УХВАЛА
04 січня 2016 р. № 876/11131/15
Суддя Львівського апеляційного адміністративного суду Гінда О.М., розглянувши клопотання УПФ України у Франківському районі м. Львова про звільнення від сплати судового збору за подання апеляційної скарги на ухвалу Львівського окружного адміністративного суду від 12.10.2015 про розстрочення виконання судового рішення у справі № 813/4758/15 за адміністративним позовом УПФ України у Франківському районі м. Львова до ДП «Львівське конструкторське бюро» про стягнення заборгованості,–
встановив:
ухвалою Львівського окружного адміністративного суду від 12.10.2015 задоволено заяву ДП «Львівське конструкторське бюро» про розстрочення виконання судового рішення.
Із цією ухвалою не погодився позивач подав на неї апеляційну скаргу. Однак, оскільки така подана без додержання вимог ч. 6 ст. 187 КАС України (не долучено документ про сплату судового збору), а підстави для звільнення від сплати судового збору були відсутні, ухвалою від 13.11.2015 її залишено без руху та надано 10-денний строк, з дня отримання копії цієї ухвали, для усунення вказаних недоліків.
Ухвалою від 01.12.2015 відмовлено у задоволені клопотання про звільнення від сплати судового збору та встановлено новий строк до 30.12.2015 для виконання ухвали про залишення апеляційної скарги без руху.
30.12.2015 на адресу суду апеляційної інстанції повторно надійшло клопотання апелянта про звільнення від сплати судового збору, у якому він вказує, що ухвалу від 01.12.2015 отримав 23.12.2015, однак виконати її не має змоги через відсутність коштів для сплати судового збору.
Відповідно до ч. 2 ст. 87 КАС України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.
Правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначені Законом України «Про судовий збір» від 08.07.2011 № 3674-VI (далі – Закон № 3674-VI).
Статтею 8 Закону № 3674-VI передбачено, що враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі. Суд може зменшити розмір судового збору або звільнити від його сплати на підставі, зазначеній у частині першій цієї статті.
Вказаній нормі кореспондують положення ч. 1 ст. 88 КАС України, з аналізу яких можна дійти висновку, що звільнення, зменшення, відстрочення або розстрочення сплати судового збору може бути здійснено судом за умови важкого майнового стану особи, яка цей збір має сплатити. При цьому, саме на останніх покладено обов'язок доведення суду важкого майнового стану.
Апелянт посилаючись на відсутність відповідних коштів для сплати судового збору, не надав належних та допустимих доказів, які б ці обставини підтверджували.
Крім цього, пунктом 2 розділу ІІ Закону України від 22 травня 2015 року № 484-VІІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору», яким серед іншого скасовано встановлені раніше для органів ПФУ пільги щодо його сплати, Кабінет Міністрів України було зобов'язано забезпечити відповідне фінансування державних органів.
Проте, апелянтом не надано доказів вжиття заходів для внесення змін до кошторису та отримання коштів на ці видатки, а тому підстави для задоволення клопотання про звільнення від сплати судового збору відсутні.
З огляду на відсутність підстав для задоволення клопотання про звільнення від сплати судового збору відсутні.
Керуючись ст.ст. 87, 88, 187, 189, 212, 254 КАС України, суддя –
ухвалив:
відмовити у задоволенні клопотання Управління Пенсійного фонду України у Франківському районі м. Львова про звільнення від сплати судового збору за подання апеляційної скарги на ухвалу Львівського окружного адміністративного суду від 12 жовтня 2015 року про розстрочення виконання судового рішення у справі № 813/4758/15 за адміністративним позовом Управління Пенсійного фонду України у Франківському районі м. Львова до Державного підприємства «Львівське конструкторське бюро» про стягнення заборгованості.
Копію ухвали направити особі, яка подала апеляційну скаргу.
Ухвала набирає законної сили з моменту постановлення.
На ухвалу протягом двадцяти днів, з дня набрання нею законної сили, може бути подана касаційна скарга безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.
Суддя О.М. Гінда
Суд | Львівський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.01.2016 |
Оприлюднено | 14.01.2016 |
Номер документу | 54852302 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Гінда Оксана Миколаївна
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Гінда Оксана Миколаївна
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Гінда Оксана Миколаївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гулкевич Ірена Зіновіївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гулкевич Ірена Зіновіївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гулкевич Ірена Зіновіївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні