Ухвала
від 28.12.2015 по справі 809/4042/15
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про повернення апеляційної скарги

28 грудня 2015 року № 876/11471/15

Суддя Львівського апеляційного адміністративного суду Костів М.В., перевіривши апеляційну скаргу Калуської об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Івано-Франківській області на постанову Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 21.10.2015р. у справі за адміністративним позовом ТОВ "Ч.А.С." до Калуської об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Івано-Франківській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, –

ВСТАНОВИВ:

          Постановою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 21.10.2015р. задоволено частково адміністративний позов. Не погодившись із даною ухвалою, апелянт подав апеляційну скаргу.

          Ухвалою судді Львівського апеляційного адміністративного суду від 25.11.2015 року апеляційну скаргу залишено без руху та надано термін для усунення виявлених недоліків.

          Апелянту необхідно було усунути виявлені недоліки шляхом направлення на адресу Львівського апеляційного адміністративну суду оригіналу документа про сплату судового збору за подання апеляційної скарги у розмірі 4674 грн. 04 коп.

          Як вбачається із матеріалів справи, апелянт копію ухвали судді від 25.11.2015 року про залишення апеляційної скарги без руху отримав 08.12.2015 року, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення.

          Однак, станом на 28.12.2015 року апелянт недоліки апеляційної скарги не усунув.

          Натомість, 14.12.2015 року до Львівського апеляційного адміністративного суду надійшло клопотання апелянта про відстрочення сплати судового збору. Вказане клопотання мотивоване відсутністю кошторисних призначень на оплату судового збору.

          Відповідно до ч.1 ст.88 КАС України, суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.

          Водночас, згідно з пунктом 2 Прикінцевих положень Закону України від 22.05.2015 року № 484-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору» зобов'язано Кабінет Міністрів України забезпечити відповідне фінансування державних органів, які позбавляються пільг щодо сплати судового збору.

          Разом з тим, апелянтом не надано достатніх доводів та обставин, що дають підстави для задоволення клопотання про відстрочення сплати судового збору за подачу апеляційної скарги.

          Таким чином, розглянувши вищевказане клопотання апелянта, суддя-доповідач дійшов висновку, що у його задоволенні слід відмовити, оскільки відсутність бюджетного фінансування не є підставою для відстрочення сплати судового збору. Зазначена позиція також відповідає висновкам Європейського суду з прав людини у справі «Терем ЛТД, Чечеткін та Оліус проти України» від 18.10.2005 року (заява № 70297/01) та Верховного Суду України, викладеними в його ухвалі від 28.09.2015 року у справі 21-5496а15.

          Зважаючи на те, що у встановлений судом термін і станом на даний час апелянтом вказаних в ухвалі недоліків апеляційної скарги не усунуто, а саме - не сплачено судового збору, тому вона підлягає поверненню.

          Враховуючи наведене та керуючись ст.ст. 108, 187, 189 Кодексу адміністративного судочинства України,–

УХВАЛИВ:

          

          У задоволенні клопотання Калуської об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Івано-Франківській області про відстрочення сплати судового збору відмовити.

          Апеляційну скаргу Калуської об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Івано-Франківській області на постанову Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 21.10.2015р. у справі № 809/4042/15 за адміністративним позовом ТОВ "Ч.А.С." до Калуської об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Івано-Франківській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень - повернути особі, яка її подала.

          Копію ухвали направити особі яка подавала апеляційну скаргу. Ухвала набирає законної сили з моменту постановлення.

          На ухвалу протягом двадцяти днів з моменту набрання нею законної сили може бути подана касаційна скарга безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.

Суддя                                                                                Костів М.В.

СудЛьвівський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.12.2015
Оприлюднено05.01.2016
Номер документу54682088
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —809/4042/15

Ухвала від 03.06.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 28.12.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Костів Михайло Васильович

Ухвала від 25.11.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Костів Михайло Васильович

Ухвала від 11.11.2015

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Кишинський М.І.

Постанова від 21.10.2015

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Кишинський М.І.

Постанова від 21.10.2015

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Кишинський М.І.

Ухвала від 11.09.2015

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Кишинський М.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні