копія ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
22 жовтня 2015 р. Справа № 804/13352/15 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі судді Олійника В.М., розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративний позов Нікопольського міськрайонного центру зайнятості до товариства з обмеженою відповідальністю "Конва" про стягнення заборгованості, -
ВСТАНОВИВ :
04 вересня 2015 року Нікопольський міськрайонний центр зайнятості звернувся до суду з позовом до товариства з обмеженою відповідальністю Конва , в якому просить стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю Конва (вул. Херсонська, 374-Б, м. Нікополь, 53200) ЄДРПОУ 13427065, п/р 26000140000655 у НФ АКБ "Укрсоцбанк" на користь Нікопольського міськрайонного центру зайнятості (вул. Дибенка, 54, м. Нікополь, 53210, Дніпропетровська область) ЄДРПОУ 21910812, р/р 37176301900029 в Банк ГУДКСУ у Дніпропетровській області, МФО 805012, суму заборгованості зі сплати страхових внесків в розмірі 763,05 грн. (сімсот шістдесят три гривні п'ять копійок).
10.01.2004 року товариство з обмеженою відповідальністю Конва узято на облік у Нікопольському міськрайонному центрі зайнятості як юридична особа та роботодавець, що використовує найману працю.
Згідно розрахункової відомості про нарахування та перерахування страхових внесків до Фонду за 1 півріччя 2012 року, самостійно обрахованої та наданої відповідачем до Нікопольського міськрайонного центру зайнятості, борг зі сплати страхових внесків на випадок безробіття склав 763,05 грн.
На дату пред'явлення позовних вимог сума боргу відповідача в розмірі 763,05 грн. не сплачено.
Судом було направлено на адресу відповідача копію ухвали про відкриття скороченого провадження у справі. Однак конверт повернувся на адресу суду з відміткою відділення Укрпошти "за закінченням терміну зберігання".
Згідно зі ст. 35 Кодексу адміністративного судочинства України відповідач є належно повідомлений про розгляд справи у скороченому провадженні. Відповідач заперечення на позов протягом десяти днів не надав, позов не визнав.
Згідно пункту 2 частини 5 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України справа повинна бути розглянута у порядку скороченого провадження не пізніше трьох днів з дня закінчення строку, передбаченого для надання заперечень або заяви про визнання позову, якщо до суду не було подано заперечення відповідача та за умови, що справа розглядається судом за місцезнаходженням відповідача.
Дослідивши матеріали справи, проаналізувавши чинне законодавство, суд встановив наступні обставини.
Відповідно до ст. 1 Закону України Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття № 1533-III від 02.03.2000, загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття (далі - страхування на випадок безробіття) - система прав, обов'язків і гарантій, яка передбачає матеріальне забезпечення на випадок безробіття з незалежних від застрахованих осіб обставин та надання соціальних послуг за рахунок коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.
10.01.2004 року товариство з обмеженою відповідальністю Конва було взято на облік у Нікопольському міськрайонному центрі зайнятості як юридична особа та роботодавець, що використовує найману працю.
Згідно розрахункової відомості про нарахування та перерахування страхових внесків до Фонду за 1 півріччя 2012 року, самостійно обрахованої та наданої відповідачем до Нікопольського міськрайонного центру зайнятості, борг зі сплати страхових внесків на випадок безробіття становить 763,05 грн.
На дату пред'явлення позовних вимог сума боргу відповідачем в розмірі 763,05 грн. залишається не сплаченою.
За юридичною адресою відповідач відсутній, діяльність не здійснюється, про що складено відповідний акт.
Відповідно до ст. 2 Закону № 1533-III страхування на випадок безробіття здійснюється за принципами:
надання державних гарантій реалізації застрахованими особами своїх прав;
обов'язковості страхування на випадок безробіття всіх працюючих на умовах трудового договору (контракту) та на інших підставах, передбачених законодавством про працю, за цивільно-правовим договором, військовослужбовців (крім військовослужбовців строкової служби), осіб, які забезпечують себе роботою самостійно, фізичних осіб - підприємців, а також добровільності такого страхування громадянами України, які працюють за межами України, членами особистого селянського та фермерського господарства, якщо вони не є найманими працівниками;
цільового використання коштів страхування на випадок безробіття;
солідарності та субсидування;
обов'язковості фінансування Фондом загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття витрат, пов'язаних з наданням матеріального забезпечення у випадку безробіття та соціальних послуг в обсягах, передбачених цим Законом;
паритетності в управлінні страхуванням на випадок безробіття держави, представників застрахованих осіб та роботодавців;
диференціації розмірів виплати допомоги по безробіттю залежно від страхового стажу та тривалості безробіття;
законодавчого визначення умов і порядку здійснення страхування на випадок безробіття.
Згідно ст. 8 Закону №1533 Фонд загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (далі - Фонд) створюється для управління страхуванням на випадок безробіття, акумуляції страхових внесків, контролю за використанням коштів, виплати забезпечення та надання соціальних послуг, здійснення інших функцій згідно із цим Законом і статутом Фонду.
Фонд є цільовим централізованим страховим фондом, некомерційною самоврядною організацією. Держава є гарантом забезпечення застрахованих осіб та надання їм відповідних соціальних послуг Фондом.
Згідно пп. 2 п. 2 ст. 35 Закону №1533-ІІІ (в редакції до 01.01.2001 року) роботодавець зобов'язаний своєчасно та в повному розмірі сплачувати страхові внески до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.
Відповідно до пункту 7 розділу 8 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" від 08.07.2010 року № 2464-VІ стягнення заборгованості із сплати страхових внесків за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування та сум штрафних санкцій нарахованих та/або не сплачених у період до 1 січня 2011 року, в тому числі страхових внесків, строк сплати яких на 1 січня 2011 року не настав, здійснюється фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування відповідно до законодавства, що діяло на момент виникнення такої заборгованості або застосування штрафних санкцій. Погашення заборгованості з використанням коштів, що надходять у рахунок сплати єдиного внеску, забороняється.
Підпунктом 7.1 пункту 7 Інструкції про порядок обчислення і сплати внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття та обліку їх надходження до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України № 339 від 18.12.2000 р. (зі змінами), у зв'язку з набранням чинності Законом України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на період повного стягнення заборгованості із сплати страхових внесків та сум фінансових санкцій, нарахованих та /або не сплачених у період до 01 січня 2011 року, територіальні органи Державної служби зайнятості мають право перевіряти правильність нарахування, своєчасність і повноту перерахування страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.
Відповідно до п. 4 ст. 38 Закону №1533 строк давності в разі стягнення штрафних санкцій, передбачених цим Законом та Законом України Про зайнятість населення , адміністративних штрафів, а також інших видів заборгованості перед Фондом не застосовується.
У зв'язку з тим, що заборгованість відповідачем не сплачена, суд приходить до висновку про задоволення адміністративного позову.
Керуючись ст.ст. 122, 162 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов задовольнити.
Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю Конва , ЄДРПОУ 13427065, на користь Нікопольського міськрайонного центру зайнятості, ЄДРПОУ 21910812, р/р 37176301900029 в Банк ГУДКСУ у Дніпропетровській області, МФО 805012, суму заборгованості зі сплати страхових внесків в розмірі 763,05 грн. (сімсот шістдесят три гривні п'ять копійок).
Постанова підлягає негайному виконанню відповідно до ч.6 ст.183-2 та ч.1 ст. 256 КАС України.
Постанова суду першої інстанції набирає законної сили відповідно до вимог ст. 254 КАС України та може бути оскаржена в порядку та строки, передбачені ст. 186 КАС України, до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд.
Суддя (підпис) Постанова не набрала законної сили 22 жовтня 2015 року. Суддя З оригіналом згідно. СуддяВ.М. Олійник В.М. Олійник В.М. Олійник
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.10.2015 |
Оприлюднено | 12.01.2016 |
Номер документу | 54828132 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Олійник Віктор Миколайович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Олійник Віктор Миколайович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні