Постанова
від 30.12.2015 по справі 308/14954/15-п
УЖГОРОДСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

308/14954/15-п

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

30.12.2015 року місто Ужгород

Суддя Ужгородського міськрайонного суду Закарпатської області Придачук О.А., розглянувши матеріали адміністративної справи про порушення митних правил, які надійшли із Закарпатської митниці ДФС відносно громадянки України ОСОБА_1, 26.07.1978 р. н., що проживає за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_1, за ознаками ч.1 ст. 483 МК України, -

В С Т А Н О В И В:

03 листопада 2015 р. старшим державним інспектором аналітично-пошукового відділу № 1 Управління аналізу ризиків та протидії митним правопорушенням Закарпатської митниці ДФС було складено протокол №1935/30500/15 про адміністративне правопорушення, з якого вбачається, що в ході проведення перевірки встановлено, що громадянка України ОСОБА_1 вчинила дії спрямовані на переміщення товарів, з приховуванням від митного контролю шляхом подання митному органу як підстави для їх переміщення документів, що містять неправдиві відомості щодо одержувача та вартості товару, чим вчинила правопорушення, передбачене ч.1 ст. 483 МК України.

Відповідно до ст. 494 МК України, протокол про порушення митних правил повинен містити такі дані: дату і місце його складення; посаду, прізвище, ім'я, по батькові посадової особи, яка склала протокол; необхідні для розгляду справи відомості про особу, яка притягується до відповідальності за порушення митних правил, якщо її встановлено; місце, час вчинення, вид та характер порушення митних правил; посилання на статтю цього Кодексу, що передбачає адміністративну відповідальність за таке порушення; прізвища та адреси свідків, якщо вони є; відомості щодо товарів, транспортних засобів комерційного призначення та документів, вилучених згідно із статтею 511 цього Кодексу; інші необхідні для вирішення справи відомості.

Протокол складається у двох примірниках, один з яких вручається під розписку особі, яка притягується до адміністративної відповідальності за порушення митних правил. У разі відмови особи, яка притягується до адміністративної відповідальності за порушення митних правил, одержати примірник протоколу до протоколу вноситься відповідний запис, який підписується посадовою особою органу доходів і зборів, яка склала протокол, та свідками, якщо вони є, після чого зазначений примірник протягом трьох робочих днів надсилається особі, яка притягується до адміністративної відповідальності за порушення митних правил, за повідомленою нею або наявною в митниці адресою (місце проживання або фактичного перебування). Протокол, а також вилучені товари, транспортні засоби комерційного призначення та документи, зазначені в протоколі, передаються до митниці, в зоні якої виявлено порушення митних правил.

Протокол підписується посадовою особою, яка його склала, якщо при складенні протоколу була присутня особа, яка притягується до адміністративної відповідальності за порушення митних правил, протокол підписується і цією особою, а за наявності свідків - і свідками.

Особа, яка притягується до адміністративної відповідальності за порушення митних правил, має право дати пояснення та висловити зауваження щодо змісту протоколу, а також письмово викласти мотиви своєї відмови від підписання протоколу. Власноручно викладені цією особою пояснення додаються до протоколу, про що до протоколу вноситься відповідний запис із зазначенням кількості аркушів, на яких подано такі пояснення.

У разі складення протоколу особі, яка притягується до адміністративної відповідальності за порушення митних правил, роз'яснюються її права, передбачені статтею 498 цього Кодексу, та повідомляється про можливість припинення провадження у справі про порушення митних правил шляхом компромісу, про що до протоколу вноситься відмітка, яка підписується цією особою.

Відповідно до ст. 280 КпАП України орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов'язаний з'ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративні відповідальності, чи є обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з'ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

У складеному щодо ОСОБА_1 протоколі № 1935/30500/15 від 03.11.2015 р. ці вимоги додержані не в повній мірі, зокрема такий складався без присутності ОСОБА_1, відсутній підпис та пояснення останньої щодо обставин правопорушення, які як вбачається із пояснення ОСОБА_1, що відібрані Київською міжрегіональною митницею Міндоходів, були надані нею в Закарпатській митниці ДФС (а.с. 79).

До матеріалів справи долучено супровідний лист № 07-70-26.1-2.20/8154 від 03.11.2015 року про направлення протоколу про ПМП ОСОБА_1, однак належних доказів направлення та отримання зазначеного протоколу останньою не надано.

За таких обставин, суд вважає, що зазначений протокол не може бути покладений в основу постанови про накладення адміністративного стягнення, оскільки вищевказані недоліки обмежують права особи, яка притягується до адміністративної відповідальності та унеможливлюють повний, всебічний та об'єктивний розгляд справи в судовому засіданні.

Дослідивши матеріали справи, приймаючи до уваги, що протокол про порушення митних правил № №1935/30500/15 від 03.11.2015 р., в порушення ст. ст. 251, 256 КпАП України, ґрунтується виключно на висновку особи, уповноваженої на складання протоколу, що перешкоджає повному і об'єктивному розгляду справи по суті, виходячи з вимог п. 2 ст. 278 КпАП України, відповідно до яких суд при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення має вирішити питання про те, чи правильно складено протокол та інші матеріали справи, приходжу до висновку, що достатніх підстав для позитивної відповіді на це питання немає, а тому необхідно повернути матеріали зазначеної справи в Закарпатську митницю ДФС для належного оформлення.

На підставі наведеного, керуючись ст. 494 МК України, п. 2 ст. 278 КпАП України, -

П О С Т А Н О В И В:

Матеріали адміністративної справи про порушення митних правил, які надійшли із Закарпатської митниці ДФС відносно громадянки України ОСОБА_1, 26.07.1978 р. н., що проживає за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_1, за ознаками ч.1 ст. 483 МК України, - повернути до Закарпатської митниці ДФС для належного оформлення.

Після виконання вимог постанови матеріали справи повернути до Ужгородського міськрайонного суду Закарпатської області для розгляду справи по суті.

Постанова остаточна і оскарженню не підлягає.

Суддя: О.А.Придачук

СудУжгородський міськрайонний суд Закарпатської області
Дата ухвалення рішення30.12.2015
Оприлюднено16.01.2016
Номер документу54888070
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —308/14954/15-п

Постанова від 27.05.2016

Адмінправопорушення

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Придачук О. А.

Постанова від 30.12.2015

Адмінправопорушення

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Придачук О. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні