми судового процесу.

Відповідно до ст.4-3 ГПК України судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності, сторони та інші особи, які беруть участь у справі, обґрунтовують свої вимоги i заперечення поданими суду доказами; господарський суд створює сторонам та іншим особам, які беруть участь у справі, необхідні умови для встановлення фактичних обставин справи i правильного застосування законодавства.

Згідно ч.1 ст.4-7 ГПК України судове рішення (яким у розумінні ч.1 ст.4-5 ГПК України, ст.22 Закону про банкрутство є постанова про банкрутство ) приймається суддею за результатами обговорення ycix обставин справи, а за ст.43 ГПК У країни суд повинен оцінити докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному i об'єктивному розгляді в судовому пpoцeci всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись Законом; ніякі докази не мають для господарського суду заздалегідь встановленої сили.

Діючи на підставі постанови господарського суду та Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ліквідатором виконано наступне.

Для виявлення майнових активів банкрута ліквідатором направлено запити до Державної інспекції сільського господарства з проханням повідомити про будь-коли зареєстровані машини, механізми, сільськогосподарську техніку, тощо, що належить боржнику. Згідно листа Державної інспекції сільського господарства в Херсонській області сільськогосподарська техніка за банкрутом не обліковується.

Ліквідатор звернувся до Територіального управління Держгірпромнагляду у Херсонській області з проханням повідомити про наявність зареєстрованих великотоннажних автомобілів та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації у вулично-дорожній мережі загального користування; підіймальних споруд, парових і водогрійних котлів, посудин, що працюють під тиском, трубопроводів пари та гарячої води, об'єктів нафтогазового комплексу та інших об'єктів підвищеної небезпеки. Згідно довідки Територіального управління Держгірпромнагляду у Херсонській області великотоннажні автомобілі, технологічні транспортні засоби та інші об'єкти підвищеної небезпеки за банкрутом не зареєстровані.

Направлено запит до Управління Державтошспекції УМВС України у Херсонській області з проханням повідомити про наявність чи відсутність зареєстрованого авто/мото транспорту, що належить або належав банкруту. Згідно довідки Управління Державтоінспекції УМВС України у Херсонській області транспортні засоби за банкрутом не обліковуються.

Ліквідатор звернувся до Регіонального відділення Фонду державного майна України по Херсонській області з проханням надати інформацію щодо об'єктів державного та комунального майна, переданих в користування боржнику. На зазначений лист відповіді на адресу ліквідатора до теперішнього часу не надходило.

Направлено запит до Скадовської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Херсонській області з проханням повідомити про наявність розрахункових рахунків, зареєстрованих за банкрутом у банківських установах .

З метою забезпечення збереження виявленого майна банкрута ліквідатором було укладено договір зберігання з ТОВ "Українська династія".

У встановленому законом порядку ліквідатором було проведено конкурс з визначення організатора аукціону у справі про банкрутство ПрАТ "Комета", в газеті "Україна, факти та події тижня" № 87 від 13 травня 2015 року та у газеті "Наддніпрянська правда" № 35 від 13.05.2015 року було опубліковане оголошення про проведення конкурсу з визначення організатора аукціону в провадженні у справі № 923/1919/14 про банкрутство ПрАТ "Комета". Після публікації оголошення було отримано заявки на участь в конкурсі з визначення організатора аукціону від Правобережної товарної біржі та від Першої Української міжрегіональної товарної біржі. За результатами проведеного конкурсу ліквідатором було прийняте рішення від 29 травня 2015 року про визначення переможцем конкурсу та організатором аукціону з продажу майна банкрута у справі № 923/1919/14 про банкрутство ПрАТ "Комета" Першої української міжрегіональної товарної біржі.

20.03.2015 року між ліквідатором ПрАТ "Комета" та "Першою українською міжрегіональною біржею" було укладено договір про проведення аукціону.

Відповідно до ч.1 ст. 43 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ліквідатором було проведено оцінку майна банкрута.

Відповідно до ч.5 ст.44 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , було розпочато продаж майна банкрута у вигляді цілісного майнового комплексу.

У відповідності до норм чинного законодавства на другому повторному аукціоні з продажу цілісного майнового комплексу ПАТ " Комета" здійснено продаж майна банкрута. За підсумками аукціону було складено протокол про проведення аукціону, та укладено договір купівлі-продажу, оплату за придбане майно було отримано у встановлений строк.

Отримані кошти використовувались відповідно до законодавства. З ліквідаційного рахунку здійснювалася оплата послуг ліквідатора, відшкодування витрат ліквідатора, витрати, пов'язані з ліквідаційною процедурою та погашення вимог кредиторів.

Оплата послуг ліквідатора здійснювалася в мінімальному розмірі, передбаченому чинним законодавством - в розмірі двох мінімальних заробітних плат.

Погашення вимог кредиторів проводилося у відповідності до законодавства відповідно до черговості визнаних господарським судом вимог кредиторів.

Розподіл коштів, отриманих від продажу майна у вигляді цілісного майнового комплексу, між кредиторами, вимоги яких забезпечені заставою майна банкрута, і кредиторами, вимоги яких не забезпечені, здійснювався пропорційно вартості майна банкрута, яке є предметом забезпечення, та вартості майна, яке не є предметом забезпечення, відповідно до проведеної ліквідатором оцінки майна.

Згідно статті 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", до звіту та ліквідаційного балансу ліквідатор зобов'язаний додати відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів цінних паперів - копія звіту про наслідки погашення цінних паперів, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку.

Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту та ліквідаційного балансу.

Ліквідатор зобов'язаний також повідомити державний орган з питань банкрутства про завершення ліквідаційної процедури.

Таким чином з матеріалів справи та звіту ліквідатора вбачається, що ліквідатором проведено у встановленому Законом порядку ліквідаційну процедуру банкрута, в ході якої проведено реалізацію активів банкрута та здійснено погашення кредиторської заборгованості.

Суд зазначає, що під час проведення ліквідаційної процедури ліквідатором проведено усі заходи, передбачені законодавством.

Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів може винести ухвалу про затвердження звіту та ліквідаційного балансу.

Присутні у судовому засіданні представники кредиторів підтримали клопотання ліквідатора про затвердження звіту та припинення провадження у справі. Будь - яких зауважень чи заперечень стосовно проведено ліквідатором роботи та заявленого клопотання на адресу суду не надходило.

Згідно статті 48 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ліквідатор забезпечує належне оформлення, упорядкування та зберігання всіх, в тому числі фінансово-господарських, документів банкрута протягом ліквідаційної процедури, зобов'язаний забезпечити збереження архівних документів банкрута і за погодженням із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства або уповноваженою нею архівною установою, визначити місце їх подальшого зберігання.

Ліквідатор надав докази завершення ліквідаційної процедури - звіт про виконання повноважень, ліквідаційний баланс боржника, з клопотанням надані документи затвердити, провадження по справі припинити.

У урахуванням думки кредиторів суд приходить до висновку, що звіт ліквідатора підлягає затвердженню, провадження по справі припиненню.

Враховуючи викладене, керуючись ст. 37 - 48, п. 6 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 86 Господарського процесуального кодексу України, суд -

у х в а л и в:

1.Звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Приватного акціонерного товариства "КОМЕТА" (місцезнаходження: м. Скадовськ, Херсонської області, вул. Комсомольська, буд.9, каб.2, код ЄДРПОУ 05825863) затвердити.

2.Юридичну особу банкрута - Приватне акціонерне товариство "КОМЕТА", код ЄДРПОУ№05825863 ліквідувати та виключити з Єдиного державного реєстру підприємств і організацій України.

3.Згідно п.5 ст.45 цього Закону, вимоги не задоволені за відсутністю майна, вважаються погашеними.

4. Провадження у справі припинити.

5. Ухвалу направити : кредиторам, ліквідатору ОСОБА_5, державному реєстратору, органу державної виконавчої служби за місцезнаходженням боржника, державному органу з питань банкрутства, Херсонському облстатуправлінню.

Суддя Т.Г. Пінтеліна

Дата ухвалення рішення21.12.2015
Оприлюднено31.12.2015
Номер документу54596114
СудочинствоГосподарське
Сутьвизнання банкрутом

Судовий реєстр по справі —923/1919/14

Постанова від 07.09.2016

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Лашин В.В.

Ухвала від 30.08.2016

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Лашин В.В.

Ухвала від 25.08.2016

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Лашин В.В.

Ухвала від 15.08.2016

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Філінюк І.Г.

Ухвала від 04.08.2016

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Богатир К.В.

Ухвала від 12.11.2015

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 12.11.2015

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 02.12.2015

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 27.11.2015

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 03.08.2015

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні