ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
14 грудня 2015 року № 826/21602/15
Окружний адміністративний суд м. Києва у складі головуючого судді Качура І.А. розглянувши у скороченому провадженні адміністративну справу
за позовом Державної фіскальної служби України
до Товариства з обмеженою відповідальністю "Кін-дза-дза"
про стягнення заборгованості у сумі 1700,00 грн.
ВСТАНОВИВ:
До судді Окружного адміністративного суду м. Києва Качура І.А. надійшов адміністративний позов Державної фіскальної служби України (надалі – позивач/ДФС України) до Товариства з обмеженою відповідальністю «Кін-дза-дза» (надалі – відповідач/ТОВ «Кін-дза-дза»), в якому просить суд:
1. Прийняти позовну заяву без розгляду;
2. На підставі п.21 ч.1 ст.5 Закону України «Про судовий збір» звільнити ДФС України від сплати судового збору за подання позову;
3. Задовольнити позов повністю;
4. Стягнути з ТОВ «Кін-дза-дза» (код ЄДРПОУ 33343570) за рішенням ДФС України від 24.02.2015 р. №000329, фінансові санкції у вигляді штрафу у розмірі 1 700,00 грн. (р/р 31118106700010, код ЄДРПОУ 38050812, код 21081100 УДКСУ у Солом'янському районі м. Києва, МФО 820019.
Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва №826/21602/15 від 10.09.2015 р. було відкрито скорочене провадження в адміністративній справі та зобов'язано відповідача десятиденний строк з дня отримання ухвали суду подати через відділ документального обігу та контролю суду письмові заперечення проти позову.
Так, в обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що до відповідач порушив вимоги ч.3 ст.16 Закону України «Про державне регулювання виробництва обігу і спирту, етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», внаслідок чого до відповідача було застосовано штрафну санкцію у розмірі 1 700,00 грн., яка відповідачем у добровільному порядку самостійно не сплачена.
Станом на 14.12.2015 р. жодних заперечень проти позову від відповідача на адресу суду не надходило, водночас з незалежних від суду причин на адресу суду повернулося рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення «Київ-14 №0101411425038» з відміткою поштового відділення на довідці причин повернення «за закінченням встановленого терміну зберігання».
Відповідно до абз.2 ч.3 ст.167 КАС України судове рішення вважається врученим, у тому числі у разі повернення поштового відправлення, яке не вручено адресату з незалежних від суду причин, та у разі відсутності осіб, які беруть участь у справі, за адресою, повідомленою цими особами суду, або за адресою місцезнаходження (місця проживання), що зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, чи для фізичних осіб, які не мають статусу підприємців, за адресою їх місця проживання чи місця перебування, яка зареєстрована у встановленому законом порядку.
Враховуючи викладене та беручи до уваги те, що поштове відправлення надсилалось на адресу відповідача, інформація про яку внесена до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців України, ухвала про відкриття скороченого провадження в адміністративній справі вважається врученою відповідачу.
Розглянувши наявні в матеріалах справи документи, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини справи, об'єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи та вирішенню справи по суті, суд дійшов висновку про наступне.
Як вбачається з наявного в матеріалах справи висновку ГУ Міндоходів у м. Києві №5037/8/26-15-21-01-06 від 30.09.2014 р. Управлінням контролю за обігом та оподаткування підакцизних товарів ГУ Міндоходів у м. Києві було встановлено, що ТОВ «Кін-дза-дза» було порушено вимоги ч.3 ст.16 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», а саме не подано звіту форми 1-ОА про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв за липень 2014 року.
З врахуванням вищевикладеного, позивачем було прийнято рішення про застосування фінансових санкцій №000329 від 24.02.2015 р., відповідно до якого до ТОВ «Кін-дза-дза» за порушення ч.3 ст.16 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» було застосовано фінансові санкцію у розмірі 1 700,00 грн.
Так, ч.3 ст.16 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» визначено, що суб'єкти господарювання, які отримали передбачені цим Законом ліцензії, подають до органу виконавчої влади, уповноваженого Кабінетом Міністрів України видавати такі ліцензії, щомісяця до 10 числа наступного місяця звіт про обсяги виробництва та/або обігу
(в тому числі імпорту та експорту) спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів за формою, встановленою цим органом.
В той же час, форма звітів щодо придбання та реалізації алкогольних напоїв і тютюнових виробів та інструкцій щодо їх заповнення визначена Інструкцією щодо заповнення Форми N1-ОА «Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв», затвердженої наказом державної податкової адміністрації України №228 від 27.04.2006 р.
Пунктом 1.1 Інструкції щодо заповнення Форми N1-ОА «Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв» визначено, що звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв подають суб'єкти господарювання, які одержали ліцензії на право оптової торгівлі алкогольними напоями, незалежно від форм власності.
Відповідно до п.1.4 Інструкції щодо заповнення Форми N1-ОА «Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв» звіт складається окремо за кожний місяць та до 10 числа місяця, що настає за звітним, надається до регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів ДПА України за місцем реєстрації суб'єкта господарювання.
В той же час, положеннями абз.18 ч.2 ст.17 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» визначено, що до суб'єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у разі неподання чи несвоєчасного подання звіту або подання звіту з недостовірними відомостями про обсяги виробництва та/або обігу (в тому числі імпорту та експорту) спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів до органу виконавчої влади, уповноваженого Кабінетом Міністрів України видавати відповідні ліцензії, - у розмірі 17000 гривень.
Зазначені штрафи спрямовуються до бюджету згідно з чинним законодавством (ч.3 ст.17 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів»).
Відповідно до ч.4 ст. ст.17 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» рішення про стягнення штрафів, передбачених частиною другою цієї статті, приймаються органами доходів і зборів та/або органом, який видав ліцензію на право виробництва і торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спиртом-сирцем виноградним, спиртом-сирцем плодовим, алкогольними напоями і тютюновими виробами, та іншими органами виконавчої влади у межах їх компетенції, визначеної законами України.
В ч.5 ст.17 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» зафіксовано, що у разі невиконання суб'єктом господарювання рішення органів, зазначених у частині третій цієї статті, сума штрафу стягується на підставі рішення суду.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, а також приймаючи до уваги, що рішення про застосування фінансової санкції №000329 від 24.02.2014 р. відповідачем у добровільному порядку не виконано, відповідно штраф у розмірі 1 700,00 грн. не сплачено, суд приходить до висновку про наявність підстав для задоволення адміністративного позову.
Відповідно до ч.1 ст.71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст.72 цього Кодексу.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.ст. 9, 11, 158, 161-163, 183-2 КАС України, суд -
ПОСТАНОВИВ:
1. Адміністративний позов задовольнити.
2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Кін-дза-дза» (код ЄДРПОУ 33343570) за рішенням Державної фіскальної служби України від 24.02.2015 р. №000329, фінансові санкції у вигляді штрафу у розмірі 1 700 (одна тисяча сімсот) грн. 00 коп. (р/р 31118106700010, код ЄДРПОУ 38050812, код 21081100 УДКСУ у Солом'янському районі м. Києва, МФО 820019.
Постанову суду виконати негайно.
Постанова суду першої інстанції, ухвалена за правилами скороченого провадження може бути оскаржена до апеляційного суду в порядку та строки, встановлені статтями 185-187, 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України сторонами, а також іншими особами, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси чи обов'язки шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги з одночасним надсиланням копії апеляційної скарги до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів з моменту отримання копії постанови.
Суддя І.А. Качур
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 14.12.2015 |
Оприлюднено | 05.01.2016 |
Номер документу | 54677528 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Качур І.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні