Постанова
від 25.12.2015 по справі 810/5505/15
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

25 грудня 2015 року           810/5505/15

Суддя Київського окружного адміністративного суду Виноградова О.І., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Юнівест Медіа" до Васильківської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області про визнання протиправною бездіяльності та зобов"язання вчинити певні дії,

в с т а н о в и в:

26 листопада 2015 р. до Київського окружного адміністративного суду звернулося товариство з обмеженою відповідальністю "Юнівест Медіа" (далі - позивач) з позовом до Васильківської об'єднаної держаної податкової інспекції ГУ ДФС у Київській області (далі - відповідач) про визнання протиправною бездіяльності та зобов'язання вчинити певні дії (з урахуванням заяви про збільшення позовних вимог від 23 грудня 2015 р.) (а.с. 53-54).

                    Позовні вимоги обґрунтовані тим, що позивач вважає протиправними дії відповідача щодо невідображення у інтегрованій картці позивача перерахованих ним до бюджету авансових внесків, які були сплачені у 2012 – 2013 р.р. при виплаті дивідендів у сумі 726 443 грн 00 коп.

          Відповідач позов не визнав, подав до суду письмові заперечення, в яких у задоволенні позову просив відмовити. Вважає, що вимоги позивача є необґрунтованими та не підлягають задоволенню (а.с. 59-60).

          Представниками сторін було подано суду клопотання, у яких вони просили розглянути справу без участі їх представників, у порядку письмового провадження.

          Розглянувши матеріали справи, клопотання сторін, суд не знаходить перешкод для розгляду справи та вважає за можливе розглянути справу в порядку письмового провадження, без участі повноважних представників сторін відповідно до приписів ч. 4 ст. 122 КАС України за наявними в ній матеріалами.

          

Суд, дослідивши наявні матеріали справи, встановив таке.

           17 грудня 2004 р. позивач зареєстрований як юридична особа, що підтверджується копією свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи Серія А00 № 099693 (а.с. 31).

           24 березня 2015 р. відповідачем на адресу позивача було направлено лист № 100/10/20, яким повідомлено, що станом на 24 березня 2015 р. в його інтегрованій картці податку на прибуток приватних підприємств (код платежу 11021000) обліковується 0 грн 00 коп. (а.с. 24)

           3 серпня 2015 р. позивачем до відповідача було направлено заяву № 121/188/1, в якій він просив відобразити у його інтегрованій картці наявність перерахованих до бюджету авансових внесків, які були сплачені у 2012 – 2013 рр. при виплаті дивідендів на загальну суму 726 443 грн 00 коп. та зарахувати зазначені авансові внески в якості сплати щомісячних авансових внесків з податку на прибуток підприємств починаючи з вересня 2015 р. (а.с. 25-26).

           1 жовтня 2015 р. відповідачем на адресу позивача було направлено лист "Про надання інформації" № 302/10/1502 (а.с. 27-28).

          У зв'язку з тим, що позивач вважає протиправною бездіяльність відповідача щодо невнесення до його інтегрованої картки перерахованих ним до бюджету авансових внесків, які були сплачені у 2012 – 2013 рр. при виплаті дивідендів на загальну суму 726 443 грн 00 коп., ним було подано даний адміністративний позов до суду.

          

          Спірні правовідносини врегульовані Податковим кодексом України від 2 грудня 2010 р. № 2756-VI (далі – ПК України) та Порядком оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду органами доходів і зборів затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 25 грудня 2013 р. № 848 (далі - Порядок № 848), Порядком ведення органами Міністерства доходів і зборів України оперативного обліку податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, інших платежів, які сплачуються під час митного оформлення товарів, затвердженим Наказом Міністерства доходів і зборів Українивід 5 грудня 2013 N 765, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 4 лютого 2014 р. за N 217/24994(далі - Порядок № 765).

Зокрема п. 57.11 ст. 57 ПК України визначено порядок сплати податкового зобов'язання з податку на прибуток при виплаті девідендів.

Згідно з вимогами п.п. 57.111. п. 57.11 ст. 57.11 ПК України у разі прийняття рішення щодо виплати дивідендів платник податку на прибуток - емітент корпоративних прав, на які нараховуються дивіденди, проводить зазначені виплати власнику таких корпоративних прав незалежно від того, чи є оподатковуваний прибуток, розрахований за правилами, визначеними статтею 137 цього Кодексу.

Відповідно до вимог п. п. 57.112. п. 57.11 ст. 57.11 ПК України крім випадків, передбачених підпунктом 57.11.3 цього пункту, емітент корпоративних прав, який приймає рішення про виплату дивідендів своїм акціонерам (власникам), нараховує та вносить до бюджету авансовий внесок із податку на прибуток.

Авансовий внесок розраховується з суми перевищення дивідендів, що підлягають виплаті, над значенням об'єкта оподаткування за відповідний податковий (звітний) рік, за результатами якого виплачуються дивіденди, грошове зобов'язання щодо якого погашене. У разі наявності непогашеного грошового зобов'язання авансовий внесок розраховується зі всієї суми дивідендів, що підлягають виплаті. Авансовий внесок обчислюється за ставкою, встановленою пунктом 136.1 статті 136 цього Кодексу. Сума дивідендів, що підлягає виплаті, не зменшується на суму авансового внеску.

При цьому у разі якщо дивіденди виплачуються за неповний календарний рік, то для обрахунку суми зазначеного перевищення використовується значення об'єкту оподаткування, обчислене пропорційно кількості місяців, за які сплачуються дивіденди. Зазначений авансовий внесок вноситься до бюджету до/або одночасно з виплатою дивідендів.

Сума сплачених авансових внесків з податку на прибуток при виплаті дивідендів підлягає зарахуванню у зменшення податкового зобов'язання з податку на прибуток, задекларованого у податковій декларації за звітний (податковий) рік.

Сума сплачених авансових внесків з податку на прибуток при виплаті дивідендів не підлягає поверненню платнику податків або зарахуванню в рахунок погашення грошових зобов'язань з інших податків і зборів (обов'язкових платежів).

У разі виплати дивідендів у формі, відмінній від грошової (крім випадків, передбачених підпунктом 57.113 цього пункту), базою для нарахування авансового внеску згідно з абзацами першим та другим цього підпункту є вартість такої виплати, визначена у рішенні про виплату дивідендів, або вартість такої виплати, розрахована за звичайними цінами в операціях, визнаних відповідно до статті 39 цього Кодексу контрольованими. Обов'язок з нарахування та сплати авансового внеску з податку за визначеною пунктом 136.1 статті 136 цього Кодексу ставкою покладається на будь-якого емітента корпоративних прав, що є резидентом, незалежно від того, чи користується такий емітент пільгами із сплати податку, передбаченими цим Кодексом, чи у вигляді застосування ставки податку іншої, ніж встановлена пунктом 136.1 статті 136 цього Кодексу.

Це положення поширюється також на державні некорпоратизовані, казенні або комунальні підприємства, які зараховують суми дивідендів у розмірі, встановленому органом виконавчої влади, до сфери управління якого належать такі підприємства, відповідно до державного або місцевого бюджету.

При цьому якщо платіж особою називається дивідендом, такий платіж оподатковується під час виплати згідно з нормами, визначеними згідно з положеннями цього пункту, незалежно від того, чи є особа платником податку.

Згідно з вимогами п.п. 57.113 п. 57.11 ст. 57.11 ПК України авансовий внесок, передбачений підпунктом 57.1 1.2 цього пункту, не справляється у разі виплати дивідендів:

на користь власників корпоративних прав материнської компанії, що сплачуються в межах сум доходів такої компанії, отриманих у вигляді дивідендів від інших осіб. Якщо сума виплат дивідендів на користь власників корпоративних прав материнської компанії перевищує суму отриманих такою компанією дивідендів, дивіденди, сплачені в межах такого перевищення, підлягають оподаткуванню за правилами, встановленими підпунктом 57.1 1.2 цього пункту. З метою оподаткування материнська компанія веде наростаючим підсумком облік дивідендів, отриманих нею від інших осіб, та дивідендів, сплачених на користь власників корпоративних прав такої компанії, і відображає у податковій звітності дивіденди в порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику;

платником податку на прибуток, прибуток якого звільнений від оподаткування відповідно до положень цього Кодексу, у розмірі прибутку, звільненого від оподаткування у період, за який виплачуються дивіденди;

фізичним особам.

Відповідно до вимог п.п. 57.114 п. 57.11 ст. 57.11 ПК України виплата дивідендів на користь фізичних осіб (у тому числі нерезидентів) за акціями або корпоративними правами, які мають статус привілейованих або інший статус, що передбачає виплату фіксованого розміру дивідендів чи суми, яка є більшою за суму виплат, розраховану на будь-яку іншу акцію (корпоративне право), емітовану таким платником податку, прирівнюється з метою оподаткування до виплати заробітної плати з відповідним оподаткуванням.

При цьому така виплата не підлягає оподаткуванню як дивіденди згідно з положеннями розділу IV цього Кодексу.

Інститути спільного інвестування звільняються від обов'язку сплати авансових внесків з податку на прибуток у разі виплати дивідендів.

Згідно з вимгами п.п. 57.115. п. 57.11 ст. 57.11 ПК України авансовий внесок з податку на прибуток, сплачений у зв'язку з нарахуванням/сплатою дивідендів, є невід'ємною частиною податку на прибуток та не може розцінюватися як податок, який справляється під час репатріації дивідендів (їх сплаті на користь нерезидентів) відповідно до пункту 141.4 статті 141 цього Кодексу або міжнародних договорів України.

Відповідно до вимог п.п. 153.3.4 п. 153.3 ст. 153 ПК України у разі якщо сума авансового внеску, попередньо сплаченого протягом звітного періоду, перевищує суму податкових зобов'язань підприємства - емітента корпоративних прав за податком на прибуток такого звітного періоду, сума такого перевищення переноситься у зменшення податкових зобов'язань наступного податкового періоду, а при отриманні від'ємного значення об'єкта оподаткування такого наступного періоду - на зменшення податкових зобов'язань майбутніх податкових періодів.

Як убачається з п.п. 153.3.8 п. 153.3 ст. 153 ПК України, авансовий внесок із податку, сплачений у зв'язку з нарахуванням/сплатою дивідендів, є невід'ємною частиною податку на прибуток та не може розцінюватися як податок, який справляється при репатріації дивідендів (їх сплаті на користь нерезидентів).

Крім того, Законом України від 4 липня 2013 р. N 403-VII, що набрав чинності 4 серпня 2013 р., до ПК України було внесено зміни, які прямо дозволили платникам податків враховувати сплату авансового внеску під час виплати дивідендів в оплату щомісячних авансів з податку на прибуток.

Так, у зміненій згаданим Законом редакції ПК України абз. 5 та 6 п. 57.1 ст. 57 встановлено, що на суму сплачених авансових внесків з податку на прибуток при виплаті дивідендів відповідно до п. 153.3 Кодексу (в тому числі за наслідками попередніх звітних (податкових) періодів) зменшується сума авансових внесків з податку на прибуток, визначених цим пунктом. Якщо сума авансових внесків з податку на прибуток, сплачена при виплаті дивідендів відповідно до п. 153.3 ПКУ, перевищує суму авансових внесків з податку на прибуток, визначених цим пунктом, сума перевищення зараховується у зменшення авансових внесків, визначених цим пунктом, у наступних звітних місяцях до повного її погашення.

Таким чином, внесені до ПК України зміни прямо дозволяють зменшити щомісячні аванси з податку на прибуток на суму сплачених авансових внесків при виплаті дивідендів як в поточному, так і в попередніх періодах.

Згідно зі змістом ст. 87 ПК України сплата грошових зобов'язань або погашення податкового боргу платника податків з відповідного платежу може бути здійснена за рахунок надміру сплачених сум такого платежу (без заяви платника) або за рахунок помилково та/або надміру сплачених сум з інших платежів (на підставі відповідної заяви платника) до відповідних бюджетів (п. 87.1. статті 87 ПК України). Враховуючи той факт, що згідно статті 9 ПК України в Україні запроваджено лише податок на прибуток підприємств (п. 9.1.1.), а авансові внески з податку на прибуток підприємств, сплата яких передбачається ст.ст. 153 та 57 ПК України, є по суті податком на прибуток підприємств, який сплачується наперед, приймаючи до уваги приписи ст. 57 ПК України, де вказано, що на суму сплачених авансових внесків з податку на прибуток при виплаті дивідендів відповідно до пункту 153.3 статті 153 ПК України (в тому числі за наслідками попередніх звітних (податкових) періодів) зменшується сума щомісячних авансових внесків з податку на прибуток, сплата яких передбачена п. 57.1. статті 57 ПК України і що якщо сума авансових внесків з податку на прибуток, сплачена при виплаті дивідендів відповідно до п. 153.3 ст. 153 ПК України, перевищує суму авансових внесків з податку на прибуток, визначених п. 57.1. ст. 57 ПК України, сума перевищення зараховується у зменшення щомісячних авансових внесків, визначених п. 57.1. ст. 57 ПК України, у наступних звітних місяцях до повного її погашення, отже суд вважає необґрунтованим твердження відповідача та вважає, що позивачем правомірно були враховані суми авансових внесків з податку на прибуток, які ним були сплачені протягом 2013-2014 років при виплаті дивідендів у зменшення суми щомісячних авансових внесків з податку на прибуток підприємств, сплата яких передбачена пунктом 57.1. статті 57 ПК України.

          Згідно з вимогами п. 4. розділу 1 Порядку № 765 облік податків, зборів та єдиного внеску ведеться підрозділами Міжрегіонального головного управління Міндоходів - Центрального офісу з обслуговування великих платників (далі - Міжрегіональне ГУ), спеціалізованих державних податкових інспекцій з обслуговування великих платників (далі - СДПІ), державних податкових інспекцій в районах, містах (крім міст Києва та Севастополя), районах у містах, об'єднаних державних податкових інспекцій (далі - ДПІ) відповідно до функціональних повноважень.

          Відповідно до вимог п. 11 розділу 1 Порядку № 765 за даними оперативного обліку податків, зборів, митних платежів, коштів передоплати та єдиного внеску Міндоходів та його територіальними органами в автоматичному режимі формуються звітність і зведена інформація про нарахування та надходження податків, зборів, митних платежів, коштів передоплати, єдиного внеску, податковий борг, недоїмку із сплати єдиного внеску відшкодування податку на додану вартість, результати перевірочної роботи, розстрочення (відстрочення) грошових зобов'язань (податкового боргу), надміру сплачених сум платежів та єдиного внеску тощо.

          Згідно з вимогами п.1. розділу 2 Порядку № 765 з метою обліку нарахованих і сплачених сум податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску територіальними органами Міндоходів відкриваються інтегровані картки платників за кожним платником та кожним видом платежу, які повинні сплачуватися платниками, а для обліку сум передоплати - за кожним платником.

          Відповідно до вимог п. 7. розділу 2 Порядку № 765 операції в інтегрованій картці платника здійснюються в хронологічному порядку.

          Згідно з вимогами п. 11. розділу 2 Порядку № 765 форми інтегрованих карток платника мають лицьовий та зворотний боки.

          Зворотний бік інтегрованої картки відображає стан розрахунків платника (суми нарахованого та сплаченого платежів, пені, штрафних (фінансових) санкцій, процентів за користування розстроченням (відстроченням) грошових зобов'язань (податкового боргу), суми податкового боргу, недоїмки із сплати єдиного внеску, надміру та/або помилково сплачені, заявлені до відшкодування тощо) за податками, зборами, єдиним внеском, митними платежами, операції, що проводяться з коштами передоплати.

          На лицьовому боці інтегрованої картки відображається додаткова інформація щодо стану розрахунків платника за податками, зборами, єдиним внеском, митними платежами та передоплатою.

          

Наявні матеріали справи свідчать про таке.

          Щодо позовних вимог, зазначених в п. 1 заяви про збільшення позовних вимог, а саме, щодо визнання протиправною бездіяльності відповідача, яка полягає у невнесенні до інтегрованої картки позивача відомостей про наявність переплати з податку на прибуток в сумі 726 443 грн 00 коп, яка утворилася внаслідок перерахування у 2012 -2013 р.р. до бюджету авансових внесків з податку на прибуток при виплаті дивідендів, слід зазначити таке.

Як вже зазначалося, 24 березня 2015 р. відповідачем на адресу позивача було направлено лист № 100/10/20 в якому повідомлено про те, що станом на 24 березня 2015 р. в його інтегрованій картці податку на прибуток приватних підприємств (код платежу 11021000) обліковується 00 грн 00 коп. (а.с. 24)

           3 серпня 2015 р. позивачем до відповідача було направлено заяву № 121/188/1, в якій він просив відобразити у його інтегрованій картці наявність перерахованих до бюджету авансових внесків, які були сплачені у 2012 – 2013 рр. при виплаті дивідендів на загальну суму 726 443 грн 00 коп. та щодо зарахування зазначених авансових внесків в якості сплати щомісячних авансових внесків з податку на прибуток підприємств, починаючи з вересня 2015 р. (а.с. 25-26).

           1 жовтня 2015 р. (тобто, майже через 3 місяці) відповідачем на адресу позивача було направлено лист про надання інформації № 302/10/1502 (а.с. 27-28).

Зокрема, даний лист за своїм змістом є інформацією щодо діючого законодавства, яким врегульовано спірне питання.

Водночас, цей лист за своїм змістом не був вмотивованим рішенням щодо питань, які було порушено в заяві позивача від 3 серпня 2015 р. № 121/188/1. Зокрема, лист не містив інформації щодо прийнятого рішення стосовно кожної з вимог, викладених у цій заяві.

Відповідно до вимог п.7.2 розділу VII Порядку орган доходів і зборів зобов'язаний прийняти вмотивоване рішення та надіслати його протягом двадцяти календарних днів, наступних за днем отримання скарги платника податків, на адресу платника податків поштою з повідомленням про вручення або надати йому під розписку.

Рішення надсилається на адресу, зазначену платником податків у скарзі як адреса, на яку необхідно надіслати рішення за результатами розгляду скарги, а у разі незазначення такої адреси в скарзі - на податкову адресу платника податків.

Передбачені наведеною нормою дії відповідачем вчинено не було. Зокрема, відповідачем не було виконано зазначені вимоги щодо розгляду заяви, прийняття вмотивованого рішення та направлення його у двадцятиденний строк на адресу позивача.

На обгрунтування позовних вимог позивачем було надано суду лист Головного управління Державної казначейської служби в Київській області від 21 грудня 2015 р. № 06-04/1399-7778 щодо зарахування коштів (а.с. 42).

Зокрема, у даному листі зазначено, що позивачем дійсно було зараховано кошти до бюджету відповідно до платіжних доручені від 14 листопада 2012 р. № 1781 на суму 483 000 грн 00 коп. на рахунок 3111231112009700015 за кодом бюдженої класифікації 11021000 "Податок на прибуток приватних підприємсв" від 12 листопада 2013 р. № 1789 на суму 380 000 грн 00 коп. на рахунок 3111231112009700015 за кодом бюдженої класифікації 11024000 "Авансові внески з податку на прибуток приватних підприємств" МФО 821018, банк отримувача Головне управління ДК СУ у Київські області, м. Київ.

Податкова декларація позивача з податку на прибуток підприємства за 2014 р., а саме графа 20АВ "сума нарахованого авансового внеску у зв'язку з виплатою девідендів "прирівняних до них платежів", що має бути сплачена у звітному (податковому) періоді за місцезнаходженням юридичної особи, платника консолідованого податку" містить нульові показники (а.с. 15-18).

Однак, сума цього авансового внеску зазначено у додатку ЗП до рядка 13 податкової декларації з податку на прибуток підприємств за 2014 р. Зокрема, у радку 13.5.2 "Сума, що відноситься на зменшення нарахованої суми податку юридичної особи у наступних звітних (податкових періодах) (рядок 13.5 - 13.5.1 переноситься до рядка 13.4 додатку ЗП до рядка 13 податкової декларації з податку на прибуток підприємств за наступний звітний (податковий) період)" зазначено суму 726 443 грн 00 коп. (а.с. 19).

Дана декларація з додатками 17 лютого 2015 р. була прийнята відповідачем без зауважень, що підтверджується квитанцією № 2 (а.с. 21).

За наведених обставин у серпні 2015 р. у відповідача не було підстав для відмови у внесенні до інтегрованої картки позивача відомостей про наявність переплати з податку на прибуток в сумі 726 443 грн 00 коп, яка утворилася внаслідок перерахування у 2012 -2013 р.р. до бюджету авансових внесків з податку на прибуток при виплаті дивідендів.

З урахуванням викладеного суд вважає позовні вимоги в цій частині обгрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

          Щодо позовних вимог, зазначених в п. 2 прохальної частини заяви про збільшення позовних вимог, а саме, щодо зобов'язання відповідача внести до інтегрованої картки позивача відомості про наявність у нього переплати з податку на прибуток в сумі 726 443 грн 00 коп., яка утворилася внаслідок перерахування до державного бюджету у 2012 -2013 р.р. авансових внесків з податку на прибуток при виплаті дивідендів, слід зазначити наступне.

          Як вже зазначалося, згідно з Порядком № 765 уся інформація щодо нарахування та надходження податків сплачених платником податків повинна бути внесена до інтегрованої картки платника податків (п. 11 розділу 1 Порядку № 765).

          Дані інтегровані картки відкриваються з метою обліку нарахованих і сплачених сум податків (ч. 1 п. 1 розділу 2 Порядку № 765).

          З урахуванням викладеного та того, що дані позовні вимоги є похідними від позовних вимог щодо визнання бездіяльності протиправною, вони також підлягають задоволенню.

          Відповідно до вимог ст. 11 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

          Як убачається з ч. 2 ст. 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім розгляду справ про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкту владних повноважень, що не було зроблено позивачем.

          За таких обставин, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Керуючись ст. ст. 11, 14, 70, 71, 72, 86, 94, 159 – 163, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

п о с т а н о в и в:

позов задовольнити.

Визнати протиправною бездіяльність Васильківської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області, яка полягала у невнесенні до інтегрованої картки товариства з обмеженою відповідальністю "Юнівест Медіа" (код ЄДРПОУ - 33257927) на підставі заяви від 3 серпня 2015 р. № 121/188/1 відомостей про наявність у позивача переплати з податку на прибуток 726 443 грн 00 коп.

Зобов'язати Васильківську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області внести до інтегрованої картки товариства з обмеженою відповідальністю "Юнівест Медіа" (код ЄДРПОУ - 33257927) відомості про наявність переплати з податку на прибуток у сумі 726 443 грн 00 коп.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано в установлені строки. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга на постанову суду подається до Київського апеляційного адміністративного суду через Київський окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Суддя                                                                                 Виноградова О.І.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.12.2015
Оприлюднено31.12.2015
Номер документу54602783
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/5505/15

Ухвала від 10.05.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Костенко М.І.

Постанова від 25.12.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Виноградова О.І.

Ухвала від 30.11.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Виноградова О.І.

Ухвала від 30.11.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Виноградова О.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні