ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 У Х В А Л А
про залишення позовної заяви без руху
24 грудня 2015 року м. Київ № 826/27672/15
Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Кротюк О.В., ознайомившись з позовною заявою
за позовом ОСОБА_1 до Державного виконавця відділу державної виконавчої служби Печерського районного управління юстиції у м. Києві про визнання протиправною бездіяльність та зобов'язання вчинити дії, В С Т А Н О В И В:
Позовна заява підлягає залишенню без руху з наступних підстав.
Статтею 106 КАС України встановлено вимоги до позовної заяви. Зокрема, до позовної заяви додається документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати. Окрім того, у відповідності до ч. 2 ст. 106 КАС України позивач на підтвердження обставин, якими обґрунтовуються позовні вимоги надає докази, а в разі неможливості - зазначає докази, які не може самостійно подати, із зазначенням причин неможливості подання таких доказів.
Відповідно до ч. 1 ст. 108 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.
Вивчивши матеріали позовної заяви, суд встановив, що позивачем не виконано вимоги ст.106 КАС України, з огляду на наступне.
01.09.2015 набули чинності зміни внесені до Закону України Про судовий збір 8 липня 2011 року N 3674-VI (далі - Закон N 3674-VI).
Так, у відповідності до ч. 1 ст. 4, п.п.1 п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону N 3674-VI за подання фізичною особою адміністративного позову немайнового характеру сплачується 0,4 % розміру мінімальної заробітної плати встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі. Таким чином, за подання адміністративного позову немайнового характеру фізичній особі слід сплати судовий збір у розмірі - 482, 70 грн.
В той же час, у разі коли в позовній заяві об'єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру (ч. 3 ст. 6 Закону N 3674-VI).
Згідно ч. 7 ст. 6 Закону N 3674-VI розподіл судового збору між сторонами та перевірка повноти сплати судового збору здійснюються відповідно до процесуального законодавства.
Окрім того, статтею 9 вказаного закону визначено, що судовий збір сплачується за місцем розгляду справи та зараховується до спеціального фонду Державного бюджету України. Суд перед відкриттям (порушенням) провадження у справі, прийняттям до розгляду заяв (скарг) перевіряє зарахування судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України .
З матеріалів справи слідує, що позивачем сплачено судовий збір у розмірі 487, 20 грн., відомості про зарахування яких до спеціального фонду Державного бюджету України у суду наявні.
Водночас, з прохальної частини позовної заяви вбачається, що позивачем заявлено 2 позовні вимоги немайнового характеру. Таким чином, сума судового збору, яка підлягає сплаті становить - 974, 40 грн.
Приймаючи до уваги те, що позивачем сплачено судовий збір у розмірі 487, 20 грн., у той час коли, слід було сплати 974, 40 грн., суд дійшов до висновку, що недоліки позовної заяви в цій частині можуть бути виправлені шляхом внесення доповнень до позовної заяви із наданням документу про сплату (доплату) судового збору у розмірі 487, 20 грн.
Додатково суд зазначає реквізити Окружного адміністративного суду міста Києва для сплати судового збору.
Отримувач коштівУДКСУ у Печерському районі міста Києва Код отримувача (код за ЄДРПОУ) 38004897 Рахунок отримувача 31218206784007 Банк отримувачаГУ ДКСУ у місті Києві Код банку отримувача 820019 Код класифікації доходів бюджету 22030001 Призначення платежу за розгляд адміністративної справи в Окружному адміністративному суді міста Києва (в призначенні платежу вказати сторони та предмет позову).
Окрім того, суд звертає увагу позивача, що відповідно до ч. 3 ст. 181 КАС України відповідачем у справах з приводу рішень, дій або бездіяльності державного виконавця чи іншої посадової особи державної виконавчої служби є відповідний орган державної виконавчої служби.
За таких обставин, з урахування того, що позивачем визначено відповідачем державного виконавця, суд дійшов до висновку про необхідність уточнення позовної заяви в частині відповідача.
При цьому, суд звертає увагу, що уточнення позовних вимог подаються у відповідній кількості примірників для сторін та для суду.
Керуючись ст. 108 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя Окружного адміністративного суду міста Києва, -
У Х В А Л И В:
1.Залишити позовну заяву ОСОБА_1 без руху.
2.Встановити позивачу п'ятиденний строк з дня набрання даною ухвалою законної сили для усунення недоліків позовної заяви.
3.Попередити позивача про наслідки недотримання вимог ухвали про залишення позовної заяви без руху, передбачені п. 1 ч.3 ст. 108 КАС України.
Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції у порядку та строки встановлені ст.ст. 185-187 КАС України та набирає законної сили у порядку та строки, встановлені статтею 254 КАС України .
Суддя О.В. Кротюк
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 24.12.2015 |
Оприлюднено | 31.12.2015 |
Номер документу | 54602220 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Кротюк О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні