Ухвала
від 11.01.2016 по справі 127/107/16-к
ВІННИЦЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №127/107/16

Провадження №1-кс/127/96/16

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 січня 2016 року Вінницький міський суд Вінницької області

в складі:

слідчого судді ОСОБА_1 ,

при секретарі ОСОБА_2 ,

за участю слідчого ОСОБА_3 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Вінниці клопотання старшого слідчого в ОВС СУ ГУ Національної поліції у Вінницькій області ОСОБА_3 про призначення позапланової ревізії, -

ВСТАНОВИВ:

Старший слідчий в ОВС СУ ГУ Національної поліції у Вінницькій області ОСОБА_3 звернулася до Вінницького міського суду Вінницької області із клопотанням про надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності відділу освіти Літинської районної державної адміністрації Вінницької обласної.

Клопотання мотивовано тим, що СУ ГУ Національної поліції у Вінницькій області здійснюється досудове розслідування кримінального провадження № 12015020000000366 від 17.09.2015, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що 30.06.2015 відділ освіти Літинської РДА Вінницької області в особі начальника відділу ОСОБА_4 з однієї сторони і СТОВ «Обрій» в особі директора ОСОБА_5 з другої сторони уклали договір № 10 щодо виконання капітального ремонту (заміна вікон) будівлі ЗОСШ І-ІІІ ступенів в с. Журавне Літинського району Вінницької області. Загальна сума договору склала, згідно кошторисних розрахунків вартості ремонтних робіт 443718,12 грн. Згідно умов договору, СТОВ «Обрій» повинен діяти як самостійний суб`єкт і виконувати роботи в рамках договору, субпідрядні організації не передбачені.

Проте, СТОВ «Обрій» в особі директора ОСОБА_5 зазначені у договорі роботи не виконав, а залучив до їх виконання, як підрядника ФОП ОСОБА_6 , уклавши договір № 11 від 06.07.2015 на загальну суму 350000,00 грн.

Крім того, 30.06.2015 відділ освіти Літинської РДА Вінницької області в особі начальника відділу ОСОБА_4 з однієї сторони і СМП ОСОБА_5 , він же директор СТОВ «Обрій», з другої сторони уклали договір № 13 щодо виконання капітального ремонту із заміною вікон будівлі ЗОСШ І-ІІІ ступенів в с. Гордище Літинського району Вінницької області. Загальна сума договору склала, згідно кошторисних розрахунків вартості ремонтних робіт 330109,11 грн. Згідно умов договору, СМП ОСОБА_5 повинен діяти як самостійний суб`єкт і виконувати роботи в рамках договору, субпідрядні організації не передбачені. Проте, СМП ОСОБА_5 зазначені у договорі роботи не виконав, а залучив до їх виконання, як підрядника ФОП ОСОБА_6 , уклавши договір № 15 від 06.07.2015 на загальну суму 200000,00 грн.

У подальшому директор СТОВ «Обрій» ОСОБА_5 та він же, як СМП ОСОБА_5 за попередньою змовою із службовими особами відділу освіти Літинської РДА, склавши акти виконаних робіт, у порушення правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та настанови щодо визначення прямих втрат у вартості виробництва ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 завищив понесені витрати, а після перерахування Літинською РДА Вінницької області коштів в загальній сумі 773 827,23 грн., різницею в сумі 223 827,23 грн. заволоділи.

ФОП ОСОБА_6 показав, що він є суб`єктом підприємницької діяльності, його діяльність заключається у продажу металопластикових конструкцій. На початку квітня 2015 року до нього звернувся ОСОБА_5 з проханням встановити металопластикові вікна у ЗОШ с. Журавне. На дану пропозицію ОСОБА_6 погодився. Відповідно до договору ОСОБА_5 перерахував кошти та він надав останньому своїх робітників для встановлення металопластикових конструкцій.

З метою з`ясування законності залучення субпідрядної організації СТОВ «Обрій» та СМП ОСОБА_5 в одній особі для проведення капітального ремонту, відповідно до умов договорів від 30.06.2015 за №№ 13,10, законності перерахування коштів відділом освіти Літинської райдержадміністрації за виконані роботи, виникла необхідність у дослідженні окремих питань фінансово господарської діяльності відділу освіти Літинської РДА з одночасною зустрічною звіркою із підрядником СТОВ «Обрій», СМП ОСОБА_5 та ФОП ОСОБА_6 , у зв`язку з чим слідчим винесено постанову про призначення позапланової виїзної ревізії відділу освіти Літинської РДА.

Відповідно до п.1.3 спільного наказу N 346/1025/685/53 від 19.10.2006 «Про затвердження Порядку взаємодії органів державної контрольно-ревізійної служби, органів прокуратури, внутрішніх справ, Служби безпеки України» підконтрольною установою є міністерства та інші органи виконавчої влади, державні фонди, бюджетні установи і суб`єкти господарювання державного сектора економіки, підприємства і організації, які отримують (отримували в період, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів та державних фондів або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно. Згідно відомостей, які містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, відділ освіти Літинської районної адміністрації Вінницької області (ЄДРПОУ 02141383) є органом державної влади.

Відповідно до п. 5 ч. 5 ст. 11 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні № 2939-XII від 26.01.1993 (в редакції від 19.04.2014) позапланові виїзні ревізії проводиться у разі надходження до органу державного фінансового контролю доручення щодо проведення ревізій у підконтрольних установах від Кабінету Міністрів України, органів прокуратури, державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, в якому містяться факти, що свідчать про порушення підконтрольними установами законів України, перевірку додержання яких віднесено законом до компетенції органів державного фінансового контролю і можуть здійснюватися лише на підставі рішення суду, просила задовольнити клопотання.

В судовому засіданні слідчий клопотання підтримала за обставин, викладених у ньому.

Слідчий суддя, заслухавши пояснення слідчого, дослідивши матеріали кримінального провадження прийшов до наступного висновку.

Відповідно до ст. 2 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов`язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності в установах, що утримуються за рахунок державного бюджету, є завданням органу державного фінансового контролю.

Згідно ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду.

З огляду на викладене суд вважає, що з метою перевірки вищевказаних відомостей необхідно надати дозвіл Державній Фінансовій Інспекції у Вінницькій області на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності відділу освіти Літинської районної державної адміністрації Вінницької обласної.

На підставі викладеного, керуючись ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ст. ст.132, 369-372 КПК України, -

УХВАЛИВ:

Клопотання задовольнити.

Надати дозвіл Державній фінансовій інспекції у Вінницькій області на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності відділу освіти Літинської районної державної адміністрації Вінницької обласної (ЄДРПОУ 02141383, місцезнаходження Вінницька обл., смт. Літин, вул. Фабріціуса, 15) щодо проведення капітального ремонту із заміною вікон будівлі СЗШ І-ІІІ ступенів с. Городище Літинського р-ну Вінницької обл. та у ЗОСШ І-ІІІ ступенів в с. Журавне Літинського р-ну Вінницької обл., із правом проведення одночасної зустрічної звірки з підрядником СТОВ «Обрій» (ЗКПО 30804020, місцезнаходження 22300, Вінницька обл. смт. Літин, вул. Сосонське шосе, 10), СМП ОСОБА_5 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1 , місцезнаходження АДРЕСА_1 ), ФОП ОСОБА_6 (ідентифікаційний номер НОМЕР_2 , місцезнаходження АДРЕСА_2 ) в період з 30.06.2015 по теперішній час.

Проведення ревізії доручити Державній Фінансовій Інспекції у Вінницькій області.

Встановити строк проведення ревізії протягом 15 робочих днів, починаючи з 20.01.2016 року.

Ухвала слідчого судді не підлягає апеляційному оскарженню, заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження.

Слідчий суддя

СудВінницький міський суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення11.01.2016
Оприлюднено10.03.2023
Номер документу54868197
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —127/107/16-к

Ухвала від 11.01.2016

Кримінальне

Вінницький міський суд Вінницької області

Михайленко А. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні