Харківський окружний адміністративний суд 61004 м. Харків вул. Мар'їнська, 18-Б-3 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
Харків
"14" лютого 2011 р. № 2а- 15231/10/2070
Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді - Шляхова О.М., розглянувши у порядку скороченого провадження в приміщенні суду справу за адміністративним позовом Державної податкової інспекції у Комінтернівському районі міста Харкова до Товариства з обмеженою відповідальністю "Дар" про стягнення заборгованості,-
ВСТАНОВИВ:
Позивач -Державна податкова інспекція у Комінтернівському районі м. Харкова -звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом, в якому просить суд стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Дар» заборгованість перед бюджетом у сумі 149,73 грн.
В обґрунтування позову зазначив, що ТОВ Дар станом на 19.11.2010 року має заборгованість перед бюджетом у сумі 149,73 грн. по податку на прибуток нарахованого на підставі податкового повідомлення-рішення від 08.04.2010 року № 0000871510/0.
Копія ухвали про відкриття скороченого провадження була надіслана відповідачу 02 грудня 2010 року, але не отримана ним, що підтверджується повернутим до суду повідомленням про вручення поштового відправлення з довідкою пошти, в якій зазначено, що повернуто у зв язку з закінченням терміну зберігання.
Таким чином, відповідач є належним чином повідомлений. Заперечень проти позову та необхідних документів або заяви про визнання позову до суду не надав.
Суд, оцінивши повідомлені позивачем обставини, дослідивши матеріали справи, дійшов висновку про задоволення позову, виходячи з наступного.
Товариство з обмеженою відповідальністю Дар перебуває на обліку, як платник податків у Державній податковій інспекції у Комінтернівському районі м. Харкова з 08 квітня 1997 року.
18 березня 2010 року фахівцем ДПІ у Комінтернівському районі м. Харкова була проведена невиїзна документальна перевірка з питання своєчасності подання податкової звітності -податкової звітності з податку на прибуток за 1 квартал 2009 року, півріччя 2009 року, 9 місяців 2009 року, за 2009 рік, про що складено акт № 577 від 18 березня 2010 року.
В ході перевірки було встановлено порушення п.п. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» із змінами та доповненнями, п. 16.4 ст. 1 Закону України Про оподаткування підприємств зі змінами та доповненнями, за яке передбачена фінансова санкція згідно п. п. 17.1.1 п.17.1 ст. 17 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» із змінами та доповненнями.
На підставі акту керівником ДПІ у Комінтернівському районі м. Харкова було винесене податкове повідомлення -рішення № 00008715/0 від 08.04.2010 року на суму 680,00 грн., яке надіслане поштовим відправленням та повернулось до податкового органу з відміткою про те, що поштове відправлення отримано ОСОБА_1 (дружина). Відповідно до витягу з ЄДРПОУ станом на 19.11.2010 року ОСОБА_1 є керівником ТОВ Дар (адреса: м. Харків, пр.-т. Гагаріна, 177, кВ. 10).
Відповідно до зворотнього боку облікової картки платника, яка знаходиться в матеріалах справи, у відповідача на початок 2010 року існувала переплата у розмірі 530 грн. 27 коп.
Позивачем направлялись вимоги про сплату боргу N 1/486 від 01 червня 2010 року на суму податкового боргу 149,73 грн., та № 2/756 від 05 серпня 2010 року на суму податкового боргу 149,73 грн.. Вимоги повернулись на адресу ДПІ у Комінтернівському районі м. Харкова з відміткою на конверті про те, що поштове відправлення повернуто у зв язку із закінченням терміну зберігання, про що складені акти № 236/1 від 06.07.2010 року про неможливість вручення податкової вимоги суб єкту господарювання та № 315 від 13.09.2010 року про неможливість вручення податкової вимоги суб єкту господарювання.
Відповідно до ст. 10 Закону України «Про державну податкову службу в Україні» , який діяв на момент спірних правовідносин, до функцій державних податкових інспекцій в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонних та об'єднаних державних податкових інспекцій відноситься здійснення контролю за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податків та зборів (обов'язкових платежів). Органи державної податкової служби у випадках, в межах компетенції та у порядку, встановлених законами України, мають право, зокрема, застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми недоїмки, пені у випадках, порядку та розмірах, встановлених законами України.
Відповідно до ст. 20 Закону України «Про систему оподаткування» , який діяв на момент спірних правовідносин, контроль за правильністю та своєчасністю справляння податків і зборів (обов'язкових платежів) здійснюється державними податковими органами та іншими державними органами в межах повноважень, визначених законами.
Відповідно до абз. 1 преамбули Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» , який діяв на момент спірних правовідносин, цей Закон є спеціальним законом з питань оподаткування, який встановлює порядок погашення зобов'язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов'язкових платежів), включаючи збір на обов'язкове державне пенсійне страхування та внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків контролюючими органами, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, та визначає процедуру оскарження дій органів стягнення.
Відповідно до п.п 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» , який діяв на момент спірних правовідносин, податкові декларації подаються за базовий податковий (звітний) період, що дорівнює: а) календарному місяцю (у тому числі при сплаті місячних авансових внесків), - протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця; б) календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі при сплаті квартальних або піврічних авансових внесків), - протягом 40 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя); в) календарному року, крім випадків, передбачених підпунктом "г" підпункту 4.1.4 цього пункту, - протягом 60 календарних днів за останнім календарним днем звітного (податкового) року; г) календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб (прибуткового податку з громадян), - до 1 квітня року, наступного за звітним.
Якщо податкова декларація за квартал, півріччя, три квартали або рік розраховується наростаючим підсумком на підставі показників базових податкових періодів, з яких складаються такі квартал, півріччя, три квартали або рік (без урахування авансових внесків) згідно з відповідним законом з питань оподаткування, така декларація подається у строки, визначені цим пунктом для такого базового податкового періоду. Для цілей підпункту 4.1.4 цього пункту під терміном "базовий податковий період" слід розуміти перший податковий період звітного року, визначений відповідним законом з питань оподаткування, зокрема календарний квартал для цілей оподаткування прибутку підприємств. Платник податку звільняється від обов'язку подавати податкову декларацію за звітний (податковий) період протягом поточного року у разі, якщо його податкові зобов'язання були відображені у річній податковій декларації на поточний рік відповідно до закону з питань окремого податку, збору (обов'язкового платежу).
Відповідно до п. п. 17.1.1 п. 17.1 ст. 17 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» , який діяв на момент спірних правовідносин, платник податків, що не подає податкову декларацію у строки, визначені законодавством, сплачує штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожне таке неподання або її затримку.
Відповідно до п. п. 3.1.1 п. 3.1 ст. 3 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» , який діяв на момент спірних правовідносин, активи платника податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкового боргу виключно за рішенням суду.
На час розгляду справи заборгованість відповідачем не погашена і складає 149,73 грн..
З урахуванням вищевикладених обставин, суд вважає, що позовні вимоги позивача обґрунтовані та підлягають задоволенню.
Відповідно до ч. 4 ст. 94 КАС України судові витрати з відповідача не стягуються.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 94, 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов Державної податкової інспекції у Комінтернівському районі міста Харкова до Товариства з обмеженою відповідальністю "Дар" про стягнення заборгованості - задовольнити у повному обсязі.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Дар"( код ЄДРПОУ 24664093, місцезнаходження: м. Харків, пр-т. ГагарінаАДРЕСА_1, відомості про розрахункові рахунки відсутні) на користь Держбюджету у відділення Держказначейства у Комінтернівському районі ( р/р 31114009700005 в ГУДКУ у Харківській області, МФО 851011, код платежу 11021000) суму заборгованості перед бюджетом в розмірі 149,73 грн. (сто сорок дев"ять гривень сімдесят три копійки).
Постанова може бути оскаржена.
Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення протягом десяти днів з дня її проголошення, у разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Апеляційна скарга, подана після закінчення строків, встановлених законом, залишається без розгляду, якщо суд апеляційної інстанції за заявою особи, яка її подала не знайде підстав для поновлення строку, про що постановляється ухвала.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Суддя О.М. Шляхова
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 14.02.2011 |
Оприлюднено | 05.01.2016 |
Номер документу | 54717393 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Шляхова О.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні